Olen katsellut tennistä televisiosta 70-luvulta lähtien, jolloin Yle näytti Björn Borgin Wimbledon-finaaleja. En ole koskaan aikaisemmin nähnyt tänä iltana Eurosportin Miamin ATP 1000 -turnauksen televisioinnissa ruutuun tullutta grafiikkaa.
Grafiikka kertoi tilanteen olevan Insights | In Attack jotakin prosenteissa. Mitä nämä termit tarkoittavat? Verkosta löytyvät tennistermejä selittävät sivut eivät tunne näitä termejä. Mahtavatko selostajatkaan tuntea niitä? Ainakaan Arne Six ja Henry Järvinen eivät reagoineet ruutuun tulleesen grafiikkaan mitenkään, mikä viittaisi siihen, etteivät hekään tunne termejä.
On tietysti pieni mahdollisuus, että termit on keksinyt joku ei-natiivi englannin puhuja. Tätä tapahtuu. C More esittää Eurooppa-liigan futismatseja, ja ruudun grafiikassa käytetään termejä Player Out - Player In. Natiivit englannin puhujat eivät sano noin, vaan Player Off - Player On.
Mitä tarkoittaa "Insights - In Attack"?
Anonyymi-ap
1
323
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4068902Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1743348- 191830
- 771166
- 761078
- 271065
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641021Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791005- 55983
- 65930