Ansaitsivatko persut toisen sijan? Ei ainakaan ensimmäistä sijaa, porsaat.
IL:
Näkökulma: ”Armonlaukaus keskustalle” - heitto taisi olla viimeinen niitti laajalle porvaripohjalle
Juha Ristamäki
Hallitusta voitaisiin yrittää kasaan joko kokoomus-perussuomalaiset - tai kokoomus-SDP -rungon ympärille, mukaan tulisivat RKP ja KD, kirjoittaa Juha Ristamäki.
elsingin Sanomat vieraili maanantaina perussuomalaisten puoluetoimistolla. Voitontunnelmissa olleen PS:n puoluesihteeri Arto Luukkasen lehdelle heittämä juttu sai monet keskustalaiset haukkomaan henkeään. HS:n mukaan tilanne meni näin:
Puoluesihteeri Luukkanen nojaa tuolissaan taaksepäin ja hymyilee leveästi.
”Annoimme keskustalle... coup de grâce. Tiedätkö mitä se tarkoittaa?”
Armonlaukauksen?
”Kyllä.”
Luukkasen heitto oli lievästi sanottuna varomaton tilanteessa, jossa sekä kokoomus että perussuomalaiset ovat viestittäneet, että myös keskusta tarvittaisiin mukaan porvarihallitukseen. Luukkanen potkaisi maassa makaavaa keskustaa tilanteessa, jossa ei enää ollut yhtään ääntä jaossa.
Persujen puoluesihteeri:Armonlaukaus keskustalle
8
105
Vastaukset
- Anonyymi
Mautonta, mutta sopii persuille.
- Anonyymi
Tästä on Petteri Orpon hyvä aloittaa.
- Anonyymi
suomen rasistisin puolue
- Anonyymi
Keskusta itse järjesti sikolättinsä.
- Anonyymi
Keskustan alamäki taisi jyrkentyä juuri Juha Sipilän johdossa sen kuuluisan Kikyn takia ja trendi jatkui sen mukaisesti. Noin siinä käy kun rajuihin toimenpiteisiin ryhdytään ja tämä on myös tulevan hallituksen kohtako, mikäli aikomuksensa toteuttavat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskustan alamäki taisi jyrkentyä juuri Juha Sipilän johdossa sen kuuluisan Kikyn takia ja trendi jatkui sen mukaisesti. Noin siinä käy kun rajuihin toimenpiteisiin ryhdytään ja tämä on myös tulevan hallituksen kohtako, mikäli aikomuksensa toteuttavat.
Leikattavahan se on rajusti ja tehostettava. Kansa ei varmasti tule tykkäämään ja halpatöihin pitäisi saada suurin määrin ihan kotosyntysiä sekä hoitajiksi.
- Anonyymi
Laukkasellahan oli oma kyselyohjelma konkkaan menneellä helluntaijohtoisella Alfalla.
Kyseli siellä dosenttina jokaiselta vieraalta vuoron perään lukulasien yli opettajamaisesti katsoen, että eikö olekkin inhottavia nuo vihervasemmistopunikit.
Joidenkin mielestä oli mutta suurin osa vieraista väisti vaivautuneina kysymykseen vastaamasta. - Anonyymi
Persuilla se sikolätti eikä keskustalla, miettikääpä nyt edes hetken millaista porukkaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938696
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264858- 504308
- 623867
- 513246
- 503060
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.542790Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422415