Kiitos Sipilä. Kiitos kiitos !

Anonyymi-ap

Eduskuntavaaleissa keväällä 2015 keskusta sai 21 prosentin kannatuksen.
Nyt 8 vuotta myöhemmin keskustan kannatus vaaleissa oli 11,3 prosenttia.

Keskustan kannattaakin jatkaa Sipilän viitoittamalla tiellä ja asettaa seuraaviin vaaleihin tavoitteeksi 5 prosentin kannatus.

44

328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Takseja koskevan uudistuksen toteutti keskustan Berner. Hänellä oli Sipilän tuki takanaan tässä uudistuksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Takseja koskevan uudistuksen toteutti keskustan Berner. Hänellä oli Sipilän tuki takanaan tässä uudistuksessa.

        Törkeä uudistus.
        Tuhosi maaseudun.
        Kiistosta vaan Sipilä.


    • Anonyymi

      Nyt kokoomuksen puliukko osasto persut joutuu vastaamaan niihin huutoihinsa, mikä on ihan oikein.
      Se jokaselle vastaantulijalle räkyttävä pölyhuiskun kokoinen pikkurakki Purra joutuu lähtemään hallitukseen, mikä on sille varmaan ihan järkyttävä painajainen.

      • Anonyymi

        Purrasta olisi ainesta seuraavaksi presidentiksi .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Purrasta olisi ainesta seuraavaksi presidentiksi .

        Joo näin on, saataisiin se sitäkautta ulos politiikasta.
        Presidenttihän on pelkkä keulakuva, sillä mitään sananvaltaa olekkaan.


      • Anonyymi

        Uli, uli vasuri. Vasurisika vatukosta napattiin ja nyt vasurisika koettaa liiallisen bilettämisen laskun aika.

        Käypi vasurille vähän kuin kalle tappiselle. Vasurisian luo leijaili neito hurmaavin ja neljän vuoden bilettäminen ja siitä krapulasta herääminen ottaa varmaan koville. Neljä vuotta on mennyt, häipyi rahat ja neito hurmaavin.😂😂😂

        Sipilän aikana laitettiin Suomen taloutta kuntoon ja tasapainoon. Juuri kun alkoi helpottaa, niin työn ja vaivan kunniaksi päätettiin aloittaa bilettäminen. Jauhoa nokkaan eikä oltu köyhiä ei kipeitä. Sipilän hallituksen jälkeen olisi voitu aloittaa hallittu elvyttävä politiikka, koska neljä vuotta oli tosi tiukkaa taloudellisesti. Mutta sisään leijui sanna hurmaavin. On nimeni mun sanna, sulle minä annan käy suomalainen veronmaksaja nyt kanssani sampaamaan, oi karamba, kaunis sanna, sain sulta krapulan ja velan ikuisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uli, uli vasuri. Vasurisika vatukosta napattiin ja nyt vasurisika koettaa liiallisen bilettämisen laskun aika.

        Käypi vasurille vähän kuin kalle tappiselle. Vasurisian luo leijaili neito hurmaavin ja neljän vuoden bilettäminen ja siitä krapulasta herääminen ottaa varmaan koville. Neljä vuotta on mennyt, häipyi rahat ja neito hurmaavin.😂😂😂

        Sipilän aikana laitettiin Suomen taloutta kuntoon ja tasapainoon. Juuri kun alkoi helpottaa, niin työn ja vaivan kunniaksi päätettiin aloittaa bilettäminen. Jauhoa nokkaan eikä oltu köyhiä ei kipeitä. Sipilän hallituksen jälkeen olisi voitu aloittaa hallittu elvyttävä politiikka, koska neljä vuotta oli tosi tiukkaa taloudellisesti. Mutta sisään leijui sanna hurmaavin. On nimeni mun sanna, sulle minä annan käy suomalainen veronmaksaja nyt kanssani sampaamaan, oi karamba, kaunis sanna, sain sulta krapulan ja velan ikuisen.

        Niin, demarithan kuulu myös vaslien voittajiin, kolmen suuren hallitus kun tulee niin älä kuiten luule että mikään muuttuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Purrasta olisi ainesta seuraavaksi presidentiksi .

        Kyllä Sari Essauah olisi paras . Itse lähden tulemaan voimakkaasti Saria. Yksi huonoimmista olisi vihreiden Pekka Haavisto.


      • Anonyymi

        :Nyt kokoomuksen puliukko osasto persut joutuu vastaamaan niihin huutoihinsa, mikä on ihan oikein.
        Se jokaselle vastaantulijalle räkyttävä pölyhuiskun kokoinen pikkurakki Purra joutuu lähtemään hallitukseen, mikä on sille varmaan ihan järkyttävä painajainen."

        Jopas nyt vassaripaskiainen on rivo suustaan. Vedätytä viimeinenkin mätä hampaasi pois niin pääset Slussenille mamuja imeksimään halvalla. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        :Nyt kokoomuksen puliukko osasto persut joutuu vastaamaan niihin huutoihinsa, mikä on ihan oikein.
        Se jokaselle vastaantulijalle räkyttävä pölyhuiskun kokoinen pikkurakki Purra joutuu lähtemään hallitukseen, mikä on sille varmaan ihan järkyttävä painajainen."

        Jopas nyt vassaripaskiainen on rivo suustaan. Vedätytä viimeinenkin mätä hampaasi pois niin pääset Slussenille mamuja imeksimään halvalla. :)

        Purrahan on jo ilmoittanut ehdottomat ehdot, joita vaatii kokoomukselta jotta persut lähtevät hallitukseen. Antaa sellaisen kuvan, ettei persuilla ole halua lähteä hallitukseen.


      • Anonyymi

        Vaalitappio ottaa tiukille kepussa !!!
        Vika saattaa löytyä peiliin katsomisella kepussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaalitappio ottaa tiukille kepussa !!!
        Vika saattaa löytyä peiliin katsomisella kepussa.

        Se persujakin odottaa, elleivät malta jättäytyä nyt oppositioon, toivottavasti eivät jää ja kepujen kohtalo tulee olemaan myös persujen kohtalo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        :Nyt kokoomuksen puliukko osasto persut joutuu vastaamaan niihin huutoihinsa, mikä on ihan oikein.
        Se jokaselle vastaantulijalle räkyttävä pölyhuiskun kokoinen pikkurakki Purra joutuu lähtemään hallitukseen, mikä on sille varmaan ihan järkyttävä painajainen."

        Jopas nyt vassaripaskiainen on rivo suustaan. Vedätytä viimeinenkin mätä hampaasi pois niin pääset Slussenille mamuja imeksimään halvalla. :)

        Laki on että kor--aaneja saa polttaa ruotsissa

        joutuuko siis ruotsin poliisi syytteeseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uli, uli vasuri. Vasurisika vatukosta napattiin ja nyt vasurisika koettaa liiallisen bilettämisen laskun aika.

        Käypi vasurille vähän kuin kalle tappiselle. Vasurisian luo leijaili neito hurmaavin ja neljän vuoden bilettäminen ja siitä krapulasta herääminen ottaa varmaan koville. Neljä vuotta on mennyt, häipyi rahat ja neito hurmaavin.😂😂😂

        Sipilän aikana laitettiin Suomen taloutta kuntoon ja tasapainoon. Juuri kun alkoi helpottaa, niin työn ja vaivan kunniaksi päätettiin aloittaa bilettäminen. Jauhoa nokkaan eikä oltu köyhiä ei kipeitä. Sipilän hallituksen jälkeen olisi voitu aloittaa hallittu elvyttävä politiikka, koska neljä vuotta oli tosi tiukkaa taloudellisesti. Mutta sisään leijui sanna hurmaavin. On nimeni mun sanna, sulle minä annan käy suomalainen veronmaksaja nyt kanssani sampaamaan, oi karamba, kaunis sanna, sain sulta krapulan ja velan ikuisen.

        oho sano runomies arabiasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Purrasta olisi ainesta seuraavaksi presidentiksi .

        Toivottavasti kukaan ei äänestä Pekka Haavistoa joka on vihreä ja vihreät haluavat rajattomasti mamuja Suomeen, myös terroristeja. Vihreiden kansanedustaja Harjanne sanoi että kaikki käy, emmekä esitä mitään ylärajaa kuin paljon otamme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti kukaan ei äänestä Pekka Haavistoa joka on vihreä ja vihreät haluavat rajattomasti mamuja Suomeen, myös terroristeja. Vihreiden kansanedustaja Harjanne sanoi että kaikki käy, emmekä esitä mitään ylärajaa kuin paljon otamme.

        Itselleen äänestäjiksi haluavat vihreät.


    • Anonyymi

      Pian Purra ilmoittaa pakkoruotsin olevan hyvä asia.

    • Anonyymi

      KIKY VIE HAUTAAN Loppuelämän joutuu maksaa SIPILÄN KEKSINNÖSTÄ

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kepulla ja persuilla on selvä ero. Persut ovat suosittuja nuorten keskuudessa. Kepu ei stä ole.

        Heikkoa näyttää vaalien jälkeen olevan vasemmistoliitollakin. Omia ideoita ei vasureilla ole esittää, mutta kaikkeen vasureiden mukaan syyllisiä persut. Näinköhän vasemmistoliitto kuihtuu kokonaan pois puoluekartalta?


    • Anonyymi

      Marin erotti eroavansa. Odotetaan lisää puheenjohtajien eroja lähiaikoina. Seuraavana Saarikko?

      • Anonyymi

        Jokos Purran tilalle on löytynyt mies?


    • Anonyymi

      armonlaukaus

      vituttaa kuin pientä eläintä

      • Anonyymi

        Todella tökerö ja mauton sanonta.


    • Anonyymi

      Perussuomalaiset on "ompeluseuraporukka",jossa kaikki huutaa yhteen ääneen,mutta mitään ei saada aikaan.Sopeutusrahaa pukkaa jatkossa?.

      • Anonyymi

        Siltäkö se Afrikan sarven suunnasta katsottuna näyttää ?


    • Anonyymi

      Oulun käräjäoikeudessa on ollut viime vuonna lukuisia alaikäisiin kohdistuneita ryhmäraiskausjuttuja.

      Tunteeko Sipilä piston sydämessään?

    • Anonyymi

      islam vaikutti syvästi Sipilään ja keskusta on poistunut kartalta-Sininen suomi nyt

    • Anonyymi

      pidän asiasta kovasti

      leikkasi meidän hoitajien palkasta mulli

    • Anonyymi

      alllaah kepun uusi tunnus

    • Anonyymi

      Vassarit ja Keput kiihottuvat liikaa mamujen väkivallasta ja raiskauksista.

    • Anonyymi

      Kyllä me muistetaan työttömien nöyryytys aktivointimallilla ja kuka nyt kiivaasti kannattaa ansioonsuhteutetun puolittamista. Kuka oli luovuttamassa taloaan lapsenraiskaaja matuille. Kepu pettää aina.

      • Anonyymi

        Kyllä on tyhmää kansaa kun ei ymmärrä sitä, että jos ei ole rahaa niin ei ole millä maksaa. Ottakaa ite velkaa omaan elämiseen. Miksi se pittää valtion otta velka ja jakkaa sitte pölijille kansalaisille. Kun on oma velka niin sillon ellää sen mukkaan mitä on. On pölijää porukkaa.


    • Anonyymi

      rakkaani lestaadiorahailmentymä

    • Anonyymi

      Olisiko Suomessa hyvä olla oikeasti konservatiivinen uskon suinta tai lahko . Mielestäni vanhoillislestadiolaiset eivät ole enää pitkään aikaan puolustaneet hyviä kristillisiä arvoja eduskunnassa. Homoavioliitotkin hyväksyivät ja nyt vihervasemmisto hallituksessa hyvin paljon Jumalan sanan vastaisuutta kuten transkaki ja entistäkin löysempi aborttilaki.

      • Anonyymi

        Ihanko olet tosissasi.


    • Anonyymi

      joko aletaan pyhiinvallusmatkat Kempeleeseen?

      kumarrus imaammille

    • Tänään Oulun hovioikeudessa oli kolme sipilän vuokralaista syytettynä alle 16 vuotiaan joukkoraiskauksista.
      Miljonääri sipilän tulisi maksaa näiden raiskattujen alaikäisten tyttöjen terapia.

      • Anonyymi

        Vielä paukkuu Oulussa muutakin kuin tallinovet. Siinä tulee vielä savannill vuohia nussimaan ikävä


      • Anonyymi

        Rydmanneja riittää.


    • Anonyymi

      Vielä kehtasi vaalimainoksessaan Suomen lipun alla Allah agbar eteenpäin.ei mitään välitetä omista äänestäjistä.ja vielä vähemmän suomen kansalaisista.

    • Anonyymi

      Sipilä oli ja on täysi kokoomuslainen. Kokoomuksessa tilanne nauratti kun heillä oli oma mies myös keskustapuolueen johdossa.

    • Anonyymi

      kiitso imaami

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      76
      979
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      715
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      707
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      42
      681
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      90
      618
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      42
      539
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      17
      480
    Aihe