Löytyiskö mistään tietoa Kaakkoisralli 2023 reitistä?
Kaakkoisralli 2023
10
2515
Vastaukset
- Anonyymi
löytyy kyllä...kilpailupäivän aamuna saa ostaa kartan...ennen ei kukaan tarvi reitistä mitään tietoa...ö
- Anonyymi
👍👍
- Anonyymi
Nuotista ajavat tarvii
- Anonyymi
Kyllä tarvitsee etukäteen tiedon reitistä, että pääsee mökiltä pois. Nyt ihmettelemme, mistä kautta voimme lähteä ajamaan kotia kohti. Eipä tunnu helpolla löytyvän netistä reittiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tarvitsee etukäteen tiedon reitistä, että pääsee mökiltä pois. Nyt ihmettelemme, mistä kautta voimme lähteä ajamaan kotia kohti. Eipä tunnu helpolla löytyvän netistä reittiä.
Mökkiläisille kyllä ilmoitetaan rallin aikataulut hyvissä ajoin. Mökkiläiset tietää ne joilla ei ole mökkiä kyselee täällä.
- Anonyymi
Kaikki vanhoja pätkiä, pari toisin päin. Kartasta näkee.
- Anonyymi
En tiiä mutta kannattaa suunnata ennemmin tammisaareen
- Anonyymi
Tiptongii vein jakkaran nypylle jo valmiiks
- Anonyymi
Ralliporukka ihan perseestä, niiltä turha kysellä mitään, sisäsiittoisia ja omahyväisiä👍
- Anonyymi
Juu eivät osaa kun ryypätä ja kuseksia pitkin nurkkia😂
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882