Mulla on perinteinenvirallinen liittymä millä hoidan puhelut ja muun viestinnän. Toisena mulla on prepaid liittymä mitä käytän rekisterointiin ja muuhun missä kysytään puhelin numeroa. Mainosten takia en anna sitä omaa virallista.
-Prepaid liittymään kertyy saldo 10euroa per vuosi. Voinko käyttää sitä muuhun kuin puhumiseen?
Voinko maksaa sillä jotain tai ostaa palveluja?
Prepaid liittymän kasaantunut raha
5
665
Vastaukset 5
- Anonyymi
Kyllä voi käyttää.
- Anonyymi
jormalaiset kirjoitti:
Siis tarkkaan ottaen mihin ja missä? Itse en ole löytänyt.
Aiemmin, vuosia sitten pystyi ostamaan joistain asemien automaateista virvokkeita ja naposteltavaa. Vaan ei enää nykyään, arvelen. Nyt saldolla saa vain liittymään kuuluvia puhe- ja nettipaketteja.
- Anonyymi
jormalaiset kirjoitti:
Siis tarkkaan ottaen mihin ja missä? Itse en ole löytänyt.
Se selviää kaupoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 108664
Jasmin Vähäkangas valehtelee kolumnissaan. Hän ei ole "taaperon" äiti.
Lapsi ei taaperra. Vielä seurakunnan lehdessä valehtelee noin?63504- 35482
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha70429Hyvää yötä
Ikuinen kohtalo, sydänystävä, rakkauteni♥️.. kumpa olisimme saaneet elämältä mahdollisuuden!21419- 152414
Missähän pöytäkirja viipyy, taas?
Hallituksen kokouksessa oli eilen mielenkiintoisia asioita käsiteltävänä. Pöytäkirja on ollut yleensä saman iltana luett38399Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät30394Hyvästi feikit hiustenpidennykset - Kerttu Rissanen hurmaa uudella hiustyylillä
Kerttu Rissanen ihastuttaa uudella hiustyylillään ja lookillaan. Rissasella on totuttu näkemään pitkät hiukset ja hiust5391- 20371