Keskustapuolue nousee!
Vastaukset 12
- Anonyymi
Ehkä yli 10 prosentin.
- Anonyymi
Keskusta nousee, persut kipuilee jo nyt. Keskusta is best.
- Anonyymi
Naurattaa 🤣🤣🤣 reppanat, pelatte 3. divarissa 😊
- Anonyymi
Mika menee varmasti läpi mutta persut saavat edustajansa eteläpohjanmaalta eikä niitä kiinnosta tämän jokilaakson asiat ja oppositio paikka häämöttää vaikka voittaisivat vaalit.
- Anonyymi
Miksi oppositio ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi oppositio ?
Ei ole Persuilla pokkaa mennä hallitukseen. On eri asia räksyttää oppositiossa tai Suomi24 palstalla kuin olla vastuussa asioista
- Anonyymi
Mikan läpimeno ei ollenkaan varmaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikan läpimeno ei ollenkaan varmaa.
Keskusta menetetty, miksi hallituksessa vihreät vei Saarikkoa ja Lintilää kuin kuoriämpäriä.
Toinen kalkattaa, toinen kännää ja Kurvinen sotkii Keskusta pesän. Keskusta kuin tuuliviiri. Otetaan hallitukseen vain täytepuolueeksi, puolue poukkoilee vasemmalle ja oikealle ilman mitään omaa ohjelmaa. Ei mitään järkeä Elinkeinoministerin aikana kaikki yritys toiminta vaikeutetaan Suomessa. Katastrofi hallitus oli. Keskusta luovuttanut vihreitten suhteen kannatuksessa. Alamäki vääjäämätön, äänestäjät siirtyvät muita puolueita äänestämään.
- Anonyymi
No, nouseeko jos mittari vähän värähtää ylöspäin. Voihan sen noinkin tulkita.
- Anonyymi
Jep, milli ylös, 10 alas 😊
- Anonyymi
Ainoa mittari promillemittari joka nousee.
- Anonyymi
Empä usko aika vähän hyviä tekoja keskustalta. Omia eläkevirkoja tuetaan verorahoilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761632
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106842En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 131594
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo68536- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510