Nyt kävi näin, kun Sandels lähti ehdolle. Ei mennyt Pookeille ja monikansallisille. Aito paikallinen SUOMALAINEN radio veti voiton kotiin. Onnea!
Radio Gaalan Vuoden paikallinen radio on Radio Sandels
11
77
Vastaukset
- Anonyymi
Onnea Radio Sandels! Viimein meni oikeaan osoitteeseen.
- Anonyymi
Olikos tämä sandelssi niitä "paikallisradioita" jotka ostaa uutiset mtv:ltä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olikos tämä sandelssi niitä "paikallisradioita" jotka ostaa uutiset mtv:ltä?
Tajuat varmaan itsekin ettei pienillä radoilla ole varaa tehdä uutisia itse. Älytöntö taas arvottaa radiota uutisten ostamisen takia. Hyppää suohon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tajuat varmaan itsekin ettei pienillä radoilla ole varaa tehdä uutisia itse. Älytöntö taas arvottaa radiota uutisten ostamisen takia. Hyppää suohon
Ei minun suohon hypätä tarvitse. Pienet paikallisradiot ovat ennenkin tehneet uutiset itse. Ostaako sandelssi MTV:ltä Savon paikalliset uutiset? Paikallisuutiset ovat oleellinen osa oikeaa paikallisradiota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minun suohon hypätä tarvitse. Pienet paikallisradiot ovat ennenkin tehneet uutiset itse. Ostaako sandelssi MTV:ltä Savon paikalliset uutiset? Paikallisuutiset ovat oleellinen osa oikeaa paikallisradiota.
Radio Sandels tekee pitkin päivää paikallisia juttuja ja uutisia. Siinä ei paljoa tasatunnein yhdet uutiset paina. Et ilmeisesti ole koskaan kuunnellut, kun et ole perillä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moniko niistä uutiset itse tekevistä kaipallisista on vielä toiminnassa?
- Anonyymi
Jäipä Pookin palkinnot mitättömäksi. Pari kunniamainintaa mutta ei yhtään palkintoa :)
- Anonyymi
Pookin alasajo on alkanut. Pilasivat typeryyttään ja ahneuttaankin valttikorttinsa eli paikallisuutensa. Vaikka pitkään Pooki ei sitä enää ole ollut, niin alueellisena radiona sen valheen on voinut maskita paremmin. Nyt ei onnistu enää, kun Bauer laajensi verkon Rovaniemeltä Helsinkiin. Teennäinen murteella puhuminen on lähinnä noloa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pookin alasajo on alkanut. Pilasivat typeryyttään ja ahneuttaankin valttikorttinsa eli paikallisuutensa. Vaikka pitkään Pooki ei sitä enää ole ollut, niin alueellisena radiona sen valheen on voinut maskita paremmin. Nyt ei onnistu enää, kun Bauer laajensi verkon Rovaniemeltä Helsinkiin. Teennäinen murteella puhuminen on lähinnä noloa.
Paikallinen radio ei enää kannata. Jopa paikallisradion nimeen loppuun asti vannonut Radio Sandels tai Sea FM ovat jo laajenemassa. Ei niitä enää voi pitää paikallisradioina. Eikä tarvitsekaan pitää. Tärkeintä on ohjelmasisältö!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paikallinen radio ei enää kannata. Jopa paikallisradion nimeen loppuun asti vannonut Radio Sandels tai Sea FM ovat jo laajenemassa. Ei niitä enää voi pitää paikallisradioina. Eikä tarvitsekaan pitää. Tärkeintä on ohjelmasisältö!
Tuo laajeneminen ei varmasti ole ollut itsetarkoitus näillä kahdella radiolla. Enemmänkin syynä on viime vuosien aikana tapahtunut holtiton taajuuksia jakaminen parille samalle yhtiölle. On siis viisasta joko laajentaa tai ehkä jopa karsia. Vaikka radio olisi kuinka hyvä tahansa, niin paikallisesti kuuntelua jää per asema liian vähän. Olipa kyseessä mikä tahansa radio.
- Anonyymi
Aloittaja hei. Miten palkinto edes voisi mennä P**kille? Ei ole paikallisradio.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171035124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102488Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2192034Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231853- 721110
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491084Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo59919Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?76918En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43862Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä88843