Tuntuu mukavalta kun aurinko paistaa ja lämmittää eläkeläisen vanhoja luita ja samalla nuoret naiset vähentää vaatteita tulisi oikein kuuma kesä mukavasti pullottaa tiukoissa housuissa varsinkin jos on vaossa lähenkin tästä leikkaamaan teryleeni housujen taskuun reikee ja sitten syön mikroaterijan
Kevät tulee
15
251
Vastaukset
- Anonyymi
Minä sadan kilon siika pistän erittäin tiukat trikoot jalkaan ja tulen teidän fossiilien iloksi torille päästelemään silakan hajuisia kaasuja
- Anonyymi
Asutko karhunlähteellä? Minulla jopöttää valtavasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asutko karhunlähteellä? Minulla jopöttää valtavasti.
Sulla ei seiso muu kuin järki hehehee
- Anonyymi
En kun pukkimäellä hoivakodissa
- Anonyymi
Pääseekö sieltä hoivakodissa kylään , täällä olisi kostutusta kaipaava kolmonen käärmeelle. Tisulit kaipaa kans muokkausta.
- Anonyymi
Buaahaa mikä hupiukko Buaahaa
- Anonyymi
Öö tasitkin olla nainen sieltä hoivakodissa. Mutta olisiko miestä rynkyttämään.
- Anonyymi
Ei edes rahasta sulle onneton
- Anonyymi
Miksi ylläpito ei poista, tämmöisiä sairaita jakomielisiä ajatuksia? Ajatuksilta kirjoitukset aivan lapsenraiskaaja tyyliä.
Pitäisi tasoa olla myös koskipalstoilla, ja poistaa tämmöiset sairaat fantasia ajatukselliset kirjoitukset. - Anonyymi
Kirjoitusvirheitä, kirjoitus asu, kaikki kielii oppimattomuudesta ja erakoitumisesta, eristäytymisestä yhteiskunnasta sekä pedofiileista, olkaamme tarkkana ja paljastakaamme pedofiilit.
- Anonyymi
Kyllä tytöt saisi pitää minihametta ja laittaa jo vähän meikkiäkin, tukkaa nätisti ja sipsutuspiikkarit jalkaan. Paitakin vois olla avonaisempi. Kauhea katsella noita tuulipukumimmejä tai väljiä legginnsihylkeitä mitkä ovat ylipainoisia. Ottakaa mallia venäläisistä naisista miten ovat tyylikkäitä ja haluavat miellyttää miehiä niin kuin kuuluukin!
- Anonyymi
Venakot haisee ja tukka/meikki jämähtänyt 80..luvulle hirveen näkösiä maatuskoita
- Anonyymi
Kyllä se lämmittää huru-ukon mieltä torin kulmalla kun nuoret tytöt sipsuttaa ja sirot polvet vaan vilkkuu lyhyessä hameessa tai leggareissa. Nyt on lisänä Ukrainan tytöt ja taikkutytöt. Suomen tyttöjen pitäisi hieman parantaa tai jää toiseksi. T:Huru-ukkoraati
- Anonyymi
Lämmittää se kun minä sadan kilon siika tulen ja pieraisen
- Anonyymi
Tänään on varmaan monessa kodissa tarjolla helteessä hautunutta haisevaa herkkua,oikein tulee makea vesi suuhun.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848465
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264578- 504138
- 543622
- 513136
- 502900
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262596- 372378
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382063- 292046