Ahhh,ihanaa! Reiska örisi työntyessöön vihdoin Sarin tiukkaan ja liukkaaseen pilluun. Viikkokausia hän oli katsellut vaalean parikymppisen kesäapulaisen tissejä ja muodokasta persettä. runkannut duunipaikan vessassa pöivittäin.
Ja Nyt hän nussii Saria!
Vihdoinkin! Sari huohotti, vihdoinkin me nussitaan!
JOOH! Reiska tarttui tiukemmin tytön pakaroihin,puristeli niitä rajusti survoessaan kyrpäänsä yhä syvemmälle kiimaisen tytön nuireen pilluun.
- oot niin märkä ja silti tiukka Sari! Oon halunnu sua siitä asti kun tulit tänne kesätöohin.
UHH ,jooh, oo n mä huomannu, ui, uihh , kun sä oot iso reiska!!
Iso kyrpä!
Hetkeen ei postihuoneessa kuulunut kuin kiihkeät voihkaisut ja vanhan sohvan kiihtyvä narina .
Ylityöt jatkuivat.
Ylitöissä vuonna 2012
7
3086
Vastaukset
- Anonyymi
Ja spede se örisee taas tuubaa tänne buaahaa
- Anonyymi
Oot varmaan Speden suurimpia faneja mutta yritä päästä sen yli: Spede on kuollut jo kauan sitten!
Ymmärrän että se oli valtava shokki sulle, mutta yritä edes.
Antaa Speden levätä rauhassa R.I.p - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot varmaan Speden suurimpia faneja mutta yritä päästä sen yli: Spede on kuollut jo kauan sitten!
Ymmärrän että se oli valtava shokki sulle, mutta yritä edes.
Antaa Speden levätä rauhassa R.I.pSpede kilahti buaahaa
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/T4z4T2
- Anonyymi
Reiska nautti täysin siemauksin työntyessään yhä uudelleen Sarin pilluun, kiihdyttäen tahtia , välilllä hän pysöytti työnnöt ja piti kyrpää paikallaan ,syvällä kouristelevassa kuumankosteassa onkalossa ja kumartui imemään tytön turvonneita nännejä.
Samalla hän puristi tytön persettä rajusti itseään vasten.
Tätä ihanaa vartaloa hän oli viikkokausia katsellut ja himoinnut runkannut postituksen vessassa lukuisia kertoja
Ja nyt hän sai nussia tätä nuorta kolleegaa!
Hän päätti pitkittää nautintoa mahdollisimman kauan.
Uuhhh, ihana kiimapilluni!Ihana isotissi! Reiska huohotti ja suuteli tytön mehukkaita kuumia huulia
Sari työnsi kielensö miehen suuhun, imi Reiskan kieltä himokkaasti.
- Onks mulla hyvät tissit? Kyl mä heti huomasin et sö kattelit niit?
- Sulla on ihanat tissit Sari!
Ja Reiska siirsi isot kouransa tytön rinnoille,puristeli niitö rajusti otti nännin sormiensa väliin ja venytti .
-Uiiihh. Ei niin kovaa!
Reiska päästi nönnin ja otti sen suuhunsa .
- uuhh, just noin ,ime mun tissejä!
Tyttö nosteli lantiotaan ylös,haluten miehen kalua aina vain syvemmälle.
Hän veti miehen karvaista persettä molemmin käsin ,puristi hänet jöntevien reisiensä väliin kuin ruuvipuristimeen.
- uuuhh Reiskan ihana iso kyrpä! Hän uikutti huohottaen .
-Oon mäkin kattellu et äijällä iso kyrpä housuis,kun välillä tuut sieltä vessasta.
Käyt runkkailemas,eiks nii! Senkin pervo setä!
Kiihottuen entisestään
tyttö uikutti ja nosteli raivokkaasti lantiotaan , niin että vanhan sohvan vieterit kirskuivat.
Reiska päästi nönnin suustaan ja kysyi
- Tykkäätkö Reiskan kullista Sari?Onko se isompi kuin poikakaverilla?
- TYKKÄÄN! Se on paljon isompi! Uuhh, nussi kovempaa!- Anonyymi
Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo 💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo 💩
Uskotaan, haiset niin pahalle
Ketjusta on poistettu 61 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1661921- 1711680
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1691578Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise241373Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys961308Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c731017Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1521010- 99994
Sofia Virta vertasi Karjalan evakoita nykymatuihin
Vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta avasi sanaisen arkkunsa, eli tyhmyyden tynnyrinsä, valtiovarainministeri Riikka Purr192899Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud227842