Luteita: Teneriffa, PdlCruz, Bambi Astoria

Anonyymi-ap

Tulin äskettäin kotiin Bambi Astoria -hotellista Puerto de la Cruzista Teneriffalta. Käsivarsi on täynnä luteenpuremia.

14

1440

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Torakoita monta kertaa PdlCruz:issa mutta ei koskaan luteita. Et taida edes tietää miltä luteet näyttää. Niiden jälkiä näkyy jo sängynjaloissa jos ovat puisia.
      Veikko Lavia mukaillen:
      Lipsui kynnet lutikan, putkistossa hetekan.
      Punatakit saivat niellä kalkin katkeran.

• Anonyymi

Nykyaikana ei ole vaikea saada selville, miltä luteenpuremat ja luteet näyttävät, ja missä luteet piileksivät. Tietoa on runsaasti saatavilla internetissä sekä suomeksi että muilla kielillä.

• Anonyymi

Aloittajalle tiedoksi että kannattaa käydä pesulla. Tämän pitäisi olla itsestään selvyys kaikille.

• Anonyymi

Varsinkin jos käy siellä Las Scabezas-kadulla.

• Anonyymi

Jos joutuu venäläisten turistien jälkeen huoneeseen, on satavarmaa nuo puremat ylävartalossa.

• Anonyymi

Ketähän siellä on ollut ennen Venäläisiä, suomessa massiivinen ludeongelma.

• Anonyymi

Unohtakaa Teneriffan luteet ja tulkaa Inglesiin pihviravintola Karhun pihvien äärelle herkuttelemaan. Minä olin eilen Karhussa ja tällekin illalle minulla on pöytävaraus Karhun lihapatojen äärelle.

T: pannun ystävä evp

• Anonyymi

Olen ketjun aloittaja. Olen sekä matkustellut paljon että asunut (ollut työssä) Venäjällä, olen venäjänkielentaitoinen syntyperäinen suomalainen. En ole koskaan törmännyt Venäjällä hotelleissa enkä paikallisten kodeissa yöpyessäni luteisiin. Hotelli Bambissa Puerto de la Cruzissa Teneriffalla luteita sen sijaan oli, vaikka hotelli oli muuten hyvin siisti. Mutta jos ne ovat päässeet pesiytymään, niistä on varmasti vaikea päästä eroon. Ei ole varaa hävittää kalliita sänkyjä eikä pitää huoneita pitkiä aikoja tyhjillään. Sääli, sillä muuten Bambi-hotelli oli tosi kiva.

• Anonyymi

Täällä Inglesin vehreässä paratiisissa ei luteita ole. Just ollaan lähdössä kaljalle saarien parhaaseen baariin nimittäin kuparipannubaariin..

• Anonyymi

Matkustaako joku vielä Teneriffalle? Ilmeisesti. Oma suosikkini on Ingles.
      Aina aurinkoa ja sateesta ei tietoakaan.
      Viimeksi kun olin Puerto de la Cruzissa niin vettä satoi joka päivä.
      Silloin päätettiin että jatkossa mennään vain Inglesin aurinkoiseen paratiisiin.

• Anonyymi

Kyllä Ingles on ihan ykkönen

• Anonyymi

Ei oo ykkönen, vaan ihan viimeinen jonne menis, pahin turistihelvetti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oo ykkönen, vaan ihan viimeinen jonne menis, pahin turistihelvetti.

Huh! Onpa kovaa juttua kaikenlaisilta häiriköiltä, jotka eivät ole ikinä käyneet Jakomäkeä tai Paltamoa lähempänä Kanariansaaria. Kannattaisi käydä kerran, se saattaa avartaa käsityksiä.

• Anonyymi

Yli 10 vuotta viime käynnistä Tenellä, vaihdoin kansainvälisempiin paikkoihin kuten thaikkuin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      69
      2311
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1772
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      71
      1450
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1437
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      248
      1406
    6. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      83
      1242
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1215
    8. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      370
      1195
    9. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1175
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      339
      1141
    Aihe