Lennän paljon yhtä tiettyä väliä joka on sesonkiluonteisesti hyvin suosittu tai sitten hyvin hiljainen. Olen nyt katsellut vajaan kk päähän lentoja tälle reitille, ne oli aluksi ihan ultrakalliit, ja nyt myyty loppuun. Tekeekö lentoyhtiöt, tässä tapauksessa Finnair, koskaan tällaisessa tilanteessa päätöstä, että vaihdetaan konetyyppiä ja laitetaan lisää lippuja myyntiin? Nyt siinä on A319, ei edes A321 jonka tällainen mitään tietämätön luulisi saavan vaihdettua reitille helpostikin. Mutta onko eri koneet jo tyyliin puolta vuotta etukäteen kiinnitetty reiteille eikä muutoksia juurikaan tehdä? Olen nyt jo luopunut toivosta että pääsisin tuolloin matkaan, mutta yleisesti ottaen asia kiinnostaa.
Tuoko lentoyhtiöt koskaan isompia konetyyppejä suosituille reiteille ns. kesken kaiken?
4
153
Vastaukset
- Anonyymi
Varmasti A320:n reiteillä vaihdetaan kysynnän mukaan versiota 319-320-321. Mitä Euroopan lentoja seurannut niin ainakin Amsterdamiin ja Lontooseen lentävät välillä laajarunkokoneilla eli A330 tai 350.
Kaikille kentille ei laajarunkokoneilla voi lentää, tulee fyysiset rajoitukset vastaan ja myös operointimaksut voivat kentällä nousta niin isoiksi että isomman matkustajamäärän tuotolla ei ole kannattavampaa lentää. - Anonyymi
Olen lentänyt Lontooseen A350 koneella, konessa oli melko väljää, syynä ko tyypin käytölle oli reitillä kulkeva rahti.
- Anonyymi
Pienet kapearunkoiset tulevat lisääntymään merkittävästi koska moottorit kehittyneet ja koneiden suunnittelukin mikä tarkoittaa että pienetkin koneet voivat lentää liki 10.000km matkoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1084787Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744031476- 1891104
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101088Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861000Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk14963tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt11948Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47921- 64911
- 64876