Lennän paljon yhtä tiettyä väliä joka on sesonkiluonteisesti hyvin suosittu tai sitten hyvin hiljainen. Olen nyt katsellut vajaan kk päähän lentoja tälle reitille, ne oli aluksi ihan ultrakalliit, ja nyt myyty loppuun. Tekeekö lentoyhtiöt, tässä tapauksessa Finnair, koskaan tällaisessa tilanteessa päätöstä, että vaihdetaan konetyyppiä ja laitetaan lisää lippuja myyntiin? Nyt siinä on A319, ei edes A321 jonka tällainen mitään tietämätön luulisi saavan vaihdettua reitille helpostikin. Mutta onko eri koneet jo tyyliin puolta vuotta etukäteen kiinnitetty reiteille eikä muutoksia juurikaan tehdä? Olen nyt jo luopunut toivosta että pääsisin tuolloin matkaan, mutta yleisesti ottaen asia kiinnostaa.
Tuoko lentoyhtiöt koskaan isompia konetyyppejä suosituille reiteille ns. kesken kaiken?
4
127
Vastaukset
- Anonyymi
Varmasti A320:n reiteillä vaihdetaan kysynnän mukaan versiota 319-320-321. Mitä Euroopan lentoja seurannut niin ainakin Amsterdamiin ja Lontooseen lentävät välillä laajarunkokoneilla eli A330 tai 350.
Kaikille kentille ei laajarunkokoneilla voi lentää, tulee fyysiset rajoitukset vastaan ja myös operointimaksut voivat kentällä nousta niin isoiksi että isomman matkustajamäärän tuotolla ei ole kannattavampaa lentää. - Anonyymi
Olen lentänyt Lontooseen A350 koneella, konessa oli melko väljää, syynä ko tyypin käytölle oli reitillä kulkeva rahti.
- Anonyymi
Pienet kapearunkoiset tulevat lisääntymään merkittävästi koska moottorit kehittyneet ja koneiden suunnittelukin mikä tarkoittaa että pienetkin koneet voivat lentää liki 10.000km matkoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä561968Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651678Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411357Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2281295Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391169- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3161080IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3361070