Luteita: Teneriffa, PdlCruz, Bambi Astoria

Anonyymi-ap

Tulin äskettäin kotiin Bambi Astoria -hotellista Puerto de la Cruzista Teneriffalta. Käsivarsi on täynnä luteenpuremia.

14

776

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Torakoita monta kertaa PdlCruz:issa mutta ei koskaan luteita. Et taida edes tietää miltä luteet näyttää. Niiden jälkiä näkyy jo sängynjaloissa jos ovat puisia.
      Veikko Lavia mukaillen:
      Lipsui kynnet lutikan, putkistossa hetekan.
      Punatakit saivat niellä kalkin katkeran.

      • Anonyymi

        Nykyaikana ei ole vaikea saada selville, miltä luteenpuremat ja luteet näyttävät, ja missä luteet piileksivät. Tietoa on runsaasti saatavilla internetissä sekä suomeksi että muilla kielillä.


    • Anonyymi

      Aloittajalle tiedoksi että kannattaa käydä pesulla. Tämän pitäisi olla itsestään selvyys kaikille.

      • Anonyymi

        Varsinkin jos käy siellä Las Scabezas-kadulla.


    • Anonyymi

      Jos joutuu venäläisten turistien jälkeen huoneeseen, on satavarmaa nuo puremat ylävartalossa.

      • Anonyymi

        Ketähän siellä on ollut ennen Venäläisiä, suomessa massiivinen ludeongelma.


    • Anonyymi

      Unohtakaa Teneriffan luteet ja tulkaa Inglesiin pihviravintola Karhun pihvien äärelle herkuttelemaan. Minä olin eilen Karhussa ja tällekin illalle minulla on pöytävaraus Karhun lihapatojen äärelle.

      T: pannun ystävä evp

    • Anonyymi

      Olen ketjun aloittaja. Olen sekä matkustellut paljon että asunut (ollut työssä) Venäjällä, olen venäjänkielentaitoinen syntyperäinen suomalainen. En ole koskaan törmännyt Venäjällä hotelleissa enkä paikallisten kodeissa yöpyessäni luteisiin. Hotelli Bambissa Puerto de la Cruzissa Teneriffalla luteita sen sijaan oli, vaikka hotelli oli muuten hyvin siisti. Mutta jos ne ovat päässeet pesiytymään, niistä on varmasti vaikea päästä eroon. Ei ole varaa hävittää kalliita sänkyjä eikä pitää huoneita pitkiä aikoja tyhjillään. Sääli, sillä muuten Bambi-hotelli oli tosi kiva.

    • Anonyymi

      Täällä Inglesin vehreässä paratiisissa ei luteita ole. Just ollaan lähdössä kaljalle saarien parhaaseen baariin nimittäin kuparipannubaariin..

    • Anonyymi

      Matkustaako joku vielä Teneriffalle? Ilmeisesti. Oma suosikkini on Ingles.
      Aina aurinkoa ja sateesta ei tietoakaan.
      Viimeksi kun olin Puerto de la Cruzissa niin vettä satoi joka päivä.
      Silloin päätettiin että jatkossa mennään vain Inglesin aurinkoiseen paratiisiin.

    • Anonyymi

      Kyllä Ingles on ihan ykkönen

      • Anonyymi

        Ei oo ykkönen, vaan ihan viimeinen jonne menis, pahin turistihelvetti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo ykkönen, vaan ihan viimeinen jonne menis, pahin turistihelvetti.

        Huh! Onpa kovaa juttua kaikenlaisilta häiriköiltä, jotka eivät ole ikinä käyneet Jakomäkeä tai Paltamoa lähempänä Kanariansaaria. Kannattaisi käydä kerran, se saattaa avartaa käsityksiä.


    • Anonyymi

      Yli 10 vuotta viime käynnistä Tenellä, vaihdoin kansainvälisempiin paikkoihin kuten thaikkuin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1395
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      152
      1111
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      84
      947
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      837
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      76
      793
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      291
      730
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      62
      723
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      723
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      718
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      682
    Aihe