Lapsi kertoi isän pussaavan suuhun

Anonyymi-ap

Ja kielellä, 3,5v tyttäreni kertoi ja kun kysyin hämmentyneenä että mitä? Ja tyttö otti kielen ulos ja näytti millä tavalla …. Ei tietenkään minuun vaan ilmassa ja aika vakuuttuneesti imitoi
Oli pakko ottaa tämä exälle esiin ja pyysin häntä käymään jotta voin nähdä hänen reaktionsa, ja hänen reaktio oli hämmentynyt aluksi ,siinä exänkaa kyseltiin tytöltämme mutta nyt tyttö oli ihan lukossa eikä uskaltanut puhua / vastata mitään ja pysyi vaan sylissäni . Mulla oli naama aika totinen ja exä alkoi sit yhtäkkiä syytellä mua että enkai usko koko asiaa ja kävi ihan ylikierroksilla.. yritin rauhoitella että kai hän ymmärtää että mun on pakko kysyä ja että ymmärrän että syytökset on vakavia mutta että tosi huolestuttavaa lapsi puhuu
Kertokaa viisaat miten edetä??? Sana sanaa vastaan tilanne ja onko vertaistukea miten edetä? Mua oikeesti puistattaa pelkkä ajatus ja haluaisin vaan suojella tuota pientä.

3

203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nosto

• Anonyymi

Oli tyhmästi tehty että syytetylle soitit ja pientä tyttöä piinasit kuulustellen mahdollisen tekijän edessä. Ei ole tarkoitus olla tuomitseva mutta varmaan et järkytykseltä ymmärtänyt toimia toisin. Tottakai syyllinen kiistää, asia olisi pitänyt hienovaraisemmin selvittää, lasta ahdistelematta. Nyt on "peli" menetetty. Ex raivona puolustuksiaan miettii ja lapsi on häpeissään ahdistuneena.
      Toivottavasti ei olisi lapselle tehty vääryyttä. Iljettävää se, mitä sinulle kertoi. (Toivottavasti uskaltaa puhua jatkossakin. Saattoi tapahtua jotakin mikä vei luottamusta.) Asiaa ei kannata jättää tähän. Sylkinäytteestä saattaisi totuuden saada? Lasten ei pidä haitallista aikuisten bakteerista sylkeä saada omaan suuhunsa. Siitä voi tauteja tulla ja hampaat reikiintyä. Muusta hyväksikäytöstä puhumattakaan..
      Jos et pelkää lastensuojeluilmoitusta, kerro neuvolassa tapahtuneesta.
      Toimi lapsesi parhaaksi. Kaikesta haitallisesta on eroon päästävä.
      Voimia ja viisautta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      3846
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      178
      2346
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1567
    4. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1157
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      23
      1037
    6. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      894
    7. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      872
    8. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      73
      831
    9. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      800
    10. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      100
      799
    Aihe