Reaktiovideot

Anonyymi-ap

Reaktiovideot on esim youtubessa pinnalla erittäin suosittuina ja niitä onkin ihan mukava katsella. Yksi asia niissä kuitenkin en voi sanoa että häiritsee vaan lähinnä ihmetyttää. Minua ihmetyttää kovasti se miten tosissaan elokuvia katsotaan. Itse en pysty katsomaan elokuvia samalla tavalla koska tiedän ja luulisi muidenkin tietävän että ne on tehty näyttämään joltain ja todellisuus ei välttämättä näytä edes samalta. On jotenkin todella outoa nähdä reaktio vaikka ampumisesta kun katsoja luulee selkeästi että hän nyt näkee aidon oikean ampumisen ja kauhistuu siitä kuin joku ammuttaan. Oikeasti todennäköisesti näyttäsi sekin monesti erillaiselta. Olen alkanut miettimään että kuinka paljon lopulta ihmisen kokemus tietoisuus todellisuudesta ja käytösmallit on peräisin elokuvista ja sarjoista. En pysty ottamaan tosissani yhtään elokuvaa. Mikään kohtaus ei saa minua reagoimaan samalla tavalla kun reagoisin oikeassa tilanteessa. Ainoa mitä minusta saa irti ajatus että vau ompa hienosti tehty ja jotain naurun hekotusta.

0

136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
        Ikävä
        16
        457
      2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
        Ikävä
        10
        412
      3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
        Ikävä
        16
        347
      4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
        Ikävä
        3
        341
      5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
        Ikävä
        13
        206
      6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
        Ikävä
        1
        103
      7. 0
        90
      8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
        Tunteet
        0
        90
      9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
        70 plus
        3
        67
      10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
        Ikävä
        1
        61
      Aihe