https://www.nurmijarvenuutiset.fi/paikalliset/5827785
Kello 23.15 murtohälytys ja karkuun. Poliisi sai karkulaiset pysäytettyä, mutta toinen pakeni maastoon. Hän on kahlannut lumihangessa 16 asteen pakkasessa kello 4:ään asti, kunnes jäi kiinni. Kivat viisi tuntia mukavassa 16 asteen yöpakkasessa. Toivottavasti oli lämmintä päällä ja talvisaappaat jalassa. :D
Varmaan lumessa kahlaaja ajatteli pääsevänsä karkuun. Siis luotti siihen, että kiinni jäänyt ei kerro rikostoverinsa nimeä eikä poliisi katso teletietoja tai muutenkaan tutki taustoja. :D
Täysi-ikäisiä nuorukaisia joilla ei ole kattavaa rikostaustaa.
Mistä näitä i...ootteeja sikiää?
Vihtijärven murtovarkaat jäivät kiinni. Toinen piileksi tuntikausia kovassa pakkasessa. Kannattiko?
Anonyymi-ap
1
108
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195