Tulin äskettäin kotiin Bambi Astoria -hotellista Puerto de la Cruzista Teneriffalta. Käsivarsi on täynnä luteenpuremia.
Luteita: Teneriffa, PdlCruz, Bambi Astoria
20
1952
Vastaukset
- Anonyymi
Torakoita monta kertaa PdlCruz:issa mutta ei koskaan luteita. Et taida edes tietää miltä luteet näyttää. Niiden jälkiä näkyy jo sängynjaloissa jos ovat puisia.
Veikko Lavia mukaillen:
Lipsui kynnet lutikan, putkistossa hetekan.
Punatakit saivat niellä kalkin katkeran.- Anonyymi
Nykyaikana ei ole vaikea saada selville, miltä luteenpuremat ja luteet näyttävät, ja missä luteet piileksivät. Tietoa on runsaasti saatavilla internetissä sekä suomeksi että muilla kielillä.
- Anonyymi
Myös La Gomeran hotelli Jardin Tecinan ruokasalissa aamiaisen aikaan viiletti torakka. Piiloutui sitten ruokapöydän trumpettijalan alle.
- Anonyymi
Aloittajalle tiedoksi että kannattaa käydä pesulla. Tämän pitäisi olla itsestään selvyys kaikille.
- Anonyymi
Varsinkin jos käy siellä Las Scabezas-kadulla.
- Anonyymi
Jos joutuu venäläisten turistien jälkeen huoneeseen, on satavarmaa nuo puremat ylävartalossa.
- Anonyymi
Ketähän siellä on ollut ennen Venäläisiä, suomessa massiivinen ludeongelma.
- Anonyymi
Unohtakaa Teneriffan luteet ja tulkaa Inglesiin pihviravintola Karhun pihvien äärelle herkuttelemaan. Minä olin eilen Karhussa ja tällekin illalle minulla on pöytävaraus Karhun lihapatojen äärelle.
T: pannun ystävä evp - Anonyymi
Olen ketjun aloittaja. Olen sekä matkustellut paljon että asunut (ollut työssä) Venäjällä, olen venäjänkielentaitoinen syntyperäinen suomalainen. En ole koskaan törmännyt Venäjällä hotelleissa enkä paikallisten kodeissa yöpyessäni luteisiin. Hotelli Bambissa Puerto de la Cruzissa Teneriffalla luteita sen sijaan oli, vaikka hotelli oli muuten hyvin siisti. Mutta jos ne ovat päässeet pesiytymään, niistä on varmasti vaikea päästä eroon. Ei ole varaa hävittää kalliita sänkyjä eikä pitää huoneita pitkiä aikoja tyhjillään. Sääli, sillä muuten Bambi-hotelli oli tosi kiva.
- Anonyymi
Saman kokenut nyt tammikuussa 2025
- Anonyymi
Täällä Inglesin vehreässä paratiisissa ei luteita ole. Just ollaan lähdössä kaljalle saarien parhaaseen baariin nimittäin kuparipannubaariin..
- Anonyymi
Matkustaako joku vielä Teneriffalle? Ilmeisesti. Oma suosikkini on Ingles.
Aina aurinkoa ja sateesta ei tietoakaan.
Viimeksi kun olin Puerto de la Cruzissa niin vettä satoi joka päivä.
Silloin päätettiin että jatkossa mennään vain Inglesin aurinkoiseen paratiisiin. - Anonyymi
Kyllä Ingles on ihan ykkönen
- Anonyymi
Ei oo ykkönen, vaan ihan viimeinen jonne menis, pahin turistihelvetti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo ykkönen, vaan ihan viimeinen jonne menis, pahin turistihelvetti.
Huh! Onpa kovaa juttua kaikenlaisilta häiriköiltä, jotka eivät ole ikinä käyneet Jakomäkeä tai Paltamoa lähempänä Kanariansaaria. Kannattaisi käydä kerran, se saattaa avartaa käsityksiä.
- Anonyymi
Yli 10 vuotta viime käynnistä Tenellä, vaihdoin kansainvälisempiin paikkoihin kuten thaikkuin.
- Anonyymi
Lutikkaepidemia ollut niissä kansainvälisemmissäkin paikoissa, muistaakseni viime kesänä Pariisissa oli joka puolella, mm julkisissa liikennevälineissä.
Teneriffallakin on juuri tätä syksynä ollut lutikkamainintoja,, on käytetty niin paljon torjunta- aineita, että lutikat tulleet immuuneiksi aineille. Paras tehdä lutikkatarkastus ennen kuin asettuu hotelliin, ihan myös viiden tähden hotellissakin on saattanut olla, samoin siellä jonkun fanittamassa Inglesissäkin. - Anonyymi
Taikuissa olis kiva käydä, mutta kun on niin hemmetin pitkä lentomatka. Finskin koneissa on surkeat penkit, persaus ja selkä kipeytyvät.
- Anonyymi
mieleen tulee THE LAST OF US elokuva
- Anonyymi
Lihapullat ja muusi on täyttävä annos..
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk863287Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921879Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871723- 1441571
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651458- 1621433
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur941355Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671351Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001304- 861247