Transvestiitit mikä on teidän lempi vaatteenne?

Anonyymi-ap

Aloitetaanpa tällainen hyväntuulinen ketju, jossa muut trasvestiitit voivat jakaa omia suosikkivaatteittaan. Mikä on se yksittäinen vaatekappale tai asukokonaisuus, josta tulee ne ”suurimmat kiksit?”

Minä olen aivan hulluna naisten ratsastushousuihin, enkä haluaisi muita edes käyttää. Ovat yhtä aikaa sekä äärimmäisen naiselliset, että uskomattoman hyväntuntuiset jalassa. Lisäksi vielä mustat nahkaiset ratsastussaappaat, niin olen aivan pähkinöinä.

164

3699

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vähintään pitää olla pitsialusvaatteet, sukkikset, korkkarit ja minihame. Aivan upea näky peilissä, kun hoikat sääret ja reidet kiiltelevät sukkiksissa ja korkkarit nostavat mukavasti pohkeita ja tiukkaa peppua esille.

      • Anonyymi

        Joo, omasta mielestä varmaan "upea näky" ja "tiukka peppu". Miehen kroppa se siinä pönöttää ja oma psyyke kehuu itseä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, omasta mielestä varmaan "upea näky" ja "tiukka peppu". Miehen kroppa se siinä pönöttää ja oma psyyke kehuu itseä.

        No, kannattaa pitää itsestään huolta ja kroppa kunnossa, ettei pääse painoindeksi karkaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, kannattaa pitää itsestään huolta ja kroppa kunnossa, ettei pääse painoindeksi karkaamaan.

        Kunnossa oleva miehen kroppa on luiseva naisen kroppa. Täytettä tarvitaan oikeisiin paikkoihin, ennen kuin kroppa muistuttaa edes hieman laihaa naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnossa oleva miehen kroppa on luiseva naisen kroppa. Täytettä tarvitaan oikeisiin paikkoihin, ennen kuin kroppa muistuttaa edes hieman laihaa naista.

        Se on totta, että vähän täytettä pitää olla rintsikoihin ja lantiolle. Onhan noita erilaisia silikonijuttuja. Jos vielä osaa jollain lailla meikata ja peruukin laittaa niin just menettelee. Ainakin muutamat miehet ovat olleet innoissaan.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, omasta mielestä varmaan "upea näky" ja "tiukka peppu". Miehen kroppa se siinä pönöttää ja oma psyyke kehuu itseä.

        Transfoobikon oli pakko punnertaa mielipiteensä esille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Transfoobikon oli pakko punnertaa mielipiteensä esille.

        Niinpä. Minä ainakin laitan kevään tullen korot kopsumaan ja hameenhelmat heilumaan, kun astelen sääret säihkyen. Tiedän kyllä kelpaavani monelle miehelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Transfoobikon oli pakko punnertaa mielipiteensä esille.

        Totuus miehistä, jotka kuvittelevat näyttävänsä naiselta. Sitä vartaloa kun vaan ei ole, pahoittelen jos mielikuvitusmaailmasi sortui.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus miehistä, jotka kuvittelevat näyttävänsä naiselta. Sitä vartaloa kun vaan ei ole, pahoittelen jos mielikuvitusmaailmasi sortui.

        Ei kannata ottaa stressiä toisten tekemisistä.


      • Anonyymi

        Näin on kyllä alusvaatteet ovat se in" jota ilman en voi ajatella olevani.


    • Anonyymi

      Tämän iltapäivän vietin kaupungilla punaisessa midihameessa ja kellertävässä hupullisessa collegessa. Takkini oli kevättakki. Hyvin näytti ihmisille kelpaavan.

      • Anonyymi

        Aika surullista jos täytyy todistaa "kelpaavansa" ihmisille. Olisiko terveempää kelvata ihan vain itselleen ja viis välittää muiden mielipiteistä? Useille transihmisille vaan se itsensä tyrkyttäminen ja shokeeraaminen taitaa olla SE juttu.


    • Anonyymi

      Pitkä halkiollinen college-mekko, jossa huppu, glitter-sukkahousut. Vahva sininen silmämeikki, pinkki huulipuna. Hyvä asu äänestysmatkalle.

      • Anonyymi

        Olit varmaankin muille äänestäjille "upea" näky.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olit varmaankin muille äänestäjille "upea" näky.

        Hyvinkin saattoi olla. Transvestiitti voi olla käytökseltään, kävelytyyliltään ja olemukseltaan hyvin naisellinen. Jos vielä vaatetus on hyvin istuva ja meikki on luonnollisen näköinen, niin henkilö näyttää korkeintaan hieman rotevalta tai pitkähköltä naiselta.
        Tämä on minulle suurta hupia ja tärkeä harrastus. Eläydyn aivan 110% naisen rooliin, kun minulla on tilaisuus pukeutua naiseksi. Pienet detailit vaikuttaa yllättävän paljon kokonaisuuteen, jos ei halua näyttää narrilta. Korvakorut, kynnet ja kulmakarvat esimerkiksi.


      • Anonyymi

        Hauska muisto vuosien takaa, kävin äänestämässä vajaata viikkoa ennen kuin aloitin hormonit (olen ftm) enkä mitenkään "yrittänyt mennä miehestä", koska se oli niihin aikoihin toivotonta, ja sitten vaalivalvoja kysäisi minulta, että onkos poika ensimmäistä kertaa äänestämässä. Tuntui tietenkin mukavalta tulla pojitelluksi, mutta olisihan se ollut kiusallista valvojan kannalta, jos olisinkin ollut vaan ihan tavallinen, silloin 24-vuotias cisnainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvinkin saattoi olla. Transvestiitti voi olla käytökseltään, kävelytyyliltään ja olemukseltaan hyvin naisellinen. Jos vielä vaatetus on hyvin istuva ja meikki on luonnollisen näköinen, niin henkilö näyttää korkeintaan hieman rotevalta tai pitkähköltä naiselta.
        Tämä on minulle suurta hupia ja tärkeä harrastus. Eläydyn aivan 110% naisen rooliin, kun minulla on tilaisuus pukeutua naiseksi. Pienet detailit vaikuttaa yllättävän paljon kokonaisuuteen, jos ei halua näyttää narrilta. Korvakorut, kynnet ja kulmakarvat esimerkiksi.

        Mikään ei muutu, ensin eläkeläinen kirjoittaa transfobisen tekstin, johon hän itse vastaa transmyönteisellä tekstillä :D Ei sitä sisältöä elämään ole vieläkään löytynyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikään ei muutu, ensin eläkeläinen kirjoittaa transfobisen tekstin, johon hän itse vastaa transmyönteisellä tekstillä :D Ei sitä sisältöä elämään ole vieläkään löytynyt?

        Mielenkiintoista. Mistä päättelit noiden kommentoijien olevan sama henkilö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoista. Mistä päättelit noiden kommentoijien olevan sama henkilö?

        Sama tuli minullakin mieleen. Taitaa olla kyse palstan selvännäkijästä joka on jo kauan pystynyt määrittelemään kuka on kirjoittanut minkäkin viestin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama tuli minullakin mieleen. Taitaa olla kyse palstan selvännäkijästä joka on jo kauan pystynyt määrittelemään kuka on kirjoittanut minkäkin viestin.

        Eläkeläisen tunnistaa jo selvännäkijä-sanasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eläkeläisen tunnistaa jo selvännäkijä-sanasta.

        Ja siitä, että alkuperäiset kirjoittajat häviävät ja paikalla on enää ihmisiä kommentoimassa sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja siitä, että alkuperäiset kirjoittajat häviävät ja paikalla on enää ihmisiä kommentoimassa sivusta.

        Nimenomaan, on mielenkiintoista, ettei kumpikaan kirjoittajista ollenkaan puolustaudu, vaikka molempia epäiltiin eläkeläiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan, on mielenkiintoista, ettei kumpikaan kirjoittajista ollenkaan puolustaudu, vaikka molempia epäiltiin eläkeläiseksi.

        Mitä turhaan! Antaa tuon tyypin uhota, ehkäpä tulee siitä paremmalle mielelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä turhaan! Antaa tuon tyypin uhota, ehkäpä tulee siitä paremmalle mielelle.

        Eipä tässä kukaan ole uhonnut, mukavaa vaan, että paljastit olevasi eläkeläinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvinkin saattoi olla. Transvestiitti voi olla käytökseltään, kävelytyyliltään ja olemukseltaan hyvin naisellinen. Jos vielä vaatetus on hyvin istuva ja meikki on luonnollisen näköinen, niin henkilö näyttää korkeintaan hieman rotevalta tai pitkähköltä naiselta.
        Tämä on minulle suurta hupia ja tärkeä harrastus. Eläydyn aivan 110% naisen rooliin, kun minulla on tilaisuus pukeutua naiseksi. Pienet detailit vaikuttaa yllättävän paljon kokonaisuuteen, jos ei halua näyttää narrilta. Korvakorut, kynnet ja kulmakarvat esimerkiksi.

        En ole valitettavasti nähnyt yhtäkään transvetiittia joka olisi kunnolla meikattu. Yleensä naama on kuin sekasotku, piste ii:n päällä ylikorostetut kulmakarvat viivoineen omien kulmakarvojen rehottaessa niiden yli ja meikkivoide väärän väristä eli liian tummaa joka erottuu esim. kaulan väristä silmiinpistävästi. Ja se poskipuna..sitä vedellään kuin maalari konsanaan ja reippaasti. Huulipunasta en viitsi edes mainita.
        Sorry vaan mutta näin täällä pääkaupunkiseudulla.


    • Anonyymi

      Kyllä ne taitaa olla naisten korkeavyötäröiset alkkarit ja rintsikat. Minulla on taitanut käydä anatomian suhteen tuuri kun koko 85A istuu täydellisesti.
      Aina ei ole mahdollista pukeutua naiseksi, mutta yritän silti pukea ainakin noi naisten alusvaatteet ja sitten sitten jokin muu juttu vaikka naisten farkut.
      Isoimmat sävärit saan kun pukeudun hellepäivänä naisten rantavaatteisiin ja menen ottamaan aurinkoa ja uimaan. Kokouimapuku, iso hellehattu, läpikuultava kimono ja naiselliset sandaalit. On etu asua täällä hevonkuusessa kun saa tyttöillä rauhassa vaikka joskus tekeekin mieli mennä oikein kaupunkiin näyttäytymään

      • Anonyymi

        Ei nuo naisten farkut eroa paljonkaan miesten farkuista, vetoketjukin "miestenkätisesti".


      • Anonyymi

        Ihanaa, minäkin pidän eniten juuri naisten alusvaatteista, aina kun puen niin laitan kauniit housut ,rintsikat, sukat, kengät, sitten voikin olla jo miehekkäämpää farkut, pusero, jos en voi meikata tai esiintyä naisena. Haluaisin olla aina tyttönä mutta ei se vain onnistu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa, minäkin pidän eniten juuri naisten alusvaatteista, aina kun puen niin laitan kauniit housut ,rintsikat, sukat, kengät, sitten voikin olla jo miehekkäämpää farkut, pusero, jos en voi meikata tai esiintyä naisena. Haluaisin olla aina tyttönä mutta ei se vain onnistu?

        Pitääkö transvetiitti NAISTA seksikkäänä ja haluttavana jos/kun nainen pukee kyseiset asusteet? Eli alkaako halut jylläämään vai onko se vain se oma juttu?


    • Anonyymi

      Talvella tiukat naisten stretchfarkut ja korkonilkkurit. Takiksi jokin naisellinen lyhyt karvakaulustakki, takapuoli näkyy mukavasti taiin helman alta.

      • Anonyymi

        Vielä kun olisi se takapuoli, kuten oikeilla naisilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä kun olisi se takapuoli, kuten oikeilla naisilla.

        Strechfarkut tarvitaan ettei housujen takamus lökötä litteän miehen takamuksen päällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Strechfarkut tarvitaan ettei housujen takamus lökötä litteän miehen takamuksen päällä.

        Samaa mieltä, ehdottomasti pitää olla stretchfarkut. Mukavasti korostuu sääret ja reidet, peppu on tietenkin pienoinen ongelma, kun se ei ole naisellinen. Kuitenkin ihan hyvän näköinen muuten. Itse olen ostanut joskus rohkeasti ihan sukkahousuhyllystä 100 den legginsit ja käyttänyt niitä pelkästään. Aika ihana tunne ulkoilla.


    • Anonyymi

      korsetit ja sukat niissä ihana antaa peppua imeä t. Erjatvhomo

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä, korsetit ja sukat ovat vättämättömyys, niitä en jätä pois vaikka olisi joku julkinen tilaisuus. Olen riisuitunut muiden katsellessa ja nauttinut naiseudestani se on osani.


    • Anonyymi

      Hame ja sukkahousut tietenkin !

    • Anonyymi

      Kokouikkari on hot!

    • Anonyymi

      Kesäinen kukkamekko sellaisella leveällä helmalla, joka heiluu kävellessä tai tuulessa.

      • Anonyymi

        Joko kukkamekko tai valkea. Ihana asu joka jopa hyväiler nautintoon.


    • Anonyymi

      Kesäaikana ehdottomasti valkoiset capri housut ja siihen sopiva paituli/toppi.
      Jalassa kiilakorko sandaalit/kiilakorko avokkaat.
      Terv. Sari johanna

      • Anonyymi

        Caprit on todella naiselliset ja ihanan näköiset. Mukavasti näkyy pohje..... T. M50v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Caprit on todella naiselliset ja ihanan näköiset. Mukavasti näkyy pohje..... T. M50v

        Mennyt pois muodista jo aikoja sitten. Mutta transuillahan on tapana pukeutua vanhoihin muotiasuihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mennyt pois muodista jo aikoja sitten. Mutta transuillahan on tapana pukeutua vanhoihin muotiasuihin.

        Joo, se on aina sen ajan vaatteet, kun lapsuudessa tapahtuu se joku juttu, että saa kipinän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, se on aina sen ajan vaatteet, kun lapsuudessa tapahtuu se joku juttu, että saa kipinän.

        Onhan sellainen kohtuullisen ajaton tyylikin olemassa. Neuleet, paitapuserot, t-paidat, A-linjaiset hameet, vähäeleiset perusmekot yms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mennyt pois muodista jo aikoja sitten. Mutta transuillahan on tapana pukeutua vanhoihin muotiasuihin.

        No eipä uskois, että on poissa muodista, kun kesäisellä kaupungilla liikkuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eipä uskois, että on poissa muodista, kun kesäisellä kaupungilla liikkuu.

        Kyllä tuolla näkee kaikenlaista kesän tulle, fyysisillä naisilla siis. On mekkoa, hametta, erilaisia housuja, niitä muodista pois menneitäkin.


    • Anonyymi

      Korkkarit, sukkikset ja hame ehdottomasti...

    • Anonyymi

      Naisten urheiluvaatteet. Trikoot, topit, juoksutakit yms.

      • Anonyymi

        No olisivat mukavia, mutta kun on tämä miehen syntymäkroppa. Tai no pylly ja reidet ovat jostain geneettisestä onnenkantamoisesta johtuen hieman muodokkaitakin, mutta sitten siitä ylöspäin tasaista pötkylää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No olisivat mukavia, mutta kun on tämä miehen syntymäkroppa. Tai no pylly ja reidet ovat jostain geneettisestä onnenkantamoisesta johtuen hieman muodokkaitakin, mutta sitten siitä ylöspäin tasaista pötkylää.

        Urheileva nainen on lähempänä pötkylää kuin tiimalasia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Urheileva nainen on lähempänä pötkylää kuin tiimalasia.

        No totta on. Urheileva nainen ei ole sellainen roikkuvavatsainen ja -perseinen, paksureitinen ja -pohkeinen säkki. Urheilevan naisen kiinteä, pyöreä takamus, kiinteät reidet ja sirot pohkeet ovat todella inhan näköiset. Tähän vielä kun lisätään hoikka vyötärö ja sopusuhtainen yläkroppa ruvetaan olemaan jo oksennusrefleksin partaalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No olisivat mukavia, mutta kun on tämä miehen syntymäkroppa. Tai no pylly ja reidet ovat jostain geneettisestä onnenkantamoisesta johtuen hieman muodokkaitakin, mutta sitten siitä ylöspäin tasaista pötkylää.

        Hyvin sopii naisten urheiluvaatteet miehenkin kropalle. Ehdottomasti kannattaa sovittaa ennen ostopäätöstä, jotta löytyy omalle anatomialle sopivaa mallia olevat vaatteet.
        Viimeksi tänään olin pitkällä lenkillä kokonaan naiseksi pukeutuneena. Kengänkokoni on miehen jalaksi kohtuu siro 42, joten myös naisten puolelta löytyy valikoimaa.
        Asunani oli vaaleanpunaiset Hokan lenkkarit, Iciw trikoot ja Niken roosan värinen juoksutakki. Kasvoilla oli kevyt meikki ja päässä blodi peruukki ponnarilla, sekä Adidas lippis. Hyvin sujui kympin juoksu kauniissa kevätsäässä. Askelkin tuntuu kevyemmälle, kun on itseä miellyttävä asu päällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin sopii naisten urheiluvaatteet miehenkin kropalle. Ehdottomasti kannattaa sovittaa ennen ostopäätöstä, jotta löytyy omalle anatomialle sopivaa mallia olevat vaatteet.
        Viimeksi tänään olin pitkällä lenkillä kokonaan naiseksi pukeutuneena. Kengänkokoni on miehen jalaksi kohtuu siro 42, joten myös naisten puolelta löytyy valikoimaa.
        Asunani oli vaaleanpunaiset Hokan lenkkarit, Iciw trikoot ja Niken roosan värinen juoksutakki. Kasvoilla oli kevyt meikki ja päässä blodi peruukki ponnarilla, sekä Adidas lippis. Hyvin sujui kympin juoksu kauniissa kevätsäässä. Askelkin tuntuu kevyemmälle, kun on itseä miellyttävä asu päällä.

        Ei sellaista lausetta ole kuin "kengänkokoni on mieheksi kohtuusiro, 42." Joko "jalkani on mieheksi kohtuusiro, kokoa 42" tai "kengänkokoni on mieheksi kohtuupieni, 42."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sellaista lausetta ole kuin "kengänkokoni on mieheksi kohtuusiro, 42." Joko "jalkani on mieheksi kohtuusiro, kokoa 42" tai "kengänkokoni on mieheksi kohtuupieni, 42."

        Koetko Suomi24 keskustelupalstan oikeaksi paikaksi harjoitella uraa äidinkielenopettajana?
        Onko sinulla mahdollisesti jokin perversio täydelliseen kielioppiin, vai saatko jotain nautintoa kun löydät toisen ihmisen kännykällä kirjoittamasta tekstistä virheen? Veikkaan sinun istuvan tälläkin hetkellä Liipolassa jossain yksiössä, jossa kyttäät tätä Suomi24 foorumia etsien kielioppivirheitä samalla masturboiden? En toki tahdo tuomita, koska onhan sekin harrastus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koetko Suomi24 keskustelupalstan oikeaksi paikaksi harjoitella uraa äidinkielenopettajana?
        Onko sinulla mahdollisesti jokin perversio täydelliseen kielioppiin, vai saatko jotain nautintoa kun löydät toisen ihmisen kännykällä kirjoittamasta tekstistä virheen? Veikkaan sinun istuvan tälläkin hetkellä Liipolassa jossain yksiössä, jossa kyttäät tätä Suomi24 foorumia etsien kielioppivirheitä samalla masturboiden? En toki tahdo tuomita, koska onhan sekin harrastus.

        Asun Helsingissä, muttei sillä ole mitään väliä. Kännykällä kirjoittaessa saattaa tulla helposti kirjoitusvirheitä, varsinkin, jos ei huohotukseltaan ehdi tarkistaa tekstiään ennen lähettämistä, se on ihan eri asia kuin tehdä perustavanlaatuisia virheitä.


    • Anonyymi

      sukkahousut ja hameet . sukkahousuista olen tykännyt kouluajoista lähtien. äidin sukkahousuilla aloitin kokeilun, kunnes uskalsin ostaa omia. muutama vuosi sitten kokeilin kirpparilta ostamaa hametta ja nyt olen ostanut kaupasta uusia

    • Anonyymi

      Mekko tai hame ja yläosa. Tiedän kyllä olevani mies vaikka koitankin olla mahdollisimman naisellinen. Mulle se on keino ilmaista homouden feminiinistä puolta.

      • Anonyymi

        Niin, tottakai transvestiitti tietää olevansa mies, he ovat miehiä.


    • Anonyymi

      Hame, nailon sukat , sukkahousut, kuvionailonsukat ja korkkarit

    • Anonyymi

      Valkoiset liivit, pikkarit, sukkanauhat ja ruskeat nailonit.
      Päälle läpinäkyvä pusero ja lyhyt vekkihame.

    • Anonyymi

      Olen mies jo kypsässä iässä. Tykkään rintaliiveistä, puuterinvärisistä tai valkoisista maxi-mallisista alushousuista ja peittävistä, vaalean- tai tummanruskeista sukkahousuista. Bodyt myös ihania

    • Anonyymi

      Kun äitini kulki hyvin usein alusasuissaan kotona, minä ihastuin sunnattomasti erikoisesti hänen tiukkoihin elastisiin alusasuihinsa, joita luonnollisesti jo 12-13 vuotiaana salaa kokeilin. Kun sitten lopulta jäin kiinnis siitä, sain haukkujehn sijaan luvan pitää äidin asuja. Sellaisia, joita hän ei enää itse käyttänyt. Sain rintaliivejä, housuliivejä sukkanauhaliivejä, pikkuhousuja ja siitä alkaemn käytin ainoastaan naisten alusasuja myös koulussa, paitsi niinä päivinä kun oli voimistelua. Äiti opetti minulle myös meikkauksen salatkin ja olin hyvin onnellinen hänen kanssaan. Myös kokouimapukuja käytin kesäisin ja tietenkin bikinejä kun hänen kanssaan otimme aurinkoa takapihallamme. Ihanaa aikaa. Vanhempana läysin samanhenkisen miehen, jolla oli samantyyppinen tausta ja näin meistä tuli tyttöilevät ystävät. Todella ihanaa kun saa jakaa harrastuksen toisen kanssa.

      • Anonyymi

        Äitisi oli tiennyt sinun olevan homo jo kauan ennen kuin jäit kiinni äitisi vaatteiden kokeilusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äitisi oli tiennyt sinun olevan homo jo kauan ennen kuin jäit kiinni äitisi vaatteiden kokeilusta.

        Sitähän me emme tiedä, eikä kirjoittaja maininnut olevansa homo. Useimmat tyttöilijät eivät ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitähän me emme tiedä, eikä kirjoittaja maininnut olevansa homo. Useimmat tyttöilijät eivät ole.

        Noin 90% on heteroita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äitisi oli tiennyt sinun olevan homo jo kauan ennen kuin jäit kiinni äitisi vaatteiden kokeilusta.

        Homot eivät pukeudu naisten vaatteisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homot eivät pukeudu naisten vaatteisiin.

        Pukeutuuhan Sarasvuokin. Tämä kertoi homokumppaninsa kannustavan siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pukeutuuhan Sarasvuokin. Tämä kertoi homokumppaninsa kannustavan siihen.

        Homoilla ei ole mitään homokumppania vaan kumppani. Tokihan joku yksittäinen homo saattaa käyttää naisten vaatteita, mutta miksi naisen kanssa naimisissa oleva Sarasvuo olisi homo?


      • Anonyymi

        Cool story, bro.


    • Anonyymi

      sukkahousut

    • Anonyymi

      Kaikenlaiset nylonsukat ja sukkahousut puhuttelevat erityisellä tavalla, kuten myös naisten uimapuvut. Kaksin olisi paljon mukavampi olla asuissa. Kokovartalonylonissa toista hyväillen ja hellien

    • Anonyymi

      Lyhyet vekkihameet,tosi kiihottavia

      • Anonyymi

        Hmmm... Vaikuttaisiko asiaan se että kyseinen asuste kuuluu joissakin maissa lasten kouluasuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmmm... Vaikuttaisiko asiaan se että kyseinen asuste kuuluu joissakin maissa lasten kouluasuun.

        Eipä vaikuta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä vaikuta

        Joillakin on pakkomielle yhdistää transvestiitit tai transsukupuoliset sekä homot pedohommiin...


    • Anonyymi

      Bodyt, korkeavyötäröiset alushousut tai housuliivit, vintage alusvaatteet ja rintaliivit, sekä pyjamat.
      Ihan parasta on pukeutua kotioloissa johonkin kivaan bodyyn, silkkiseen aamutakkiin ja pörröisiin tohveleihin. Jo vuosia on tullut kierreltyä kirppareita ja siten löytyy välillä melkoisia aarteita.

    • Anonyymi

      kumikengät jalkaan, hame päälle ja muoviesiliina ja kaloja perkaamaan vähäksi aikaa, on hajukin sitten mukana !!? siinä tunteet nousee .

    • Anonyymi

      Bikinit ja perinteinen historiallinen vaatekappale kalukukkaro.

    • Anonyymi

      Tää on mielenkiintoista käyttäytymistä. Alussa avataan ketju transvestiiteille, jotka kertovat pukeutumisestaan. Eipä aikaakaan, niin voi kauhistus. Transfoobikot aloittavat ja yrittävät mollata tavalla jos toisella. Ja jos tosiaan luulette että kaikki transvestiitit halajaa miestä rakastajakseen, olette todella suuresti erehtyneet.
      Voi teitä reppanoita.

      • Anonyymi

        Tämä on sitä mitä lähes kaikkien vähemmistöjen edustajat joutuvat kokemaan. Henkilökohtaisella tasolla olen hyväksynyt itseni sellaisena kuin olen, mutta käy sääliksi epävarmepia ihmisiä, joille tuollainen kirjoittelu voi mennä ihon alle.


    • Anonyymi

      Itse olen valkoinen hetero mies, kristitty ja konservatiivinen ihminen. Muistan vielä ne hyvät ajat kun sateenkaari ihmiset olivat halveksuttuja. On se kumma kun tämmöiset hihhulit tulevat ja pilaavat suomen. Minä olen vakavasti harkinnut muuttavani ugandaan. Siellä ovat tämmöiset mielisairaudet kiellettyjä. Olen myös harkinnut menevän poliitikoksi ja pakottamalla homoille kastraatiota. Tämä maaailma menee hullumpaan suuntaan mutta tämä on yli. Olisin mielummin vasemmistolainen... eiku sehä on sama asia kun homo. OIKEISTO ON TOP Ps voittoon

      • Anonyymi

        Suomi ja Uganda kirjoitetaan isolla.
        Kristityt ei kiellä mielisairauksia.
        Sateenkaari-ihminen eivät pilaa Suomea eivätkä ole halveksittuja kuin transfoobikoiden parissa.
        Kristityt eivät uhkaa väkivallalla, eivätkä uhkaa kastraatiolla
        PS ei voittanut
        Oikeisto ei ole TOP vaan oikealla
        Vasemmistolainen ei välttämättä ole homo, eikä oikeistolainen CIS.


      • Anonyymi

        Toisin sanoen: sateenkaari-ihmiset rikkovat sinun käsityksiäsi ainoasta ja oikeasta.

        Miten näiden ihmisten olemassa oleminen on poissa sinulta? Asia ei sivunnut sinua mitenkään vielä muutama vuosi sitten ja nyt - yhtäkkiä?

        Toisekseen: jos Jumalan mielestä homous sun muut on ihan hirvittävää syntiä, niin jutulta olisi säästynyt sillä, että olisi jättänyt luomatta koko instituution?

        Kolmanneksi: sateenkaari-ihmisten maksamilla veroilla sinäkin pääset päästelemään autollasi länsiväylää pitkin Helsinkiin ja vieläpä: IHAN ilmaiseksi!!!

        Pelottaako herraa, että oma luuranko kaapistasi tulisi jotenkin esiin?

        Konservatiivikristillisen puupäisyyden takana on takuulla joku kätketty trauma. Olisikohan syytä työstää asia kuntoon jo oman onnellisuutesi vuoksi? Kuin sensijaan pälyillä ympärilleen homojen ja transujen varalta infrapunatutka päällä, polvet pelosta vavisten.


    • Anonyymi

      Riippu mielialasra, miten pukeudun, en ole asujen suhten ehdoton kunhan ovat kangasasuja. Pukeutuminen lähtee liivisetistätai korseletista sukkineen. Kesäasuna eripituiset röyhelömekot ovat mukavia. Asuja on kaapeittain ja usein valintaan vaikuttaa silloisen seuralaisen toive. Rintoina on järkevän kokoiset silikonit joskin isojakin on.

      • Anonyymi

        Viime päivät on olleet tuulisia ja mukavia. Tuntuu mukavalta kun pitkän hameen helmat heilahtelee,
        Ja transfoobikoille, ei tarvitse pelätä helmoja, saattavat olla cis-naien tai tiitti-miehen päällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viime päivät on olleet tuulisia ja mukavia. Tuntuu mukavalta kun pitkän hameen helmat heilahtelee,
        Ja transfoobikoille, ei tarvitse pelätä helmoja, saattavat olla cis-naien tai tiitti-miehen päällä.

        Ei tuosta kirjoituksestasi edes saa mitään selvää, mahdatko itsekään tietää mitä yritit sanoa.


    • Anonyymi

      Mulla on naiselliset alusasut,alushame ja Mekko tai Hame missä helmat hulmuaa

    • Anonyymi

      Joku aiemmin krrtoi että mieliasu riippuu mielialasta, niin myös minulla. Nyt halua pukea kiinamekkojani,

      • Anonyymi

        Vissiin käsi käy niin lujaa, ettei oikeinkirjoituksesta tule mitään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vissiin käsi käy niin lujaa, ettei oikeinkirjoituksesta tule mitään...

        Näyttää lieksalaiset hyökänneen tännekin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttää lieksalaiset hyökänneen tännekin

        Ihan Helsingissä asun ja trans itsekin, ihmettelen vaan miten ei osata kirjoittaa suomen kieltä, kun kirjoittaja ei nyt kuitenkaan ole äskakkonen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan Helsingissä asun ja trans itsekin, ihmettelen vaan miten ei osata kirjoittaa suomen kieltä, kun kirjoittaja ei nyt kuitenkaan ole äskakkonen...

        Ja pari minuuttia aiemmin, ylempänä viestiketjussa kirjoittaja kertoi asujensa hyväilevän hänet nautintoon, joten...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vissiin käsi käy niin lujaa, ettei oikeinkirjoituksesta tule mitään...

        Yksi lyöntivirhe ja yhden kirjaimen puuttuminen sanan lopusta ja revit heti pelihoususi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi lyöntivirhe ja yhden kirjaimen puuttuminen sanan lopusta ja revit heti pelihoususi.

        Äläpä revi pikkuhousujasi :D Tämä palsta on huumorintajuisille, ilmeisesti sinä kuulut eläkeläisten kategoriaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläpä revi pikkuhousujasi :D Tämä palsta on huumorintajuisille, ilmeisesti sinä kuulut eläkeläisten kategoriaan...

        Hei, tuo kirjoittajahan on eläkeläinen...
        Ei se ole kirjoittamista lopettanut, rauhoittunut vaan, kun pääsi eroon munastaan...
        Ei se helppoa ole, kun on 74 ja näyttää mieheltä, ja lapset kolmekymppisiä, eikä ole mitään sosiaalista elämää. Mahtoiko transasuntokaan mennä kaupaksi..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei, tuo kirjoittajahan on eläkeläinen...
        Ei se ole kirjoittamista lopettanut, rauhoittunut vaan, kun pääsi eroon munastaan...
        Ei se helppoa ole, kun on 74 ja näyttää mieheltä, ja lapset kolmekymppisiä, eikä ole mitään sosiaalista elämää. Mahtoiko transasuntokaan mennä kaupaksi..?

        Mitä helvettiä. Olen vasta 73,5. Minulla on upea sosiaalinen elämä. Varsinkin eri persoonieni kesken. Parhaiten minuun saa yhteyden preepaid-liittymääni soittamalla. Käyn usein turkki päällä latamaassa niitä R-kioskilla, minulla on niitä useita ja lataan ne aina käteisellä, jotta anonymiteetti säilyy. Täytyykin kysyä pojaltani miten tämä sanotaan latinaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä helvettiä. Olen vasta 73,5. Minulla on upea sosiaalinen elämä. Varsinkin eri persoonieni kesken. Parhaiten minuun saa yhteyden preepaid-liittymääni soittamalla. Käyn usein turkki päällä latamaassa niitä R-kioskilla, minulla on niitä useita ja lataan ne aina käteisellä, jotta anonymiteetti säilyy. Täytyykin kysyä pojaltani miten tämä sanotaan latinaksi.

        Millainen oktaavi pieruissasi on nyt leikkauksen jälkeen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen oktaavi pieruissasi on nyt leikkauksen jälkeen?

        Ylennetty C, eli cis, tietenkin. Oliko tästä jotain epäselvyyttä?


    • Anonyymi

      Rintskat !!!1

      • Anonyymi

        Sama mulla


      • Anonyymi

        Mulla ne on Piksarit,,, !!1!1!


    • Anonyymi

      Pusch ap rinta liivit, pitsiset alus housut, sukka nauha liivit, seksikäs topi ja strutsin höyhen puhka.

      • Anonyymi

        Miksi tiiteissä on erityisen paljon niitä, jotka eivät juuri hallitse oikeinkirjoitusta (pusch ap!!!) saati yhdyssanoja...? Topi on joo seksikäs...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tiiteissä on erityisen paljon niitä, jotka eivät juuri hallitse oikeinkirjoitusta (pusch ap!!!) saati yhdyssanoja...? Topi on joo seksikäs...

        Eiköhän eläkeläinen kirjoittanut tahallaan noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän eläkeläinen kirjoittanut tahallaan noin.

        Joo, hän voisi alkaa hankkia lisätienestejä eläkkeensä päälle myymällä levyjä, joihin hän on nauhoittanut vinkuvia c-duurin pierujaan. Vähän persposkia levittämällä saa aikaan oikein kunnon resonaation. Sitten taustakuoro laulamaan "mä oon eläkeläinen, oon eläkeläinen, oon eläkeläinen" ja marakassit soi taustalla sen kunniaksi, ettei kassit enää heilu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, hän voisi alkaa hankkia lisätienestejä eläkkeensä päälle myymällä levyjä, joihin hän on nauhoittanut vinkuvia c-duurin pierujaan. Vähän persposkia levittämällä saa aikaan oikein kunnon resonaation. Sitten taustakuoro laulamaan "mä oon eläkeläinen, oon eläkeläinen, oon eläkeläinen" ja marakassit soi taustalla sen kunniaksi, ettei kassit enää heilu.

        C.S. varmasti ostaisi sen levyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        C.S. varmasti ostaisi sen levyn.

        Vaikka olen eläkelläinen, niin minulla on vinkki jos toinenkin teille nuoremmille transeksuaaleille. Nuorena tehtiin kanaverkosta teko rinnat ja kietaistiin ylle saali ja lanne vaate. Ei ollut varaa käydä Turkissa seksuaalihoidoissa. Piirrettiin tushilla pimppa alavatsaan, joka kivasti vilkkui lanne vaatteen alta. Tekokynnet tehtiin vadelmakarkeista. Värjätty niini ajoi peruukin asiaa. Olipa siinä seksikkyyttä vaikka toisille jakaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka olen eläkelläinen, niin minulla on vinkki jos toinenkin teille nuoremmille transeksuaaleille. Nuorena tehtiin kanaverkosta teko rinnat ja kietaistiin ylle saali ja lanne vaate. Ei ollut varaa käydä Turkissa seksuaalihoidoissa. Piirrettiin tushilla pimppa alavatsaan, joka kivasti vilkkui lanne vaatteen alta. Tekokynnet tehtiin vadelmakarkeista. Värjätty niini ajoi peruukin asiaa. Olipa siinä seksikkyyttä vaikka toisille jakaa.

        Termitkin ovat jääneet sinne historian tasolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Termitkin ovat jääneet sinne historian tasolle.

        Sori, en tajunnut, että sinulla menee noin huonosti. Tietty, kun asut yksin ja peruukki on varmasti näin kesällä hiostava, täytyy alkaa dokata jo aamusta. Mut ootko aatellut, että etsisit epätoivoista miesseuraa? Kyllähän jossain on se elämäsi mies, jota saattaisi kiinnostaa painaa sinua? Vaikka aikoinaan sanoit, että ne ovat kaikki homomiehiä, jotka transnaisista kiinnostuvat, mitä sitten, vaikka olisivatkin? Saisit ainakin seuraa etkä olisi jatkuvasti yksin. Asutko nykyisin Turussa? Siellä kuitenkin on aika paljon ihmisiä, osa epätoivoisiakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori, en tajunnut, että sinulla menee noin huonosti. Tietty, kun asut yksin ja peruukki on varmasti näin kesällä hiostava, täytyy alkaa dokata jo aamusta. Mut ootko aatellut, että etsisit epätoivoista miesseuraa? Kyllähän jossain on se elämäsi mies, jota saattaisi kiinnostaa painaa sinua? Vaikka aikoinaan sanoit, että ne ovat kaikki homomiehiä, jotka transnaisista kiinnostuvat, mitä sitten, vaikka olisivatkin? Saisit ainakin seuraa etkä olisi jatkuvasti yksin. Asutko nykyisin Turussa? Siellä kuitenkin on aika paljon ihmisiä, osa epätoivoisiakin.

        Onko eläkeläinen itse asiassa kiinnostunut miehistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko eläkeläinen itse asiassa kiinnostunut miehistä?

        Ei eläkeläisyys tee kenestäkään onniseksuaalia. Minä aloin tarnsuamaan kun ei nais suku puolista kunppania löytynyt vaikka kuinka hinkusi. Nyt olen kiinnostunut mies seksuaaleista ja jonakin päivänä vielä onni käy. Ella Toivainen on näyttävä nainen vaikka munakas onkin. Sitä hammas laminoitua Joni Hasselgrenia en ottaisi kun oli ne tikkuhanpaat ennen ja puhuu honottaen. Täyteläistä on seksi elämäni vaikka vastoin käyntiäkin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, hän voisi alkaa hankkia lisätienestejä eläkkeensä päälle myymällä levyjä, joihin hän on nauhoittanut vinkuvia c-duurin pierujaan. Vähän persposkia levittämällä saa aikaan oikein kunnon resonaation. Sitten taustakuoro laulamaan "mä oon eläkeläinen, oon eläkeläinen, oon eläkeläinen" ja marakassit soi taustalla sen kunniaksi, ettei kassit enää heilu.

        Todellakin ostaisin kyseisen levyn, ostaisin, vaikka YouTubessa saisi kuunnella ilmaiseksi! T. C.S.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin ostaisin kyseisen levyn, ostaisin, vaikka YouTubessa saisi kuunnella ilmaiseksi! T. C.S.

        Ootko nähnyt musavideoo? Se on aivan hervoton. Eltsu vetelee siinä kuoron kanssa pitkin Aurajoen rantaa minarissa ja korkkareissa, peruukki vaan heiluu, turkki on auki, ja kuoro hoilaa koko ajan "oon eläkeläinen..." tms mantraa, marakassien soittajat soittaa kilpaa, ja puolen minuutin välein eläkeläinen nostaa minarinsa, paljastaa paljaan takapuolensa, jota levittää käsin, ja päästää hirveän pierun. Sitten taas jatketaan.


    • Anonyymi

      Kesä tulee ! Ihana laittaa hame , sukkahousut/ stay upit ja sandaletit jalkaan. Vielä kesäinen yläosa ja baanalle

      • Anonyymi

        Hyvin sanottu! Minulla ijäkkäämpänä eläkelläisenä sandaalit aivät anna korkeutta riittämiin. Olen onpelu taitoinen ja teen itse ylä osat, kivan laskeutuva kangas vaikka kerni tai popliini. Hame tietenkin jalkaan mutta sukka housut hijostavat ellei leikkaa rakoa haaruksiin. Hengittää paremmin eikä tarvitse deodorantin kanssa sotkea kun kirveleekin kun bikini rajat on sheivitetty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin sanottu! Minulla ijäkkäämpänä eläkelläisenä sandaalit aivät anna korkeutta riittämiin. Olen onpelu taitoinen ja teen itse ylä osat, kivan laskeutuva kangas vaikka kerni tai popliini. Hame tietenkin jalkaan mutta sukka housut hijostavat ellei leikkaa rakoa haaruksiin. Hengittää paremmin eikä tarvitse deodorantin kanssa sotkea kun kirveleekin kun bikini rajat on sheivitetty.

        Kerropa vihdoinkin mikä on oikea pituutesi, 168, 171 vai 186 cm? Kaikkia olet väittänyt pituudeksesi vuosien aikana. Toki iässäsi selkä alkaa jo painua kasaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerropa vihdoinkin mikä on oikea pituutesi, 168, 171 vai 186 cm? Kaikkia olet väittänyt pituudeksesi vuosien aikana. Toki iässäsi selkä alkaa jo painua kasaan.

        Milli metreistäkö puhut? Ei minulla noin pitkä, eläkelläisyyskin jotenkin kutistaa ja kurtistaa pojan parasta tawaraa. Kyllä se kasaankin painuu kun oikein pinnistää. Sitä vaan että lanne vaate antaa pituutta eikä milli metrejä lasketa. Niistä vaatteista vielä piti porista - napa paita näin helteellä tuulettuu ja mini hame vilkuttaa pihti polvetkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milli metreistäkö puhut? Ei minulla noin pitkä, eläkelläisyyskin jotenkin kutistaa ja kurtistaa pojan parasta tawaraa. Kyllä se kasaankin painuu kun oikein pinnistää. Sitä vaan että lanne vaate antaa pituutta eikä milli metrejä lasketa. Niistä vaatteista vielä piti porista - napa paita näin helteellä tuulettuu ja mini hame vilkuttaa pihti polvetkin.

        Olet ilmeisesti siis väärä eläkeläinen, koska hän kävi Ruotsissa leikkauttamassa peniksensä jo seitsemän vuotta sitten. Nyt puhutaan siis Meren humalasta, palstalegenda Eläkeläisestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ilmeisesti siis väärä eläkeläinen, koska hän kävi Ruotsissa leikkauttamassa peniksensä jo seitsemän vuotta sitten. Nyt puhutaan siis Meren humalasta, palstalegenda Eläkeläisestä.

        Oikea eläkelläinen minäkin, vaikka penikseni ehjää tawaraa onkin ja jäljellä. Leikattu on ahdas esi nahka, mutta muuten iloisna vilkuttaa. Merellä Talinkilla humalasa olen joskus toilannut. Eikä se mikään legenda ole jos lanne vaate vilauttaa pätkän häpy karvoitusta. Siivonnut en ole karvoistani koskaan eli pitkät haivenet riittävät. Mutten miksi ei enää praatata sekxikkäistä transsuvaatteista? Minulla kun on nuoremmaisille vinkki poikaineen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikea eläkelläinen minäkin, vaikka penikseni ehjää tawaraa onkin ja jäljellä. Leikattu on ahdas esi nahka, mutta muuten iloisna vilkuttaa. Merellä Talinkilla humalasa olen joskus toilannut. Eikä se mikään legenda ole jos lanne vaate vilauttaa pätkän häpy karvoitusta. Siivonnut en ole karvoistani koskaan eli pitkät haivenet riittävät. Mutten miksi ei enää praatata sekxikkäistä transsuvaatteista? Minulla kun on nuoremmaisille vinkki poikaineen.

        touhu tippa siinä tärähätää temmin nokkaan kun pukee sekxyn lanne vaatteen päälle siinä on klopit ihmeisään mikä sieltä tihkuaa1!!


    • Anonyymi

      Ensimmän asuni oi skottiruutunen suora hame ja siitä jäi mieltymys niihin. Eräsvaihelinaiten tennisasut, vieläkin puen niitä. Vekkihameet, satiinipuserot ja erityisen kivaa oli kun pliseeratut hameet palasivat muotiin. Parin viime vuoden aikana mekot ovat olleet hyvin saatavila, yksivärisiä, kukka- ja muita kuosimekkoja, röyhelöitä. Asuih on kuulunut aina alushame sekä tieten tyllihameet. Nähtyäni kaupullanaisen kiinamekossa oli aivan pakko sada sellaien,jopa niin että lopulta tilasin sellaisen myösmittojen mukaan.
      Alusasuina liivejä, korseletteja, sukkia ja piksuja. Asuja on runsaasti sill vanhoista luopuminen ei ovin helppoa. Täytän varmaan asufetissi kriterit. Sopii.
      Olen tapaillut kaltaisiani ja pääosin hyvin sujunut.

    • Anonyymi

      Onpa positiivinen hyvänmielen ketju.
      Ihan näin mistään tietämättömänä naiseläjänä kysyisin että onko teillä tuo naiseksi pukeutuminen sitä, että te olette miehiä jotka saavat toisinaan nautintoa pukeutumalla naiseksi ja eläytymällä naisrooliin vai oletteko te trans-naisia?
      Muistan 1900-luvun lopulta, kun itse opiskelin kauneusalaa, oli sellainen huippumeikkitaiteilija kuin Kevyn Aucoin. Hän oli vastuussa lähes kaikkien supermallien ja Hollywoodin tähtien tyylistä ja meikeistä.
      Hän oli homoseksuaali ja kuoli valitettavan nuorena.
      Hän kirjoitti muutaman erittäin laadukkaan meikkioppaan, joiden avulla amatöörikin saattoi opetella kun ei vielä ollut nettiä.
      Hän käytti meikkioppaissa malleinaan myös miehiä, joista hän loihti naisellisia, klassisia kaunottaria.
      Kehottaisin miehiä, jotka haluavat "käydä naisesta" hankkimaan hänen meikkioppaitaan, ehkä joistain divareista ja kirjastoista vielä voi löytää, koska hän loi miehistä "oikeasti" naisia ilman että tuli trans-fiboja.
      Trans-naiset meikkaavat liikaa. kaikki on överiä. Ja juuri tämä överi yliampuvuus paljastaa heidät. Överi meikki naisillakin antaa usein teennäisen trans-fiban.
      Hänkään ei säästellyt meikkiä ja blingblingiä mutta hän osasi käyttää sitä oikeissa kohdissa ja oikeita värisävyjä.
      Sitä meikkiä ei trans-naisten ja Erika Vikmanin ja Tuksun tapaan vain sokeasti sotketa kasvoille.

      • Anonyymi

        Tämä ketju on tarkoitettu transvestiiteille, transnaiset ovat sitten eri asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ketju on tarkoitettu transvestiiteille, transnaiset ovat sitten eri asia.

        Tuon viestin sisältö kyllä sopii hyvin koskemaan tiittejä. Kyllähän tuo kirjoittajakin tuntuu viittaavan vähän molempiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon viestin sisältö kyllä sopii hyvin koskemaan tiittejä. Kyllähän tuo kirjoittajakin tuntuu viittaavan vähän molempiin.

        Tuo kirjoittajahan kai kysyi kumpia olette.


    • korsetti sukat ja mekko kotioloissa ihmettelen että miksi täällä ja muissakin ketjuissa toisia kiinostaa miten pukeudut ja ikiä jne kai se on kun ei muuta elämää ole runkataan kotona vaan ja kait suurin osa ukkomiehiä varattuja jotka haaveilevat naisten asuista ei muuta kun mekkoa päälle jne ja olen eläkeläinen kai sekin jotain harmittaa

    • Anonyymi

      Luin vanhoja päiväkirjojani ja katselin kuvia, videoita. Niiden perusteella minua katsoo peilista minä. Tumma pitkä tukka on letitetty, neuleen alla paitapusero, pienet rinnat. Punapohjainen vekattu skottiruutuinen hame polviin. Polvisukat, matalakorkoiset kengät juuri samanlaisia asuja on kaapissa useita, vanhimmat hieman ahtaita mutten luovu niistä. Aina muiden jälkeen palaan tähän.

    • Anonyymi

      Ei varsinaisia lempivaatteita oikeastaan ole. Kyllähän niistä jotkut ovat käytössä enemmän ja jotkut jäävät kaappiin pitemmäksi aikaa, koska niitä on niin paljon. Sain valmiiksi pitkäaikaisen projektin, jossa korvasin vähitellen kaikki miestenvaatteeni naisten vaatteilla. Vein käyttökelpoiset SPR keräyksen ja muut kierrätykseen tai hävitin, sitä mukaan kun ostin uusia naisten vaatteita. Nyt ei tarvitse arpoa, kummatko vaatteet päälleen pukisi, kun kaapissani on vain naisten vaatekappaleita. Helppoa ja hauskaa!

    • Anonyymi

      Naisellinen pitkä vähän kiiltäväpintainen Yöpaita ja satiini pikkarit

    • Anonyymi

      Minä olen mies ja rakastan naisten body alusasuja. En tiedä mitään ihanampaa mitä pukea päälle. Tälläkin hetkellä päällä on ihana Triumph Amourette body.
      Rintoja minulla ei ole omasta takaa niin minkäänlaisia, mutta omistan laadukkaita silikonisia tekorintoja kolmea eri kokoa. B-kuppi on käytössä lähes aina, D kuppi silloin tällöin ja F kuppi kun olo on tosi tuhma. Ne ovat jo aika ihanat meijerit pukea päälle vaikka metsäretkelle.
      On todella eroottista pukea syksyllä sienimetsälle päälle napakka naisten ulkoiluasu ja pukea alle seksikkäät naisten alusvaatteet. Vielä kun pistää oikein isot tekorinnat paikalleen niin voi pojat mikä olo. Aivan mieletöntä!
      Näin talvella tulee pukeuduttua useinmiten naisten nilkkureihin, lämpimiin trikoo housuihin ja reisipituiseen naisten parkatakkiin. Alla tietenkin ihanat seksikkäät alusvaatteet. Taidan valita lempi ”vaatteekseni” nuo tekorinnat. Niiden avulla olen saanut tuntea sellaista hekumaa, josta en olisi osannut uneksiakkaan.

      • Anonyymi

        Itsellä myös suosikkini rintsikat ja tekorinnat. Ne ovat aina päällä kun käytän esim. hameita tai mekkoja. Tietysti myös pikkarit ja sukat myös. Rintsikoita onkin kertynyt jonkin verran, kuppi koko D. Isompia Rintsikoita löytyy, mutta niihin ei vielä ole tullut hankittua täytteitä.


    • Anonyymi

      Naisten kaikenlaiset urheiluvaatteet on euforisen tuntuisia pukea päälle.

      • Anonyymi

        Minkä tyyppiset, baletti, uinti, jumppa? Ainakin ulkoiluvaatteet ovat aika pitkälle samanlaisia kuin miehillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä tyyppiset, baletti, uinti, jumppa? Ainakin ulkoiluvaatteet ovat aika pitkälle samanlaisia kuin miehillä.

        Minulle ainakin hyvää oloa tuottaa pukeutuminen naisten juoksutrikoisiin. Ovat niin miellyttävät päällä ja istuvat kuin toinen iho. Korkeavyötäröiset scrunch housut, joiden alla on stringit.


    • Anonyymi

      kylläon ihanaa,, pukeutua kukkamekkoon taia ihanaan hameesee jha paita puseroon, olo on niin naisekllien!! Sitten alla viel ä maxi pikkarit ja sukkanaujhavöyt + naiklonit, se on vaan niin kaunistajh naisellista! Ei voi vaihtaa muuhuhn elämäämn!

      • Anonyymi

        Jopas oli pahat nakkisormet kun noin monta kertaa osui kahdelle näppäimelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jopas oli pahat nakkisormet kun noin monta kertaa osui kahdelle näppäimelle.

        Aiotko järjestää loppuvuonna kovat 75-v bileet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aiotko järjestää loppuvuonna kovat 75-v bileet?

        Tulkaa vaan kaikki juhlimaan. Osoitteen tiedätte kun talo ei mennyt kaupaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulkaa vaan kaikki juhlimaan. Osoitteen tiedätte kun talo ei mennyt kaupaksi.

        Harmi vaan, kun emme tiedä tarkkaa päivämäärää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jopas oli pahat nakkisormet kun noin monta kertaa osui kahdelle näppäimelle.

        Miehillä usein on... ja myöskin pahat kännit vkl-öisin 03:18 aikaan jolloin tuokin sepustus on näköjään laitettu linjoille


    • Anonyymi

      Musta rukka takki väärinpäin jaloissa on ihan paras.

    • Anonyymi

      omia suosikkeja on beiget maxi alkkarit ja 60 den nailonit,,, välillä hädin tuskin edes ehdin laittaa niitä kunnolla päälle kun jo laukean alkkareihin, niin kiihottavia ne on!

    • Anonyymi

      Aika usein täällä mainitaan maxialushousut ja vieläpä beiget sellaiset, haluavatko monet tyttöilijät olla mummoja?

      • Anonyymi

        Uskon että tänne kirjoittaa myös varttuneempia ihmisiä, muun muassa vaari-ikäisiä ristiinpukeutuvia miehiä, joiden asumieltymykset ovat ”mummot”. Ehkä joku toinen 65-vuotias on taas ihastunut teinimäisiin narustingeihin, mutta en ole varma ovatko sellaiset kovinkaan elegantteja kypsän miehen yllä. Mietitään hetki fetisismiä. Eiväthän esimerkikisi kumisaappat ja kurahousur ole kamalan kauniit, mutta fetisistin silmissä ne ovat vastustamattomat ja ihanat. Samalla tavalla beiget maxipöksyt voivat jonkun mielestö olla haluttavat ja ”kauniit”. Huolimatta siitä että ne eivät naisten alusasumuodissa kuulu siihen korkeimpaan in-kerhoon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon että tänne kirjoittaa myös varttuneempia ihmisiä, muun muassa vaari-ikäisiä ristiinpukeutuvia miehiä, joiden asumieltymykset ovat ”mummot”. Ehkä joku toinen 65-vuotias on taas ihastunut teinimäisiin narustingeihin, mutta en ole varma ovatko sellaiset kovinkaan elegantteja kypsän miehen yllä. Mietitään hetki fetisismiä. Eiväthän esimerkikisi kumisaappat ja kurahousur ole kamalan kauniit, mutta fetisistin silmissä ne ovat vastustamattomat ja ihanat. Samalla tavalla beiget maxipöksyt voivat jonkun mielestö olla haluttavat ja ”kauniit”. Huolimatta siitä että ne eivät naisten alusasumuodissa kuulu siihen korkeimpaan in-kerhoon

        Jos nyt sanotaan ihan suoraan, niin kypsän miehen päällä narustringien ja maxi -Sloggien eleganssissa ei ole järin suurta eroa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos nyt sanotaan ihan suoraan, niin kypsän miehen päällä narustringien ja maxi -Sloggien eleganssissa ei ole järin suurta eroa.

        Onko tuolla ”eleganssilla” mitään merkitystä, jos vaatteen pukijalle tulee siitä hyvä olo? Onko loppujen lopuksi sillä mitään merkitystä millaisia kankaan paloja kukakin päälleen pukee?
        Vähentääkö se maailman kaikkeuden kauhuja jotenkin, jos minäkin huomisaamusta alkaen laitan jalkaani naisten puuvillahousujen sijaan vaikkapa miesten college housut?
        Ei vähennä. Ainoa asia joka muuttuu on se, että minä en viihdy vaatteissani.
        Alushousut, kuin myös päällishousut minulla on naisten osastolta ja saattaa tuolla kaapissa olla Sloggiakin, jopa maxi kokoista.
        Keski-ikäisenä sitä jotenkin on lakannut välittämästä ja alkaa osata hahmottaa asioiden mittasuhteet.


    • Anonyymi

      itse ainakin ostanut vaatteeni ja leluni exstoys.comista, oli kumppanini tyytyväinen.

    • Anonyymi

      Viime kesä suosikkiasuni oli pitkä mekko. Hankin niitä useita. Alla liivit ja sukat. Niistä ei nähnyt kun elin oli kangistunut. Ihanaa kulkea kiihottuneena.

    • Anonyymi

      Minä en pidä stringejä (olen nainen) koska ne ovat inhottavat jalassa, koko ajan tuntuu että joku hiertää pyllyreikään..
      En käytä Stay-Up:eja koska tuppaavat ainakin minulla valahtamaan aina nilkkasukiksi illan koitteessa vaikka oikea koko.
      Sukkahousut ovat epämukavat nekin, voi kuinka monta kertaa manannut niitä pujottaessa ne jalkaani vaikka kuinka varoisi.
      Rintaliivit..iso rintaisen naisen tuska. Vaikka ostat liivit jotka "tukevat" hartioita niin aina on punaiset painaumat hartioilla. Ja isorintaisen on tosi vaikeaa löytää hyvin istuvat liivit. Sporttiliivit(ne parhaimmat) maksavat maltaita.

      Tämmöistä naisella.

      • Anonyymi

        Ja vaikka tykkään lyhyistä, vartalonmyötäisistä hameista, täällä Suomessa on parempi jättää ne iltamenoihin. En tykkää että olen silmätikku, huomattu tämä monta kertaa, ilman että haluaisin kehu itseäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vaikka tykkään lyhyistä, vartalonmyötäisistä hameista, täällä Suomessa on parempi jättää ne iltamenoihin. En tykkää että olen silmätikku, huomattu tämä monta kertaa, ilman että haluaisin kehu itseäni.

        kehua siis.


      • Anonyymi

        Hyvät, asialliset kommentit.
        Itsellä myös stringit tuntuvat pitkään käytettynä hivenen epämukavat. Olen mies ja siitä tulee tietyt ongelmat.
        Myös minulla tuppaa Stay-Upit valumaan nilkkoihin. Sukkanauhaliivit auttava tähän, mutta ei aina käytössä.
        Sukkahousut muuten ok, mutta varsinkin ohuet menevät herkästi rikki.
        Rintsikoita on kertynyt muutamat kymmenet. Koko silikonien kanssa 85D. Näistä liiveistä tulee yleensä käytettyä vain muutamia samoja liivejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvät, asialliset kommentit.
        Itsellä myös stringit tuntuvat pitkään käytettynä hivenen epämukavat. Olen mies ja siitä tulee tietyt ongelmat.
        Myös minulla tuppaa Stay-Upit valumaan nilkkoihin. Sukkanauhaliivit auttava tähän, mutta ei aina käytössä.
        Sukkahousut muuten ok, mutta varsinkin ohuet menevät herkästi rikki.
        Rintsikoita on kertynyt muutamat kymmenet. Koko silikonien kanssa 85D. Näistä liiveistä tulee yleensä käytettyä vain muutamia samoja liivejä.

        Mielenkiintoista miten me kaikki ihmiset olemme niin erilaisia, ja miten me pidämme erilaisista asioista.
        Olen mies ja pukeudun naiseksi silloin tällöin, kun muu elämä sen sallii. Nykyisin lapsiperheen isänä ja naimisissa olevana heteromiehenä kyseessä on aika harvinainen herkku. Silti ostelen silloin tällöin jotain vaatteita naisten puolelta, ja joskus harvoin saan toteuttaa itseäni tämän transvestiittiuden valossa.

        Mitä alushousuihin tulee, niin mielestäni stringit ovat aivan ylivoimaisen parhaat alushousut sukupuoleen ja suuntaukseen katsomatta. Ne ovat niin hyvät, että minä en pysty käsittämään miksi miesten mallien saatavuus suomesta on niin huono.

        Teen fyysistä ulkotyötä, ja minulle tulee hiki useita kertoja työpäivän aikana. Kärsin pitkään hiertymistä nivusten alueella. Kesähelteellä bokserien lahkeet kiertyivät rullalle ja hankasivat ihon nivusten alueelta ihottumalle. Iho oli herkkänä ja siihen tuli herkästi finnejä. Tilasin Aliexpressistä edullisesti parit erilaiset miesten stringit. Urheilumallit, ja perinteiset puuvillaiset.
        Noihin urheilumallin Jockmail -merkkisiin stringeihin suorastaan rakastuin. Ne ovat yllättävän laadukasta, mutta super ohutta ja hengittävää kangasta, eikä niitä tunne jalassa lainkaan. Niihin ei yksinkertaisesti kiinnitä mitään huomiota. Ne muistaa vain silloin, kun jalassa on perinteiset bokserit ja jossain hankalassa paikassa, esim. Ruokakaupan kassalla tuntee kun hikiset kivekset on liimautuneet reiteen. Ei mikään kiva tunne.

        Siksi nykyisin käytän 75% ajasta noita miesten stringejä, noin 20% ajasta perinteisiä miesten boksereita ja 5% ajastani saan pukeutua kuten haluan, eli naisten vaatteisiin.

        Noita miesten stringejä olen avoimesti suositellut monia tuttaviani kokeilemaan. Jotkut ovat hymisseet äijämäisen ennakkoluuloisesti, että ”minähän en mitään sellaisia jalkaani laita”, mutta joillekkin olen antanut uudet paketissa olevat stringit testiin. Ne ovat niin edullisia, että esim. Juuri viime Black fridaysta tilasin niitä muutamaa eri kokoa vähän toistakymmentä kappaletta. Niitä on ollut kiva antaa epäilijöille ilmaiseksi vain kuullakseen, että todentotta eivät ne hassummat olekkaan käytössä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoista miten me kaikki ihmiset olemme niin erilaisia, ja miten me pidämme erilaisista asioista.
        Olen mies ja pukeudun naiseksi silloin tällöin, kun muu elämä sen sallii. Nykyisin lapsiperheen isänä ja naimisissa olevana heteromiehenä kyseessä on aika harvinainen herkku. Silti ostelen silloin tällöin jotain vaatteita naisten puolelta, ja joskus harvoin saan toteuttaa itseäni tämän transvestiittiuden valossa.

        Mitä alushousuihin tulee, niin mielestäni stringit ovat aivan ylivoimaisen parhaat alushousut sukupuoleen ja suuntaukseen katsomatta. Ne ovat niin hyvät, että minä en pysty käsittämään miksi miesten mallien saatavuus suomesta on niin huono.

        Teen fyysistä ulkotyötä, ja minulle tulee hiki useita kertoja työpäivän aikana. Kärsin pitkään hiertymistä nivusten alueella. Kesähelteellä bokserien lahkeet kiertyivät rullalle ja hankasivat ihon nivusten alueelta ihottumalle. Iho oli herkkänä ja siihen tuli herkästi finnejä. Tilasin Aliexpressistä edullisesti parit erilaiset miesten stringit. Urheilumallit, ja perinteiset puuvillaiset.
        Noihin urheilumallin Jockmail -merkkisiin stringeihin suorastaan rakastuin. Ne ovat yllättävän laadukasta, mutta super ohutta ja hengittävää kangasta, eikä niitä tunne jalassa lainkaan. Niihin ei yksinkertaisesti kiinnitä mitään huomiota. Ne muistaa vain silloin, kun jalassa on perinteiset bokserit ja jossain hankalassa paikassa, esim. Ruokakaupan kassalla tuntee kun hikiset kivekset on liimautuneet reiteen. Ei mikään kiva tunne.

        Siksi nykyisin käytän 75% ajasta noita miesten stringejä, noin 20% ajasta perinteisiä miesten boksereita ja 5% ajastani saan pukeutua kuten haluan, eli naisten vaatteisiin.

        Noita miesten stringejä olen avoimesti suositellut monia tuttaviani kokeilemaan. Jotkut ovat hymisseet äijämäisen ennakkoluuloisesti, että ”minähän en mitään sellaisia jalkaani laita”, mutta joillekkin olen antanut uudet paketissa olevat stringit testiin. Ne ovat niin edullisia, että esim. Juuri viime Black fridaysta tilasin niitä muutamaa eri kokoa vähän toistakymmentä kappaletta. Niitä on ollut kiva antaa epäilijöille ilmaiseksi vain kuullakseen, että todentotta eivät ne hassummat olekkaan käytössä.

        Miksi jotkut miehet haluaa käyttää boksereita? Valmistetaanhan miehillekin bikinimallisia alushousuja. Jos taas haluaa käyttää ohuesta materiaalista tehtyjä, voi ostaa naisten bikinimallisia alushousuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi jotkut miehet haluaa käyttää boksereita? Valmistetaanhan miehillekin bikinimallisia alushousuja. Jos taas haluaa käyttää ohuesta materiaalista tehtyjä, voi ostaa naisten bikinimallisia alushousuja.

        Tää on totta ja hyvä vinkki. Monet naisten Tai ja Maxi mallin alushousut sopii hyvin miehenkin jalkaan. Valikoima myös on hurjasti laajempi, kuin miesten puolella. Tämän talven oivallus itselläni on naisten lämpösukkahousut. En enää suostu kiskomaan jalkaani lököttäviä pitkiä kalsareita, kun ovat niin paljon paremmat. Ja hyvin sopii jalkaan ja istuu päällä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoista miten me kaikki ihmiset olemme niin erilaisia, ja miten me pidämme erilaisista asioista.
        Olen mies ja pukeudun naiseksi silloin tällöin, kun muu elämä sen sallii. Nykyisin lapsiperheen isänä ja naimisissa olevana heteromiehenä kyseessä on aika harvinainen herkku. Silti ostelen silloin tällöin jotain vaatteita naisten puolelta, ja joskus harvoin saan toteuttaa itseäni tämän transvestiittiuden valossa.

        Mitä alushousuihin tulee, niin mielestäni stringit ovat aivan ylivoimaisen parhaat alushousut sukupuoleen ja suuntaukseen katsomatta. Ne ovat niin hyvät, että minä en pysty käsittämään miksi miesten mallien saatavuus suomesta on niin huono.

        Teen fyysistä ulkotyötä, ja minulle tulee hiki useita kertoja työpäivän aikana. Kärsin pitkään hiertymistä nivusten alueella. Kesähelteellä bokserien lahkeet kiertyivät rullalle ja hankasivat ihon nivusten alueelta ihottumalle. Iho oli herkkänä ja siihen tuli herkästi finnejä. Tilasin Aliexpressistä edullisesti parit erilaiset miesten stringit. Urheilumallit, ja perinteiset puuvillaiset.
        Noihin urheilumallin Jockmail -merkkisiin stringeihin suorastaan rakastuin. Ne ovat yllättävän laadukasta, mutta super ohutta ja hengittävää kangasta, eikä niitä tunne jalassa lainkaan. Niihin ei yksinkertaisesti kiinnitä mitään huomiota. Ne muistaa vain silloin, kun jalassa on perinteiset bokserit ja jossain hankalassa paikassa, esim. Ruokakaupan kassalla tuntee kun hikiset kivekset on liimautuneet reiteen. Ei mikään kiva tunne.

        Siksi nykyisin käytän 75% ajasta noita miesten stringejä, noin 20% ajasta perinteisiä miesten boksereita ja 5% ajastani saan pukeutua kuten haluan, eli naisten vaatteisiin.

        Noita miesten stringejä olen avoimesti suositellut monia tuttaviani kokeilemaan. Jotkut ovat hymisseet äijämäisen ennakkoluuloisesti, että ”minähän en mitään sellaisia jalkaani laita”, mutta joillekkin olen antanut uudet paketissa olevat stringit testiin. Ne ovat niin edullisia, että esim. Juuri viime Black fridaysta tilasin niitä muutamaa eri kokoa vähän toistakymmentä kappaletta. Niitä on ollut kiva antaa epäilijöille ilmaiseksi vain kuullakseen, että todentotta eivät ne hassummat olekkaan käytössä.

        Samoja kokeillut ja aika hyviä ovat mutta kannatta tilaa 2 kokoa normaalia isompi. Oma koko jos on M niin XL on hyvä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi jotkut miehet haluaa käyttää boksereita? Valmistetaanhan miehillekin bikinimallisia alushousuja. Jos taas haluaa käyttää ohuesta materiaalista tehtyjä, voi ostaa naisten bikinimallisia alushousuja.

        Tarkoitat niitä miesten karmeita pappakalsareita? Hyi hitto. Mieluummin laitan jalkaani seksikkäät naisten nailon pikkarit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitat niitä miesten karmeita pappakalsareita? Hyi hitto. Mieluummin laitan jalkaani seksikkäät naisten nailon pikkarit.

        Itse käytän ihonmyötäisiä boksereita. Kyllä noista naiset tykkäävät, ei tarvitse olla mitään löysiä polvihousuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse käytän ihonmyötäisiä boksereita. Kyllä noista naiset tykkäävät, ei tarvitse olla mitään löysiä polvihousuja.

        Pienimunaiset haluaa käyttää niitä löysiä polvihousuja (uimassakin).


    • Anonyymi

      Tykkään pukeutua sihteerin karikatyyliksi. Sukkahousut, korkokengät, polvipituinen hame, naisten valkoinen kauluspaita hameen sisässä, suuret tekorinnat, peruukki ponnarilla ja silmälasit.

    • Anonyymi

      Pukeudun ja meikkaan itseni naiseksi ja etunani on kokoni ja ruumiinrakenne. Arkisissa asuissa minun ei kiinnitetä huomiota. Ne vain ei tunnu samalta kuin vaikuttavimmat. Asuin nuorena britanniassa ja kotimaahan tullessani mukana oli koulumme tyttöjen käyttämä koulupuku. Bleiseri, neule, paitapusero, solmio, vekattu polvipituinen ruutuhame, polvisukat, matalakorkoiset kengät. Sen puen usein ylleni kun se on niin ihana. Muita asuja on kaapeissa.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      581
      1008
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1007
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      910
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe