Utelua

Heti tähän perään, kysyisin, mikä olet horoskooppimerkiltäsi? Ja oletko tyypillinen merkkisi edustaja?
Mitään luonneanalyysiä en tuon perusteella pysty tekemään, horoskoopit ovat vain hupia, silloin tällöin. En tosin lue niitä iltalehdistä, enkä juuri muistakaan lehdistä.
Täällä on aivan oma palstansa aiheelle horoskoopit & astrologia, näetkö punaista jo?? ;))
241640
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 24

Vanhimmat

Leijona.. ;))
Hitsi, vaikea sanoa.. mutta enköhän?..
Tosin, vaikutteita tulee, myös tuolta neitsyt - osastolta.. ;))
Ns. pehmeämpi puoleni..
Muuten olisin varmaan, paljon kovaluonteisempi ihmisenä..
Kuule Sanin, valkoinen ruutu näkyy.. :DDD
Mustilla kirjoituksilla.. ;))

Äänestä

ja vielä kaiken lisäksi merkkini tyypillinen edustaja.

Löysin myös palstan Horoskoopit ja astrologia ja sitä kautta sain linkin (astro.fi) jossa tein oman syntymähetken tähtikarttani ja päivän horoskoopin. Suosittelen kaikille.

Äänestä

olen ja olen aika tyypillinen pikku tarkka joka asiassa,mut kylmä en ole,olen romanttinen tyyppi.
Enkä myöskään ole saivartelija.
Enkä koskaan lue horoskooppeja,vaikka taika uskoinen olen,olen käynyt jopa ennustajilla.

Äänestä
  • mielenkiintoinen linkki.. ;))
    Kiitoksia EllenAina..

-Kiinalaisessa Hevonen ja elementti Puu.. ;))

Kaikkea en kyllä allekirjoita..
    - Ihmispaljous = tuskastuttavaa
    - Ajoitus = tärkeä asia (inhoan myöhästelyä)
    ja muutama muukin juttu meni poskelleen.. ´:DDD

Äänestä

luen horoskooppeja satunnaisesti, ehkä olen tyypillinen jousimies.
Villi ja vapaaluonteinen, puhun enemmän kuin ajattelen:)))

Äänestä

muuten uskoisi horoskooppeihin, mutta kun olen niin saamarin (anteeksi) tyypillinen neitsyt.

Saako kysyä mikä sinä olet?

Äänestä
  • Olen vesimies, ei ole vielä toista tainnut tässä 'ilmoittautua'..
    Kunhan ehdin, aion myös tehdä tuon testin, joka tuossa ylempänä mainittiin.
    Olen joissakin asioissa myös mielestäni tyypillinen vesimies. Mutta kun ne luonnejutut on tehty vähän silleen, että aina jokin ominaisuus sopii, jokin taas ei..

Äänestä

• Aloittaja

tuo 'nimetön' olen minä..
    Rekkauduin siinä kesken kirjoituksen :))

Äänestä

kauris olen, että kirjat on aakkosjärjestyksessä hyllyssä...

Äänestä

halua tehdäkään, niin anna joku vinkki minkälainen on skorpiooni...noin yleensä...tyypillinen ja vielä sellainen, jolla on niin 'jännä' syntymäaika kuin 6.11.61!

Äänestä
  • Aloittaja

tunnen melko läheisesti pari skorpioinia (naispuolisia). Tässä pari ihan yleistä juttua, jotka varmasti luettavissa melkein missä tahansa luonneanalyysissä.

Hypnoottinen olento, joka pitää
    mielenliikkeensä salassa läheisimmiltäänkin.

On kiitoksissaan ja moitteissaan rehellinen.

Ei unohda kokemaansa ysävällisyyttä, vastaavasti myös kokemansa loukkaukset pysyvät mielessä.

Tekee ratkaisunsa oman päänsä mukaan.

Äänestä

• s_lahti kirjoitti:

tunnen melko läheisesti pari skorpioinia (naispuolisia). Tässä pari ihan yleistä juttua, jotka varmasti luettavissa melkein missä tahansa luonneanalyysissä.

Hypnoottinen olento, joka pitää
    mielenliikkeensä salassa läheisimmiltäänkin.

On kiitoksissaan ja moitteissaan rehellinen.

Ei unohda kokemaansa ysävällisyyttä, vastaavasti myös kokemansa loukkaukset pysyvät mielessä.

Tekee ratkaisunsa oman päänsä mukaan.

mutta minä, joka olen skorpiooni,koen olevani aivan kuvailemasi tyypin kaltainen.
    Sitten vielä joitakin ominaisuuksia lisää - tietenkin, mutta olit kohtelias etkä tahtonut niistä kielteisimmistä mainita.
    Kiitos, Sanin ja mukavaa viikonloppua!

Äänestä

• Aloittaja

tyllilintu kirjoitti:

mutta minä, joka olen skorpiooni,koen olevani aivan kuvailemasi tyypin kaltainen.
    Sitten vielä joitakin ominaisuuksia lisää - tietenkin, mutta olit kohtelias etkä tahtonut niistä kielteisimmistä mainita.
    Kiitos, Sanin ja mukavaa viikonloppua!

samoin sinulle oikein mukavaa viikonloppua!
    Ja kuten sanottu, paljon noissa on sellaista 'yleispätevääkin'. Ehkä eri asia, jos aletaan tutkia kellonaikaa myöten, koska syntynyt :)

Äänestä

tässä, joten käytännöllisyyttä löytyy..:) Voisin tehdä samasta aiheesta toisenkin..tarkemman..:)...otsikon myöhemmin...???

Äänestä
  • Aloittaja

tienoossa sinulla juhlapäivä siis.. alku- tai loppuvuonna :)
    Minulla oli tuollainen ylimalkainen 'hutaisu' vain tuo avaus. Koska ei mitään extratietoa asiasta..
    Hyvä, jos kiinalaisen merkkini oikein muistan :)

Äänestä

kutittelua... ;)))
Mä olen kuule, "Neitsyt" vaikka en sitä enää olekkaan,,, ;))) enkä ole tyypillinenkään... ;))))
Koska mitä muita neitsyitä tunnen, olen Ainut joka ei ole koskaan pettänyt toista osa puoltaan... Joka on kuulemma neitsyeille tavan omaista... ;(((

Äänestä
  • ikinä voi olla neitsyt:)) Tosin kiltiltä ...vaikutatkin:)

Äänestä

• kerkisin jo arvailla sun merkkiä.
    Laitoin monta, neitsyt ei ollut mukana.. ilmankos, kun et ole tyypillinen ;)
    Se Wiljami on kyllä kiva nimi, mutta lemppariksi hivenen pitkähkö.. ehkä..

Äänestä

• jpntar kirjoitti:

ikinä voi olla neitsyt:)) Tosin kiltiltä ...vaikutatkin:)

vaan olen... ;))
    Ja tunteellinen sellanen... ;)) Kiitos ajatuksestasi... ;))
    Se on pyrkimys, koska muut ovat aina pettäneet minut, enkä halua sitä kenellekkään muulle tapahtuvan... Koska pettäminen on mulle jo punasta... Mitä "Kamuni" tossa jo kyselikin... Vaikka en siitä siinä yhteydessä mitään maininnutkaan...

Äänestä

• sani kirjoitti:

kerkisin jo arvailla sun merkkiä.
    Laitoin monta, neitsyt ei ollut mukana.. ilmankos, kun et ole tyypillinen ;)
    Se Wiljami on kyllä kiva nimi, mutta lemppariksi hivenen pitkähkö.. ehkä..

sähän sukkela olet... ;)))
    En mä tyypillinen neitsyt tosiaan ole, koska Äitinikin on huomannut sen, kun Isänikin on neitsyt niin on hyvä vertailla... ;)
    On se vähän, mutta lyhennetään se vaikka...
    "Wili" Wilpertiksi... ;)))

Äänestä

Tammikuun lopun vesimies, nouseva kaksonen - "seurallinen erakko".

Äänestä

olen jellona, jänes tai kissa, riippuu mitä horoskooppia tarkastellaan :D
Ja kaikista löytyy piirteitä jotka sopii ja jotka ei ja joskus eri asioita samanakin päivänä:)

Mutta suuri johtaja en ole, pomottelija ehkä joskus vähän enkä loiki elämääni huolettomasti vailla murheita kuten jäneksen väitetään tekevän. Niin huonosti tosin olen nuo kuvaukset lukenut etten koskaan ulkoa niitä muista ;D

Äänestä

Puuhoroskoopissa olen aika pitkälle sen edustaja.;))
Luonneanalyysi ei kolahda itseeni.......ehdottomasti haluan olla onnellisempi kuin rikkaampi. Rahalla kun ei saa onnea, vaikka se elämää kummasti helpottaakin.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

s_lahti kirjoitti:

Heti tähän perään, kysyisin, mikä olet horoskooppimerkiltäsi? Ja oletko tyypillinen merkkisi edustaja?
Mitään luonneanalyysiä en tuon perusteella pysty tekemään, horoskoopit ovat vain hupia, silloin tällöin. En tosin lue niitä iltalehdistä, enkä juuri muistakaan lehdistä.
Täällä on aivan oma palstansa aiheelle horoskoopit & astrologia, näetkö punaista jo?? ;))

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu