Mikä siinä on...

Anonyymi-ap

Mikä siinä on että oman vähemmistön naiset tätiytyy varhain verrattuna heteronaisiin?
Ajatellaanko ettei naisten takia kannata vaivautua?
Vastustetaan patriarkaattisen yhteiskunnan naisiin kohdistuvia ulkonäköihanteita?
Pelätään miesten huomiota?
Mt-ongelmat, joiden takia ei jaksa huolehtia itsestä eikä ulkonäöstä? (Tän ymmärrän)

Löysä ja muodoton pukeutuminen, sukupuolineutraali queer-pukeutuminen, pyylevöityminen, silmälasit, harmaanvaalea lyhyt tukka tai polkkamitta. Nähty jo noin kolmekymppisil naisil ja allekin. Tulee reippaasti vanhempi kuva kyseisestä tyylistä. Jos ei haluu seurustella tai naisseuraa ylipäänsä, niin ymmärrän ettei asialla ole väliä.

28

994

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hmm.. en kyllä allekirjoita. Itse en kylläkään pidä tälläytyneitä ja tissit esillä olevia naisia viehättävänä lainkaan. Pidän tavallisista naisista, jotka pitävät huolta itsestään mutta eivät tarvitse siihen kynsilakkaa, litraa hajuvettä ja tissivaatteita.

      • Anonyymi

        Ymmärsit tahallasi väärin. En puhunut mitään todella laittautuneista naisista tai instabeibeistä. Suht normaalisti pukeutuva nainen siistillä ulkonäöllä ja normaalipainossa, mitä edelliset kuvaukset ei ole minusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärsit tahallasi väärin. En puhunut mitään todella laittautuneista naisista tai instabeibeistä. Suht normaalisti pukeutuva nainen siistillä ulkonäöllä ja normaalipainossa, mitä edelliset kuvaukset ei ole minusta.

        Silmälasit ja pyylevyys mielestäni ei liity tuohon asiaan mitenkään.


    • Anonyymi

      Jaa onko näin nuoremmissa ikäluokissa. En tiedä kun en kiinnitä mitään huomiota alle neljäkymppisiin siinä mielessä.

    • Anonyymi

      Ihmeellistä yleistystä taas. Jotkut pitää itsestään huolta, toisille ei ulkonäkö ole prio 1. Ei riipu siitä onko lesbo vai hetero.

      • Anonyymi

        Empiirinen havainto tapaamistani lesbo/queernaisista viime aikoina. Säkin tykkäät ilmeisesti vääntää toisen sanat väärin ja mustavalkoiseksi.


    • Anonyymi

      Ainakin lesbot pitävät alapäästään parempaa huolta kun hetskut xD. Ja tää on asia jonka oon huomannut.

      • Anonyymi

        Et ole huomannut yhtään mitään:D


    • Anonyymi

      Selvä. Jos sun mielestä tuo tätiytymistä niin se on sun mielipide. Nämä varmasti pitävät itse siitä tyylistä

    • Anonyymi

      En tunnista ainakaan omalla kohdalla, olen paljon nuorekkaampi kuin heterokaverini!

      • Anonyymi

        Ole vain, kiinnostaa oman ikäinen viehättävä seura, nuorekas ei silloin oikee toimi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole vain, kiinnostaa oman ikäinen viehättävä seura, nuorekas ei silloin oikee toimi.

        Joillekin ei toimi mikään 😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole vain, kiinnostaa oman ikäinen viehättävä seura, nuorekas ei silloin oikee toimi.

        Oletko itse nuorekas? Entä kaunis, älykäs, seksikäs, karismaattinen ja muodikas?


    • Anonyymi

      Voiko olla että kuuluu asiaan ettei omalla laittautumisella haluta viestiä että oltaisiin saatavilla ja silmänruokaa muille.. Itse olen silmänruokaa nytten ja todella mielelläni laitan rennot vaatteet ja osaan myös muihin tilanteisiin laittautua. Tarvitseeko kysyjä itselleen seksikkäämpää naista. Minusta taas ei saa korkokenkä,minihame, meikki, tekoripsi, tekokynsi ym teko sitä teko tätä - tyyppiä. Enkä muutoinkaan halua olla mukana edistämässä sellaista kuvaa missä oletuksena olisi erityisesti vaikkapa vaaleanpunaista vaatetta vaikkapa.. kaikki vain ajatuksia. Pidän kuitenkin niistä jotka myös osaavat kulkea omanarvonsa tuntien missä vain vaatteissa.
      Tädiksi pääsee hyvin herkästi..

      • Anonyymi

        Tekoäly vastaa:

        Kysyjä on jäänyt vaille seksikästä ja seksuaalista naista. Tämän takia kysyjä harmittaa ja hatuttaa. Ehkä kysyjä on katkera, mustasukkainen, kateellinen tai katkera. Kysyjä on ehkä saanut pakit haluamaltaan naiselta eikä osaa purkaa tilannetta muuta kuin haukkumalla tätä naista. Haukkumalla muita ihmisiä ei tee hyvää vaikutusta kehenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekoäly vastaa:

        Kysyjä on jäänyt vaille seksikästä ja seksuaalista naista. Tämän takia kysyjä harmittaa ja hatuttaa. Ehkä kysyjä on katkera, mustasukkainen, kateellinen tai katkera. Kysyjä on ehkä saanut pakit haluamaltaan naiselta eikä osaa purkaa tilannetta muuta kuin haukkumalla tätä naista. Haukkumalla muita ihmisiä ei tee hyvää vaikutusta kehenkään.

        Tekoäly jatkaa:

        Kysyjällä ei ole ehkä kykyä käsitellä asioita mielessään eikä kykyä puhua tunteistaan muille ihmisille. Kysyjä on aikuinen ihminen, joka on taantunut lapsen tasolle eikä osaa käsitellä asioita aikuisen ihmisen tavoin vaan purkaa tunteet lapsen tavoin vetämällä letistä, kirjoittelemalla vessan seinään ja mustamaalaamalla ihmistä.


    • Anonyymi

      Kysyin tekoälyltä 😄
      1 vastaus
      On tärkeää huomata, että kaikki ihmiset ovat yksilöllisiä ja erilaisia, eivätkä kaikki käyttäydy samalla tavalla. Tiettyjä käytösmalleja tai tapoja pukeutua voidaan joskus liittää tiettyihin ryhmiin tai yhteisöihin, mutta se ei tarkoita, että kaikki kyseisen ryhmän jäsenet käyttäytyvät samalla tavalla.

      Lisäksi on tärkeää muistaa, että seksuaalinen suuntautuminen ei välttämättä vaikuta siihen, miten henkilö pukeutuu tai käyttäytyy. Stereotypioihin perustuvien oletusten tekeminen vähemmistöryhmien jäsenistä voi olla haitallista ja syrjivää.

      Sen sijaan, että keskittyisimme stereotypioihin ja yleistyksiin, meidän tulisi arvostaa ihmisiä yksilöinä ja hyväksyä heidät sellaisina kuin he ovat. Jokaisella ihmisellä on oikeus olla oma itsensä ja ilmaista itseään tavalla, joka tuntuu heistä luontevalta ja autenttiselta.

    • Anonyymi

      En ole huomannut erityisesti. Ehkä osa ajattelee juuri niin, ettei tarvitse sopia kauneusihanteita vastaavaksi?

      Itse olen nuorekas ja kaunis ja etsin itseni ikäistä ja kaltaista seuraa, en vain tunnu löytävän.

    • Anonyymi

      Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa. Se hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa. Mua ei ole ikinä sanottu tätimäiseksi, vaikka olen jo viisikymppinen. En tiedä mistä se johtuu.

    • Anonyymi

      Ei nytpä keksin kysyjällä on loppunut valloitettavat varteenotettavat kesken

    • Anonyymi

      Yhdyn tekoälyyn ja sen jälkeisiin kommentoijiin (mikäli heille tällainen suinkin sopii). Luulen että aloittajalla oma viehätysvoima on loppunut kesken ja sitten ihmetellään, kun saatavilla olevat naiset ei olekaan sitä kuuminta hottia. Ärtymys paistaa läpi myös hänen alkupään vastauksistaan, vaikka kommentoijat ovat ihan asiallisesti lähteneet keskustelemaan.

    • Anonyymi

      Heteroiden nyt vaan pitää esittää todellista nuorempaa että mies ei heti jätä jonkun nuoremman pimun takia. Jos en kelpaa tämmöisenä niin en todellakaan ala feikkaamaan. Olen ylpeästi kuvailun mukainen lyhythiuksinen pyylevä rillipää.

    • Anonyymi

      Oman tasoista seuraa voi odottaa, ei ole must mitn pahaa. Enkä tarkoita vain ulkoisia asioita vaan myös luonnetta. Esim älyllinen ei jaksa selkeesti tyhmemmän seuraa kovin kauaa. Fakta.
      Lesboissa on porukkaa jotka kritisoi herkästi toisten ihmisten pinnallisuutta, vaan useimpa ko. kommentit tulee naisten suusta joilla itsellä ei ulkoisia avuja ole. Yleensä ylipainoisilta ja vähän harmavarpusilta.Mulla on tällainen kaverikin joka vastaa kuvausta.

    • Anonyymi

      Itse olen aika nuorekas mutta jostain syystä pidän "tätimäisistä" naisista. Makuja on monenlaisia. :)

      • Anonyymi

        https://www.moomin.com/fi/blogi/hemulit/#85f65c17

        Not my type, mut osa lesboista kyllä harrastaa tyyliä jostain syystä.:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.moomin.com/fi/blogi/hemulit/#85f65c17

        Not my type, mut osa lesboista kyllä harrastaa tyyliä jostain syystä.:D

        Joo tuo on ehkä liikaa omaankin makuun :D monella on ehkä isoin ongelma pukeutumisessa ja vääränlaiset silmälasit eivät myöskään auta.


    • Anonyymi

      En tunnista. Itse pukeudun samalla tavalla sporttivaatteisiin ja pitkä ponnari, kuten parikymppisenä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1184
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1016
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      50
      701
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      700
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      585
    Aihe