eka kerta sattuu vieläki

Anonyymi-ap

oon 13 ja menetin mun neitsyyden yhelle tyypille joka veti molempii reikii. se sano et verentulo ja kipu on täysin normaalii ekalla kerralla mut nyt siit on menny jo neljä päivää ja mua sattuu vieläki (esim istumine ja varsinki jos kosken sinne). pitäiskö mun käyä jossaa terkkarilla tai jotain

17

1126

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mä voin tulla sinne kurkkaan onks kaikki kunnossa😏

    • Anonyymi

      ton ikästen ei kyllä pitäis harrastaa seksiä, varsinkaa ”yhen tyypin kaa”.

      • Anonyymi

        miksei? me molemmat haluttii ja se oli iha chillii


    • Anonyymi

      Ja sitten vielä maan on litteä, pimppisi kestää kyllä naisen alku.

    • Anonyymi

      mitäs menit panemaa

    • Anonyymi

      Eka kerta varmaan sattuu jos ei osaa rentoutua. Myös liian rajusti sisään työntö aiheuttaa kipua ja samoin myös jos pimppaa ei ole riittävän kostunut tai kalua ei ole liukastetta ennen sisään työntöä. Verta voi tulla vähän ekalla kerralla, se on normaalia, mutta jos verta tulee vielä ekan panon jälkeen se ei ole enää normaalia.
      Toivottavasti käytitte ehkäisyä, esim kondomia? Sanoit, että tuli molempiin reikiin, eli tarkoititko että työnsi pimppiin ja pyllyyn? Pylly seksissä pitää aina käyttää liukastetta, muuten sattuu ihan varmasti.

      • Anonyymi

        ei käytetty mut mul on ollu vuoden e-pillerit käytös (ei siis seksin vuoks vaa menkkakipuihin ja akneen liityye). ja joo tarkotin mut käytettii siis molemmissa liukastetta mut emmätiiä olimmä sit jotenki tosi jännittyny tai jotaan


    • Anonyymi

      Varmaa riippuu vähän siitä minkälaista seksiä harrastitte ja minkä kokosia molemmat on. Neljä päivää on kyllä sinänsä aika paljon et jos kipu ei ala pikkuhiljaan laantumaan nii ehkä jolleki aikuselle ois tosiaa hyvä siitä sanoa.

    • Anonyymi

      eka kerta kuuluuki sattua, varsinki jos sun ikäsenä alottaa. sun keho on viel kehittymäs.

    • Anonyymi

      en nyt muuten ota kantaa mut neitsyyttään menettäes ei ehk kannattais hypätä heti sinne syvään päähän. eli en välttii suosittelis peppuseksii tollee ekaks kerraks. mut kukin tavallaan, toivottavasti oli ok kokemus ja lakkaa sattumasta piakkoin!

    • Anonyymi

      jos teillä ei ollu kumii käytössä nii oliko se toine osapuoli neitsyt myös tai käyny testeissä? koska muuten mahollisuus seksitauteihin.

    • Anonyymi

      Kyllä nuo oireet viittaa aidsiin, äkkiä lääkäriin!

    • Anonyymi

      Voit lohduttautuu sillä tunteella et jos sua sattu nii äijälles varmaa tuntu taivaalliselta

    • Anonyymi

      sun pimppi ei oo vaa tottunu panemisee. teette saman muutaman kerra uuestaa nii luulis helpottavan.

    • Anonyymi

      Onnistuuko ulostaminen kuitenkin normaalisti? Ettei vaan ois pahoja sisäisiä vaurioita tullu.

    • Anonyymi

      Ei muuta kun jatkat vaan paneskelua kyllä.ne paikat siitä venyy ja löystyy. Kohta kun pieraiset kuuluu vaan Puuuhhh. ja kakat tulee ittestään housuun etkä voi mitään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4562
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe