Tuntuu mukavalta kun aurinko paistaa ja lämmittää eläkeläisen vanhoja luita ja samalla nuoret naiset vähentää vaatteita tulisi oikein kuuma kesä mukavasti pullottaa tiukoissa housuissa varsinkin jos on vaossa lähenkin tästä leikkaamaan teryleeni housujen taskuun reikee ja sitten syön mikroaterijan
Kevät tulee
15
226
Vastaukset
- Anonyymi
Minä sadan kilon siika pistän erittäin tiukat trikoot jalkaan ja tulen teidän fossiilien iloksi torille päästelemään silakan hajuisia kaasuja
- Anonyymi
Asutko karhunlähteellä? Minulla jopöttää valtavasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asutko karhunlähteellä? Minulla jopöttää valtavasti.
Sulla ei seiso muu kuin järki hehehee
- Anonyymi
En kun pukkimäellä hoivakodissa
- Anonyymi
Pääseekö sieltä hoivakodissa kylään , täällä olisi kostutusta kaipaava kolmonen käärmeelle. Tisulit kaipaa kans muokkausta.
- Anonyymi
Buaahaa mikä hupiukko Buaahaa
- Anonyymi
Öö tasitkin olla nainen sieltä hoivakodissa. Mutta olisiko miestä rynkyttämään.
- Anonyymi
Ei edes rahasta sulle onneton
- Anonyymi
Miksi ylläpito ei poista, tämmöisiä sairaita jakomielisiä ajatuksia? Ajatuksilta kirjoitukset aivan lapsenraiskaaja tyyliä.
Pitäisi tasoa olla myös koskipalstoilla, ja poistaa tämmöiset sairaat fantasia ajatukselliset kirjoitukset. - Anonyymi
Kirjoitusvirheitä, kirjoitus asu, kaikki kielii oppimattomuudesta ja erakoitumisesta, eristäytymisestä yhteiskunnasta sekä pedofiileista, olkaamme tarkkana ja paljastakaamme pedofiilit.
- Anonyymi
Kyllä tytöt saisi pitää minihametta ja laittaa jo vähän meikkiäkin, tukkaa nätisti ja sipsutuspiikkarit jalkaan. Paitakin vois olla avonaisempi. Kauhea katsella noita tuulipukumimmejä tai väljiä legginnsihylkeitä mitkä ovat ylipainoisia. Ottakaa mallia venäläisistä naisista miten ovat tyylikkäitä ja haluavat miellyttää miehiä niin kuin kuuluukin!
- Anonyymi
Venakot haisee ja tukka/meikki jämähtänyt 80..luvulle hirveen näkösiä maatuskoita
- Anonyymi
Kyllä se lämmittää huru-ukon mieltä torin kulmalla kun nuoret tytöt sipsuttaa ja sirot polvet vaan vilkkuu lyhyessä hameessa tai leggareissa. Nyt on lisänä Ukrainan tytöt ja taikkutytöt. Suomen tyttöjen pitäisi hieman parantaa tai jää toiseksi. T:Huru-ukkoraati
- Anonyymi
Lämmittää se kun minä sadan kilon siika tulen ja pieraisen
- Anonyymi
Tänään on varmaan monessa kodissa tarjolla helteessä hautunutta haisevaa herkkua,oikein tulee makea vesi suuhun.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .985189Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631463385Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503195Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382439Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2491502Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121281- 811260
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1331108