miksi Konneveden tk puhelin perjantaina soitti vaan musiikia? Edes soittopyyntöä ei voi musiikin takia pyytää. EIKÄ TODELLA ENSIKERTA. EI sinne kukaan huvikseen soita !
tkn puhellin
11
1420
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä ole ollut ongelmia kertaakaan,homma hoituu erinomaisesti.
- Anonyymi
Sanoo Penttinen ja luukkukin on juuttunut kiini
- Anonyymi
Samoin.
- Anonyymi
Musiikki rauhoittaa kehon ja mielen Konnevedellä kokeillaan myös parantaa.
- Anonyymi
Pitäisikö laittaa palautetta hyvinvointialueelle, eikä valittaa Suomi24:ssä?
- Anonyymi
Ei huutavan ääni korvessa kuulu !
- Anonyymi
Niin mutta jos on pelkästään valittamisen tarve aikansa kuluksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mutta jos on pelkästään valittamisen tarve aikansa kuluksi?
Jos Sinun huvisi on valittamien,niin ole hyvä äläkä sotkeudu asiallisiin asioihin.
- Anonyymi
Kyllä näitä sivuja luetaan joka toimistossa ja kodissa, kuin keski-suomalaista.
- Anonyymi
Aloittajan kommentti suorastaan huutaa parkujansa osaamattomuutta. ;((
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1445800
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253586Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1222815- 472498
- 291939
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631851Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491800Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201626- 321587
- 281540