Nyt kävi näin, kun Sandels lähti ehdolle. Ei mennyt Pookeille ja monikansallisille. Aito paikallinen SUOMALAINEN radio veti voiton kotiin. Onnea!
Radio Gaalan Vuoden paikallinen radio on Radio Sandels
11
87
Vastaukset
- Anonyymi
Onnea Radio Sandels! Viimein meni oikeaan osoitteeseen.
- Anonyymi
Olikos tämä sandelssi niitä "paikallisradioita" jotka ostaa uutiset mtv:ltä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olikos tämä sandelssi niitä "paikallisradioita" jotka ostaa uutiset mtv:ltä?
Tajuat varmaan itsekin ettei pienillä radoilla ole varaa tehdä uutisia itse. Älytöntö taas arvottaa radiota uutisten ostamisen takia. Hyppää suohon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tajuat varmaan itsekin ettei pienillä radoilla ole varaa tehdä uutisia itse. Älytöntö taas arvottaa radiota uutisten ostamisen takia. Hyppää suohon
Ei minun suohon hypätä tarvitse. Pienet paikallisradiot ovat ennenkin tehneet uutiset itse. Ostaako sandelssi MTV:ltä Savon paikalliset uutiset? Paikallisuutiset ovat oleellinen osa oikeaa paikallisradiota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minun suohon hypätä tarvitse. Pienet paikallisradiot ovat ennenkin tehneet uutiset itse. Ostaako sandelssi MTV:ltä Savon paikalliset uutiset? Paikallisuutiset ovat oleellinen osa oikeaa paikallisradiota.
Radio Sandels tekee pitkin päivää paikallisia juttuja ja uutisia. Siinä ei paljoa tasatunnein yhdet uutiset paina. Et ilmeisesti ole koskaan kuunnellut, kun et ole perillä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moniko niistä uutiset itse tekevistä kaipallisista on vielä toiminnassa?
- Anonyymi
Jäipä Pookin palkinnot mitättömäksi. Pari kunniamainintaa mutta ei yhtään palkintoa :)
- Anonyymi
Pookin alasajo on alkanut. Pilasivat typeryyttään ja ahneuttaankin valttikorttinsa eli paikallisuutensa. Vaikka pitkään Pooki ei sitä enää ole ollut, niin alueellisena radiona sen valheen on voinut maskita paremmin. Nyt ei onnistu enää, kun Bauer laajensi verkon Rovaniemeltä Helsinkiin. Teennäinen murteella puhuminen on lähinnä noloa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pookin alasajo on alkanut. Pilasivat typeryyttään ja ahneuttaankin valttikorttinsa eli paikallisuutensa. Vaikka pitkään Pooki ei sitä enää ole ollut, niin alueellisena radiona sen valheen on voinut maskita paremmin. Nyt ei onnistu enää, kun Bauer laajensi verkon Rovaniemeltä Helsinkiin. Teennäinen murteella puhuminen on lähinnä noloa.
Paikallinen radio ei enää kannata. Jopa paikallisradion nimeen loppuun asti vannonut Radio Sandels tai Sea FM ovat jo laajenemassa. Ei niitä enää voi pitää paikallisradioina. Eikä tarvitsekaan pitää. Tärkeintä on ohjelmasisältö!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paikallinen radio ei enää kannata. Jopa paikallisradion nimeen loppuun asti vannonut Radio Sandels tai Sea FM ovat jo laajenemassa. Ei niitä enää voi pitää paikallisradioina. Eikä tarvitsekaan pitää. Tärkeintä on ohjelmasisältö!
Tuo laajeneminen ei varmasti ole ollut itsetarkoitus näillä kahdella radiolla. Enemmänkin syynä on viime vuosien aikana tapahtunut holtiton taajuuksia jakaminen parille samalle yhtiölle. On siis viisasta joko laajentaa tai ehkä jopa karsia. Vaikka radio olisi kuinka hyvä tahansa, niin paikallisesti kuuntelua jää per asema liian vähän. Olipa kyseessä mikä tahansa radio.
- Anonyymi
Aloittaja hei. Miten palkinto edes voisi mennä P**kille? Ei ole paikallisradio.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713498
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851516Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251259- 1581222
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192978- 35971
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16953Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57832Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk91788- 62745