EasyShits ja ClassicShits

Anonyymi-ap

Riippuuko ruokavaliosta vai mistä, että onko helpompi versio tursauttaa ulos vai menee klassiseen tyyliin pöntöstä alas?

4

199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen itse sitä mieltä näistä että 💩. Pookiukon mielestä nämäkin on kopioineet Pookia. Toiseksi ne häpeää suomalaisuutta koska ei soi suomimusa. Noloja kopioita brittiradioista ja varsinkin Sea FMstä.

      • Anonyymi

        Kova kakka: Kakka voi olla kovaa, jos suolen liike on hidasta tai ruokavalio sisältää vähän kuitua. Tämä voi johtaa ummetukseen ja epämukavuuteen suolistossa.

        Normaali kakka: Normaali kakka on yleensä pehmeä ja helposti ulostettava. Se on yleensä ruskeaa tai kellertävää.

        Ripuli: Ripuli tarkoittaa löysää tai nestemäistä ulostetta. Se voi johtua esimerkiksi suoliston infektiosta, stressistä tai tiettyjen lääkkeiden sivuvaikutuksista.

        Musta kakka: Musta kakka voi olla merkki sisäisestä verenvuodosta ruoansulatuskanavassa ja vaatii lääkärin arviointia.

        Joskus kakka on vaan radio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kova kakka: Kakka voi olla kovaa, jos suolen liike on hidasta tai ruokavalio sisältää vähän kuitua. Tämä voi johtaa ummetukseen ja epämukavuuteen suolistossa.

        Normaali kakka: Normaali kakka on yleensä pehmeä ja helposti ulostettava. Se on yleensä ruskeaa tai kellertävää.

        Ripuli: Ripuli tarkoittaa löysää tai nestemäistä ulostetta. Se voi johtua esimerkiksi suoliston infektiosta, stressistä tai tiettyjen lääkkeiden sivuvaikutuksista.

        Musta kakka: Musta kakka voi olla merkki sisäisestä verenvuodosta ruoansulatuskanavassa ja vaatii lääkärin arviointia.

        Joskus kakka on vaan radio.

        ClassicShits on lyhennetty nyt RDS:ään ClaShits. Suomennettuna tuo tarkoittaa tasopaska. Ehkä kuvaa hyvin sisältöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ClassicShits on lyhennetty nyt RDS:ään ClaShits. Suomennettuna tuo tarkoittaa tasopaska. Ehkä kuvaa hyvin sisältöä.

        Eihän Suomen radiokentällä vielä montaa retroradiota ollutkaan... Nyt voisi Bauer tai Sanoma tehdä peliliikkeen ja ostaa tarpeettoman monipuolisen Radio Helsingin pois harhailemasta sivupoluilla ja muuttaa sen yhden juontajan ja n. 10 biisin retrojukeboksiksi. Niitä kun näköjään tarvitaan lisää. Retropaskajukebokseja ei ole näköjään koskaan liikaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe