Alkaa pikkuhiljaa ottaa pattiin YH-äitien mollaus!
Te jotka tätä harrastatte, ootteko ajatelleet että ehkä YH-äiti ei ole sitä omasta tahdostaan??! Mitäpä teet kun äijä sanoo lapsen synnyttyä että hän on ihastunut toiseen ja lähtee kävelemään? Eipä jää paljon vaihtoehtoja kuin olla se parjattu YH-äiti. Harva mies ottaa pienen lapsen huolehdittavakseen ja itse ei omaa lastaan halua pois antaa! Miun mielestä YH-äidit ansaitsevat kunniamitalin kun jaksavat yksin huolehtia pienestä lapsesta! Haukkujat voivat itse miettiä olisiko heistä siihen?
Ja miksi ei YH-äidit saa käydä baareissa?? Pitäskö istua tuppervaara-kutsuilla tai kotona kun mies vie lapsen viikonlopuksi? Sosiaalinen elämä on aika vähäistä kun hoidat lasta kotona ja se vähäinenkin vapaa-aika tulisi ilmeisesti istua himassa tuijottamassa telkkaria.
Pientä kunnioitusta YH-äitejä kohtaan, me jaksamme kantaa vastuun lapsesta kun mies ei sitä tee!!!
YH-äidit
31
3878
Vastaukset
- Juliet*
Todellakin samaa mieltä!
Harvemmin miehistä on vastuun ottajaksi.
Yhtä hyvä äiti, vaikka yksinhuoltaja olisikin. - Tenu
Totta töriset, onhan se elämä myös yh-äiskilläkin! ja ehkä jos hyvin käy niin "äiskän" ei tartte olla enää yh-äiskä...
- asiat
olla noinkin...itse kyllä voin sanoa eriävän mielipiteeni.kokemuksesta..
otin vaimoksi yh.äidin..jonka ex.olisi halunnut jatkaa (tämän sain tietoon aika ikävällä tavalla..eikä siitä enempää)..
no joku vuosi meni .saatiin lapsi...taas meni joku aika ja vaimo rupesi puuhaamaan eroa...
onhan nyt maksumiehiä enempi...
itse olen rauhallinen kotonaviihtyvä mies..en ole hakannut vaimoa..en käynyt vieraissa...en käyttänyt alkoholia koko avioliiton aikana...
tunnen tuttavapiiristä samanlaisia tapauksia lukuisia....(mikä teitä naisia vaivaa...mikään ei ole hyväksi..mikään ei riitä...lapsi tai pari kyllä tehdään yhdessä mutta ei kuitenkaan haluta sitoutua pysyvästi....
pitäisi olla sellainen laki että eron hakenut maksaa sille joka haluaa suhdetta pitää yllä...henkisistä kärsimyksistä..rikotusta liitosta..perheen säkemisestä..samalla se joka hakee eroa menettäisi oikeudet lapsiin nähden..TÄMÄ OLISI OIKEIN...
tietenkin sillä edellytyksellä että eroa hakeneella ei ole kovin painavia syitä erolleen...PAINAVAKASI SYYKSI ei riitä KYLLÄSTYMINEN..ETTEI JAKSA KATSELLA SAMAA PÄRSTÄÄ VUOSITOLKULLA... - jooo
asiat kirjoitti:
olla noinkin...itse kyllä voin sanoa eriävän mielipiteeni.kokemuksesta..
otin vaimoksi yh.äidin..jonka ex.olisi halunnut jatkaa (tämän sain tietoon aika ikävällä tavalla..eikä siitä enempää)..
no joku vuosi meni .saatiin lapsi...taas meni joku aika ja vaimo rupesi puuhaamaan eroa...
onhan nyt maksumiehiä enempi...
itse olen rauhallinen kotonaviihtyvä mies..en ole hakannut vaimoa..en käynyt vieraissa...en käyttänyt alkoholia koko avioliiton aikana...
tunnen tuttavapiiristä samanlaisia tapauksia lukuisia....(mikä teitä naisia vaivaa...mikään ei ole hyväksi..mikään ei riitä...lapsi tai pari kyllä tehdään yhdessä mutta ei kuitenkaan haluta sitoutua pysyvästi....
pitäisi olla sellainen laki että eron hakenut maksaa sille joka haluaa suhdetta pitää yllä...henkisistä kärsimyksistä..rikotusta liitosta..perheen säkemisestä..samalla se joka hakee eroa menettäisi oikeudet lapsiin nähden..TÄMÄ OLISI OIKEIN...
tietenkin sillä edellytyksellä että eroa hakeneella ei ole kovin painavia syitä erolleen...PAINAVAKASI SYYKSI ei riitä KYLLÄSTYMINEN..ETTEI JAKSA KATSELLA SAMAA PÄRSTÄÄ VUOSITOLKULLA...Ei ketään voi omistaa,ja jos ero tulee niin muistakaa lapset ja ajatelkaa heidän parastaan.Valitettavasti kun ero tulee niin alkaa se toisen haukkuminen ja tappeleminen kumpi saa lapset jne ja lapsi seuraa sivusta peloissaan,sääliksi käy itsekkäiden vanhempien lapsia,tunnen monta YH-äitiä ja mukavia ovat ja yleensä ketkä niitä haukkuvat ovat itse katkeria jätettyjä miehiä jotka itkee kotona ex-rakkaansa perään,tosin ei kaikki.
- yh-hieho
Yeah, näin sitä lasta hoidetaan! Säälittäviä olette ja muistakaa se kortsu ens kerralla niin ei tule ongelmaa, ellette jahtaa vain rahoittajaa.
- häh?
Itse olet säälittävä! Eli mielestäsi yh-äidin ei tule antaa tapaamisoikeutta lapsen isälle, vaan äidin pitää istua kotona hoitamassa lastaan kunnes lapsi täyttää 18v.??!
Kortsun käyttämisestä vastaa myös mies jos ei halua jälkikasvua tai itseänsä elatusvelvolliseksi! - MÄ VAAN!!!
Taidat olla aika ittees täynnä oleva idiootti!!!
Kyl ne elatusmaksut ja lapsilisät voi mennä vaikka baariin,kun tilistä tai päivärahoista ne muksujen vaatteet ja ruoat kaikki muu,mitä ne tarvii jokatapauksessa ostetaan!!!! Isäthän YLEENSÄ vetää koko tilin kurkusta alas TAI ostaa autoja ja veneitä yms. ei niin tärkeitä juttuja vaikka muksu tarvis esim. vaatteita tai pyörän tms.... Mieti seuraavan kerran mitä sanot...
IDIOOTTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - yh-hieho
MÄ VAAN!!! kirjoitti:
Taidat olla aika ittees täynnä oleva idiootti!!!
Kyl ne elatusmaksut ja lapsilisät voi mennä vaikka baariin,kun tilistä tai päivärahoista ne muksujen vaatteet ja ruoat kaikki muu,mitä ne tarvii jokatapauksessa ostetaan!!!! Isäthän YLEENSÄ vetää koko tilin kurkusta alas TAI ostaa autoja ja veneitä yms. ei niin tärkeitä juttuja vaikka muksu tarvis esim. vaatteita tai pyörän tms.... Mieti seuraavan kerran mitä sanot...
IDIOOTTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!epätoivosta baarissa rääpimistä jotta yh-hiehot sais seuraavankin miehen nalkkiin ja taas elatusmaksulisiä lisää jne. loputon kierre. Joo toki elatus/lapsilisillä baariin mennää, sehä se lapselle parasta onkin. "kato taas se äiti toi uuden isin tänne kämpille" :D säälittäviä yh-hiehoja koko kaupunki täys!
- toisen takia jätetty 3 laps...
voi pyhä sylvi, voiko joku oikesti olla noin tyhmä vai oliko (toivottavsti) toi provo. alkuperäinen kirjoitti mielestäni varsin selvästi ettei kaikki oli YH:ta omasta tahdostaa ja pitäisikö yh:n hävetä petturimaista exää ja pysyä ainostaan neljän seinän sisällä, silloinkin kun lapsi on isänsä luona ????? otappa järki käteesi tai ammu itsesi
- yh-hieho
toisen takia jätetty 3 laps... kirjoitti:
voi pyhä sylvi, voiko joku oikesti olla noin tyhmä vai oliko (toivottavsti) toi provo. alkuperäinen kirjoitti mielestäni varsin selvästi ettei kaikki oli YH:ta omasta tahdostaa ja pitäisikö yh:n hävetä petturimaista exää ja pysyä ainostaan neljän seinän sisällä, silloinkin kun lapsi on isänsä luona ????? otappa järki käteesi tai ammu itsesi
3 yh-äiskää mitä tiedän niin on ite pettänyt ja sitten mouruavat kun ovat yh-äiteeitä haha! :D antoisaa baarielämää, kyllä sieltä joku kännikala verkkoon tarttuu ;)
- 4:n yh ja onnellinen!!
No huh!!Meitä yh-äitejä on moneen junaan,mutta
kyllä sulla on katkera asenne meitä kohtaan. Taidat olla joko joutunu jonkun kusetettavaksi tai vaan vittuuntunu ku me pärjätään suurilla tuloillamme!!!Jaa,ehkä äitisi tais olla yh-juoppo,ku noin katkera olet!!
Pääasia et joku edes viitsii hoitaa lapset aikuisikään ja totta helvetis on meilläkin oikeus bailata,ukkoa tai ilman!!! Ukkoko sen asian siveellisemmäksi tekee?? TYHMÄ!!!!! Nii,ja ehkä kaikki ei ole yhen illan juttujen tuloksia,HÖLÖMÖ!!! - kaksi puolta
yh-hieho kirjoitti:
epätoivosta baarissa rääpimistä jotta yh-hiehot sais seuraavankin miehen nalkkiin ja taas elatusmaksulisiä lisää jne. loputon kierre. Joo toki elatus/lapsilisillä baariin mennää, sehä se lapselle parasta onkin. "kato taas se äiti toi uuden isin tänne kämpille" :D säälittäviä yh-hiehoja koko kaupunki täys!
sulla käyny köpösti ku olet noin suivaantunu.
Ei asiat aina ihan noin ole. Ehkä sulla lapsi ja oman törttöilysi takia olet menettäny kaiken tai ehkä olet tällasten idiootti yh-äidin tulos.. hah - YH-hieho
4:n yh ja onnellinen!! kirjoitti:
No huh!!Meitä yh-äitejä on moneen junaan,mutta
kyllä sulla on katkera asenne meitä kohtaan. Taidat olla joko joutunu jonkun kusetettavaksi tai vaan vittuuntunu ku me pärjätään suurilla tuloillamme!!!Jaa,ehkä äitisi tais olla yh-juoppo,ku noin katkera olet!!
Pääasia et joku edes viitsii hoitaa lapset aikuisikään ja totta helvetis on meilläkin oikeus bailata,ukkoa tai ilman!!! Ukkoko sen asian siveellisemmäksi tekee?? TYHMÄ!!!!! Nii,ja ehkä kaikki ei ole yhen illan juttujen tuloksia,HÖLÖMÖ!!!Helvetti! Ainakin osaan huolehtia ehkäisystä ja jos lapsen teen niin siitä huolehdin enkä juoksisi baareissa uusien isien toivossa, levittäen jalkani milloin millekin! Vitun yh:t! Olevinaan niin elämää nähnyt ja kokenut vaikka.. vahinkoja sattuu aina tekevälle :D kiva selittää lapselle, että no tää sun isäs oli sillon baarisa ja me niiku siel vessas nussittiin ja kylse susta välittää usko pois. Vitun yh-hiehot. Säälittäviä paskoja olette ja vittu pysykää poissa ulkoilmasta, olette huono esimerkki nuorille!
- vai vessassa
YH-hieho kirjoitti:
Helvetti! Ainakin osaan huolehtia ehkäisystä ja jos lapsen teen niin siitä huolehdin enkä juoksisi baareissa uusien isien toivossa, levittäen jalkani milloin millekin! Vitun yh:t! Olevinaan niin elämää nähnyt ja kokenut vaikka.. vahinkoja sattuu aina tekevälle :D kiva selittää lapselle, että no tää sun isäs oli sillon baarisa ja me niiku siel vessas nussittiin ja kylse susta välittää usko pois. Vitun yh-hiehot. Säälittäviä paskoja olette ja vittu pysykää poissa ulkoilmasta, olette huono esimerkki nuorille!
kelleen en ole antanu eron jälkeen, en suhteen aikana pettäny,eikä tulis pieneen mieleenkään vessassa! kuitenkin oon yh ja silloin tällöin baarissa. En ukkoa etsimässä,muutenhan en olis yh!Kavereita moikkaamassa,eikä tosiaankaan tunnu yhtään kielletyltä. Ukko oli huono eikä lapsien tarvii kaikkea kestää. Näin parempi ja ukkoa en huoli ellei sekin yh!!!!
- YH-hieho
vai vessassa kirjoitti:
kelleen en ole antanu eron jälkeen, en suhteen aikana pettäny,eikä tulis pieneen mieleenkään vessassa! kuitenkin oon yh ja silloin tällöin baarissa. En ukkoa etsimässä,muutenhan en olis yh!Kavereita moikkaamassa,eikä tosiaankaan tunnu yhtään kielletyltä. Ukko oli huono eikä lapsien tarvii kaikkea kestää. Näin parempi ja ukkoa en huoli ellei sekin yh!!!!
Säälittäviä olette silti, ei kukaan ukko suostu olemaan YH:n kanssa ellei ite ole samassa kusessa!
- Kepakko
Että, empatiaa vai sympatiaa vailla?????
- vaikken
itse yh-äiti olekaan, ei vielä lapsia ollenkaan..mut yh-äidit todellakin ansaitsis jonkun mitalin, ei se varmasti ole helppoa kasvattaa lasta yksin eikä varsinkaan siinä tilanteessa että mies on lapsen syntymisen jälkeen ilmottanu ihastuneensa toiseen ja lähteny kävelemään..yh-äitien pitää olla vahvoja ja jaksaa kaikki paineet, ja siinä vielä kasvattaa lapsestaan kunnon kansalainen.. GO YH-ÄISKÄT!=)
- ajatellen
Kauhea haloo elatusmaksuista... Onko kukaan teistä valittajista koskaan ajatellut kuinka paljon se elatusta maksava käyttäisi rahaa lapseensa jos vanhemmat olisivat edelleen yhdessä? Luultavasti huomattavasti paljon enemmän... Miehiä vain inhottaa ajatus itsenäisestä naisesta joka määrää itse mihin rahansa käyttää. Ja kostoksi lähtemisestä/jättämisestä on tehtävä kaikkensa jotta toisen elämä olisi mahdollisimman hankalaa, lapsen etua ajattelematta. Elatustuki on tarkoitettu takaamaan LAPSELLE samat mahdollisuudet kuin niille lapsille joiden vanhemmat elävät yhdessä.
Jos alkuun on pari ja heillä lapsi on siinä kahden tulot ja kolmen menot, eron tullessa tilanne muuttuu yhden tulot kahden menot... Mikä siinä on niin väärin että lapsen kanssa jäänyt saa apua myös toiselta vanhemmalta? Eikö vastuu lapsesta enää kuulukkaan sille joka lähti? Jostain syystä velvollisuudet loppuvat eroon, mutta oikeudet määrätä kaikesta lapseen littyvästä tuntuvat jäävän. Exä voi luritella ties millaisia ehtoja lapsen kasvatukselle osallistumatta itse siihen mitenkään. Exä voi tehdä toisen elämästä eron jälkeen helvetin eikä siihen kukaan puutu. Pääasia pitäisi kuitenkin olla että lapsi ei kärsi, mutta kuitenkin niin käy valitettavan usein. Lapsen kanssa jäänyt on sidoksissa lapseen 24/7, joten luulisi jokaisen asiasta jotain tietävän tajuavan ettei sellasta aina jaksa. Joskus on pakko päästä ulos tuulettumaan että jaksaa taas.
Läheskään kaikki yh:t eivät etsi baarista yhden illan seuraa lopettakaa tuo yleistäminen. Suuri osa menee sinne saadakseen hetken hengähtää, ja suuri osa osaa myös etsiä lapselleen turvallisen hoitopaikan siksi aikaa. Lapsi ei siitä kärsi jos viettää yhden yön mummolla tai toisella vanhemmallaan. Ja lapsen huoltaja taas saa ehkä hieman ladattua akkujaan ollakseen taas kahden aikuisen töitä hoitava vanhempi. Kukaan ei valittaisi asiasta jos yh olisi edelleen suhteessa, hän ja kumppani saisivat juosta baareissa vakka joka viikonloppu eikä kukaan älähtäisi asiasta. Mutta auta armias jos nainen eron jälkeen menee baariin yksin ja jättää lapsen hoitoon siksi aikaa...
Ne rahat mitä yksinhuoltaja saa enemmin on tarkoitettu lapsen tarpeisiin ja antamaan lapselle samat mahdollisuudet kuin muillekkin. Taitaa vain olla että keskiaikainen nainen on nyrkin ja hellan välissä ajattelumalli estää vielä nykymiehiäkin näkemästä naista muuna kuin vaimona ja äitinä. Nainen ei edelleenkään saisi määrätä omsta asioistaan eikä missään nimessä saisi onnistua siinä. Läheskään kaikki yh:t eivät ole tuilla eläviä vaan suuri osa käy töissä ja hankkii itse elantonsa.
Ja mitä uusiin suhteisiin tulee, niin tuskin kovinkaan moni yh etsii maksajaa... Onko kenelläkään käynyt mielessä että jopa yh kaipaa läheisyyttä ja rakkautta ja toista aikuista. Itse en ainakaan edes kuvittelisi maksattavani omia tai lapseni menoja uudella kumppanilla ne kun eivät todellakaan ole hänen vastuullaan. Molemmilla on omat tulot ja niillä on pärjättävä.
Pyydän anteeksi yleistämistäni, sillä esimerkkinä käytin vain naispuolista yh:aa, onhan niitä miehiäkin tosin harvassa, mutta on kuitenkin... ja kumma kyllä niitä näkee myös baareissa, joten eikö sekin ole yhtä paha "rikos" kuin yh äitin baariin meneminen?????- Äijät on äijiä!
Isäntiä kerrassaan! Miespuolinen yh on säälittävätapaus! Nyt jos puhutaan normaalisti, niin itelläni ainakin tökkäsi lupaava suhde, kun ensiksi olin todella kiinnostunut ko. naisesta ja oltiinkin yhdessä jo kunnes hän kertoi että hänellä on lapsi. Mjjaha.. ajattelin noh, eiköhän se tästä sitten enkä edes tajunnut miten iso asia se varmaankin on. Koko elämä tapahtui sen lapsen mukaan, joten minun oli sovittava menoni vieraan lapseen? tunteita kyseinen kapistus(=lapsi) ;) ei herättänyt juurikaan kun yh-piilotteli suunnilleen komeroissaan ja kovasti sanoi ettei minun tarvinnut lapsesta välittää. Ikää ei ole kuin 22v, mutta en silti osannut olla kun tiesin että hänellä on lapsi. Se ei helpottanut asiaa kun paljastui vielä että hän petti edellistä miestään ja tästä johtui heidän eronsa.. joten parhaaksi katsoin vetäytyä tilanteesta. Ei minulle. Ei vielä.
- xxx
Äijät on äijiä! kirjoitti:
Isäntiä kerrassaan! Miespuolinen yh on säälittävätapaus! Nyt jos puhutaan normaalisti, niin itelläni ainakin tökkäsi lupaava suhde, kun ensiksi olin todella kiinnostunut ko. naisesta ja oltiinkin yhdessä jo kunnes hän kertoi että hänellä on lapsi. Mjjaha.. ajattelin noh, eiköhän se tästä sitten enkä edes tajunnut miten iso asia se varmaankin on. Koko elämä tapahtui sen lapsen mukaan, joten minun oli sovittava menoni vieraan lapseen? tunteita kyseinen kapistus(=lapsi) ;) ei herättänyt juurikaan kun yh-piilotteli suunnilleen komeroissaan ja kovasti sanoi ettei minun tarvinnut lapsesta välittää. Ikää ei ole kuin 22v, mutta en silti osannut olla kun tiesin että hänellä on lapsi. Se ei helpottanut asiaa kun paljastui vielä että hän petti edellistä miestään ja tästä johtui heidän eronsa.. joten parhaaksi katsoin vetäytyä tilanteesta. Ei minulle. Ei vielä.
Kun me kaikki ollaan rationaalisella järjellä varustettu jne... miten on mahdollista että on olemassa nippu YH-äitejä ja Isiä ?
"Tangoon" tarvitaan aina kaksi !
Sormella on helppo osoitella, mutta peiliin katsominen on sitten jo toinen juttu.
"Harraste vanhemmat" kalliiksi käytte meille kaikille ! - ????
xxx kirjoitti:
Kun me kaikki ollaan rationaalisella järjellä varustettu jne... miten on mahdollista että on olemassa nippu YH-äitejä ja Isiä ?
"Tangoon" tarvitaan aina kaksi !
Sormella on helppo osoitella, mutta peiliin katsominen on sitten jo toinen juttu.
"Harraste vanhemmat" kalliiksi käytte meille kaikille !mies hakkaa ja nainen haluaa itselleen ja lapselleen paremman ja turvallisemman elämän... sekö tekee harraste vanhemman????? otan osaa ahdasmielisyyteenne. Yleistäminen on turhaa koska jokainen on erillainen yksilö eikä jokainen ero ole aiheutunut pettämisen tai yhdessäelämisen vaikeudesta. onko sekin harrastevanhempana olemista jos toinen kuolee? Miettikää mitä suustanne lauotte ennenkuin sen aukaisette älkääkä suoltako moista lehmän peräsuolen tuotetta.
- Näin on näreet!
???? kirjoitti:
mies hakkaa ja nainen haluaa itselleen ja lapselleen paremman ja turvallisemman elämän... sekö tekee harraste vanhemman????? otan osaa ahdasmielisyyteenne. Yleistäminen on turhaa koska jokainen on erillainen yksilö eikä jokainen ero ole aiheutunut pettämisen tai yhdessäelämisen vaikeudesta. onko sekin harrastevanhempana olemista jos toinen kuolee? Miettikää mitä suustanne lauotte ennenkuin sen aukaisette älkääkä suoltako moista lehmän peräsuolen tuotetta.
pois divasta nämä wannabe-perheen leikkijät ketkä eivät selvästikään osaa kantaa vastuuta lapsesta! Todennäkösesti erokin syntyi vääränvärisistä sukista tai aamukahvi oli kylmää jne. yhtä vahvoin perustein! saatanan yh:t! Painukaa vittuun!
- just se
Näin on näreet! kirjoitti:
pois divasta nämä wannabe-perheen leikkijät ketkä eivät selvästikään osaa kantaa vastuuta lapsesta! Todennäkösesti erokin syntyi vääränvärisistä sukista tai aamukahvi oli kylmää jne. yhtä vahvoin perustein! saatanan yh:t! Painukaa vittuun!
voi ehkä pitää paikkaansa niiden yhiden kanssa jotka on iältään alle parikymppisiä nuoria ja kokemattomia (eikä edelleenkään kaikki sen ikäiset yht!!!), ja kyllä oma mielipiteesikin muuttuu kun saat ikää lisää, tällä hetkellähän taidat olla peräti 12???? yh ei ole oma rotunsa vaan ihminen jolla on TÄYSIN samat oikeudet kuin tuollaisilla nuorilla räkäpäillä!
- äijjjjjjjjjjä
just se kirjoitti:
voi ehkä pitää paikkaansa niiden yhiden kanssa jotka on iältään alle parikymppisiä nuoria ja kokemattomia (eikä edelleenkään kaikki sen ikäiset yht!!!), ja kyllä oma mielipiteesikin muuttuu kun saat ikää lisää, tällä hetkellähän taidat olla peräti 12???? yh ei ole oma rotunsa vaan ihminen jolla on TÄYSIN samat oikeudet kuin tuollaisilla nuorilla räkäpäillä!
naurettavia wannabe-perheäitejä ja ikää 20v! loistava tulevaisuus raaha sellaista 8kg palloa nilkassa! Onneksi olkoon! Sinkkumies EI-yh kiittää!
- xxx
???? kirjoitti:
mies hakkaa ja nainen haluaa itselleen ja lapselleen paremman ja turvallisemman elämän... sekö tekee harraste vanhemman????? otan osaa ahdasmielisyyteenne. Yleistäminen on turhaa koska jokainen on erillainen yksilö eikä jokainen ero ole aiheutunut pettämisen tai yhdessäelämisen vaikeudesta. onko sekin harrastevanhempana olemista jos toinen kuolee? Miettikää mitä suustanne lauotte ennenkuin sen aukaisette älkääkä suoltako moista lehmän peräsuolen tuotetta.
Rauhotuhan nyt ! Päivänselväähän on, että väkivalta ja jumalaton parinvaihto parisuhteen sisällä, eihän sitä kukaan pyydä kestämään, mutta miksi näin on päässyt meille tänne käymään...ja jos tilastoja katsoo...turpaan tulee pika-panojen lomassa ja paskaa jauhetaan puolin ja toisin aivan tolkuttomasti...vai olisiko tuo parinvaihto sittenkin tehty luvallisen helpoksi ? Siis eihän meidän ole tarve kestää mitään, eikä yrittää ainakaan nykyisin...ja kuitenkin saatiin lapsi maailmaan !
- juu
äijjjjjjjjjjä kirjoitti:
naurettavia wannabe-perheäitejä ja ikää 20v! loistava tulevaisuus raaha sellaista 8kg palloa nilkassa! Onneksi olkoon! Sinkkumies EI-yh kiittää!
Ehdottomasti muista käyttää kondomia ! Jos varmanpäälle haluat panna, niin miehelle sterilisaatio on hyvin yksinkertainen toimenpide, niinkuin jotkut miehetkin.
- juu
xxx kirjoitti:
Rauhotuhan nyt ! Päivänselväähän on, että väkivalta ja jumalaton parinvaihto parisuhteen sisällä, eihän sitä kukaan pyydä kestämään, mutta miksi näin on päässyt meille tänne käymään...ja jos tilastoja katsoo...turpaan tulee pika-panojen lomassa ja paskaa jauhetaan puolin ja toisin aivan tolkuttomasti...vai olisiko tuo parinvaihto sittenkin tehty luvallisen helpoksi ? Siis eihän meidän ole tarve kestää mitään, eikä yrittää ainakaan nykyisin...ja kuitenkin saatiin lapsi maailmaan !
Et vissiin tiedä yhtään mistä puhut. Siinä vaiheessa kun parinvaihto alkaa olla ajankohtaistaa on parinmuodostus tehty liian helpoksi. Lapsen saamiseksi maailmaan ei tarvita kuin yksi ehkäisemätön pano, ei siinä mitään suurempia henkisiä avuja tai sitoutumisia välttämättä tarvita. Paskaa jauhetaan, kun ei osata olla rehellisiä itselleen eikä toiselle. Parinvaihto sinänsä ei ole luvallisen helppoa, siinä sattuu aina johonkuhun. Eri asia, pysähtyykö sitä sen enempää pohtimaan, oppiiko siitä sen enempää.
- ex-sinisilmä
xxx kirjoitti:
Itse ainakin menin naimisiin ja lapsi tehtiin yhteisen tulevaisuuden (pitkän sellaisen) toivossa. Olin nuori ja hölmö kun uskoin ikuiseen rakkauteen. Se sinisilmäisyys kyllä sitten katosi mustelmien, pettämisten ja sairaalareissujen jälkeen. Ja sille joka sanoo että miksi et tajunnut aiemmin että mies oli sellainen niin voin sanoa että kaikki tuo alkoi vasta lapsen synnyttyä kun miehelle tuli masennuslääkkeet ja viina liiallisissa määrissä kuvioihin.
Rakkaus on sokeaa ja nuorena on hölmö kun uskoo tuollaisiin prinsessa unelmiin. Elämä lapsen kanssa kahden on paljon helpompaa kun ei enää tarvitse pelätä oman tai lapsensa hengen puolesta. Ainoa mikä elämästä tekee vaikeaa on yleiset asenteet joiden mukaan olen maksajaa etsivä munahaukka. Onneksi edes itse tiedän mikä olen ja tuo yleinen asenne ei voisi kauempana enää olla. Ja jos sinne baariin joskus (mitä en yleensä tee)lähden, en etsi siltä mitään muuta kuin hauskaa iltaa ystävien seurassa, joten älkää peljätkö teini pojat en ole teidän perässänne, te ette todellakaan kiinnosta minua. - xxx
ex-sinisilmä kirjoitti:
Itse ainakin menin naimisiin ja lapsi tehtiin yhteisen tulevaisuuden (pitkän sellaisen) toivossa. Olin nuori ja hölmö kun uskoin ikuiseen rakkauteen. Se sinisilmäisyys kyllä sitten katosi mustelmien, pettämisten ja sairaalareissujen jälkeen. Ja sille joka sanoo että miksi et tajunnut aiemmin että mies oli sellainen niin voin sanoa että kaikki tuo alkoi vasta lapsen synnyttyä kun miehelle tuli masennuslääkkeet ja viina liiallisissa määrissä kuvioihin.
Rakkaus on sokeaa ja nuorena on hölmö kun uskoo tuollaisiin prinsessa unelmiin. Elämä lapsen kanssa kahden on paljon helpompaa kun ei enää tarvitse pelätä oman tai lapsensa hengen puolesta. Ainoa mikä elämästä tekee vaikeaa on yleiset asenteet joiden mukaan olen maksajaa etsivä munahaukka. Onneksi edes itse tiedän mikä olen ja tuo yleinen asenne ei voisi kauempana enää olla. Ja jos sinne baariin joskus (mitä en yleensä tee)lähden, en etsi siltä mitään muuta kuin hauskaa iltaa ystävien seurassa, joten älkää peljätkö teini pojat en ole teidän perässänne, te ette todellakaan kiinnosta minua.Kiitos. Nyt pienen provokaation jälkeen päästiin itse asiaan..näinhän se paskamaisimmillaan menee, ja tässäkin mennään tasa-arvoisesti puolin ja toisin.
Mutta kerro ex-sinisilmä, miksi rupes nyrkki heiluu vasta lapsen tulon jälkeen ?
Taas edelliselle "eihän siihen tarvitse kuin suojaamaton yhdyntä" Ei niin, tämän me kaikki opimme jo peruskoulussa...mutta miten se on niin saatanan vaikeeta sitten olla hosumatta, on tieto ja välineet...no kun ei osaa niin ei osaa..jotkut herää tässä kohtaa toiset pätee pitkin toreja..ex-sinisilmälle loistokasta elämää kuin myös saman koulun käyneille...samassa junassa ollaan. - ex-sinisilmä
xxx kirjoitti:
Kiitos. Nyt pienen provokaation jälkeen päästiin itse asiaan..näinhän se paskamaisimmillaan menee, ja tässäkin mennään tasa-arvoisesti puolin ja toisin.
Mutta kerro ex-sinisilmä, miksi rupes nyrkki heiluu vasta lapsen tulon jälkeen ?
Taas edelliselle "eihän siihen tarvitse kuin suojaamaton yhdyntä" Ei niin, tämän me kaikki opimme jo peruskoulussa...mutta miten se on niin saatanan vaikeeta sitten olla hosumatta, on tieto ja välineet...no kun ei osaa niin ei osaa..jotkut herää tässä kohtaa toiset pätee pitkin toreja..ex-sinisilmälle loistokasta elämää kuin myös saman koulun käyneille...samassa junassa ollaan.Varmasti en osaa sanoa mistä ne nyrkit peliin tuli, tosin oma epäilyni on se että mies koki että minun olisi pitänyt alistua nyrkin ja hellan väliin 24h/7pvää/viikossa. Ja kun pidinkin oman pääni asioissa joista siihen asti olimme olleet samaa mieltä (mies jostain syystä muutti mieltään yhtäkkiä kaikesta) alko fyysinen voima puhua.
Mies eli kaiken aikaa poikamieselämää, ja lapsen kanssa odottelimme koton mikäli herra suostui ilmaantumaan. Ja kun viimein ilmaantui tuntui kuin olisin jo silloin ollut yh. Tosin kahden lapsen sekä oikean että 35 vuotisen joka käyttäytyi kuin 6 vuotias. Kotona kävi hakkaamassa ja katsomassa että pysyin kotona.
Viimeinen muisto avioliiton "auvoisasta" satamasta oli tiukka kuristusote kaulan ympärillä...
Aihehan oli yksinhuoltajien mollaaminen ja jne. Itse seurustelin aikoinaan erään yh-äidin kanssa ja ainakin minuun teki syvän ja hyvän vaikutuksen kyseisen naisen tehdessä tärkeysjärjetyksen selväksi. Aina ajatteli asioita lastensa parhaaksi ja heistä huolehtien. itse asiassa rakastin häntä enemmän juuri siksi:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi1774313Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo724180Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks582318Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä582271- 582174
- 531836
- 281477
Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1101298Vuoksesi kaiken
Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua1151233- 601159