Kurkkuamyöten täynnä politiikkaa ja sotaa !

Anonyymi-ap

Eikö meillä ole muuta puhuttavaa ?

103

228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kevät keikkuen tulevi,,,

      loska lentää maantiellä,,,

      jatkuvasti auto pitää viedä pesulaan,,,,

      tulee kalliiksi,,,

    • Anonyymi

      Kuka pesee itse omin käsin autonsa ?

      • Anonyymi

        Kesäisin pesen itse, Näin talvisaikaan, lähibensis pesee klo21 jälkeen puoleen hintaan, joten pitäisikin pesettää näin hyvän sään aikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kesäisin pesen itse, Näin talvisaikaan, lähibensis pesee klo21 jälkeen puoleen hintaan, joten pitäisikin pesettää näin hyvän sään aikana.

        Automaatti pesu useinkin


    • Anonyymi

      Jooo ja ilmastonmuutoksesta ei ole tietoakaan,
      nytki on ollu n o r m a a l i talvi ja lunta vieläki harvinaisen paljon luonnossa vaikka maailskuu jo loppuu,,,,
      ilmasto vouhotuski on ollu aivan turhaa höpinää,

      • Anonyymi

        niimpä ihmisten kiusaamista,


      • Anonyymi

        Ilmastomuutos on valhetta. Keinot rahastaa lisää ja pilata metsät ja pellot ja ihmisten elämä. Se on satanistien maailman järjestyksen ajama YK ja EU agenda.
        Ei pidä tehdä mitään muutoksia elämäänsä niiden ihmisvihaaja roistojen takia.
        Muut paremmat päättävät asiat. Ihan rauhassa katsotaan mitä tapahtuu ja ne pahat saadaan pois sotkemassa elämäämme.
        Minä ohitan kaiken vaali touhun. Kuten edellisetkin. Odotan vaalipetosten paljastuvan laajemmin aikaisemmilta vuosilta.
        Joidenkin huomio pyörii koko ajan politiikassa ja vaaleissa. Eikö niillä ole muuta elämässään. En jaksa kuunnella mitäään uutisohjelma yms.


      • Anonyymi

        Ilmaston muutos koskee ja tarkoittaa koko maapalloa, ei jotain yhtä paikkakuntaa Suomessa.
        Maapallon keskilämpötila muuttuu ja se aiheuttaa suuria muutoksia tietyillä alueilla ja äärimmäisiä sääilmiöitä ja siitä se kehittyy lisää ja pahaan suuntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmastomuutos on valhetta. Keinot rahastaa lisää ja pilata metsät ja pellot ja ihmisten elämä. Se on satanistien maailman järjestyksen ajama YK ja EU agenda.
        Ei pidä tehdä mitään muutoksia elämäänsä niiden ihmisvihaaja roistojen takia.
        Muut paremmat päättävät asiat. Ihan rauhassa katsotaan mitä tapahtuu ja ne pahat saadaan pois sotkemassa elämäämme.
        Minä ohitan kaiken vaali touhun. Kuten edellisetkin. Odotan vaalipetosten paljastuvan laajemmin aikaisemmilta vuosilta.
        Joidenkin huomio pyörii koko ajan politiikassa ja vaaleissa. Eikö niillä ole muuta elämässään. En jaksa kuunnella mitäään uutisohjelma yms.

        Kyllähän sen inlastande muutoksen on huomannut jokainen joka on elänyt kauan.
        Niin että ei se Ole mitään huuhaata.
        Kun muistaa lapsuuden talet ja kesät niin olivat erilaisia mitä nyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän sen inlastande muutoksen on huomannut jokainen joka on elänyt kauan.
        Niin että ei se Ole mitään huuhaata.
        Kun muistaa lapsuuden talet ja kesät niin olivat erilaisia mitä nyt

        Korjaan ilmaston muutoksia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmaston muutos koskee ja tarkoittaa koko maapalloa, ei jotain yhtä paikkakuntaa Suomessa.
        Maapallon keskilämpötila muuttuu ja se aiheuttaa suuria muutoksia tietyillä alueilla ja äärimmäisiä sääilmiöitä ja siitä se kehittyy lisää ja pahaan suuntaan.

        Säitä on manipuloitu teknisellä.laitteilla jo kauan. Tarkoitus pahoilla on ollut tuhota ihmisten terveys ja ruoantuotanto.
        Uskotte kaikken mitä TV teille ohjelmoinut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän sen inlastande muutoksen on huomannut jokainen joka on elänyt kauan.
        Niin että ei se Ole mitään huuhaata.
        Kun muistaa lapsuuden talet ja kesät niin olivat erilaisia mitä nyt

        Demonien zionistien reptojen Ilmaston muutos koneet kuten HAARP tulivat käyttöön 1970 luvulla kuten muukin manipulaatio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmastomuutos on valhetta. Keinot rahastaa lisää ja pilata metsät ja pellot ja ihmisten elämä. Se on satanistien maailman järjestyksen ajama YK ja EU agenda.
        Ei pidä tehdä mitään muutoksia elämäänsä niiden ihmisvihaaja roistojen takia.
        Muut paremmat päättävät asiat. Ihan rauhassa katsotaan mitä tapahtuu ja ne pahat saadaan pois sotkemassa elämäämme.
        Minä ohitan kaiken vaali touhun. Kuten edellisetkin. Odotan vaalipetosten paljastuvan laajemmin aikaisemmilta vuosilta.
        Joidenkin huomio pyörii koko ajan politiikassa ja vaaleissa. Eikö niillä ole muuta elämässään. En jaksa kuunnella mitäään uutisohjelma yms.

        Ei ole muuten mitään valetta tilastoa on pidetty kymmeniä vuosia ja keskilämpötila on noussut vuosi vuodelta . Niin että näin on näppäimet


    • Anonyymi

      Onko näkyny kiurua,, ?

      " kuu kiurusta kesään
      puolikuuta peipposesta
      västäräkistä vähäsen
      pääskysestä ei päivääkää "

    • Anonyymi

      Todella täynnä politiikkaa. Hyvä kun teit uuden aloituksen,
      Tässä on hyvä seurata kevään tuloa.
      Vielä puolimetriset hanget,, mutta se kevät tulee...

    • Anonyymi

      Keväällä tulee silmäasiat ramille, Optikko ei enää suostunut mittailemaan ja laittamaan uusia laseja.
      Joten tilasin silmälääkärille ajan.

      • Anonyymi

        Voi kauheeta,
        mun pitäs laittaa uudet tekohampaat ylös ja alakerran hampaat pitäisi paikata, mutt ku pelkään kuollakseni hampaitten paikkaamista,
        apuwaaa,
        kallis juttu olisi tiedossa,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kauheeta,
        mun pitäs laittaa uudet tekohampaat ylös ja alakerran hampaat pitäisi paikata, mutt ku pelkään kuollakseni hampaitten paikkaamista,
        apuwaaa,
        kallis juttu olisi tiedossa,,

        Ai asut kahdessa kerroksessa.


      • Anonyymi

        Minullakin on jää nyt silmälääkäri väliin jo monta vuotta. Harmi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minullakin on jää nyt silmälääkäri väliin jo monta vuotta. Harmi.

        12:45
        Onko se siellä edelleen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kauheeta,
        mun pitäs laittaa uudet tekohampaat ylös ja alakerran hampaat pitäisi paikata, mutt ku pelkään kuollakseni hampaitten paikkaamista,
        apuwaaa,
        kallis juttu olisi tiedossa,,

        Eihän se mitään kivaa ole se hammaslääkärissä käyminen . Itsellä pakko mennä jos saan ajan tiistaiksi, kamala hammassärky ja päivystys ei ole omassa kaupungissa edes .
        Se paikkaaminen on kyllä kurjaa hommaa, mutta kun se työ on tehty niin sitten on taas hyvä olla .


    • Anonyymi

      Ihan kummallinen räkäkohtaus ihan äsken.
      Beng

      • Anonyymi

        oko sinulla krona,,, ku yskit,,


    • Anonyymi

      Nyt ne on japanissa vai oliko se kiinassa keksineet ropotit vanhusten kaveriksi,
      muuten kivan näkösiä olivat TV:ssä
      mutta minä haluisin enemmän ihmisen näkösen nuken
      joka ei paljookaa erottuisi oikeasta ihmisestä,
      se kelpaisi mun suralaiseksi ku ukkoki on kuollu,
      jos se olisi ihmisen näkönen ja juttelis ihan asiallisia asioita niinkelpaisi viereen TV:tä yhdessä kateltas, ei ollenkaa enään tuntuis elämä niin yksinäiseltä,
      suomihan on hyvin kekseliäs kehittämään kaikenlaista uutta,
      alkaisivat suomessa kehittämään ihmisen näkösiä nukkeja meidän vanhusten kaveriksi, ne kuulemma puhuvat jopa soittavat puhelimella, heh,

      • Anonyymi

        Aatelkaapa,, mukavan näkönen ihmisen kokonen ropotti nukke jonka kanssa katsottaisiin TV:tä ja se laulaa hyrisisi mieleistä musiikkia
        siinä vieressä
        puhuski mukavia jopa asiaa,
        siinä me itt istuttaisiin kuin puolison kanssa muinoin kun hän oli vielä elossa, heh


      • Anonyymi

        Kielen opiskelussa olisi kätevä.
        Come stai?
        Beng
        Mutta siitä pitäisi pyyhkiä pölyt. Staattista sähköä? Vai akullinen? Nostaisi sähkölaskun hintaa.
        Jos kovin iso, niin raskas siirrettävä vai voisko sen siirtää kaukarilla pois jaloista pyörimästä.
        Entä jos se painelisi ovesta ulos?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kielen opiskelussa olisi kätevä.
        Come stai?
        Beng
        Mutta siitä pitäisi pyyhkiä pölyt. Staattista sähköä? Vai akullinen? Nostaisi sähkölaskun hintaa.
        Jos kovin iso, niin raskas siirrettävä vai voisko sen siirtää kaukarilla pois jaloista pyörimästä.
        Entä jos se painelisi ovesta ulos?

        Ne osataan ohjelmoida puhumaan suomenkieltä,

        jos se olisi iso
        antas sen istua sohvalla
        ei kai sitä olisi pakko siirrellä minnekää
        istus valmiina kun itte istahtaa viereen
        kattomaan TV:tä tai muuten vaan haluis köllötellä sen vieressä,
        ropotin kanssa ei tulis riitaa, se olisi aina samaa mieltä
        TV:ssä se sanoi mummolle , minä rakastan sinua, heh, ym. se puhui ja neuvoi,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne osataan ohjelmoida puhumaan suomenkieltä,

        jos se olisi iso
        antas sen istua sohvalla
        ei kai sitä olisi pakko siirrellä minnekää
        istus valmiina kun itte istahtaa viereen
        kattomaan TV:tä tai muuten vaan haluis köllötellä sen vieressä,
        ropotin kanssa ei tulis riitaa, se olisi aina samaa mieltä
        TV:ssä se sanoi mummolle , minä rakastan sinua, heh, ym. se puhui ja neuvoi,

        Ei se nukke kai korvaa mitenkään yksinäisyyttä , olis niinkuin ennen että sitä piipahdettiin toistensa luona silloin kun tuli puhe halut.
        Kahvin kera siinä sitten juteltiin kaiken maailman asioita . Nykyisin ei enää piipahdetaan vaan pitää tilata aika milloin tavataan .

        Kun ystävä soittaa niin en koskaan sano että puhutaan myöhemmin koska katson telkkua, sillä katson että kun puhuu elävän ihmisen kanssa niin se on tärkeämpää kun TV. Ja sittenhän voi katsoa netistäkin jälkeenpäin jos tykkänään että on missannut ohjelman .

        Muistan kun olin lapsi niin aina iltaisin tuli yksi vanha naapurin mummo kylään, ja istui tuolilla ja jutteli omia pikku asioitaan, ei ollut niin nuukaa vaikka ei aina vastannutkaan hänelle.
        Nyt ymmärrän iäkkäänä miksi hän tuli aina hetkeksi meille, oli niin yksinäinen että kaipasi seuraa.
        Mutta sitä vaan ihmetteli silloin että hän tuli joka ilta.
        Olen yrittänyt ajatella että minkähän ikäinen hän oikeastaan oli, sillä 10 vuotiaan silmissä on jo kolmikymppinenkin ikivanha ihminen. Ja minusta tämä ihminen oli ihan melkein 100 vuotias .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se nukke kai korvaa mitenkään yksinäisyyttä , olis niinkuin ennen että sitä piipahdettiin toistensa luona silloin kun tuli puhe halut.
        Kahvin kera siinä sitten juteltiin kaiken maailman asioita . Nykyisin ei enää piipahdetaan vaan pitää tilata aika milloin tavataan .

        Kun ystävä soittaa niin en koskaan sano että puhutaan myöhemmin koska katson telkkua, sillä katson että kun puhuu elävän ihmisen kanssa niin se on tärkeämpää kun TV. Ja sittenhän voi katsoa netistäkin jälkeenpäin jos tykkänään että on missannut ohjelman .

        Muistan kun olin lapsi niin aina iltaisin tuli yksi vanha naapurin mummo kylään, ja istui tuolilla ja jutteli omia pikku asioitaan, ei ollut niin nuukaa vaikka ei aina vastannutkaan hänelle.
        Nyt ymmärrän iäkkäänä miksi hän tuli aina hetkeksi meille, oli niin yksinäinen että kaipasi seuraa.
        Mutta sitä vaan ihmetteli silloin että hän tuli joka ilta.
        Olen yrittänyt ajatella että minkähän ikäinen hän oikeastaan oli, sillä 10 vuotiaan silmissä on jo kolmikymppinenkin ikivanha ihminen. Ja minusta tämä ihminen oli ihan melkein 100 vuotias .

        Kyllä ihmisen näkönen nukke korvais ihmisen,
        ne puhuu ihan oikeita lauseita
        antaa neuvoja
        osaa sanoa vielä mummo minä pidän sinusta
        tv: ropotti sanoi mummo minä rakastan sinua, heh,
        mä pitäsin sitä oikeena kaverina jos semmosen keksisivät ennen mun kuolemaa,


      • Anonyymi

        Ei kun Etelä-Koreassa ja ei kiitos en halua mitään robottinukkeja loppuelämääni niin kauan kuin järki päässä pysyy, lapsellista touhua tuollainen joten ottakoon kuka haluaa, minä en niihin kuulu.


      • Anonyymi

        Suhtautukaa kaikkiin Kiina uutisiin varauksella. Väestöä ei voi olla niin paljon.
        Valheita paljon. Kiinassa ne syövät kaikkea sellaista saastaa mitä me emme voi. Ne ovat ole ihmisten ruokaa vaan villi eläinten. Niin, Ötökkä ruoka tekee oikeat ihmiset sairaiksi ja sitä ne globalistit homot haluaakin. Ihmiskeho ei sulata mm. kuoriaisia, kitiiniä ,entsyymit puuttuu. Ne on kuin robotti klooneja ei ihmisiä..
        Tietokoneet ja tekoäly kontroloi kaikkea Kiinassa. V.2000 tuli halvat muovi Kiina tavarat markkinoille ja joka maahan ja se tappoi pienet yritykset Euroopassa ym.
        Mistä sinne tuli valtavat laumat tekijöitä? Synnyttämällä ei mitenkään. Siellä ei ole lastentarhoja eikä koulujakaan. Niillä ei ole valokuvia perheiden menneisyydestä ei hautausmaita ja muka tuhkataan valtavat määrät sitä ei näy kuitenkaan.
        Kaikki ei ole kohdallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aatelkaapa,, mukavan näkönen ihmisen kokonen ropotti nukke jonka kanssa katsottaisiin TV:tä ja se laulaa hyrisisi mieleistä musiikkia
        siinä vieressä
        puhuski mukavia jopa asiaa,
        siinä me itt istuttaisiin kuin puolison kanssa muinoin kun hän oli vielä elossa, heh

        Kyllä se elävä ihminen on se joka on tärkeää, ei robotti korvaa koskaan ihmistä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ihmisen näkönen nukke korvais ihmisen,
        ne puhuu ihan oikeita lauseita
        antaa neuvoja
        osaa sanoa vielä mummo minä pidän sinusta
        tv: ropotti sanoi mummo minä rakastan sinua, heh,
        mä pitäsin sitä oikeena kaverina jos semmosen keksisivät ennen mun kuolemaa,

        Hyi kauhea ajatustakin että pitäis keskustella jonkun robotin kanssa sille syötetyillä sanoilla sitten vastailis . Ajatuskin kammottaa.
        Elävä ihminen jonka kanssa voi vaihtaa mielipiteitä on aina se eka.
        Enkä haluaisi että joku robotti minua mummottelisi , koska en ole sellaisen mummo .


    • Anonyymi

      Tillin tallin lieru, persulta pääsi ---ru.

      • Anonyymi

        Olisit pidättänyt mokoma persu. Ilma pilaantuu , vihreet saa näppylöitä.


    • Anonyymi

      Täällähän on kiinnostavia aiheita ! Odottavatko jotkut, että muut heitä varten tehtailisivat mieluisia aloituksia ?
      Kaikki aloitukset ovat omissa käsissämme, oman aktiivisuutemme varassa.
      Jos ei tyydytä tehkää ihmeessä omia aloituksia.

      Onhan täällä aina yksi "ikiaihe", esim. pari vuotta ollut "Mikä on tassi".
      Olisiko siellä kiinnostavaa ?
      Ei ole kiinnostanut edes avata . . .

      • Samat sanat,
        En ole tassia pahemmin lukenut,
        kun pitkiä en jaksa rullata.
        Muistan, kun piipahtelin vuosikymmeniä sitten
        palstan viisikymppisissä,
        siellä eräs nimimerkki,
        arvuutteli erilaisia vanhoja esineitä yms.
        Ne ketjut houkuttelivat paljon kirjoittajia
        ja tunnelma niissä oli leppoisa.
        Sen henkistä palstaa kaipaan.

        En oikein osaa tehdä aloitusta,
        se vaatisi jatkuvaa aloitusten seuraamista.
        Piipahtelijalle on vaikeampaa.


      • Anonyymi

        Sanoja ajalta jolloin suomalaisia ruotsitettiin ja opetttiin valhe historiaa..


    • Anonyymi

      Sexinukkeja kyllä on Japanissa, mutta enempi kai miehille. Naisoletetulle vaatisi nukelta aktiivista toimintaa, joten kehitys on vielä kesken, toimintojen aktivoimiseksi.

      • Anonyymi

        Mitä horiset,, ei vanhukset enään seksi nukkea tarvi,

        mutta
        kiva ajatus olisi ihmisen kokonen ja näkönen teko-älyllä varustettu puhuva nukke,

        kuten on jo tv:ssä joskus jo niitä nähtyki,

        älykäs puhekaveri olisi tosi mukava
        yksin elävälle vanhalle ihmiselle,
        sehän menis ihan kaverista,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä horiset,, ei vanhukset enään seksi nukkea tarvi,

        mutta
        kiva ajatus olisi ihmisen kokonen ja näkönen teko-älyllä varustettu puhuva nukke,

        kuten on jo tv:ssä joskus jo niitä nähtyki,

        älykäs puhekaveri olisi tosi mukava
        yksin elävälle vanhalle ihmiselle,
        sehän menis ihan kaverista,

        niin onhan jo olemassa ÄLYKKÄITÄ JÄÄKAAPPEJA ,

        ym teko-älyllä varustettuja koiria ,

        miksi ei olisi hyvä keksintö myös teko-älyllä varustettu aikuisen näkönen nukkekki,,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin onhan jo olemassa ÄLYKKÄITÄ JÄÄKAAPPEJA ,

        ym teko-älyllä varustettuja koiria ,

        miksi ei olisi hyvä keksintö myös teko-älyllä varustettu aikuisen näkönen nukkekki,,,

        Millaisia ne älykkäät jääkaapit ovat?
        Onko niin, että jos lähestyy kaappia herkut mielessä, ei ovi avaudukaan ja kaappi ilmoittaa, että älä yritä, namikiintiösi on tapissa.
        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaisia ne älykkäät jääkaapit ovat?
        Onko niin, että jos lähestyy kaappia herkut mielessä, ei ovi avaudukaan ja kaappi ilmoittaa, että älä yritä, namikiintiösi on tapissa.
        Beng

        ETKÖ ole seurannu uutisia ja tedettä
        tekoälyllä varustettuja jääkaappeja ON jo olemassa,

        ne esm. laittaa viestin kännykkään mikä tuote jääkaapissa on loppunu ja ihminen kun menee kaupaan muistaa ostaa sitä,
        ym.
        otappa selvevää niin sinäki viisastut,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ETKÖ ole seurannu uutisia ja tedettä
        tekoälyllä varustettuja jääkaappeja ON jo olemassa,

        ne esm. laittaa viestin kännykkään mikä tuote jääkaapissa on loppunu ja ihminen kun menee kaupaan muistaa ostaa sitä,
        ym.
        otappa selvevää niin sinäki viisastut,,

        Pitääkö siitä maksaa paljonkin enemmän kuin tavallisesta kaapista?
        En ota itseltäni hintaa, kun raotan jääkaapin ovea ja varmistan, mitä puuttuu.
        Muisti melkein 100 %.
        Beng
        En viitsisi moista hankkia.
        Nytkin minulla on ihan silmissäni kuva, mitä kaapissa on.
        Ihmisestähän tulee ihan autettava...
        Ja taas pitäisi räplätä kännykkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ETKÖ ole seurannu uutisia ja tedettä
        tekoälyllä varustettuja jääkaappeja ON jo olemassa,

        ne esm. laittaa viestin kännykkään mikä tuote jääkaapissa on loppunu ja ihminen kun menee kaupaan muistaa ostaa sitä,
        ym.
        otappa selvevää niin sinäki viisastut,,

        Olenko koneen osa ja robotti? Onko aivosi surkastuneet ettet osaa enää edes ostaa ruokaa? Taåekoäly hahahahhahahhan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ETKÖ ole seurannu uutisia ja tedettä
        tekoälyllä varustettuja jääkaappeja ON jo olemassa,

        ne esm. laittaa viestin kännykkään mikä tuote jääkaapissa on loppunu ja ihminen kun menee kaupaan muistaa ostaa sitä,
        ym.
        otappa selvevää niin sinäki viisastut,,

        Mites kommunikoit pyykinpesukoneen kanssa jossa wifi? Keinoälykö päättää kuinka likaiset kalsarit on ja paljon laitat pesuainetta? Huomauttaa jos laitat tummia ja vaaleita housuja,paitoja sekaisin?
        Turhia ominaisuuuksia tullut. Perusjutut riittää. Ne ketkut tehneet kaiken vaikeaksi pahuuttaan. Minulla,20v vanha pesukone. Toimii mutta pitää ylimälä. ääntä lingotessa ja saa pelätä tulipaloa. Minun kodinkoneet kestäneet hyvin pitkään,osaan valita. Uutta pesukonetta olen katsellut ja se on hiljaisin malli mitä on jonka tod.näk. ostan. Samalla katselin uutta jääkaappipaakastintakin ja nykyisin on hyvä juttu itsesulattaava pakastin osa. On moni mutkaiset ohjeet koneissa lisääntynyt. Kauppa on lähellä ei tarvitse netistä tilata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites kommunikoit pyykinpesukoneen kanssa jossa wifi? Keinoälykö päättää kuinka likaiset kalsarit on ja paljon laitat pesuainetta? Huomauttaa jos laitat tummia ja vaaleita housuja,paitoja sekaisin?
        Turhia ominaisuuuksia tullut. Perusjutut riittää. Ne ketkut tehneet kaiken vaikeaksi pahuuttaan. Minulla,20v vanha pesukone. Toimii mutta pitää ylimälä. ääntä lingotessa ja saa pelätä tulipaloa. Minun kodinkoneet kestäneet hyvin pitkään,osaan valita. Uutta pesukonetta olen katsellut ja se on hiljaisin malli mitä on jonka tod.näk. ostan. Samalla katselin uutta jääkaappipaakastintakin ja nykyisin on hyvä juttu itsesulattaava pakastin osa. On moni mutkaiset ohjeet koneissa lisääntynyt. Kauppa on lähellä ei tarvitse netistä tilata.

        Käytän isoa pyykkitupakonetta, kuitatushuonetta mankelia.
        En halua kuivata kylpyhuoneessa saati liputtaa.
        No. Olen jutellut pikkukoneista. Hirveän pitkiä ohjelmia.
        Isolta koneelta löytyy alle tunninkin ohjelmia.
        Kertokaapa, miten kauan nykykoneilla menee kirjoon tai valkoon saati hienopesuun.
        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites kommunikoit pyykinpesukoneen kanssa jossa wifi? Keinoälykö päättää kuinka likaiset kalsarit on ja paljon laitat pesuainetta? Huomauttaa jos laitat tummia ja vaaleita housuja,paitoja sekaisin?
        Turhia ominaisuuuksia tullut. Perusjutut riittää. Ne ketkut tehneet kaiken vaikeaksi pahuuttaan. Minulla,20v vanha pesukone. Toimii mutta pitää ylimälä. ääntä lingotessa ja saa pelätä tulipaloa. Minun kodinkoneet kestäneet hyvin pitkään,osaan valita. Uutta pesukonetta olen katsellut ja se on hiljaisin malli mitä on jonka tod.näk. ostan. Samalla katselin uutta jääkaappipaakastintakin ja nykyisin on hyvä juttu itsesulattaava pakastin osa. On moni mutkaiset ohjeet koneissa lisääntynyt. Kauppa on lähellä ei tarvitse netistä tilata.

        Asun krs talossa jossa on pyykkitupa ja isompi kone ja sen takia oma kone on kestänyt vielä kevyessä käytössä. Pesutupa lisää asumismukavuutta ja asunnon arvoa. Oma kone on kaikilla mutta silti useat pesevät talon koneella lakanoita,peittoja ym. koska kätevämpää kun nopea 1 tunti 60 asteen pesu aika. On kuivaushuone tietysti jota harvoin käytän. Oma Kph on tilaa telineelle,2 narua saunassa. Kesäaikaan parvekkeella kuivaa nopeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asun krs talossa jossa on pyykkitupa ja isompi kone ja sen takia oma kone on kestänyt vielä kevyessä käytössä. Pesutupa lisää asumismukavuutta ja asunnon arvoa. Oma kone on kaikilla mutta silti useat pesevät talon koneella lakanoita,peittoja ym. koska kätevämpää kun nopea 1 tunti 60 asteen pesu aika. On kuivaushuone tietysti jota harvoin käytän. Oma Kph on tilaa telineelle,2 narua saunassa. Kesäaikaan parvekkeella kuivaa nopeasti.

        Minä en pidä kosteasta pyykistä kylpyhuoneessa. Jos olisi nuori ja isompi perhe, siellähän roikkuisi jatkuvasti pyykkiä. Kuivatuskaappeja toki on ollut. Ja säteilyttimiä.
        Minulla on yksinkertaisesti pyykkipäivän puolikas, jolloin työskentelen. Ei tarvitse tekstiilejä pöllytellä kotona. Mankelointi on kevyempää kuin silittäminen ja valmis paketti kaappiin, ok.
        Ihmettelen, että uusiin kerrostaloihin ei moisia tiloja tehdä. On ekologisempaa pesasta isolla koneella. Samoin kylppäri ei jatkuvasti kostu.
        Toki talvellakin voi kuivata parvekkeella, jolloin pyykätyistä tulee hauskasti tönkköjä, mutta kuivaan pakkasilmaan haihtuu kosteus.
        Beng


    • Anonyymi

      Sama asia! Itse väistän tällä sota ,vaali puheet kuin Tv.

    • Anonyymi

      Aurinko Lupasivat pääkaupunki sedulle täksikin päiväksi.Kun jalat viellä kantaa ,jaksaa kivikylässä kävellä.Likuntakin tiedossa Senjori keskus täänän, jonne matkani vie.Itseasiassa 4 eri arkipäivänä.Inokaita liikujia siellä on jopa plus 80v. Ennen kaikkea heille täysi hatun nosto ja kunioitus ,toki kaikille muillekin.Paljon mutakin siellä,jokaiselle jotain ja ilmaistakin kun otaaa vaan eläkeläisenä selvää mitä oman aluen Senjori keskus eli palvelutalot tarjoaa,talojen ulkopuolella asuville Ainakin Helsingin lähiöt.Lisänä on Asukastaot joka lähiö,Joten yksin ei koti tarvitse olla.Hyvää perjantaita kaikille.Plus 70v. vanha nainen

    • Anonyymi

      Kertokaa ,,,
      mikä ihme mun selkää kutittaa
      a i n a tuosta hartioitten ja lapaluitten seudulta,
      kutina ei ikinä lopu on inhottava vaiva,
      jatkuvasti täytyy illaki rapata selkää,

      apuwaaa, tympii jo,,,

      • Anonyymi

        lisäys,, ei ole ihottumaa, ihan sievä kaunis iho muuten on,,

        joitaki luomia on, ,, mutt ei muuta,

        jatkuvasti aina pitää jollaki rapata selkää,,


      • Anonyymi

        Hanki kunnon selänrapsuttaja. Pitkävartinen karkea harja kuivana ajaa saman asian. Ongelma on, ettei sinne lapaluiden väliin tahdo ylettyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hanki kunnon selänrapsuttaja. Pitkävartinen karkea harja kuivana ajaa saman asian. Ongelma on, ettei sinne lapaluiden väliin tahdo ylettyä.

        on mulla etelän matkoilta ostettuja selänrapsuttimia useampiaki
        ne on tosi hyviä olleet
        ole tuonu niitä joskus vuosien varrella mtkamuistona suomeen, nyt ne on tosi
        käteviä selänrapsuttajia suorastaan aarteita,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hanki kunnon selänrapsuttaja. Pitkävartinen karkea harja kuivana ajaa saman asian. Ongelma on, ettei sinne lapaluiden väliin tahdo ylettyä.

        Se ihmisnukkehan sopisi sinullekin.
        Hei Robo - rapsuta vähän...
        Beng


    • Anonyymi

      käyriä EUn kieltämiä kurkkuja täyttämättöminä saa
      alle 2 euora kilo ihan tavallisista kaupoista nimellä käyrä kurkku

      mutta niissä siis ei ole täytettä

      petsittäjänarkin ja sosdempskiaisen häiriköinnit palstalla eivät ole politiikkaa

      ja ne jatkuvat joten palstan lukeminen kannattaa lopettaa
      varsinkaan ei niille kannata vastata

      toinen on puhdasverinen häirikkö ja toinen makaakotonaan eikä aika
      kulu joten pitää vähännat sittaa välillä

      siitä ette hyödy eivätkä ne itsekään mutta hyvä näin

      • Anonyymi

        Olen aina ostanu KÄYRIÄKI kurkkuja kaupasta,
        EI ne ole ollu yhtää halvempia kuin muutkaa kurkut,
        onko mua huijattu ????????

        mutta yhtä maukaita syödä kuin suoratki kurkut,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen aina ostanu KÄYRIÄKI kurkkuja kaupasta,
        EI ne ole ollu yhtää halvempia kuin muutkaa kurkut,
        onko mua huijattu ????????

        mutta yhtä maukaita syödä kuin suoratki kurkut,

        on
        ne eivät ole paketissa
        vaan laittomia
        ja 1:75 on usein hinta
        kun taas lailliset kyrpiönärpiöt on 4:73

        erotus on 3 kilo suuruusluokkaa

        noin KOLMEN KILON erotuksella saa yhden Nordean osakkeen
        odotusarvon on tuottoa 10 prosenttia lähivuosina
        tämä ei ole kurkun ostosuositus


    • Anonyymi

      Se on nyt vähän pinnalla. Odota pari kuukautta niin ainakin puheet politiikasta vähenee.

      • Anonyymi

        Eikä vähene,, sitte ne alkaa riiteleen hallituksen muodostamisesta,,, ja siitähän ei hyvä seuraa,,,
        niin hullu on ainaki Mariin lausunnoissaan,
        täysin yhteistyökyvytön akka,

        eikö Mariin itse huomaa omaa tyhmyyttään ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä vähene,, sitte ne alkaa riiteleen hallituksen muodostamisesta,,, ja siitähän ei hyvä seuraa,,,
        niin hullu on ainaki Mariin lausunnoissaan,
        täysin yhteistyökyvytön akka,

        eikö Mariin itse huomaa omaa tyhmyyttään ???

        13:38
        Miltäs pätevyydellä Marinia nimittelet?
        Mikä oma diagnoosisi on?
        Beng


      • Anonyymi

        luuletteko muka että petsittäjä lopettaa makaamisen tuolissa ja lähtee töihin
        tai ruikkusosdempstiainen lopettaa häiriköinnin vaaleihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        13:38
        Miltäs pätevyydellä Marinia nimittelet?
        Mikä oma diagnoosisi on?
        Beng

        äänestäjän pätevyydellä
        jokainehan täysijärkinen tajua
        että täytyy olla todella tyhmä
        jos etukäteen jo laukoo suu vaahdossa
        ettei ole yhteistyökykyinen
        mahdollisesti tulevan suomen suurimman puolueen kanssa, hah,

        täytyy olla tosi älykääpiö kun tommosia päästelee suustaan,

        vaikuttaa jopa rasistiselta lausunnolta,
        suomessa rasismi on kielletty ja varsinki on erittäin omituista jos ja kun omia suomenkansalisia kohtaa esittää rasistisia mielipiteitään,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä vähene,, sitte ne alkaa riiteleen hallituksen muodostamisesta,,, ja siitähän ei hyvä seuraa,,,
        niin hullu on ainaki Mariin lausunnoissaan,
        täysin yhteistyökyvytön akka,

        eikö Mariin itse huomaa omaa tyhmyyttään ???

        Mitähän meidän hallitus ja resitentti ovat suhmuroineet EU ja Naton kanssa?.
        Katsotaan mitä tapahtuu. EI hallitus ole eka asia. On tärkeimpiä juttu ja tulossa. Puheenaiheita ja ihmettelyä riittää jatkossa paljon kiinnostavista asioista pitkäksi aikaa. Vaalit ja apoliitikot minulle EVVK. Minä en tarvitse niitä roistoja ja tiedän tärkeät asiat jo kun seuraan oikeita löhteitä ei valhe mediaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        äänestäjän pätevyydellä
        jokainehan täysijärkinen tajua
        että täytyy olla todella tyhmä
        jos etukäteen jo laukoo suu vaahdossa
        ettei ole yhteistyökykyinen
        mahdollisesti tulevan suomen suurimman puolueen kanssa, hah,

        täytyy olla tosi älykääpiö kun tommosia päästelee suustaan,

        vaikuttaa jopa rasistiselta lausunnolta,
        suomessa rasismi on kielletty ja varsinki on erittäin omituista jos ja kun omia suomenkansalisia kohtaa esittää rasistisia mielipiteitään,

        Päästelethän sinäkin....18:19
        Se malka ja silmät...
        Beng


    • Anonyymi

      Niin olen minäkin. Politiikka, trollipuheita, haukkumista, sotaa. Voi vitsi. Aurinko paistaa on mitä upein talvipäivä.

      • Täällä Keski-Suomessa on mitä mainioin ulkoilusää.
        Nastakengät jalkaan ja ylös, ulos ja lenkille.
        Jos kääntää kasvonsa aurinkoon,
        saa ilmaista luonnon D-vitamiiniä.


    • Anonyymi

      Ihan niin kyllä sitä on kyllästymiseen asti jauhettu mediassa , ja pahinta se että sitä jotenkin turtuu eikä jaksa edes reagoida koska ei voi vaikuttaa mitenkään näihin asioihin.
      Netti kiehuu politiikasta ja 99%kaikista kommenteista mitä tulee politiikkaan on huuhaata ainoastaan

    • Anonyymi

      On se niiiiin kauheeta kun on kurkkuamyöten täynnä sotaa.
      Miltähän tuntuu niistä, joilla veri valuu kurkussa sotatantereella ?

      • Anonyymi

        TOSI PAHALTA
        niin se tuntuu pahalta suomessaki, aivan kauheeta,
        hullu venäjä hyökkää naapurimaitaan pommittamaan kehtaaki,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TOSI PAHALTA
        niin se tuntuu pahalta suomessaki, aivan kauheeta,
        hullu venäjä hyökkää naapurimaitaan pommittamaan kehtaaki,

        Ei asiat ole niin mitä kerrotaan. Venäjä tekee hyvää työtä. Te ette vain tiedä oikeita syitä miksi se operaatio on tehtävä ja Venäjän armeija on paras maailmassa tekemään. Muualla tapahtuu jutyujamjoista ei media kerro se kun edustaa roistojen valtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TOSI PAHALTA
        niin se tuntuu pahalta suomessaki, aivan kauheeta,
        hullu venäjä hyökkää naapurimaitaan pommittamaan kehtaaki,

        Ota selvää Miksi ja mitä siellä Ukrainassa on tehty? Et taida tietää mitään kunhan huudat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei asiat ole niin mitä kerrotaan. Venäjä tekee hyvää työtä. Te ette vain tiedä oikeita syitä miksi se operaatio on tehtävä ja Venäjän armeija on paras maailmassa tekemään. Muualla tapahtuu jutyujamjoista ei media kerro se kun edustaa roistojen valtaa.

        Putin on HIRVIÖ.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei asiat ole niin mitä kerrotaan. Venäjä tekee hyvää työtä. Te ette vain tiedä oikeita syitä miksi se operaatio on tehtävä ja Venäjän armeija on paras maailmassa tekemään. Muualla tapahtuu jutyujamjoista ei media kerro se kun edustaa roistojen valtaa.

        20:12
        Että mitä mussutat.
        Nyt elät väärässä maassa.
        Osta menolippu.
        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        20:12
        Että mitä mussutat.
        Nyt elät väärässä maassa.
        Osta menolippu.
        Beng

        Kuplasi poksahtaa pian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Putin on HIRVIÖ.

        Putin ja Venäjän armeija ovat hyviä ihmisiä. Vapauttajia. Jotkut eivät vain tiedä mitään mistä.. vielä. Mikö on todella vialla maailmassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuplasi poksahtaa pian.

        Klosetti-wc.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Putin ja Venäjän armeija ovat hyviä ihmisiä. Vapauttajia. Jotkut eivät vain tiedä mitään mistä.. vielä. Mikö on todella vialla maailmassa?

        Täytyy olla samalla tavalla sairas kuin Putin, kun Putinia ja venäjää ihailee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Putin ja Venäjän armeija ovat hyviä ihmisiä. Vapauttajia. Jotkut eivät vain tiedä mitään mistä.. vielä. Mikö on todella vialla maailmassa?

        HAH HAH,
        kuinka NOIN TYHMÄ voi kukaan ihminen olla joka kehuu täysin sekopää HULLUA mielisaisrasta putinia, huh voi vain ihmetellä
        täytyy olla yhtä sekopää joka kehuu,
        älytöntä idiostismia,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HAH HAH,
        kuinka NOIN TYHMÄ voi kukaan ihminen olla joka kehuu täysin sekopää HULLUA mielisaisrasta putinia, huh voi vain ihmetellä
        täytyy olla yhtä sekopää joka kehuu,
        älytöntä idiostismia,

        Oletko syönyt roskaruokaa koko ikäsi ja kaikki piikit otettu?.
        Tiedätkö että ne tyhmentää ihmistä. Tv katsomisen lisäksi.
        Ken elää niin näkee totuuksia tulevan. Joka tietää niin tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko syönyt roskaruokaa koko ikäsi ja kaikki piikit otettu?.
        Tiedätkö että ne tyhmentää ihmistä. Tv katsomisen lisäksi.
        Ken elää niin näkee totuuksia tulevan. Joka tietää niin tietää.

        Näin kommentoi maatuska abc ,suomi 24.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        20:12
        Että mitä mussutat.
        Nyt elät väärässä maassa.
        Osta menolippu.
        Beng

        Tuossa paljastui sinunkin maailman kuvasi, rantarötsaläinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy olla samalla tavalla sairas kuin Putin, kun Putinia ja venäjää ihailee.

        Maailmasta 80 % on siis sairas sinun mielestäsi? Afrikassakin on paljon viisaampia kuten tietävät mistä kysymys ja Väli Amerikassa.
        Afrikassa ne ei ottaneet piikkejä, ne eivät jonolta muovi ämpäreitä.
        Kenen joukossa seisot Venäjän vihaaja ja ZIONISTI? Satanisti pedojen ei ihmisten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota selvää Miksi ja mitä siellä Ukrainassa on tehty? Et taida tietää mitään kunhan huudat.

        mitä horiset, sinäkö et näe että siellä on SOTA ja puttin on sinne HYÖKÄNNY
        puttin ON tehny suuren sotarikoksen
        se joutuu sotaoikeuteen vastuuseen samoin sinä kuin putinki,
        pysy vaan siellä rajan takana äläkä yritäkkää nokaasi työntää euroopan puolelle ,
        muuten sullekki käy tosi huonosti kun kiinni saadaan, molemmat joudutte sotaoikeuteen,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy olla samalla tavalla sairas kuin Putin, kun Putinia ja venäjää ihailee.

        sehän on venäläinen hullu , karannu hullujen huoneesta ,
        sitä etsitään jo kissojen koirein kanssa
        se on karannu hullujen huoneesta,
        ilmoita heti kun näet sen ovellasi, poliisi tulee sen hakemaan heti sieltä ja pistää käsirautoihin,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mitä horiset, sinäkö et näe että siellä on SOTA ja puttin on sinne HYÖKÄNNY
        puttin ON tehny suuren sotarikoksen
        se joutuu sotaoikeuteen vastuuseen samoin sinä kuin putinki,
        pysy vaan siellä rajan takana äläkä yritäkkää nokaasi työntää euroopan puolelle ,
        muuten sullekki käy tosi huonosti kun kiinni saadaan, molemmat joudutte sotaoikeuteen,

        Sinulla näyttää olevan ongelmia.


    • Anonyymi

      Ei, koska ei ole muuta tekemistä. No, ehkä seuraava puheenaihe on talous. Mikään ei siis muutu. Alamäki jatkuu..

      • Anonyymi

        Ei, kun vaalit jatkuu...tammikuussa, kun on pressan valinta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, kun vaalit jatkuu...tammikuussa, kun on pressan valinta.

        Ei taida olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, kun vaalit jatkuu...tammikuussa, kun on pressan valinta.

        Ei jatku. Välissä on monta kuukautta ja ne on eri vaalit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei jatku. Välissä on monta kuukautta ja ne on eri vaalit.

        Tammikuussa, pressan vaalit eli eikö se jo tuossa mainittu.


    • Anonyymi

      Se on kaiketi niin, että toiset taantuu jauhamaan samaa mantraa, kun täyttävät 70 vuotta.

      • Anonyymi

        Maailam menoa ne on 15v koko ajan.


    • Anonyymi

      Jännittävää vaalitulosseurantailtaa kaikille !

      • Anonyymi

        joooo,,, ja yhtä jännittävää tulee olemaan seuraavat neljävuotta
        mitä tuleva hallitus saa aikaan,
        hyvää vai pahaa,
        helppoa ei missää tapauksessa tule olemaan,,,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joooo,,, ja yhtä jännittävää tulee olemaan seuraavat neljävuotta
        mitä tuleva hallitus saa aikaan,
        hyvää vai pahaa,
        helppoa ei missää tapauksessa tule olemaan,,,,

        Tulossa on rikkaille hyvää, muilla pahaa.


    • Anonyymi

      Nyt vasta saattekin olla kurkkuamyöten täynnä politiikkaa.
      Se tulee olemaan rumaa pienituloisia kohtaan.

    • Anonyymi

      Tässä on hyvä ehteenveto, mitä Jenkeissä on tapahtunut ja miksi:
      https://www.bitchute.com/video/Rtkkjocpm9Dl/
      Mitä siellä on tapahtunut, vaikuttaa kaikkialle. EU:n johto on jonkun taskussa. Onneksi Afrikkalaiset valtionjohtajat sanoivat Kiitos EI, WHO:n tarjoamiin kultalahjuksiin. Vastineeksi YK:ssa olisi päätetty, että WHO voi julistaa poikkeustilan, joka kumoaa kaikkien maiden hallitukset ja lait. EU olisi äänestänyt poikkeulakien puolesta.
      Afrikkalaiset sanoivat suoraan, että mitä tuolla kultamäärällä on merkitystä, kun te ryöväätte maastamme kaiken, jos tuo laki tulisi voimaan.
      Miksi meidän politikot ovat tästäkin vedätysyrityksestä hiljaa? Samoni ne ovat hiljaa pankkien romahduksista, koska klobalistit ovat painaneet taaloja järjettömästi. Myöskin ne ovat hiljaa tulevasta klobalistien häviöstä. Muutamat maat on vielä puhdistettava näistä rikollisista. Sitten julistetaan jo käydyt sotilasoikeudenkäynnit ja teloitetut politikot.
      Seuratkaa näiden maiden tapahtumia: Kiina / Taiwan ja Irak / Syyria / Israeli. Venäjä on oikeuden puolella, sillä Ukraina on yksi klobalistien pesistä ja se puhdistetaan. USA:n erikoisjoukot toimivat yhdessä Venäjän kanssa. Biden on pelkkä kulissi.

      • Anonyymi

        vai niin,,,, ja
        höpön höpö,,


      • Anonyymi

        Ryssän ystävillä ei ole Suomessa muita ystäviä kuin toisensa ano 16:57.
        Onko teitä paljonkin ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ryssän ystävillä ei ole Suomessa muita ystäviä kuin toisensa ano 16:57.
        Onko teitä paljonkin ?

        neki pitäisi kärrätä takasi venäjälle sinne mitä tänne ovat tulleetki
        ku eivät opi talon tavoille,

        maassa maan tavalla tai maasta pois,, tosi on,,


    • Anonyymi

      Etekkin kun moni luulee puhuvansa politiikka vaikka vaan mollaa jotain politiikkoa. Siis politiikka on kiva aihe sinänsä kun aasialaisesta keskustellaan asioista politiikassa. Mutta palstoilla on haukuttu milloin ketäkin rumilla nimillä ja seksistisillä ilmaisuilla, se ei ole mitään politiikkaa. Joten olet oikeassa eikö mitään muuta puhuttavaa ole, vaikka maailma on täynnä asioita joista vois puhua.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Porno tuhosi lopulta parisuhteemme

      Meille tuli 2 vuoden suhteessa ero. Pornon katselu oli viimeinen niitti suhteessamme!! Sekä jatkuvan huonon kohtelun ta
      Parisuhde
      44
      6889
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      18
      4420
    3. Itseni vuoksi

      Yritän kitkutella vielä viikon verran ja sitten päätöksien aika. Pakko on, ei tästä jumista muuten pääse millään eroon,
      Ikävä
      35
      2945
    4. Minkä pituinenen kaivattusi on

      Kirjain ja pituus kehiin! 😊
      Ikävä
      95
      1885
    5. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      30
      1548
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      73
      1450
    7. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      46
      1434
    8. Poliisit Köpsillä

      Pyhäjärvellä tänään iso poliisioperaatio. Valtakunnan uutisiin ihan päästy.
      Pyhäjärvi
      27
      1200
    9. Eikö se ole vähän erikoista

      että naisen potentiaalisiin kumppaneihin otetaan yhteyttä hänen selän takana kertomalla tarinoita hänestä ja vääristelem
      Tunteet
      170
      1178
    10. Jatkoa Nojatuoliin

      Huomenta, niin pian täyttyy tämä ketju, ei ehdi muuta kuin aloitella uutta, kun pitkäksi venyy. Arkiasioista on tarkoitu
      80 plus
      156
      1065
    Aihe