Kevät tulee

Anonyymi-ap

Tuntuu mukavalta kun aurinko paistaa ja lämmittää eläkeläisen vanhoja luita ja samalla nuoret naiset vähentää vaatteita tulisi oikein kuuma kesä mukavasti pullottaa tiukoissa housuissa varsinkin jos on vaossa lähenkin tästä leikkaamaan teryleeni housujen taskuun reikee ja sitten syön mikroaterijan

15

208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä sadan kilon siika pistän erittäin tiukat trikoot jalkaan ja tulen teidän fossiilien iloksi torille päästelemään silakan hajuisia kaasuja

      • Anonyymi

        Asutko karhunlähteellä? Minulla jopöttää valtavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asutko karhunlähteellä? Minulla jopöttää valtavasti.

        Sulla ei seiso muu kuin järki hehehee


    • Anonyymi

      En kun pukkimäellä hoivakodissa

    • Anonyymi

      Pääseekö sieltä hoivakodissa kylään , täällä olisi kostutusta kaipaava kolmonen käärmeelle. Tisulit kaipaa kans muokkausta.

      • Anonyymi

        Buaahaa mikä hupiukko Buaahaa


    • Anonyymi

      Öö tasitkin olla nainen sieltä hoivakodissa. Mutta olisiko miestä rynkyttämään.

      • Anonyymi

        Ei edes rahasta sulle onneton


    • Anonyymi

      Miksi ylläpito ei poista, tämmöisiä sairaita jakomielisiä ajatuksia? Ajatuksilta kirjoitukset aivan lapsenraiskaaja tyyliä.
      Pitäisi tasoa olla myös koskipalstoilla, ja poistaa tämmöiset sairaat fantasia ajatukselliset kirjoitukset.

    • Anonyymi

      Kirjoitusvirheitä, kirjoitus asu, kaikki kielii oppimattomuudesta ja erakoitumisesta, eristäytymisestä yhteiskunnasta sekä pedofiileista, olkaamme tarkkana ja paljastakaamme pedofiilit.

    • Anonyymi

      Kyllä tytöt saisi pitää minihametta ja laittaa jo vähän meikkiäkin, tukkaa nätisti ja sipsutuspiikkarit jalkaan. Paitakin vois olla avonaisempi. Kauhea katsella noita tuulipukumimmejä tai väljiä legginnsihylkeitä mitkä ovat ylipainoisia. Ottakaa mallia venäläisistä naisista miten ovat tyylikkäitä ja haluavat miellyttää miehiä niin kuin kuuluukin!

      • Anonyymi

        Venakot haisee ja tukka/meikki jämähtänyt 80..luvulle hirveen näkösiä maatuskoita


    • Anonyymi

      Kyllä se lämmittää huru-ukon mieltä torin kulmalla kun nuoret tytöt sipsuttaa ja sirot polvet vaan vilkkuu lyhyessä hameessa tai leggareissa. Nyt on lisänä Ukrainan tytöt ja taikkutytöt. Suomen tyttöjen pitäisi hieman parantaa tai jää toiseksi. T:Huru-ukkoraati

      • Anonyymi

        Lämmittää se kun minä sadan kilon siika tulen ja pieraisen


    • Anonyymi

      Tänään on varmaan monessa kodissa tarjolla helteessä hautunutta haisevaa herkkua,oikein tulee makea vesi suuhun.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      75
      2270
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1771
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      162
      1629
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1392
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1388
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1251
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1119
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1063
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1062
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      948
    Aihe