Remo 9a älypuhelin

Anonyymi-ap

24 keskustepalsta kun kirjoittaa jonkun sana tulee punainen viiva sanan alle ja se muuttaa sen ihan eri sanaksi vaikka 5 kertaa sen korjaa aina se muuttuu, automaattinen tekstin korjaus päällä vai viirus tai haittaohjelma ärsyttää todella paljon aina joka kerta .😬🤬😫.

11

461

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näppäimistön asetuksista voi laittaa tekstin korjauksen pois toiminnasta ja niin halutessaan vielä järjestelmäasetuksissa kohdassa 'Lisäasetukset' - 'Kielet ja syöttötapa' - 'Oikoluku' - oikeinkirjoituksen tarkistuksen pois päältä.

    • Anonyymi

      OIREET VAIN PAHEVENEVAT : 24 keskustelu palstalle kirjoittaa text saa valmiiksi hyppää yhtäkkiä jonnekin googlen tietoturva sivulle ,google crome ponnahdus ikkunoiden esto toimintoa jos se auttaisi.ei joka kerta 100-200€ puhelimia heittää seinälle.Joku viirus tai haittaohjelma kulkee aina A,B,C,G,F eri ohjelmasta eri ohjelmaan,ärsyttävää ,ei lähde käyntiin, ei sammu, salasana ei toimi, salasanoja ei ilmesty ollenkkaan, Bluetooth toimi alussa sekin lakkasi toimimasta,siirto toisesta puhelimesta,ääntä kuuluu mistä se kuuluu??,telakkarin ääni kuuluu älypuhelimesta, en koskaan kytkenyt sitä toimiin sieltä kautta .älypuhelimessa samat asetukset kuin pöytä tietokoneella ???. Sellaisia asetuksia löytänyt ainakaan ollenkaan it- ammatilainen tietää mistä ne löytyy ja panna kohdilleen.Lakkaisi tämän puhelimen temppuilu.🤔☹️☹️😬.

      • Anonyymi

        Remi 9a =uusin oire jatkuvasti tulee kirjaudu sähköpostiin.24 suomi palstalle kirjoitta ip osoitteesi on lukittu asiattomien viestin kirjoittamisesta joku muu käyttää minun ip osoitetta silloin kun on puhelin auki luki katso oma ip osoitteesi katsottu tiedän myös missä sitä käytetää eikä paikka ole alkuunkaan .Se Missä minä OLEN😬😊🤫🥶🤐🤫☹️👾👿☠️🔥🌋🌀🌪️💻🔓⛔🇫🇮Näistä merkeistä tunnistin sinut,mitäkähän sinä tällä mahdatkaan voittaa tuttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Remi 9a =uusin oire jatkuvasti tulee kirjaudu sähköpostiin.24 suomi palstalle kirjoitta ip osoitteesi on lukittu asiattomien viestin kirjoittamisesta joku muu käyttää minun ip osoitetta silloin kun on puhelin auki luki katso oma ip osoitteesi katsottu tiedän myös missä sitä käytetää eikä paikka ole alkuunkaan .Se Missä minä OLEN😬😊🤫🥶🤐🤫☹️👾👿☠️🔥🌋🌀🌪️💻🔓⛔🇫🇮Näistä merkeistä tunnistin sinut,mitäkähän sinä tällä mahdatkaan voittaa tuttu.

        Ei mikään ihme näissä puhelimissa..


      • Anonyymi

        Remi 9a =text viestit katoavat itsestään yön aikana 3 kertaa saman joutunut suorittamaan vaikka puhelin on sammutettuna virta pois ei akkua irroitettuna ei tosin pysty kiinteä tai sim- korttia toinen puhelin 7.v. takaisia viestejä eivätkä ole karanneet tosin ei ole älypuhelin siinäkin omituisia oireita haittaohjelma piipailee itsestään ei loydy text viestiä,yöllä piipailee ruveta sammuttaan yöksi.Lukee monesti lähetetään viestiä tuntemattomaan numeroon ,viimeksi yritti lähettää lukollista system viestiä 123kb painoin sammuta ei loppunut ei auttanut piti sammuttaa koko puhelin sd kortilta system 🔓viestiä tuntemattomaan numeroon 42 numeroa ,kirjaimia hds viestiä lähettämässä muuten hyvä ja iskun kestävä 2m tipahti rautalevyn päälle toiminta loppuu kohta 3G puhelin 2G muuttuu toimiiko text,kuva iesti,puhelut ei kokemusta elisan,telia,dna, 2G kuva viestejä lähettävät valvontakameroista ,text viesti ,puhe sen näkee sitten kun se tapahtuu .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Remi 9a =text viestit katoavat itsestään yön aikana 3 kertaa saman joutunut suorittamaan vaikka puhelin on sammutettuna virta pois ei akkua irroitettuna ei tosin pysty kiinteä tai sim- korttia toinen puhelin 7.v. takaisia viestejä eivätkä ole karanneet tosin ei ole älypuhelin siinäkin omituisia oireita haittaohjelma piipailee itsestään ei loydy text viestiä,yöllä piipailee ruveta sammuttaan yöksi.Lukee monesti lähetetään viestiä tuntemattomaan numeroon ,viimeksi yritti lähettää lukollista system viestiä 123kb painoin sammuta ei loppunut ei auttanut piti sammuttaa koko puhelin sd kortilta system 🔓viestiä tuntemattomaan numeroon 42 numeroa ,kirjaimia hds viestiä lähettämässä muuten hyvä ja iskun kestävä 2m tipahti rautalevyn päälle toiminta loppuu kohta 3G puhelin 2G muuttuu toimiiko text,kuva iesti,puhelut ei kokemusta elisan,telia,dna, 2G kuva viestejä lähettävät valvontakameroista ,text viesti ,puhe sen näkee sitten kun se tapahtuu .

        Melko pitkään lähetetty 2G liittymästä valvontakameran kuvia jos ruvettasiin lähettämään 3G liittymästä kuvia kuvan laatu vielä parempaa olen katsonut joskus kuvatallenetta näki joku oli käynyt mutta ei nähnyt auton rekisteri numeroa minulla kamera lukee 1600x1200 rekisteri numeron surentamaan seuraava kehitysaskelma riistakamera 5000x3000 ottaa kuvan tarkasti 50 m eikä vain 28m enintään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melko pitkään lähetetty 2G liittymästä valvontakameran kuvia jos ruvettasiin lähettämään 3G liittymästä kuvia kuvan laatu vielä parempaa olen katsonut joskus kuvatallenetta näki joku oli käynyt mutta ei nähnyt auton rekisteri numeroa minulla kamera lukee 1600x1200 rekisteri numeron surentamaan seuraava kehitysaskelma riistakamera 5000x3000 ottaa kuvan tarkasti 50 m eikä vain 28m enintään.

        Ei se kuvien laatu parane mitä nopeampi yhteys on..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melko pitkään lähetetty 2G liittymästä valvontakameran kuvia jos ruvettasiin lähettämään 3G liittymästä kuvia kuvan laatu vielä parempaa olen katsonut joskus kuvatallenetta näki joku oli käynyt mutta ei nähnyt auton rekisteri numeroa minulla kamera lukee 1600x1200 rekisteri numeron surentamaan seuraava kehitysaskelma riistakamera 5000x3000 ottaa kuvan tarkasti 50 m eikä vain 28m enintään.

        Vielä se puuttuu 5G nopeus kuva 50M ja kuvaa 50metristä ehkä sitten kun siirrytään 6G liittymään 5-10 vuoden kuluessa kuvat tulevat jo sähköpostiin älypuhelimeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Remi 9a =text viestit katoavat itsestään yön aikana 3 kertaa saman joutunut suorittamaan vaikka puhelin on sammutettuna virta pois ei akkua irroitettuna ei tosin pysty kiinteä tai sim- korttia toinen puhelin 7.v. takaisia viestejä eivätkä ole karanneet tosin ei ole älypuhelin siinäkin omituisia oireita haittaohjelma piipailee itsestään ei loydy text viestiä,yöllä piipailee ruveta sammuttaan yöksi.Lukee monesti lähetetään viestiä tuntemattomaan numeroon ,viimeksi yritti lähettää lukollista system viestiä 123kb painoin sammuta ei loppunut ei auttanut piti sammuttaa koko puhelin sd kortilta system 🔓viestiä tuntemattomaan numeroon 42 numeroa ,kirjaimia hds viestiä lähettämässä muuten hyvä ja iskun kestävä 2m tipahti rautalevyn päälle toiminta loppuu kohta 3G puhelin 2G muuttuu toimiiko text,kuva iesti,puhelut ei kokemusta elisan,telia,dna, 2G kuva viestejä lähettävät valvontakameroista ,text viesti ,puhe sen näkee sitten kun se tapahtuu .

        Nettipankkiin kun menee se herjaa tämä tilinumero ei ole sinun nämä nettitun ukset eivät ole sinun toiselle henkilölle joka toinen kerta tapahtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melko pitkään lähetetty 2G liittymästä valvontakameran kuvia jos ruvettasiin lähettämään 3G liittymästä kuvia kuvan laatu vielä parempaa olen katsonut joskus kuvatallenetta näki joku oli käynyt mutta ei nähnyt auton rekisteri numeroa minulla kamera lukee 1600x1200 rekisteri numeron surentamaan seuraava kehitysaskelma riistakamera 5000x3000 ottaa kuvan tarkasti 50 m eikä vain 28m enintään.

        Riistakamera ip luokka muuttaa 65 tuohon 85 ip ja lämmön kesto myös 65+ 75+ asteeseen


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 97
      1824
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1815
    3. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1804
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1563
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1340
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1300
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1276
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1271
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe