Palju kuumana

Anonyymi-ap

Nyt misut palju kuumana ja komea uros valmiina tarjoamaan elämäsi kyydit.Kuvataan onlivansiin pätkä niin saat gourmet lounaan euro shopper ranskiksia ja saarioisten pitsalätyn palkaks.
Suomen suurin ja komein kaljupää.

12

447

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Copy-Ana, häpeäisit vähän!

    • Anonyymi

      Ei onnistu käänteinen psykologia vanha tunkku..
      wankkelimsgzda

    • Anonyymi

      Uik Uik pikkarit pyykkiin.
      Mä tuun kuvauksiin lentoemo Tiina19vDD75

    • Anonyymi

      On tuo OF todellinen runsauden sarvi. Mäntyharjukin on komeaa seutua ja näyttäviä ja nättejä löytyy. Palju on pop.

    • Anonyymi

      Minä Maija 68v voin osallistua, jos saan 2 pitsaa. On nälkä.

    • Anonyymi

      Paljuilu on tosi suosittua. Monissa taloissa palju on käytössä ympäri vuoden.

    • Anonyymi

      Jos ootte paljua hankkmassa, kannattaa hankkia kerralla riittävän iso palju. Isommassa paljussa, no sinne mahtuu mukavammin ja väljemmin oleskelemaan. Sen kerran kun on isompi porukka paikalla, niin reilun kokoiseen paljuun mahtuu kerralla useampi. Joo, vettä että kuluu hiukka enemmän ja lämmityksessä menee pikkasen enempi puuta, mutta ei paljoo. Järvestä tai omansta kaivosta otettuna vesi ei paljoo maksa. Sit isommissa paljussa on mukavammat reunukset ja allas on muutenkin tukevampi. Älkää hankkiko liian pientä paljua, se harmittaa jälkeenpäin.

    • Anonyymi

      Keksi Copi jotain uutta,tylsiä nuo sun jutut.Ei susta ole minkään tekijäksi,olet surkimus.

      • Anonyymi

        Älä kaljupää selitä, noi palju jutut on sun omia spämmejäs!!


    • Anonyymi

      Tilipäivä koittaa, tuhannen kaadon filmitähden tuotoksia taas koko rahalla ostan, tahdon tulla videoille niin että päässä räjähtää, muut pojat meni ostoksille vuoksi saman filmillä esiintyneen nymphomaanin, kirkonkylän kioskin lehdet jää varjoon ammattilaisen, siispä tarvii ei mun niitä ostaa lainkaan edes unissain.

      Suositulle lataussaitille visan numerot näppäilen kiireen vilkkaan ja kohta mailaa heiluu kuin tuhat suloista sävelmää, voi voitonjuhlaa tätä loputonta, ainakin tuhat työntöä tuoreinta videota katsoessani todeten tuumin, taas tilipäivän koittaessa nopeamman laajakaistan ostan, latausajat puolitan, kohta kansiollinen valmiina taideteoksia, katsomisen ilo suunnaton, oli sillä yhdellä koru huulessa, se milf punapää on jumalallinen ilmestys ruudullain mun ja neiti Porvosta lypsää kuin ammattilainen, kaikki videot kokelmaani ostan.

    • Anonyymi

      Me voitas tulla paljuileen valoisana aattoyönä Mäntyharjulle. Nyt on just semmonen sopiva kesänen fiilis. Wet and wild.
      H + M, typykät Mikkelistä

    • Anonyymi

      Petri Vaakku, kiitos kiitos. Onko magdzta jo käynnissä, täältä tullaan. Eikä aikaakaan kun jo magdzdan öljykannen päällä maistuvat jalostajan pitzdat lämpiää ja päästään tanssimaan sottiisii. Sitä lappeen parasta mussiikkii.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8036
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      39
      2905
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2482
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2213
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1866
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      13
      1624
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1425
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    Aihe