mikä tää tällainen on? Ihan uus juttu, rai rai raa dio!
https://www.radiogaala.fi/sivut/ehdokkaat
https://www.radiogaala.fi/sivut/radiogaala-shortlista2023-tiedote/
Siell ois RadioGaala
16
300
Vastaukset
- Anonyymi
Siksi nälvijöiden kommentit vähissä tänään, koska Bauerin ja Nelosen "ammattilaiset" ovat palkitsemassa itse itseään. Ihmettelin aiemmin palstan hiljaisuutta. Jäljet johtaa sylttytehtaalle.
- Anonyymi
Joo. Aidot yrittäjät kuten Reka ja Kimpe eivät osallistu tuollaiseen selkään taputtelu rinki juttuun vaan painavat duunia tahoillaan! RISPEKT!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo. Aidot yrittäjät kuten Reka ja Kimpe eivät osallistu tuollaiseen selkään taputtelu rinki juttuun vaan painavat duunia tahoillaan! RISPEKT!
Ovatko nämä "Reka ja Kimpe" jotain sun kavereita?
- Anonyymi
Miten on mahdollista niko voitti radiogaalan. Kammottava piipittävä vinkuu kuin vinkulelu ei nikon ääntä voi kuunnella heti vaihdan kanavaa jo on aikoihin eletty. Oliko homo valitsemassa voittajaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten on mahdollista niko voitti radiogaalan. Kammottava piipittävä vinkuu kuin vinkulelu ei nikon ääntä voi kuunnella heti vaihdan kanavaa jo on aikoihin eletty. Oliko homo valitsemassa voittajaa.
Niko tunkee itsensä joka ohjelmaan sitten valittaa kun ei saa olla rauhassa. Eli rakastaa huomiota yli kaiken. Säälittävä homo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ovatko nämä "Reka ja Kimpe" jotain sun kavereita?
Radioääni pitäis olla miellyttävä kuunnella mutta nikon ääni kammottavaa piipitystä. Oliko homot valitsemassa voittajaa. Edes kännissä ei viitsi nikon ääntä kuunnella. Piiiip piiiipppp voi hitto
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17804204m
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Jotku ihan tuntemattomat radiojuontajat valittiin Hall of fameen? Onko tämä taas joku tittelienjako ihan muilla perusteilla kuin osaaminen? Tosin en tunnista kyseisiä voittajia joten hankala sanoa mitään taidoistakaan.
- Anonyymi
Rahalla saa. Aidot yrittäjät tekevät rakkaudesta lajiin. Heitä ei koskaan palkita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rahalla saa. Aidot yrittäjät tekevät rakkaudesta lajiin. Heitä ei koskaan palkita.
Tässä kommentissa haiskahtaa kateus ja katkeruus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä kommentissa haiskahtaa kateus ja katkeruus.
Minusta tuo kuulosti realistiselta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta tuo kuulosti realistiselta.
se on jännä toi passiivis aggressio HYVIN JÄNNÄ 🤔
- Anonyymi
Niko Saarinen vuoden radiojuontaja, WTF?
- Anonyymi
Mutta radio Sandels on vuoden paikallisradio
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta radio Sandels on vuoden paikallisradio
Eihän kaljaradio edes ole enää mikään paikallisradio.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän kaljaradio edes ole enää mikään paikallisradio.
mulla huva sandels, joten on
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984