Auttakaa! Olen kohta 16 vuotta ja minulla on olleet kuukautiset n. 2 vuotta. Viimevuonna 2022 marraskuun puolessa välissä minulla alkoi menkat, jotka kestivät n. 4 viikkoa kunnes minulle määrättiin reseptilääke 10 pv. Tämän 10 päivän aikana minulla ei tullut vuotoa, jonka jälkeen tuli paripäivää ja sitten loppuivat. Jonka jälkeen on taas olleet säännölliset. Nyt minulla saattaa kuitenkin olla taas käymässä sama juttu sillä kuukautiseni ovat olleet jo 9 päivää ja aika runsaat. Mitään seksiä en ole harrastanut yms ja terveydenhoitaja sanoin tuolloin ensimmäisellä kerralla, että saattaa johtua stressistä sillä minulla oli sitä tuolloin. Nyt minulla on ollut vielä pahempaa stressiä, joten mietin voiko tämä kuukautisten pitkittyminen johtua siitä. En kehtaisi sanoa äidille ja siksi kysyisin teiltä onko teillä ollut samanlaista kokemusta.
Pitkittyneet kuukautiset
Anonyymi-ap
2
719
Vastaukset
- Anonyymi
onko sulla tutkittu kilpirauhanen?Pitkittyneet kuukautiset johtuvat usein juuri siitä, että kilpirauhanen ei tuota tarpeeksi hormoneja, joten kuukautiset vain jatkuvat.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17805475U
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951506Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 501003
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58853
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 32745