Haaveilluusio-omistaja.

Anonyymi-ap

Omistan Kainuusta 50 hehtaaria metsää perintönä, mutta en ole koskaan nähnyt sitä.
Vantaalta omistan kerrostalon jonka olen nähnyt yhden kerran.
Purinamissa omistan 450 neliöö tolppien nokassa ja puumajan sen vieressä.
Mersuja minulla on kolme.

En enään omista yhtä valokuvaa jonka tein kahdesta valokuvasta, koska latasin sarjan ylläpidolle että vexvex vaan.

2010

13

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse asiassa sitä metsää on 200 hehtaaria, mutta se on jaettu neljään osaan ja yksi neljästä ei halua metsälle tehtävän mitään, joten siellä se vanhenee hoitamattomana kenties kelvottomaksi. Ei kiinnosta minua.

      En omista kerrostaloa vaan asunto-osakeyhtiön, jolla on hallintaoikeus asuntoihin ja enemmistöosakkaana (100%) puheenjohtajuus hallituksessa.

      Puumaja on valmis ollut jo syksyllä. Hyvin suosittu, mutta poikaa ei voi vielä sinne laskea ilman aikuisen valvontaa jaukonilmalla käyttökiellossa.

      Mersuja ei ole kuin yksi. Toinen on kuulema osamaksulla ja kolmas on nykyään Ford. Ei kelvannut diesel- Mersu sporttipojalle.

      Valokuvista voit kysellä ja tilailla täsmäkuvia, kun näen ensin sen ensimmäisen kuvan Chiang Maista, enkä puhu nyt makkaratalon Chiang Maista.

      2010

      • Anonyymi

        Minä omistan myös aivot jotka 24/7 ajattelee Chiang Maita.

        2010


      • Anonyymi

        Köh köh saanen Kymppi kohteliaimmin tiedustella koska omassa suvussasi on henkilö jonka kanssa et tule toimeen omaisuuksiin liittyvissä asioissa, niin mihin perustat luottamuksesi vuokramaallasi, että vaimon suku olisi sinun kanssasi samanmielisiä esimerkiksi tilanteessa, että vaimosi kyllästyy sinuun kuten kaksi aiempaa?
        Katsos kun asia on niin että mikäli joudut ei toivotuksi henkilöksi, niin on yhdentekevää mitä jossain papereissa lukee, sinä poistut maisemista.


      • Anonyymi

        Niin mutta minä olen varakas atleetti ja omistan kloonipataljoonan.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Köh köh saanen Kymppi kohteliaimmin tiedustella koska omassa suvussasi on henkilö jonka kanssa et tule toimeen omaisuuksiin liittyvissä asioissa, niin mihin perustat luottamuksesi vuokramaallasi, että vaimon suku olisi sinun kanssasi samanmielisiä esimerkiksi tilanteessa, että vaimosi kyllästyy sinuun kuten kaksi aiempaa?
        Katsos kun asia on niin että mikäli joudut ei toivotuksi henkilöksi, niin on yhdentekevää mitä jossain papereissa lukee, sinä poistut maisemista.

        Olen ystävällinen hölmö kun vastailen moisiin kysymyksiin, jotka ei kuulu tälle palstalle mitenkään, mutta kiitän mielenkiinnosta.

        Mainittu henkilö ei ole sukua minulle, vaan edesmenneen isäpuoleni siskonmies, jolla on vakavia mielenterveyden ongelmia, muun muassa vainoharhoja. Hän pelkää että heitä petetään, jos metsä laitetaan pakettiin tai harvennukseen.

        Minä lähdin ekasta liitosta, vaimo lähti tokasta liitosta. Kummassakaan tapauksessa ei ole yhtä syytä vaan kahden ihmisen kauppa joka toimi aikansa ja minulle ei tuottanut ongelmia jakaa omaisuutta erojen hetkillä, en ole katkeroituvaa sorttia, surevaa kyllä mutta I do my crying in the rain.

        Raha on minulle merkityksetöntä, lähinnä siksi että kävi miten kävi, sitä jää minulle riittävästi loppuelämäksi, eikä talo Thaimaassa vieläkään ole kuin stadilaisen kaksion hintainen ja minulla olisi vara menettää vaikka kymmenen sellaista.

        En ajattele moisia asioita, koska se on liian iso jos, jotta se voisi toteutua. Ottaisin tod näk uuden ja nuoremman ja elelisin taas muutaman villin vuoden, toki samalla lapsista huolehtien. Isyys ei pääty eroon.

        Selkeän kusetuksen toki kostaisin, mutta olen sen verran hyvä ihmistuntija että vaimoni kuolee mieluummin kuin kusettaa ketään. Maailman kiltein ihminen. Osaa kyllä suuttua ja siinä määrin, että en koskaan uskaltaisi pettää häntä niin kauan kuin on rinkula sormessa, eikä tee edes mieli.

        Muistutan myös että en pettänyt toistakaan vaimoani koskaan, hän kyllä petti minua kahdesti. Osaan olla myös uskollinen, vaikka mielestäsi olen häntäheikki.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ystävällinen hölmö kun vastailen moisiin kysymyksiin, jotka ei kuulu tälle palstalle mitenkään, mutta kiitän mielenkiinnosta.

        Mainittu henkilö ei ole sukua minulle, vaan edesmenneen isäpuoleni siskonmies, jolla on vakavia mielenterveyden ongelmia, muun muassa vainoharhoja. Hän pelkää että heitä petetään, jos metsä laitetaan pakettiin tai harvennukseen.

        Minä lähdin ekasta liitosta, vaimo lähti tokasta liitosta. Kummassakaan tapauksessa ei ole yhtä syytä vaan kahden ihmisen kauppa joka toimi aikansa ja minulle ei tuottanut ongelmia jakaa omaisuutta erojen hetkillä, en ole katkeroituvaa sorttia, surevaa kyllä mutta I do my crying in the rain.

        Raha on minulle merkityksetöntä, lähinnä siksi että kävi miten kävi, sitä jää minulle riittävästi loppuelämäksi, eikä talo Thaimaassa vieläkään ole kuin stadilaisen kaksion hintainen ja minulla olisi vara menettää vaikka kymmenen sellaista.

        En ajattele moisia asioita, koska se on liian iso jos, jotta se voisi toteutua. Ottaisin tod näk uuden ja nuoremman ja elelisin taas muutaman villin vuoden, toki samalla lapsista huolehtien. Isyys ei pääty eroon.

        Selkeän kusetuksen toki kostaisin, mutta olen sen verran hyvä ihmistuntija että vaimoni kuolee mieluummin kuin kusettaa ketään. Maailman kiltein ihminen. Osaa kyllä suuttua ja siinä määrin, että en koskaan uskaltaisi pettää häntä niin kauan kuin on rinkula sormessa, eikä tee edes mieli.

        Muistutan myös että en pettänyt toistakaan vaimoani koskaan, hän kyllä petti minua kahdesti. Osaan olla myös uskollinen, vaikka mielestäsi olen häntäheikki.

        2010

        Ulkoruokintaan on muitakin syitä kuin pettäminen, esimerkiksi että sinä olet hermoheikko, omanapanarsisti, addikti lukuisissa asioissa, aina oikeassa, voipi olla että sinuun on vain yksinkertaisesti helppo kyllästyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä omistan myös aivot jotka 24/7 ajattelee Chiang Maita.

        2010

        Mullapas onkin hunajata arvaappa missä, resuperse.
        By NumBall HHN 62v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulkoruokintaan on muitakin syitä kuin pettäminen, esimerkiksi että sinä olet hermoheikko, omanapanarsisti, addikti lukuisissa asioissa, aina oikeassa, voipi olla että sinuun on vain yksinkertaisesti helppo kyllästyä.

        Alkoholismi joka sinulla myös on erittäin suuri ongelma, on useinmiten syy perheestä poistamiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulkoruokintaan on muitakin syitä kuin pettäminen, esimerkiksi että sinä olet hermoheikko, omanapanarsisti, addikti lukuisissa asioissa, aina oikeassa, voipi olla että sinuun on vain yksinkertaisesti helppo kyllästyä.

        Niin ja voipi olla myös, että sinulla on liian iso penis, tällaiselle tavalliselle tytölle ja haluat tökkiä minua sillä liian usein. Yäks.
        By NumBall HHN 62v.


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🍑 ­­N­­­y­­­m­­­f­­­o­­­m­a­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#178108726

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      "Raha on minulle merkityksetöntä, lähinnä siksi että kävi miten kävi, sitä jää minulle riittävästi loppuelämäksi,"

      Uskon että on noin ja juuri siksi ihmetyttää MIKSI iskit kätesi wanhaan vuokratalon pa*kaan.
      Ja vielä Vantaalla! Stadin olisin ymmärtänyt....

      Olisit edes säälinyt tyttöäsi.

      • Anonyymi

        Haaverahoja voi laittaa vaikka kuukausittain haaveautoonkin, ihan sama minne, täysin merkityksetöntä reaalielämässä, mutta palstalla pieni sielu saa nautinnon.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2087
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      117
      1584
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1510
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1216
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      482
      1121
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      67
      1118
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      953
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      922
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      876
    Aihe