Maksoin ystävättäreni mökkiremontin perseelläni

Anonyymi-ap

Sinkku ystävättäreni teetti kesämökistään vakituista asuntoaan. Hän oli tilannut remontin paikalliselta remonttireiskalta. Remontin ollessa ajankohtainen paikalle ilmestyi kaksi vanhempaa remonttimiestä. Toinen oli varmaan yli 60 v tyypillinen Pohjois-Karjalainen keski-iän ohittanut isomahainen isäntämies. Toinen miehistä oli hieman nuorempi.

Itse olin tuolloin 36 v ja ihan ok kroppainen, isohkot kiinteät tissit ja mukavan leveä takapuoli. Näin ainakin puolisoni on todennut. Ystävättäreni ei ihan yhtä houkuttelevalta näytä. Tämä oli ehkä syynä siihen, että maksun hoitaminen kohdistui minuun….

Tiesin, että ystävättärelläni ei hirveästi varoja ollut ja maksun hetkellä hän kysyikin joustoa maksuaikaan. Miehet katsoivat toisiaan ja sitten vanhempi mies kääntyi puoleeni. Totesi että maksu voitaisiin kyllä hoitaa muutenkin kuin puhtaalla rahalla, onhan niitä maksuja ennenkin peritty luonnossa. Ystävättäreni punastui, kun ymmärsi mistä oli kyse. Hän kysyi ääni kaksitellen minulta, onko homma ok, hän kyllä jotenkin hyvittäisi asian minulle.

Tällä välin miehet olivat riisuuntuneet ja miesten kullit sojottivat nätisti ylöspäin. Huomasin, että molemmilla miehillä oli isompi ja paksumpi siitin kuin miehelläni. Katse miesten kulleissa totesin, että hoidetaan maksu alta pois. Täytyyhän sitä ystävää auttaa. Kumpi miehistä aloittaisi?

Vanhempi remonttimies ilmoitti, että hän ottaisi minut ensin vanhemman etuoikeudella. Riisuin vaatteet, asetuin selälleni ystävättäreni sängylle ja avasin jalkani. Pehmeän karvainen tussu oli suoraan miehiä kohti. Rintojeni nännit nöpöttivät kovina. Vanhempi mies kiipesi ripeästi sängyn päälle ja nousi satulaan. Jäykkä kova kulli osui maaliin ja yhdellä pitkällä työnnöllä mies työntyi sisääni. Ystävättäreni oli tässä vaiheessa paennut huoneesta jättäen minut yksin kahden alastoman miehen kanssa.

Remonttireiska aloitti maksun perimisen. Kyrpä takoi pillun pohjaa ja iso vatsa hakkasi omaa vatsaani. Sen verran isosta miehestä oli kyse, että pelkäsin kuolevani miehen painon alla. Tunsin kuinka kyrpä kasvoi, jos mahdollista, vieläkin isommaksi. Siemensyöksyn hetkellä hänellä ei ollut mitään aikomusta vetää elintään pois. Päinvastoin. Mies junttasi kyrpänsä pohjaan asti, karjaisi ja alkoi ruiskimaan siementään sisälleni. Olin itsekin jo niin kuumissani, että avasin reidet mahdollisimman auki, tarrasin miehen perseestä kiinni ja vedin itseäni vasten. Tunsin, kuinka elin sykki ja sykki sisälläni siemennestettä sylkien. Viimein vanhempi mies oli valmis ja veti jo osin pehmentyneen kullinsa ulos turvonneesta pillustani.

Nuorempi remonttireiska oli katsonut vanhemman miehen astuntaa vierestä. Paksu kova kyrpä osoitti terhakkaasti ylöspäin. Hän käänsi minut näppärästi nelinkontin eteensä, avasi jalkojani hieman ja tunsin, kuinka kova terska tökki pilluni huulia. Kulli osui kohteeseen ja elin työntyi takaapäin sisääni. Hetki pohjassa ja mies aloitti rytmikkäät työnnöt. Sisään-ulos, sisään-ulos oli tahti. Isohkot tissini heiluivat työntöjen tahdissa ja miehen täysinäiset kivespussit hakkasivat pilluni huulia. Miehen vatsa takoi persettäni. Kauaa ei mies kestänyt. Rytmi kiihtyi, ähinä takanani koveni ja sitten mies runttasi aisan pohjaan. Kyrpä tuntui kurkussani asti. Tunsin tutut sykkeet sisälläni ja jo toistamiseen tänään sain vieraan miehen siemennesteet pilluuni. Sinne ne menivät muiden joukkoon. Samalla hetkellä, kun miehen kyrpä ampui ensimmäisen lastinsa, sain oman tärisevän orkun. Silmissä sumeni, niin hyvää se teki.

Naispuolisille lukijoille voin kokemuksesta sanoa, että jos on mahdollisuus jakaa persettä täysin tuntemattomalle miehelle/miehille niin kannatta kokeilla. Varsinkin kun jakamista ei suunnittele etukäteen vaan mies/miehet ottavat vähän niin kuin puoliväkisin. Miehen/miesten ei tarvitse olla mitään komeita. Päivänvastoin, en olisi uskonut mutta kiihotuin itsekin, kun isomahainen partasänkinen isäntämies astui minut silmät puoliummessa kuola suupielestä valuen kuin jonkun eläinnaaraan. Siinä ei armoa anneta eikä mies yleensä ajattele saako kumppani orkun vai ei. Fokus on vain omassa tyydytyksessä ja siinä että saa lopuksi laskea siemennesteensä naaraaseen. Nussiminen on erilaista kuin jokaviikkoinen peruspamputus oman kumppanin kanssa.

Lopulta nuorempi remonttimies oli saanut hommansa päätökseen ja vetäytyi minusta. Miehet pukivat vaatteensa ja poistuivat talosta. Kovasti kiittelivät ystävätärtäni maksusta ja lupasivat mielellään remontoida toistekin. Jospa keittiö pitäisi uudistaa.? Maksu voitaisiin hoitaa samalla tavalla.
Ystävätär kysyi päivän päätteeksi, miten hän voisi tämän minulle hyvittää. Saat vuorostasi antaa miehelleni, ja useasti, totesin.

38

17404

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Varsinkin maaseudulla on iät ja ajat maksettu palveluksista joko osittain tai kokonaan muutenkin kuin pelkällä rahalla. Siinä on sitten talon emäntä avannut jalkojaan yhdelle jos toisellekin. Ja joko isäntä on tiennyt tai ollut tietämättä.

      Rajaseudulla kun isäntä on ollut viikonkin metsähommissa ja lapset kylillä koulussa, on rajavartija voinut yhden jos toisenkin kerran vierailla talossa. Kysynyt miten emäntä pärjää ja josko on avun tarpeessa. Siinä on sitten hoidettu talon emäntäkin. Aina ei emäntä ole sitten ollut varma kenen alta mikäkin lapsi on....

    • Anonyymi

      Nainen ei kirjoita aloitusta " maksoin perseelläni"
      Kyllä sä olet kalja ukko joka asut paskasessa yksiössä.

      • Anonyymi

        Spede perseilijä se vaan on


      • Anonyymi

        Minusta naiset itse käyttävät enemmän tuota sanontaa "maksaa perseellä", kun oikeasti kyse on pillusta. Miehet puolestaan ovat tarkempia tuossa, tarkoittavat täsmällisemmin kumpaa kulloinkin tarkoittavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spede perseilijä se vaan on

        Sinähän se ihan ite taas olet. Tunnustat sentään sen.


    • Anonyymi

      Siis eikös toi remontti maksettu ihan pillulla eikä perseellä? Vai luinko ihan väärin?
      Harmi kuitenkin etten oo käsistäni niin taitava että voisin tuollaiseksi remonttireiskaksi ruveta ja maksut ottaa luonnossa ;)

      • Anonyymi

        Sulle ei mistään rahasta haiseva rakinlöyhkä.HAISTA PASKA JA PISTELE SE VIELÄ POSKEES.


    • Anonyymi

      Mikään remontti ei ole niin halpa, että se korvattaisiin kerta panolla.

      • Anonyymi

        Entäs sitten osamaksulla? ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs sitten osamaksulla? ;)

        Spede perseilee jälleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spede perseilee jälleen

        Kiva kun joku edes esittelee itsensä.


    • Anonyymi

      Shit.

    • Anonyymi

      Remontti maksetaan rahalla. Kukkapenkin rikkaruohon mekaaninen poisto perseellä.

      Joku roti sentään, PÖLÖ!

    • Anonyymi

      Mitä täällä höpistään. Kyllä remonttimiehille vieras pillu maistuu. Monet kerrat olen kodin remontteja ja huoltotöitä maksanut sängyn päällä. Joskus on remonttimies ehdottanut joskus olen itse. Ja aina paljaalla...
      N 45

      • Anonyymi

        Oikein!


      • Anonyymi

        Ihana oot ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana oot ;)

        Kusipää oot


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kusipää oot

        Paskapää oot spede.


      • Anonyymi

        Missä vaimosi sinä aikana oli


      • Anonyymi

        minä miehenä maksanut remontin otsikon mukaisesti perseellä oli 2 miestä kummankaan vaimo ei antanut mutta minä annoin joka päivä kahden viikon ajan maksu hoituu ja miehet ja minä tyydytettyinä pitäs vielä kylppäri rempata pitää soittaa numero tallessa


    • Anonyymi

      Naiset ovat kautta historian maksaneet hyvinvointinsa toosallaan. Se tosin on tehtävä silloin, kun tavara on myyntikelpoista.

      • Anonyymi

        Toosa on radio- tai televisiovastaanotin.


    • Anonyymi

      Minua kiihottaa todella paljon kun vieraat ottavat vaimon niin ettei niitä tunnu kiinnostavan vaimon nautinto vaan omien tarpeiden tyydytys. Samoin vaimo käyttää miehiä tyydyttääkseen itsensä. Seksi säilyy eläimellisenä ja kiimaisena. Vaimo säilyy minun silmissä himottavana seksiä janoavana persettään eli pilluaan jakavana lutkana. Tykkään!

    • Anonyymi

      Itsevarma seksuaalisuudesta nauttiva nainen antaa nautintoa myös muillekin kuin omalle miehelle.

    • Anonyymi

      Ja tuon aloittajan kaveri oli sinkku. Totuus on se, että varatun pillu kelpaa paremmin paineitten purkuun. On kiihottavampaa nussia varattua.

    • Anonyymi

      Eikö niitä remontteja voisi maksaa ihan rahalla vaan ,siitähän saa kotitalous vähennyksenkin ,kammoksuttavaa lukea kun joku maksaa jotain luonnossa.

      • Jos muistan oikein niin eikos kotitalousvähennyksessäkin ole tietty yläraja minkä ylimenevää ei voi vähentää?


      • Anonyymi

        Luonnossa kun maksaa niin saa reilun alennuksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luonnossa kun maksaa niin saa reilun alennuksen.

        Jos rempan laatu ei vastaa sovittua niin hankala pyytää maksettua summaa takaisin.


    • Anonyymi

      Oli aika hämmentävä kesä kun isäpuoleni käytti minua maksuvälineenä. Suostuin kun en halunnut aiheuttaa äidilleni mielipahaa mökkiremontin keskenjäämisellä rahan puutteen takia. Mutta paljon enemmän hämmästyin kun rempan valmistuttua "lainasin" äitini pankkitunnuksia. Olin huolissani perheen taloudellisesta selviämisestä. Tilejä katsellessa tajusin että rahaa on vaikka mihin.

    • Anonyymi

      Kylläpä sinulla on kallis pillu. Ei ole mökki remppa mikää halpa homma...

      • Anonyymi

        Ei sillä koko remppaa maksettu. Mutta pudotti se kummasti tuntihintoja kun olin käytettävissä. Eikä tarvinnut miesten illalla lähteä saunaseuraa kyliltä etsimään kun olin paikalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sillä koko remppaa maksettu. Mutta pudotti se kummasti tuntihintoja kun olin käytettävissä. Eikä tarvinnut miesten illalla lähteä saunaseuraa kyliltä etsimään kun olin paikalla.

        niin no voihan sitä pyytää tuntihinnaksi sen verran enemmän ettei harmita vaikka jäisi pillu hyvänmiehenlisänä saamati..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin no voihan sitä pyytää tuntihinnaksi sen verran enemmän ettei harmita vaikka jäisi pillu hyvänmiehenlisänä saamati..

        Ei se minua haitannut. Ihmettelin vaan kun kerran rahaakin oli. Isäpuolelta sen ymmärrän. Pikkaisen pervo huhupuheitten mukaan. Mutta äidin osuus ihmetyttää. Jälkikäteen ymmärsin remppamiesten puheista äidin olleen paikalla sopimassa vaikka hänen osuutta ei saanutkaan minulle kertoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se minua haitannut. Ihmettelin vaan kun kerran rahaakin oli. Isäpuolelta sen ymmärrän. Pikkaisen pervo huhupuheitten mukaan. Mutta äidin osuus ihmetyttää. Jälkikäteen ymmärsin remppamiesten puheista äidin olleen paikalla sopimassa vaikka hänen osuutta ei saanutkaan minulle kertoa.

        En ottanut tilien saldoja esiin kummankaan vanhemman kanssa. Isäpuolen kanssa se mulla maksaminen oli harkittu. Äidin kanssa en voinut keskustella pepulla maksamisesta. Ei varmasti kestäisi tyttärensä huoraamista. Keskustelu tuli yllättäen. Onneksi katsoin silloin kännykkääni ja vanhemmat olivat selkäni takana. Äiti selitti. Perheeni olisi loman ajan poissa. Minä voisin jäädä valvomaan talonmme pintaremonttia. Kun meillä ei ole oikein valmiuksia maksaa valvovalle mestarille. Hyvinhän se mökki remppakin meni. Hoitaisin sen samalla tavalla. Minuthan oli esitelty porukalle sisustusmessuilla. 
        Mitä ihmettä, äiti parittaa tytärtää. Vittu, sitä saa mitä tilaa.
        Yritin vilkaista taakseni nähdäkseni Äidistä sutenööriksi muuttuneen naisen ilmeen. En taipunut. Mutta huomasin sen sijaan uuden turvajärjestelmän piilotetun kameren. Ei hitto, ei kait tämä voinut olla se kameroiden kiireisen asennuksen syy.
        Värjäsin hiuksen rempan ajaksi. Irtoripset oli pisimmät kuin koskaan näkemäni.

        Kävin poistattamassa värin hiuksista ja irtoripset hoidin itse. Hain perheen kentältä. Kävellessä autolle tuuli heilutti hiuksiani. 
        Kyllä sulle sopii sellainen tumma tukka paremmin. Se oli äidin huomio. Mistä se tiesi ellei ollut katsonut turvajärjestelmän tallenteita. Millainen äiti katsoo tytärtään huoraavanakimppakivana?


    • Anonyymi

      Silloin tällöin on piparia tarjottu maksuksi mutta kun sillä ei voi omia menoja maksaa niin en ole maksuvälineeksi kelpuuttanut. Mutta maksuaikaa sillä saa helposti

    • Anonyymi

      Meil oli sellanen parin jepen talon pystytys porukka jokka seilas asuntovaunullan ees taas kolmen työmaan väliä ja kaverit valitteli kun ei pääse kotona käymään paineitaan purkamas missään välis ku urakat painaa päälle. No meil oli ollu puhetta et vaimon kanssa et joskus vois koittaa vähän vierastakin. Kun jepet vaalitteli niin sain ajatuksen et nyt ois oiva tilaisuus. Kerroion asian Elinalle josta hän tietty eka otti vähän itteensä et eikai hän nyt voi, mut alko lämpeneen asialle kun asiaa kiivaan rakastelumme lomassa tas kyselin. Sovittiin et perjantai ois hyvä ilta kun vois asiaa alkaa toteuttaan. Kehotin Elinan pukeen stay-upit ja lyhyehkön hameen alle läpikuultavat pikkarinsa ja meneen viemään kavereille mäyräkoirallisen olutta perjantain kunniaksi. Arvasin et miehet ei pysty olee käymättä käsiksi Elinaan asuntovaunussaan. Ja niin myös kävi. Elia tuli kotiin hyvin naituna ja osin vielä jeppejen spermaa pillussaan. Lauantaina kun menin raksalle pojat vain virnuili ja kyseli et onko mäyräkoiran tuonti perjantaina niinku jatkossakin tapana ja sanoiovat et täst eteenpäin heidän urakka jatkuu meidän talolla ain loppuviikosta :) Niin myös kävi ja Elina sai kunnolla vierasta sinä kesänä. Tosin harmittavan hiotaasti pystytys kyl sujui, miksiköhän ....

      • Anonyymi

        Mulla oli vaimo usein mukana reissuhommissa ja asustimme enimmäkseen asuntovaunussamme. Olimme vuorotöissä minä jouduin vetämään yövuoroa, kun hommat piti saada valmiiksi niin pian kuin mahdollista. Vaimo oli sillä aikaa vaunussamme. Jo eka iltana hän oli tutustunut pariin työkaveriini ja siitä oli seurannut niinkuin arvata saattaakin. Vaimo oli saanut vierasta, jopa useampaa samalla kertaa sillä aikaa kun itse oli töissä. Ansimmäisen aamulla kun tulin kuuden jälkeen vaunuun, se suorastaan haisi nainnilta. Vaimo makasi tuhruisen näköisenä vuoteella, mutta ei laittanut vastaan kun pyysin päästä liukkaolle. Ja olihan siellä spermaan. Hulluna kiimasta nuolin vaimon spermaisen pimsan puhtaaksi. sitä jatkui koko keikana ajan. Myöhemmin saimma pari näistä miehistä myös kotiini vaimo naimaan. Upeaa, kerrassaan upeaa.


    Ketjusta on poistettu 153 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      456
      3326
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      436
      3115
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      127
      2849
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2202
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2050
    6. 182
      1420
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1347
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1226
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      81
      1200
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1050
    Aihe