Perintö jupinoista oli kiistelyä kaverin kanssa.esimerkki oli,että jos minulla olisi ulosotossa messevät velat.ja perintöä olisi tulossa ja kieltäytyisin ottamasta vastaan.menisi tod.näk.perimisjärjestyksessä sitten lapsilleni.kysymys oli,että voisiko minulla olla hallintaoikeus kuolemaani asti ettei ulosvetäjä pääse käsiksi ?lapset siis omistajiksi merkitty
Vastaukset 8
- Anonyymi
Odotetaan hetki. L-Höpö tulee valehtelemaan sinulle sopivan vastauksen.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17807216c
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
😅🤣🤣
Voisi.
- Anonyymi
Rytmimunat, olet tehnyt tätä hamarryttamista! liian kauan. Lentävät spagettihirviöt ovat jo saaneet äänensä kuuluville. Mutta heitä tuskin pystyt edes havannoimaan.
- Anonyymi
ei voisi olla,jos luovut perinnöstä ehdoitta niin silloin vouti ei pääse käsiksi perintöön ja se menisi sun lapsille.
- Anonyymi
Puhtaasti lakiin perustuvalla perintöoikeudella ei tuollaiseen pääse, ilman että verottaja tulkitsisi sinun vastaanottavan perinnön ja sitten lahjoittavan sen eteenpäin mutta pidätät hallintaoikeuden siihen. Silloin saisitte maksaa reilusti veroja.
Mutta teoriassa, jos saisit tuon perinnön testamentilla, voisit luopua siitä osittain ja jos lapsesi olisi oikeutettu saamaan perinnön testamentin nojalla ja ulosotto ei ehtisi ulosmittaamaan perintöä ennen sitä, on mahdollista ilman erillisiä vero komervenkkejä saada tuo tilanne.- Anonyymi
Laskelmoijilla varmasti on aina kiireen tuntua elämässään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 671018
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K12909En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o55852- 62798
- 60750
- 57687
- 60617
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49617- 67586
- 132579
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.20567Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.30555- 50549
- 29505
- 33497
- 72476
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk34468- 40457
- 17440
- 24439