Ymmärrän, että vähän voi mennä suuhun hiekka eikä siinä mitään, mutta kyllähän hoitajien pitäisi puuttua jos joku pistää kourakaupalla soraa suuhunsa.
Miten on mahdollista että 800g kiviä mahassa? Ja miten on mahdollista että hoitajat tietää, että lapsi on syönyt hiekkaa ja kiviä, mutta kukaan ei ole nähnyt. Onko sillä sitten ollu vaan suupielet kurassa?
Tässä ilta-sanomien juttu aiheesta https://www.is.fi/perhe/art-2000009485455.html
Lapsi söi melkein kilon hiekkaa ja kiviä päiväkodissa!?
5
1041
Vastaukset
- Anonyymi
Kommarien johtamissa päiväkodeissa annetaan huonompaa ruokaa kuin se sora on. Soran seassa saattaa jopa olla lihaa.
Vain jos kuulut etuoikeutettuun kommariperheeseen saat sieltä hyvät ruoat ja kyykyttää tavisten kakaroita, jotta omasta kultahipusta kehittyy 'johtaja'.- Anonyymi
ööö... mistähän ne päiväkodeissa muka tietäis perheiden poliittiset kannat? Miksi vaalien alla kaikista aiheista täytyy tehdä poliittisia. Tuskin mikään puolue haluaa, että päiväkodeissa lapset jää valvomatta ja voivat syödä mitä sattuu tai unohtuu jopa yksin pihalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ööö... mistähän ne päiväkodeissa muka tietäis perheiden poliittiset kannat? Miksi vaalien alla kaikista aiheista täytyy tehdä poliittisia. Tuskin mikään puolue haluaa, että päiväkodeissa lapset jää valvomatta ja voivat syödä mitä sattuu tai unohtuu jopa yksin pihalle.
Ei ne kokkareet piittaa. Kaikki on tehostettava ja huononnettava. Halpuutettava vääriä asioita.
- Anonyymi
Varhaiskasvatusta koko rahalla ja kakkaa vaan syötetään?🤭🤭
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059