Radio Gaalan Vuoden paikallinen radio on Radio Sandels

Anonyymi-ap

Nyt kävi näin, kun Sandels lähti ehdolle. Ei mennyt Pookeille ja monikansallisille. Aito paikallinen SUOMALAINEN radio veti voiton kotiin. Onnea!

11

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onnea Radio Sandels! Viimein meni oikeaan osoitteeseen.

      • Anonyymi

        Olikos tämä sandelssi niitä "paikallisradioita" jotka ostaa uutiset mtv:ltä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olikos tämä sandelssi niitä "paikallisradioita" jotka ostaa uutiset mtv:ltä?

        Tajuat varmaan itsekin ettei pienillä radoilla ole varaa tehdä uutisia itse. Älytöntö taas arvottaa radiota uutisten ostamisen takia. Hyppää suohon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tajuat varmaan itsekin ettei pienillä radoilla ole varaa tehdä uutisia itse. Älytöntö taas arvottaa radiota uutisten ostamisen takia. Hyppää suohon

        Ei minun suohon hypätä tarvitse. Pienet paikallisradiot ovat ennenkin tehneet uutiset itse. Ostaako sandelssi MTV:ltä Savon paikalliset uutiset? Paikallisuutiset ovat oleellinen osa oikeaa paikallisradiota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minun suohon hypätä tarvitse. Pienet paikallisradiot ovat ennenkin tehneet uutiset itse. Ostaako sandelssi MTV:ltä Savon paikalliset uutiset? Paikallisuutiset ovat oleellinen osa oikeaa paikallisradiota.

        Radio Sandels tekee pitkin päivää paikallisia juttuja ja uutisia. Siinä ei paljoa tasatunnein yhdet uutiset paina. Et ilmeisesti ole koskaan kuunnellut, kun et ole perillä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minun suohon hypätä tarvitse. Pienet paikallisradiot ovat ennenkin tehneet uutiset itse. Ostaako sandelssi MTV:ltä Savon paikalliset uutiset? Paikallisuutiset ovat oleellinen osa oikeaa paikallisradiota.

        Moniko niistä uutiset itse tekevistä kaipallisista on vielä toiminnassa?


    • Anonyymi

      Jäipä Pookin palkinnot mitättömäksi. Pari kunniamainintaa mutta ei yhtään palkintoa :)

      • Anonyymi

        Pookin alasajo on alkanut. Pilasivat typeryyttään ja ahneuttaankin valttikorttinsa eli paikallisuutensa. Vaikka pitkään Pooki ei sitä enää ole ollut, niin alueellisena radiona sen valheen on voinut maskita paremmin. Nyt ei onnistu enää, kun Bauer laajensi verkon Rovaniemeltä Helsinkiin. Teennäinen murteella puhuminen on lähinnä noloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pookin alasajo on alkanut. Pilasivat typeryyttään ja ahneuttaankin valttikorttinsa eli paikallisuutensa. Vaikka pitkään Pooki ei sitä enää ole ollut, niin alueellisena radiona sen valheen on voinut maskita paremmin. Nyt ei onnistu enää, kun Bauer laajensi verkon Rovaniemeltä Helsinkiin. Teennäinen murteella puhuminen on lähinnä noloa.

        Paikallinen radio ei enää kannata. Jopa paikallisradion nimeen loppuun asti vannonut Radio Sandels tai Sea FM ovat jo laajenemassa. Ei niitä enää voi pitää paikallisradioina. Eikä tarvitsekaan pitää. Tärkeintä on ohjelmasisältö!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paikallinen radio ei enää kannata. Jopa paikallisradion nimeen loppuun asti vannonut Radio Sandels tai Sea FM ovat jo laajenemassa. Ei niitä enää voi pitää paikallisradioina. Eikä tarvitsekaan pitää. Tärkeintä on ohjelmasisältö!

        Tuo laajeneminen ei varmasti ole ollut itsetarkoitus näillä kahdella radiolla. Enemmänkin syynä on viime vuosien aikana tapahtunut holtiton taajuuksia jakaminen parille samalle yhtiölle. On siis viisasta joko laajentaa tai ehkä jopa karsia. Vaikka radio olisi kuinka hyvä tahansa, niin paikallisesti kuuntelua jää per asema liian vähän. Olipa kyseessä mikä tahansa radio.


    • Anonyymi

      Aloittaja hei. Miten palkinto edes voisi mennä P**kille? Ei ole paikallisradio.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      85
      4550
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3958
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2511
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      196
      1513
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1243
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1198
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1153
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1055
    Aihe