Moi. Olen keskustellut ihmisen kanssa kuka oli asunut hollannissa 20 vuotta.. Hän kertoi että alankomaissa/hollannissa on todella paljon Homeisia taloja , paljon hometta taloissa / asunnoissa. Ihmiset " Sietävät" tai " ovat tottuneita" asumaan taloissa/ asunnoissa , joissa hometta..
Onko ihmisillä kokemusta aiheesta? Onko Alankomaissa/Hollannissa todella kaikissa/ useimmissa taloissa/asunnoissa hometta?
Onkohan tuollainen asuminen vaarallista ihmisille , ihmisen terveydelle?
Muuten alankomaat/ Hollanti vaikuttaa ihanalta , viehättävältä kansalta ja kulttuurilta..
Sinnehän voisi mennä joskus vaikka töihinkin !
Harmittaa tuo home- tilanne ja asia.. Onko teillä muut ihmiset näkemyksiä näkökulmia tähän aiheeseen?
Jättäisittekö Alankomaissa asumisen pois , koska asunnoissa paljon hometta?
Kiitos
Rohkeasti Vastatkaa Fiksuja vastauksia!
Alankomaiden asunnoista/ asumisesta!
Anonyymi-ap
1
523
Vastaukset
- Anonyymi
Alankomaat on vanha siirtomaavalta, jota ei maa-alueena pitäisi olla olemassa: vapauttakaa padot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848505
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593692
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292076