Tulin äskettäin kotiin Bambi Astoria -hotellista Puerto de la Cruzista Teneriffalta. Käsivarsi on täynnä luteenpuremia.
Luteita: Teneriffa, PdlCruz, Bambi Astoria
14
1440
Vastaukset
- Anonyymi
Torakoita monta kertaa PdlCruz:issa mutta ei koskaan luteita. Et taida edes tietää miltä luteet näyttää. Niiden jälkiä näkyy jo sängynjaloissa jos ovat puisia.
Veikko Lavia mukaillen:
Lipsui kynnet lutikan, putkistossa hetekan.
Punatakit saivat niellä kalkin katkeran.- Anonyymi
Nykyaikana ei ole vaikea saada selville, miltä luteenpuremat ja luteet näyttävät, ja missä luteet piileksivät. Tietoa on runsaasti saatavilla internetissä sekä suomeksi että muilla kielillä.
- Anonyymi
Aloittajalle tiedoksi että kannattaa käydä pesulla. Tämän pitäisi olla itsestään selvyys kaikille.
- Anonyymi
Varsinkin jos käy siellä Las Scabezas-kadulla.
- Anonyymi
Jos joutuu venäläisten turistien jälkeen huoneeseen, on satavarmaa nuo puremat ylävartalossa.
- Anonyymi
Ketähän siellä on ollut ennen Venäläisiä, suomessa massiivinen ludeongelma.
- Anonyymi
Unohtakaa Teneriffan luteet ja tulkaa Inglesiin pihviravintola Karhun pihvien äärelle herkuttelemaan. Minä olin eilen Karhussa ja tällekin illalle minulla on pöytävaraus Karhun lihapatojen äärelle.
T: pannun ystävä evp - Anonyymi
Olen ketjun aloittaja. Olen sekä matkustellut paljon että asunut (ollut työssä) Venäjällä, olen venäjänkielentaitoinen syntyperäinen suomalainen. En ole koskaan törmännyt Venäjällä hotelleissa enkä paikallisten kodeissa yöpyessäni luteisiin. Hotelli Bambissa Puerto de la Cruzissa Teneriffalla luteita sen sijaan oli, vaikka hotelli oli muuten hyvin siisti. Mutta jos ne ovat päässeet pesiytymään, niistä on varmasti vaikea päästä eroon. Ei ole varaa hävittää kalliita sänkyjä eikä pitää huoneita pitkiä aikoja tyhjillään. Sääli, sillä muuten Bambi-hotelli oli tosi kiva.
- Anonyymi
Täällä Inglesin vehreässä paratiisissa ei luteita ole. Just ollaan lähdössä kaljalle saarien parhaaseen baariin nimittäin kuparipannubaariin..
- Anonyymi
Matkustaako joku vielä Teneriffalle? Ilmeisesti. Oma suosikkini on Ingles.
Aina aurinkoa ja sateesta ei tietoakaan.
Viimeksi kun olin Puerto de la Cruzissa niin vettä satoi joka päivä.
Silloin päätettiin että jatkossa mennään vain Inglesin aurinkoiseen paratiisiin. - Anonyymi
Kyllä Ingles on ihan ykkönen
- Anonyymi
Ei oo ykkönen, vaan ihan viimeinen jonne menis, pahin turistihelvetti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo ykkönen, vaan ihan viimeinen jonne menis, pahin turistihelvetti.
Huh! Onpa kovaa juttua kaikenlaisilta häiriköiltä, jotka eivät ole ikinä käyneet Jakomäkeä tai Paltamoa lähempänä Kanariansaaria. Kannattaisi käydä kerran, se saattaa avartaa käsityksiä.
- Anonyymi
Yli 10 vuotta viime käynnistä Tenellä, vaihdoin kansainvälisempiin paikkoihin kuten thaikkuin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä692311Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721772Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on711450Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461437Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2481406- 831242
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421215IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3701195- 1281175
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3391141