Joku hakee tavaraa ilmaiseksi ja myy eteenpäin.
Roskalavan
27
1070
Vastaukset
- Anonyymi
Jokainen kauppias myy kalliimmalla kuin hankkii!! Idiootti!
- Anonyymi
Jos saa ilmaiseksi niin noloa myydä.
- Anonyymi
Tuohon on kierrätystä
Se on vain hyvä jos löytää roskista hyötyesineitä
jos siitä ei muulle roskankuljetukselle ole haittaa
- Anonyymi
Kaipolalailen nainen tekee sitä.
- Anonyymi
Meiltä haki vihreällä pienellä autolla.
- Anonyymi
Mitäs se sulle kuuluu hanki oma lava
- Anonyymi
Tiedän monta roskisdyykkaria, jotka kaivelevat ehjää kayttötavaraa roskiksista ja sitten myyvät niitä kirpputoreilla ja netissä, yksikin mummeli hankkii voita ja juustoa leipomansa leivän päälle myymällä lehtiroskiksista onkimiaan aikakaupsilehtiä kirpputorilla...kerätäänhän sitä pullojakin ja marjoja ilmaiseksi ja sitten voitolla niitä myydään
- Anonyymi
Kun minä luovutan roskani jätehuollon kuljetettavaksi, niin ei niihin pitäisi kenenkään kolmannen osapuolen koskea. Olen tästä ottanut jopa yhden dyykkarin puhutteluun. Röyhkeää sakkia, kaivella toisten tavaroita. Halveksittavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun minä luovutan roskani jätehuollon kuljetettavaksi, niin ei niihin pitäisi kenenkään kolmannen osapuolen koskea. Olen tästä ottanut jopa yhden dyykkarin puhutteluun. Röyhkeää sakkia, kaivella toisten tavaroita. Halveksittavaa.
Röyhkeää heittää käyttökelpoisia tavaroita roskiin joten ne saa vapaasti sieltä hake älypää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ja sitten ne uskovaiset ja sossupummit ne perkeleen juopot vielä pilasi elämän!!
- Anonyymi
Kierrätys kunniaan, ja maailma pelastuu
- Anonyymi
Nimenomaan dyykkays ei ole kiellettyä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan dyykkays ei ole kiellettyä
Se on toisten tavaroihin koskemista. Minä olen ne luovuttanut jätehuollon kuljetettavaksi, en muiden pengottavaksi. Onko vaikea ymmärtää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on toisten tavaroihin koskemista. Minä olen ne luovuttanut jätehuollon kuljetettavaksi, en muiden pengottavaksi. Onko vaikea ymmärtää?
Juu eihän kukaan sitä roinaa halua
- Anonyymi
En kehtaisi tönkiä roskalavoja ym .ja vielä yrittää myydä niitä .
- Anonyymi
Vaan kehtast leipäjonossa rampata onneton
- Anonyymi
näitä on muutamia! yhdestä jo ketju täällä ja salminen ja paananen lisäksi.
- Anonyymi
Melkoinen kateus kun pitää jo roskalavan sisältöäkin kadehtia.
- Anonyymi
Meidän pihaan tulee n.viikon päästä roskalava,se on siinä noin pari päivää.alakerran varasto tyhjennetään ylimääräisestä.on sohvaa,tuolia,patjoja,lamppuja ja paljon pientä roinaa.saa ottaa.sanonko osoitteen.ihan keskustaa on .
- Anonyymi
Oikein kerrankin joku joka antaa köyhälle
- Anonyymi
tulen Jyväskylästä sinne penkomaan "aarteita", toisen roskahan voi olla toisen aarre, vai mitä
- Anonyymi
Samahan se on, hyvä jos joku onnistuu niillä tienaamaan
- Anonyymi
No onhan se nyt ainakin eettisesti väärin.
- Anonyymi
Se, että hakee tarpeeseensa on kai tarkoitus, jälleen myyntiä en hyväksyä.
- Anonyymi
Lenkitin aamulla koirani ja taas ihmettelin kuka Älypää käy aina tönkimässa noita mittarin roskapöntöjä pitkä keppi kädessä,iltaisin kun otsalamppu päässä.auto on keskellä ajotieltä että oikein joutuu kiertämään ovet auki.sellainen katumaasturi,ei tuo nyt kovin varaton voi olla kun varaa on autoa pitää.sellainen laiha kieron näköinen tyyppi,jututtaa vanhoja mummoja.huvitti kun yksi mummo oikein toi sille kassin ja laittoi sen autoon sen,heti kun mummo lähti,tämä Älypää ryntäsi tutkimaan kassia,vilkuili ympärilleen kuin rotta,juoksi roskikselle ja tyhjensi kassin roskikseen,ei tainnut kelvata kama vai oliko vain pelkkiä piimätölkejä.ei tiennyt nauraakko vai itkeä.kaikkea sitä näkee.
- Anonyymi
Tönkii roskikset,vie kirppareille,hakee lahjoitusruokaa,jobbaa, Herran töissä pyörinyt.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379