Suomalaisten ensirekisteröintejä vuosia hallinnut Toyota pitää tiukasti kiinni merkkikohtaisesta ykköspaikastaan. Vaikka rekisteröinnit vähenivät maaliskuussa 12 prosenttia viime vuodesta, Toyotoja rekisteröitiin silti 28 prosenttia enemmän kuin kakkospaikalla olevia Tesloja.
kymmenen suosituimman automallin joukossa peräti neljä Toyotaa. Ikisuosikki Corollan ja aiemmin mainitun täyssähköauton bZ4X:n lisäksi listalle kipusivat myös Yaris ja Yaris Cross.
Skoda on tippunut häntäpäähän.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/tesla-pudotti-ikisuosikin-maaliskuun-ensirekisteroinneissa-uusi-ja-vanha-kayvat-nyt-tiukkaa-kisaa/74d8f446-e0ef-43ba-896f-43b06fd1a9ab
Neljä Toyotan mallia kärkikymmenikössä maaliskuussa, myös Toyotan täyssähköauto bZ4X
27
95
Vastaukset
- Anonyymi
Corollan mallivaihdos on pienentänyt Corollan myyntiä maaliskuussa. Nyt tämän kuluvan huhtikuun tilastossa tulee olemaan kova Corollien rekisteröintilukema.
- Anonyymi
Huomaa, että bZ4X kirjoitetaan aina pienellä alkukirjaimella paitsi lauseen alussa.
- Anonyymi
Skoda miinusta 19,29 % ja Octavia miinusta 5.13 %
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Skoda miinusta 19,29 % ja Octavia miinusta 5.13 %
Škoda Enyaq on muuttunut pelkäksi muistoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Skoda miinusta 19,29 % ja Octavia miinusta 5.13 %
Octaviaa ei saa kun siellä oli se tulipalo ja odotusajat siksi 2 vuotta.
https://www.is.fi/autot/art-2000009487991.html
Osapula vaivaa.
- Anonyymi
Kuukauden minä täällä riehuin ja pilkkasin Toyotaa ja tässä on tulos.
- Anonyymi
Bensalla se Corolla kulkee edelleen, samoin Yaris.
- Anonyymi
Oktaavi kulkee kaalipieruilla.
- Anonyymi
Tuon Toyotan sähköauton rekisteröinti hyytyy kun nuo ennakkomyynnit ja esittelyautot on hoidettu. Noin isomäärä kertoo totuuden Toyotan ostajan tyhmyydestä kun menee tekemään kaupat kokematta ja sitten saikin käteensä melkoisen mustanpekan, hihii"
- Anonyymi
Esittelyautot tulivatSuomeen jo marraskuussa. Kaikki tänä vuonna autonsa saaneet kehuvat niitä, kun niissä on nyt päivitykset toimintamatkaan ja latausnopeuteen.
- Anonyymi
HÄTÄISTÄ KULJETTAJAA helpottaa näytön alta omista hipaisunapeista käynnistyvät sähkölämmittimet. Kuulostaa selvyydeltä, mutta tässä asiassa bZ4X voittaa edellisen käyttötestissä olleen täyssähköauton, Volkswagen ID.4:n, jossa auton järjestelmän käynnistymistä sai odotella hetken ennen sähkölämmittimien käynnistymistä.
https://tekniikanmaailma.fi/lehti/6b-2023/toyota-bz4x-style-vaivatontakin-arkea/ - Anonyymi
Toyota on myynyt paljon enemmän kuin muut!
- Anonyymi
Toyota on paras autonvalmistaja. BZ4X sähköauto tulee olemaan Suomessa eniten myyty sähköauto. Se on ainut sähkis mikä sopii pohjolan olosuhteisiin. Skoda Enyaq myi viimevuonna, mutta ei enää samoin käy kohta Teslan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota on paras autonvalmistaja. BZ4X sähköauto tulee olemaan Suomessa eniten myyty sähköauto. Se on ainut sähkis mikä sopii pohjolan olosuhteisiin. Skoda Enyaq myi viimevuonna, mutta ei enää samoin käy kohta Teslan.
Ai, joko Tojossa on akkujen esilämmitys latausta varten, se kun on ehdoton edellytys pohjolan oloihin kelvolliselta sähkikseltä....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai, joko Tojossa on akkujen esilämmitys latausta varten, se kun on ehdoton edellytys pohjolan oloihin kelvolliselta sähkikseltä....
AI joko sinulla on sähöauto. Se kun on ehdoton edellytys että kukaan sinun kommenttejasi noteeraisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AI joko sinulla on sähöauto. Se kun on ehdoton edellytys että kukaan sinun kommenttejasi noteeraisi.
ei ole sähöautoa ja Tojosta puuttuu edelleen akkujen esilämmitys, jonka jokainen sähköauton omistaja tietää Suomen oloissa välttämättömäksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei ole sähöautoa ja Tojosta puuttuu edelleen akkujen esilämmitys, jonka jokainen sähköauton omistaja tietää Suomen oloissa välttämättömäksi.
Ei akkujen vaan ajoakun..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei ole sähöautoa ja Tojosta puuttuu edelleen akkujen esilämmitys, jonka jokainen sähköauton omistaja tietää Suomen oloissa välttämättömäksi.
Tietääkö? Ei ole myöskään Volkkarissa akun etukäteislämmitystä kuten jokainen tietää.
Milloin sitä akun etukäteislämmitystä tarvitaan?
No silloin jos pitää pikaladata pakkasella. Kuinka monella on tarve pikaladata ylipäänsä?
Koronan alusta lähtien ei ainakaan itsellä ole yhtään tarvetta ollut ajaa yli 200km pidempää lenkkiä ja vastaavalla ajoprofiililla on monia, itseasiassa suurin osa.
Ajatuskulkusi lähtee olettamuksesta että kaikkien ajoprofiili on olla teinpäällä jatkuvasti. Näin ei ole. Tyypillinen ajoprofiili on sellainen missä ehkä kerran pari vuodessa käydään yli 100km päässä. Tällöin BZ toimii varsin hyvin kotilatauksella.
Mutta, sinä saat ostaa ihan vapaasti Volkkarin jos sellaisen haluat.
Tuntuu vaan että sinun ainoa tarkoituksesti on saada edes joku kurjassa elämässäsi reagoimaan sinun sanomaasi. Olet niin yksin ja ilman mitään kontakteja ja tarkoitusta että jopa itkupotkuraivariisi tulevat kommentit on päivän kohokohta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietääkö? Ei ole myöskään Volkkarissa akun etukäteislämmitystä kuten jokainen tietää.
Milloin sitä akun etukäteislämmitystä tarvitaan?
No silloin jos pitää pikaladata pakkasella. Kuinka monella on tarve pikaladata ylipäänsä?
Koronan alusta lähtien ei ainakaan itsellä ole yhtään tarvetta ollut ajaa yli 200km pidempää lenkkiä ja vastaavalla ajoprofiililla on monia, itseasiassa suurin osa.
Ajatuskulkusi lähtee olettamuksesta että kaikkien ajoprofiili on olla teinpäällä jatkuvasti. Näin ei ole. Tyypillinen ajoprofiili on sellainen missä ehkä kerran pari vuodessa käydään yli 100km päässä. Tällöin BZ toimii varsin hyvin kotilatauksella.
Mutta, sinä saat ostaa ihan vapaasti Volkkarin jos sellaisen haluat.
Tuntuu vaan että sinun ainoa tarkoituksesti on saada edes joku kurjassa elämässäsi reagoimaan sinun sanomaasi. Olet niin yksin ja ilman mitään kontakteja ja tarkoitusta että jopa itkupotkuraivariisi tulevat kommentit on päivän kohokohta.Voi voi voi, tyypillinen Tojomies. Jos joku hiukankin kyseenalaistaa yliampuvat Tojokehut, niin heti heitetään kehiin Volkkari ja sen viat. Selvennyksenä, en omista Volkkaria eikä aikomuksenani ole ostaakaan Volkkaria. Sen sähkövehkeissä on niin paljon arjen käytettävyyttä haittaavia suunnittelun kukkasia, esim. hipaisukytkimet, toiminnot viety liikaa keskinäyttöön jne.
Mutta takaisin Tojoon. Jos konsonanttihirviötä aiotaan myydä esim. työsuhdeautoksi, niin esilämmityksen puute on kyllä PUUTE. Ja tuon hintaluokan auton pitäisi kyllä perusspekseillä olla jo sellainen ettei auton ominaisuudet rajoita sen käyttöä. Aika moni käyttää autoa muuhunkin kuin lähimarkettiin ajamiseen.
Ja mitä tulee vastaksesi viimeiseen kappaleeseen, se kertoo kyllä paljon enemmän sinusta kuin minusta. Voimia sinulle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietääkö? Ei ole myöskään Volkkarissa akun etukäteislämmitystä kuten jokainen tietää.
Milloin sitä akun etukäteislämmitystä tarvitaan?
No silloin jos pitää pikaladata pakkasella. Kuinka monella on tarve pikaladata ylipäänsä?
Koronan alusta lähtien ei ainakaan itsellä ole yhtään tarvetta ollut ajaa yli 200km pidempää lenkkiä ja vastaavalla ajoprofiililla on monia, itseasiassa suurin osa.
Ajatuskulkusi lähtee olettamuksesta että kaikkien ajoprofiili on olla teinpäällä jatkuvasti. Näin ei ole. Tyypillinen ajoprofiili on sellainen missä ehkä kerran pari vuodessa käydään yli 100km päässä. Tällöin BZ toimii varsin hyvin kotilatauksella.
Mutta, sinä saat ostaa ihan vapaasti Volkkarin jos sellaisen haluat.
Tuntuu vaan että sinun ainoa tarkoituksesti on saada edes joku kurjassa elämässäsi reagoimaan sinun sanomaasi. Olet niin yksin ja ilman mitään kontakteja ja tarkoitusta että jopa itkupotkuraivariisi tulevat kommentit on päivän kohokohta.Toyotan omapoika kehittelee taas ihan omia hauskoja juttujaan ja muuttaa niitä tilanteen mukaan. Ennen range oli se kynnyskysymys ja pikalataus välttämättömyys, mutta kun Toyota julkaisi oman keskeneräisen sutensa, niin nyt 200km riittää hyvin ja pikalataus on turhaa. Juuri noissa onnettomissa rangeissa tarvitaan pikalatausta ja se vaatisi akun lämmityksen onnistuakseen ja sitten vielä Toyota on rajoittanut pikalatausten määrää ettei halpa akku korkkaa heti alkuunsa.
- Anonyymi
Mutta Tesla Y oli malleista ykkönen!
- Anonyymi
Ruma tötterö joka haukuttiin kylmäksi kuin siperian juna.
- Anonyymi
Sähköautoja rekisteröitiin 55,5 %.
- Anonyymi
Suomessa on 40 000 kpl. sähköautoja, muita on 3 000 000 kpl.
- Anonyymi
Mirai on hävinnyt Toyotan mallistosta kuin pieru Saharaan.
- Anonyymi
Norjassa Toyota bZ4X on rekisteröintitilastossa toisena Tesla Model Y:n jälkeen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185323MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1162770- 112330
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5922037Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1231756Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja701352Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s421325Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31098Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan3931063Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641057