Heti tähän perään, kysyisin, mikä olet horoskooppimerkiltäsi? Ja oletko tyypillinen merkkisi edustaja?
Mitään luonneanalyysiä en tuon perusteella pysty tekemään, horoskoopit ovat vain hupia, silloin tällöin. En tosin lue niitä iltalehdistä, enkä juuri muistakaan lehdistä.
Täällä on aivan oma palstansa aiheelle horoskoopit & astrologia, näetkö punaista jo?? ;))
Utelua
24
1600
Vastaukset
- (.)Y(.)
Leijona.. ;))
Hitsi, vaikea sanoa.. mutta enköhän?..
Tosin, vaikutteita tulee, myös tuolta neitsyt - osastolta.. ;))
Ns. pehmeämpi puoleni..
Muuten olisin varmaan, paljon kovaluonteisempi ihmisenä..
Kuule Sanin, valkoinen ruutu näkyy.. :DDD
Mustilla kirjoituksilla.. ;)) - Lyyli-Sisko
ja vielä kaiken lisäksi merkkini tyypillinen edustaja.
Löysin myös palstan Horoskoopit ja astrologia ja sitä kautta sain linkin (astro.fi) jossa tein oman syntymähetken tähtikarttani ja päivän horoskoopin. Suosittelen kaikille. - sinkku55
olen ja olen aika tyypillinen pikku tarkka joka asiassa,mut kylmä en ole,olen romanttinen tyyppi.
Enkä myöskään ole saivartelija.
Enkä koskaan lue horoskooppeja,vaikka taika uskoinen olen,olen käynyt jopa ennustajilla. - EllenAina
-nouseva skorPioni-
En luota horoSkooppeihin.
Ne ovat kivaa luettavaa.
-kiinalaisessa Härkä (metalli)
>>>>>> http://www.kortis.to/max/kiinalainen.html- (.)Y(.)
mielenkiintoinen linkki.. ;))
Kiitoksia EllenAina..
-Kiinalaisessa Hevonen ja elementti Puu.. ;))
Kaikkea en kyllä allekirjoita..
- Ihmispaljous = tuskastuttavaa
- Ajoitus = tärkeä asia (inhoan myöhästelyä)
ja muutama muukin juttu meni poskelleen.. ´:DDD
- nannukkaN
luen horoskooppeja satunnaisesti, ehkä olen tyypillinen jousimies.
Villi ja vapaaluonteinen, puhun enemmän kuin ajattelen:))) - tuffe
muuten uskoisi horoskooppeihin, mutta kun olen niin saamarin (anteeksi) tyypillinen neitsyt.
Saako kysyä mikä sinä olet?- Nimetön
Olen vesimies, ei ole vielä toista tainnut tässä 'ilmoittautua'..
Kunhan ehdin, aion myös tehdä tuon testin, joka tuossa ylempänä mainittiin.
Olen joissakin asioissa myös mielestäni tyypillinen vesimies. Mutta kun ne luonnejutut on tehty vähän silleen, että aina jokin ominaisuus sopii, jokin taas ei..
- galette
kauris olen, että kirjat on aakkosjärjestyksessä hyllyssä...
- tyllilintu
halua tehdäkään, niin anna joku vinkki minkälainen on skorpiooni...noin yleensä...tyypillinen ja vielä sellainen, jolla on niin 'jännä' syntymäaika kuin 6.11.61!
tunnen melko läheisesti pari skorpioinia (naispuolisia). Tässä pari ihan yleistä juttua, jotka varmasti luettavissa melkein missä tahansa luonneanalyysissä.
Hypnoottinen olento, joka pitää
mielenliikkeensä salassa läheisimmiltäänkin.
On kiitoksissaan ja moitteissaan rehellinen.
Ei unohda kokemaansa ysävällisyyttä, vastaavasti myös kokemansa loukkaukset pysyvät mielessä.
Tekee ratkaisunsa oman päänsä mukaan.- tyllilintu
Sanin kirjoitti:
tunnen melko läheisesti pari skorpioinia (naispuolisia). Tässä pari ihan yleistä juttua, jotka varmasti luettavissa melkein missä tahansa luonneanalyysissä.
Hypnoottinen olento, joka pitää
mielenliikkeensä salassa läheisimmiltäänkin.
On kiitoksissaan ja moitteissaan rehellinen.
Ei unohda kokemaansa ysävällisyyttä, vastaavasti myös kokemansa loukkaukset pysyvät mielessä.
Tekee ratkaisunsa oman päänsä mukaan.mutta minä, joka olen skorpiooni,koen olevani aivan kuvailemasi tyypin kaltainen.
Sitten vielä joitakin ominaisuuksia lisää - tietenkin, mutta olit kohtelias etkä tahtonut niistä kielteisimmistä mainita.
Kiitos, Sanin ja mukavaa viikonloppua! tyllilintu kirjoitti:
mutta minä, joka olen skorpiooni,koen olevani aivan kuvailemasi tyypin kaltainen.
Sitten vielä joitakin ominaisuuksia lisää - tietenkin, mutta olit kohtelias etkä tahtonut niistä kielteisimmistä mainita.
Kiitos, Sanin ja mukavaa viikonloppua!samoin sinulle oikein mukavaa viikonloppua!
Ja kuten sanottu, paljon noissa on sellaista 'yleispätevääkin'. Ehkä eri asia, jos aletaan tutkia kellonaikaa myöten, koska syntynyt :)
- jpntar
tässä, joten käytännöllisyyttä löytyy..:) Voisin tehdä samasta aiheesta toisenkin..tarkemman..:)...otsikon myöhemmin...???
tienoossa sinulla juhlapäivä siis.. alku- tai loppuvuonna :)
Minulla oli tuollainen ylimalkainen 'hutaisu' vain tuo avaus. Koska ei mitään extratietoa asiasta..
Hyvä, jos kiinalaisen merkkini oikein muistan :)
- tosi-jorma
kutittelua... ;)))
Mä olen kuule, "Neitsyt" vaikka en sitä enää olekkaan,,, ;))) enkä ole tyypillinenkään... ;))))
Koska mitä muita neitsyitä tunnen, olen Ainut joka ei ole koskaan pettänyt toista osa puoltaan... Joka on kuulemma neitsyeille tavan omaista... ;(((- jpntar
ikinä voi olla neitsyt:)) Tosin kiltiltä ...vaikutatkin:)
- sani
kerkisin jo arvailla sun merkkiä.
Laitoin monta, neitsyt ei ollut mukana.. ilmankos, kun et ole tyypillinen ;)
Se Wiljami on kyllä kiva nimi, mutta lemppariksi hivenen pitkähkö.. ehkä.. - tosi-jorma
jpntar kirjoitti:
ikinä voi olla neitsyt:)) Tosin kiltiltä ...vaikutatkin:)
vaan olen... ;))
Ja tunteellinen sellanen... ;)) Kiitos ajatuksestasi... ;))
Se on pyrkimys, koska muut ovat aina pettäneet minut, enkä halua sitä kenellekkään muulle tapahtuvan... Koska pettäminen on mulle jo punasta... Mitä "Kamuni" tossa jo kyselikin... Vaikka en siitä siinä yhteydessä mitään maininnutkaan... - tosi-jorma
sani kirjoitti:
kerkisin jo arvailla sun merkkiä.
Laitoin monta, neitsyt ei ollut mukana.. ilmankos, kun et ole tyypillinen ;)
Se Wiljami on kyllä kiva nimi, mutta lemppariksi hivenen pitkähkö.. ehkä..sähän sukkela olet... ;)))
En mä tyypillinen neitsyt tosiaan ole, koska Äitinikin on huomannut sen, kun Isänikin on neitsyt niin on hyvä vertailla... ;)
On se vähän, mutta lyhennetään se vaikka...
"Wili" Wilpertiksi... ;)))
Tammikuun lopun vesimies, nouseva kaksonen - "seurallinen erakko".
- bag_gie
olen jellona, jänes tai kissa, riippuu mitä horoskooppia tarkastellaan :D
Ja kaikista löytyy piirteitä jotka sopii ja jotka ei ja joskus eri asioita samanakin päivänä:)
Mutta suuri johtaja en ole, pomottelija ehkä joskus vähän enkä loiki elämääni huolettomasti vailla murheita kuten jäneksen väitetään tekevän. Niin huonosti tosin olen nuo kuvaukset lukenut etten koskaan ulkoa niitä muista ;D - PalNia
Puuhoroskoopissa olen aika pitkälle sen edustaja.;))
Luonneanalyysi ei kolahda itseeni.......ehdottomasti haluan olla onnellisempi kuin rikkaampi. Rahalla kun ei saa onnea, vaikka se elämää kummasti helpottaakin.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1532617
- 1971890
- 701667
- 921628
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91351- 721021
- 811010
- 95999
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes190924- 67901