Mulla on perinteinenvirallinen liittymä millä hoidan puhelut ja muun viestinnän. Toisena mulla on prepaid liittymä mitä käytän rekisterointiin ja muuhun missä kysytään puhelin numeroa. Mainosten takia en anna sitä omaa virallista.
-Prepaid liittymään kertyy saldo 10euroa per vuosi. Voinko käyttää sitä muuhun kuin puhumiseen?
Voinko maksaa sillä jotain tai ostaa palveluja?
Prepaid liittymän kasaantunut raha
5
308
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä voi käyttää.
- Anonyymi
jormalaiset kirjoitti:
Siis tarkkaan ottaen mihin ja missä? Itse en ole löytänyt.
Aiemmin, vuosia sitten pystyi ostamaan joistain asemien automaateista virvokkeita ja naposteltavaa. Vaan ei enää nykyään, arvelen. Nyt saldolla saa vain liittymään kuuluvia puhe- ja nettipaketteja.
- Anonyymi
jormalaiset kirjoitti:
Siis tarkkaan ottaen mihin ja missä? Itse en ole löytänyt.
Se selviää kaupoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1152128- 1231636
Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...821170Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara93973Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta60872- 21801
Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit46769- 47734
Pienimies pääsi kunnanjohtajaksi
Se oli suuri voitto meille kaikille, nyt saa Yli-torniolaiset maistaa miten kuntaa johdetaan.19724Kun satutin sinua
Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk30696