Eila Aavakareen johdolla Kajaanin Perussuomalaiset ry. seuloivat erään kokeneen henkilön pois niin kuntavaaleista kuin aluevaaleistakin. Ei kai vaan nämä toimet tulleet nyt omaan nilkkaan kun kaikista etukäteisarvioista huolimatta "perukan poika" pesi tämän kajaanilaisen äänikuningattaren mennen tullen ja palatessa. Toteutuikohan tässä nyt se vanha sanonta "minkä taakseen jättää, sen edestään löytää"?
Vastaukset 36
- Anonyymi
Lyökää Kajaanin Perut lisää vettä myllyyn niin kohta olette hajallaan kuin varpus parvi.
- Anonyymi
Sama keskenään riitely jatkuu aivan varmasti
- Anonyymi
Hyvin sanottu 😄 niin siinä kirjaimellisesti kävi, paha sai palkkansa.
- Anonyymi
Aloituksessa hyvin kerrottu, juuri näin tässä kävi.
Onhan hänellä nyt tehtävä, jonka ilmoitti jossain-jää hoitamaan jalkavaivaista miestään🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan hänellä nyt tehtävä, jonka ilmoitti jossain-jää hoitamaan jalkavaivaista miestään🤣Ei keinonivelleikattua tarvitse hoitaa. Se vaiva paranee ajan kanssa. Koville se ottaa ja kuntoutus on rankkaa. Tiedän asian, koska olen itse sen kokenut. Sairaalan antamat ohjeet eivät riitä kuntoutukseen, vaan itse on tehtävä paljon asioita. Joskus käy niin, että polvi ei tule täysin kivuttomaksi koskaan. Ajoittaisen kivun kestää, kun tietää, että ihan koko ajan ei kivuista tarvitse kärsiä. On iso asia, jos yöt saa nukuttua kivuitta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei keinonivelleikattua tarvitse hoitaa. Se vaiva paranee ajan kanssa. Koville se ottaa ja kuntoutus on rankkaa. Tiedän asian, koska olen itse sen kokenut. Sairaalan antamat ohjeet eivät riitä kuntoutukseen, vaan itse on tehtävä paljon asioita. Joskus käy niin, että polvi ei tule täysin kivuttomaksi koskaan. Ajoittaisen kivun kestää, kun tietää, että ihan koko ajan ei kivuista tarvitse kärsiä. On iso asia, jos yöt saa nukuttua kivuitta.
No pittäähän sitä muutenkin hoitaa, kun on riippuvainen hoitajastaan ja on valvovan silmän alla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan hänellä nyt tehtävä, jonka ilmoitti jossain-jää hoitamaan jalkavaivaista miestään🤣Onhan siellä vielä valtuuston johtaminen ja muutama johtopaikka maakunnan ja valtakunnan luottamuselimissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No pittäähän sitä muutenkin hoitaa, kun on riippuvainen hoitajastaan ja on valvovan silmän alla.
Silloinhan asiat ovat hyvin, kun kumpikin on riippuvainen toisestaan ja on toinen toisensa valvovan silmän alla. Minua se voisi ruveta ahdistamaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloinhan asiat ovat hyvin, kun kumpikin on riippuvainen toisestaan ja on toinen toisensa valvovan silmän alla. Minua se voisi ruveta ahdistamaan...
Semmosta se rakkaus on. Kokeilisit joskus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan siellä vielä valtuuston johtaminen ja muutama johtopaikka maakunnan ja valtakunnan luottamuselimissä.
Puolue sai aikoinaan vaalivoiton ja siitä johtuu nuo luottamustoimet. Paikallisista persuista ei löytynyt halukkaita niihin hommiin, joten valinta on ollut pakon sanelema. Kyvyistä ja viisaudesta tässä ei ole kyse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ahdistaisi,eikä ole rakkauttakaan kun pittää vahata, ettei karkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liekö joskus antanut aihetta ja karkaillut? Tiedän, että toisen vahtiminen ei onnistu. Jos vahtimatta ei tiedä missä oma kulta on, niin silloin se homma loppuu siihen. Ainakin normaali-ihmisillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eihän sitä nyt ukkoo päästetä jalkapuolena mihinkään, vahittava on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eihän sitä nyt ukkoo päästetä jalkapuolena mihinkään, vahittava on.
Kyllä. Kohta olis rankametässä moottorisahan kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokeiltu on. Pitkä liitto on onnistunut ilman toisen vahtimista. Ainakaan vielä ei ole tarvinnut kummankaan vahtia toisiaan ja syrjähyppyjä ei ole ilmaantunut. Molemminpuolinen kunnioitus ja rakkaus on riittänyt. Olisi kauhea tilanne, jos toinen olisi katsellut ruohoa aidan takaa ja sen vuoksi pitäisi ruveta häntä vahtimaan. Siihen en suostuisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Kohta olis rankametässä moottorisahan kanssa.
Sama minun ukon kanssa. Käsi paketissa pittää päästä pilkille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liekö joskus antanut aihetta ja karkaillut? Tiedän, että toisen vahtiminen ei onnistu. Jos vahtimatta ei tiedä missä oma kulta on, niin silloin se homma loppuu siihen. Ainakin normaali-ihmisillä.
Kyllä on aihetta antanut-kajjaani tietää ..ei mitään pakan jauhantaa ole. Kun itse joutuu kohteeksi ja puhuu kokemuksensa niin ovat varmasti totta.
Joku taas räkyttää , että kuulopuhetta, mutta valitettavasti tottahan nämä ovat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on aihetta antanut-kajjaani tietää ..ei mitään pakan jauhantaa ole. Kun itse joutuu kohteeksi ja puhuu kokemuksensa niin ovat varmasti totta.
Joku taas räkyttää , että kuulopuhetta, mutta valitettavasti tottahan nämä ovat.Paskan ..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kokeile ..en haluasi tulla petetyksi
- Anonyymi00035
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole oikess rakkautta
- Anonyymi
HIRMU HALLITSIJAT SEULOVAT JA KURKISTELEVAT POTSILUUKUISTA!!!!
- Anonyymi
Ne kurkisteli päättyivät hyvin👍
- Anonyymi
Oikeus tapahtui näissä vaaleissa, kyllä kansa sen ymmärtää millaisten ihmisten ei koskaan tarvitse mennä eduskuntaan.
- Anonyymi
Kyllä
- Anonyymi
Toivottavasti Mikko järjestää äänestäjilleen tutustumismatkan Helsinkiin ja eduskuntaan - vaikkapa tulevana syksynä. Minäkin haluaisin lähteä siellä käymään.
- Anonyymi
Yhden kauden edustaja , sekin hyvä ettei Eila mummo päässyt sinne toheloimaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhden kauden edustaja , sekin hyvä ettei Eila mummo päässyt sinne toheloimaan.
Sinäkö se määrät voit taas yllättyä neljän vuoden päästä
- Anonyymi
Sehän mummo voisi lähteä mukaan niin siellä matkalla viihtyisi, voisi liennyttää sinuakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän mummo voisi lähteä mukaan niin siellä matkalla viihtyisi, voisi liennyttää sinuakin.
Sanoppas se voisi vaikka lauleskella matkan aikana porukan iloksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoppas se voisi vaikka lauleskella matkan aikana porukan iloksi.
Sitä uikutusta ei kuuntele pirukaan, kaikki ne luulevat olevansa laulajia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä uikutusta ei kuuntele pirukaan, kaikki ne luulevat olevansa laulajia.
Muistaakseni on joku karaoken mestari
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Karaoketaso tiedetään. Liekö sielläkään ollut osallistujia kuin yksi. Samoin kuin ne pilkkimestaruudet...
Heh, heh - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei kyllä todellakaan ole mikään karaoken mestari, ohut ja hiljainen ääni.
- Anonyymi00036
Anonyymi kirjoitti:
Karaoketaso tiedetään. Liekö sielläkään ollut osallistujia kuin yksi. Samoin kuin ne pilkkimestaruudet...
Heh, hehLaulanut issekseen
- Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Laulanut issekseen
Lapin tango on helppo luritella...
- Anonyymi
Cowboyhattu päähän
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 841157
- 73952
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut153858- 57690
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.181624- 43615
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4606- 30602
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t144601Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61575