Itsellä on ollut Kehitysvamma aihe kiinnostuksen kohteena joista puhuin kehitysvamma ryhmissä ja kirjotin koko ajan mitä Kehitysvamma kirjoissa lukee.
Kehitysvamma kirjoissa lukee Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena ei osaa itsenäistä tiedon hakua.
Kehitysvamma kirjassa lukee Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena ei osaa numerosarjoja jotka minun kohdallani ohjaajat todennut minun osaavan ja ne ohjaajat väittää että olen muka Autismi.
Minulla ei ole Autismia eikä voi olla Autismi ekko vaan kyseessä on Kehitysvamma Ekko josta pitäisi Kehitysvamma kirjoittaa.
Kehitysvamma Ekko onko pakkooire häiriö tyylinen eli on oma kehitysvamma kiinnostuksen kohteena jolloin älyllisen kehitysvamman saaneena asiakas menee ja lainaa ison pinon Kehitysvamma aiheisia kirjoja ja Kehitysvamma Ekko kestää viisi vuotta.
Ja Kehitysvamma Ekko jutuun ei ole mitään lääkkeitä vaan se tuo hyvää oloa kiinnostuksen kohteet joilla on Kehitysvamma Ekko.
Itsellä on Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena Kehitysvamma aihe ainoastaan josta olen kiinnostunut lukemaan kehitysvamma aiheisia kirjoja ja kirjoitan ja puhun vain koko ajan Kehitysvamma jutusta.
Kun taas minun kaimalla Henna Makkosen kohdalla Kehitysvamma ekkona on vauvat jotka minua ei voi vähempää kiinnostaa josta syystä en saa muiden älyllisen kehitysvamman saaneiden kanssa kaveri suhteita.
Jos jollakin toisella älyllisen kehitysvamman saaneena on myös Kehitysvamma aihe myös Kehitysvamma ekkona silloin onnistuu saamaan kaveri.
Kehitysvamma on kiinnostuksen kohteena
1
195
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk612116Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921432Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621265Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701248- 1151125
- 67946
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72919Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j66893Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍78842Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise9822