Aina kun joku uusipoliittinen ryhmä yrittää nousta tuomaan esiin sumalaisten tuntoja, ensimmäinen reaktion on kieltää ne ja yrittää todistaa, että ne ovat vääräst ja julistukset ovat oikein. Sama koski myös luonnonsuojelua jo 70 - ja 80-luvulla. Kesti 50 vuotat, että valemedille asiasta tuli jopa uususkonto. Kepuuudenmmaan lähetykset eivät ole päivääkään lähettämättä sanomaa ilmastonmuutoksesta. luonnon-. lajienkadosta tai kierätyksestä syntisistä lihansyöjistä.
Näin käynee myös persujen kphdalla. Niitä valemedia on mollannut nyt 20 v ja mitä on nähtävissä, persut käyvät oikeutetusti voittoon. Ei sen vuoski, että he ovat populesteja vaan sen vuoski, että heidän huolensa ja asiana on oikeat. Sitä vastoin valemedian toimitatjat ovat ostettuja, maksettuaja palkkollisa. Ei yhtään sen enempää eikä vähempää, sen lauluja laulat, kuka roponsa pussiisi pulittaa.
Ainoa taho joka pelkää muutosta ja vastustaa sitä on valemedia eli nykyiset medit?
Anonyymi-ap
4
200
Vastaukset
- Anonyymi
Ei Persut ole mikään uusi vihapuolue !! Suomella ja koko maailmalla on muistissa Hitler ja hänen vihansa !! Suomesta ei tule mikään natsimaa !!
- Anonyymi
Epäonnistui tuo rääpäle Hitler natsismin levittämisessä !! Surkee teki vielä itsemurhan !!
- Anonyymi
Hölynpölyä!
Median tehtävänä on kerto uutisia ja pitää kansa ajan tasalla.
Uutisten kohteen on turha syyttää mediaa,jos kansa ei syty sen sanomalle.
Politiikassa kisa on kova ja tarjonta kysyntää suurempi.
Heikot sortuvat,kuten pitääkin.
Vaaleissa äänestää kansa,ei media.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli306332Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144764Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle413314IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623151Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3601770Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111598- 721418
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861368Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411328- 841244