Persujen puoluesihteeri:Armonlaukaus keskustalle

Anonyymi-ap

Ansaitsivatko persut toisen sijan? Ei ainakaan ensimmäistä sijaa, porsaat.

IL:
Näkökulma: ”Armonlaukaus keskustalle” - heitto taisi olla viimeinen niitti laajalle porvaripohjalle
Juha Ristamäki
Hallitusta voitaisiin yrittää kasaan joko kokoomus-perussuomalaiset - tai kokoomus-SDP -rungon ympärille, mukaan tulisivat RKP ja KD, kirjoittaa Juha Ristamäki.
elsingin Sanomat vieraili maanantaina perussuomalaisten puoluetoimistolla. Voitontunnelmissa olleen PS:n puoluesihteeri Arto Luukkasen lehdelle heittämä juttu sai monet keskustalaiset haukkomaan henkeään. HS:n mukaan tilanne meni näin:

Puoluesihteeri Luukkanen nojaa tuolissaan taaksepäin ja hymyilee leveästi.

”Annoimme keskustalle... coup de grâce. Tiedätkö mitä se tarkoittaa?”

Armonlaukauksen?

”Kyllä.”

Luukkasen heitto oli lievästi sanottuna varomaton tilanteessa, jossa sekä kokoomus että perussuomalaiset ovat viestittäneet, että myös keskusta tarvittaisiin mukaan porvarihallitukseen. Luukkanen potkaisi maassa makaavaa keskustaa tilanteessa, jossa ei enää ollut yhtään ääntä jaossa.

8

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mautonta, mutta sopii persuille.

• Anonyymi

Tästä on Petteri Orpon hyvä aloittaa.

• Anonyymi

suomen rasistisin puolue

• Anonyymi

Keskusta itse järjesti sikolättinsä.

• Anonyymi

Keskustan alamäki taisi jyrkentyä juuri Juha Sipilän johdossa sen kuuluisan Kikyn takia ja trendi jatkui sen mukaisesti. Noin siinä käy kun rajuihin toimenpiteisiin ryhdytään ja tämä on myös tulevan hallituksen kohtako, mikäli aikomuksensa toteuttavat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keskustan alamäki taisi jyrkentyä juuri Juha Sipilän johdossa sen kuuluisan Kikyn takia ja trendi jatkui sen mukaisesti. Noin siinä käy kun rajuihin toimenpiteisiin ryhdytään ja tämä on myös tulevan hallituksen kohtako, mikäli aikomuksensa toteuttavat.

Leikattavahan se on rajusti ja tehostettava. Kansa ei varmasti tule tykkäämään ja halpatöihin pitäisi saada suurin määrin ihan kotosyntysiä sekä hoitajiksi.

• Anonyymi

Laukkasellahan oli oma kyselyohjelma konkkaan menneellä helluntaijohtoisella Alfalla.
      Kyseli siellä dosenttina jokaiselta vieraalta vuoron perään lukulasien yli opettajamaisesti katsoen, että eikö olekkin inhottavia nuo vihervasemmistopunikit.
      Joidenkin mielestä oli mutta suurin osa vieraista väisti vaivautuneina kysymykseen vastaamasta.

• Anonyymi

Persuilla se sikolätti eikä keskustalla, miettikääpä nyt edes hetken millaista porukkaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      193
      8696
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4858
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4308
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3867
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3246
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3060
    7. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      54
      2790
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2716
    9. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2511
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      42
      2415
    Aihe