Kissanpentu

Anonyymi-ap

Mistä voisin etsiä kissanpentua meille?
Torilta ei löydy. Etsin maatiaskissaa kollia, että olisi madotettu ja rokotettu. Voin viedä itse leikattavaksi. Varsinais-suomi alueelta.
Hinta max 400e jos myös sirutettu.

5

605

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vai oikein 400€. Ja siihen hintaan pitää olla madotettu, rokotettu ja sirutettu. Pitääkö olla myös ruokittu ja juotettu? Saisiko olla vielä jotain muuta hintaan, joka ei kunnolla kata edes edellä mainittuja toimenpiteitä?

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        ❤️ ­­­N­­­y­­m­f­­o­m­­­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17811799f

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Meillä on samanlainen ongelma, kissanpentua ei löydy Tampereen alueelta ja ihmiset haluavat pyytää pennuista 800-1200e.
      Ottaen huomioon että vien itse eläinlääkäriin Veteriin (Evidensia) tarkastukseen, sirutukseen, leikkautukseen jne, niin mielestäni kissan ensimmäisen 14 viikon elämän aikaisia kustannuksia minun ei tulisi kuitenkaan korvata.

      Aiemman kissani kustannukset olivat 17 vuoden aikana moneen kertaan tuhansia euroja, mm. tehohoito, joten rahanmeno kissan takia ei ole vierasta ja siihen on varauduttu.

      Meillä on parivuotias kissa, joka kaipaisi kaveria tämän aiemman poistuttua keskudestamme, mutta menee kauan ennenkuin sopiva löytyy, sitä on etsitty jo pitkään. En vain kertakaikkiaan halua sitä mahdollisuutta, että emokissalla teetetään jatkuvasti pentuja rahan takia, koska se on täysin mahdollista ja varmuutta asiaan ei saa. Esim. Facebookissa pyörii edelleen samoja nimiä myymässä kissoja kuin nuoremman kissani hankinnan aikaan.

      Yhdistyksissä pentukissa maksaa noin 150-250e yhdistyksestä riippuen, mutta Tampereen kokoisessa kaupungissa jokainen näistä pennuista saa kodin ja kysyjiä on aina kymmeniä ellei satoja. Suomessa on paljon ei-toivottuja kissoja, mutta ne eivät tunnu koskaan saavan kotia, vaan päätyvät heitteille. Miksi näitä ei ilmoitella koskaan, omistajien pitäisi pystyä edes sen verran, että etsisivät niille kodit.

      • Anonyymi

        Siis mitä ihmeen idiootinlogiikkaa sinä suollat? Noin tyhmälle ei kenenkään pidä myydäkään mitään kaktusta kummempaa.

        "...mielestäni kissan ensimmäisen 14 viikon elämän aikaisia kustannuksia minun ei tulisi kuitenkaan korvata."

        Totta mooses pitää. Meinasitko sinä, että kissoja kasvatetaan hyväntekeväisyysperiaatteella? Kuinka monta sellaista hullua ajattelit maailmaan mahtuvan, että käyttävät hirveästi rahaa pentuihin vain siksi, että sinäsinäsinä saisit oman katin? Sinun todellakin kuuluu maksaa paitsi ne kulut, myös jotain ylimääräistä. Kukaan ei jaksa hoitaa oman työnsä ohella pentueita viimeisen päälle hyvin, jos käteen jää muutama euro tai mennään jopa miinuksen puolelle. Se raha on ihan pakollinen asia myös niille viimeisen päälle kaiken oikein tekeville kasvattajille. Muutoin saat kasvattaa kattisi itse tai kääntyä pentutehtaiden puoleen. Pentutehtaissa kissat voivat olla vähän halvempia, sillä laatu ei ratkaise vaan määrä. Silloin ei mitään ole tehty täydestä sydämestä.

        "En vain kertakaikkiaan halua sitä mahdollisuutta, että emokissalla teetetään jatkuvasti pentuja rahan takia..."

        Ja silti sinun pitäisi saada katti mieluiten puoli-ilmaiseksi, vaikka kätevästi unohdit miten aivokuollut ajattelutapasi on. Jos joku ei ole käyttänyt rahaa vanhempien terveystutkimuksiin, sekä emon että pentujen laadukkaaseen ruokintaan, pentujen terveystarkastukseen, rokotuksiin, madotuksiin jne jne jne, niin sieltäkö ne eettisesti tuotetut katit sitten löytyvät?! Hyvin hoidettuja ei kenelläkään ole varaa puoli-ilmaiseksi lahjoittaa. Että kyllä se nyt vain niin on, että kun kasvatuksen hoitaa hyvin ja eettisesti, kulut nousevat, jolloin myös myyntihinta nousee. Ja aivan satavarmasti sen pennutustahdinkin saa varmistettua, jos päätyy hankkimaan rekisteröidyn kissan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mitä ihmeen idiootinlogiikkaa sinä suollat? Noin tyhmälle ei kenenkään pidä myydäkään mitään kaktusta kummempaa.

        "...mielestäni kissan ensimmäisen 14 viikon elämän aikaisia kustannuksia minun ei tulisi kuitenkaan korvata."

        Totta mooses pitää. Meinasitko sinä, että kissoja kasvatetaan hyväntekeväisyysperiaatteella? Kuinka monta sellaista hullua ajattelit maailmaan mahtuvan, että käyttävät hirveästi rahaa pentuihin vain siksi, että sinäsinäsinä saisit oman katin? Sinun todellakin kuuluu maksaa paitsi ne kulut, myös jotain ylimääräistä. Kukaan ei jaksa hoitaa oman työnsä ohella pentueita viimeisen päälle hyvin, jos käteen jää muutama euro tai mennään jopa miinuksen puolelle. Se raha on ihan pakollinen asia myös niille viimeisen päälle kaiken oikein tekeville kasvattajille. Muutoin saat kasvattaa kattisi itse tai kääntyä pentutehtaiden puoleen. Pentutehtaissa kissat voivat olla vähän halvempia, sillä laatu ei ratkaise vaan määrä. Silloin ei mitään ole tehty täydestä sydämestä.

        "En vain kertakaikkiaan halua sitä mahdollisuutta, että emokissalla teetetään jatkuvasti pentuja rahan takia..."

        Ja silti sinun pitäisi saada katti mieluiten puoli-ilmaiseksi, vaikka kätevästi unohdit miten aivokuollut ajattelutapasi on. Jos joku ei ole käyttänyt rahaa vanhempien terveystutkimuksiin, sekä emon että pentujen laadukkaaseen ruokintaan, pentujen terveystarkastukseen, rokotuksiin, madotuksiin jne jne jne, niin sieltäkö ne eettisesti tuotetut katit sitten löytyvät?! Hyvin hoidettuja ei kenelläkään ole varaa puoli-ilmaiseksi lahjoittaa. Että kyllä se nyt vain niin on, että kun kasvatuksen hoitaa hyvin ja eettisesti, kulut nousevat, jolloin myös myyntihinta nousee. Ja aivan satavarmasti sen pennutustahdinkin saa varmistettua, jos päätyy hankkimaan rekisteröidyn kissan.

        Helvetti että ihmiset on rahanahneita. Ennen vanhaan maaseudulla sai joka talosta ilmaseks, ILMASEKS (tahi jollain 50€ pullarahalla) maatiaiskissoja. Nykyään pitää maksaa 1500€ jollekkin helsinkiläiskermaperseelle että saa jumalauta kissan. On tää maailma pilalla teidän kaltaisten pellejen takia.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1661
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1258
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      63
      1145
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      192
      919
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      878
    6. 69
      768
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      760
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      37
      705
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      654
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      630
    Aihe