Mulla on perinteinenvirallinen liittymä millä hoidan puhelut ja muun viestinnän. Toisena mulla on prepaid liittymä mitä käytän rekisterointiin ja muuhun missä kysytään puhelin numeroa. Mainosten takia en anna sitä omaa virallista.
-Prepaid liittymään kertyy saldo 10euroa per vuosi. Voinko käyttää sitä muuhun kuin puhumiseen?
Voinko maksaa sillä jotain tai ostaa palveluja?
Prepaid liittymän kasaantunut raha
5
309
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä voi käyttää.
- Anonyymi
jormalaiset kirjoitti:
Siis tarkkaan ottaen mihin ja missä? Itse en ole löytänyt.
Aiemmin, vuosia sitten pystyi ostamaan joistain asemien automaateista virvokkeita ja naposteltavaa. Vaan ei enää nykyään, arvelen. Nyt saldolla saa vain liittymään kuuluvia puhe- ja nettipaketteja.
- Anonyymi
jormalaiset kirjoitti:
Siis tarkkaan ottaen mihin ja missä? Itse en ole löytänyt.
Se selviää kaupoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446