Utelua

Sanin

Heti tähän perään, kysyisin, mikä olet horoskooppimerkiltäsi? Ja oletko tyypillinen merkkisi edustaja?
Mitään luonneanalyysiä en tuon perusteella pysty tekemään, horoskoopit ovat vain hupia, silloin tällöin. En tosin lue niitä iltalehdistä, enkä juuri muistakaan lehdistä.
Täällä on aivan oma palstansa aiheelle horoskoopit & astrologia, näetkö punaista jo?? ;))

24

1638

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • (.)Y(.)

      Leijona.. ;))
      Hitsi, vaikea sanoa.. mutta enköhän?..
      Tosin, vaikutteita tulee, myös tuolta neitsyt - osastolta.. ;))
      Ns. pehmeämpi puoleni..
      Muuten olisin varmaan, paljon kovaluonteisempi ihmisenä..
      Kuule Sanin, valkoinen ruutu näkyy.. :DDD
      Mustilla kirjoituksilla.. ;))

    • Lyyli-Sisko

      ja vielä kaiken lisäksi merkkini tyypillinen edustaja.

      Löysin myös palstan Horoskoopit ja astrologia ja sitä kautta sain linkin (astro.fi) jossa tein oman syntymähetken tähtikarttani ja päivän horoskoopin. Suosittelen kaikille.

    • sinkku55

      olen ja olen aika tyypillinen pikku tarkka joka asiassa,mut kylmä en ole,olen romanttinen tyyppi.
      Enkä myöskään ole saivartelija.
      Enkä koskaan lue horoskooppeja,vaikka taika uskoinen olen,olen käynyt jopa ennustajilla.

    • EllenAina
      • (.)Y(.)

        mielenkiintoinen linkki.. ;))
        Kiitoksia EllenAina..

        -Kiinalaisessa Hevonen ja elementti Puu.. ;))

        Kaikkea en kyllä allekirjoita..
        - Ihmispaljous = tuskastuttavaa
        - Ajoitus = tärkeä asia (inhoan myöhästelyä)
        ja muutama muukin juttu meni poskelleen.. ´:DDD


    • nannukkaN

      luen horoskooppeja satunnaisesti, ehkä olen tyypillinen jousimies.
      Villi ja vapaaluonteinen, puhun enemmän kuin ajattelen:)))

    • tuffe

      muuten uskoisi horoskooppeihin, mutta kun olen niin saamarin (anteeksi) tyypillinen neitsyt.

      Saako kysyä mikä sinä olet?

      • Nimetön

        Olen vesimies, ei ole vielä toista tainnut tässä 'ilmoittautua'..
        Kunhan ehdin, aion myös tehdä tuon testin, joka tuossa ylempänä mainittiin.
        Olen joissakin asioissa myös mielestäni tyypillinen vesimies. Mutta kun ne luonnejutut on tehty vähän silleen, että aina jokin ominaisuus sopii, jokin taas ei..


      • tuo 'nimetön' olen minä..
        Rekkauduin siinä kesken kirjoituksen :))


    • galette

      kauris olen, että kirjat on aakkosjärjestyksessä hyllyssä...

    • tyllilintu

      halua tehdäkään, niin anna joku vinkki minkälainen on skorpiooni...noin yleensä...tyypillinen ja vielä sellainen, jolla on niin 'jännä' syntymäaika kuin 6.11.61!

      • tunnen melko läheisesti pari skorpioinia (naispuolisia). Tässä pari ihan yleistä juttua, jotka varmasti luettavissa melkein missä tahansa luonneanalyysissä.

        Hypnoottinen olento, joka pitää
        mielenliikkeensä salassa läheisimmiltäänkin.

        On kiitoksissaan ja moitteissaan rehellinen.

        Ei unohda kokemaansa ysävällisyyttä, vastaavasti myös kokemansa loukkaukset pysyvät mielessä.

        Tekee ratkaisunsa oman päänsä mukaan.


      • tyllilintu
        Sanin kirjoitti:

        tunnen melko läheisesti pari skorpioinia (naispuolisia). Tässä pari ihan yleistä juttua, jotka varmasti luettavissa melkein missä tahansa luonneanalyysissä.

        Hypnoottinen olento, joka pitää
        mielenliikkeensä salassa läheisimmiltäänkin.

        On kiitoksissaan ja moitteissaan rehellinen.

        Ei unohda kokemaansa ysävällisyyttä, vastaavasti myös kokemansa loukkaukset pysyvät mielessä.

        Tekee ratkaisunsa oman päänsä mukaan.

        mutta minä, joka olen skorpiooni,koen olevani aivan kuvailemasi tyypin kaltainen.
        Sitten vielä joitakin ominaisuuksia lisää - tietenkin, mutta olit kohtelias etkä tahtonut niistä kielteisimmistä mainita.
        Kiitos, Sanin ja mukavaa viikonloppua!


      • tyllilintu kirjoitti:

        mutta minä, joka olen skorpiooni,koen olevani aivan kuvailemasi tyypin kaltainen.
        Sitten vielä joitakin ominaisuuksia lisää - tietenkin, mutta olit kohtelias etkä tahtonut niistä kielteisimmistä mainita.
        Kiitos, Sanin ja mukavaa viikonloppua!

        samoin sinulle oikein mukavaa viikonloppua!
        Ja kuten sanottu, paljon noissa on sellaista 'yleispätevääkin'. Ehkä eri asia, jos aletaan tutkia kellonaikaa myöten, koska syntynyt :)


    • jpntar

      tässä, joten käytännöllisyyttä löytyy..:) Voisin tehdä samasta aiheesta toisenkin..tarkemman..:)...otsikon myöhemmin...???

      • tienoossa sinulla juhlapäivä siis.. alku- tai loppuvuonna :)
        Minulla oli tuollainen ylimalkainen 'hutaisu' vain tuo avaus. Koska ei mitään extratietoa asiasta..
        Hyvä, jos kiinalaisen merkkini oikein muistan :)


    • tosi-jorma

      kutittelua... ;)))
      Mä olen kuule, "Neitsyt" vaikka en sitä enää olekkaan,,, ;))) enkä ole tyypillinenkään... ;))))
      Koska mitä muita neitsyitä tunnen, olen Ainut joka ei ole koskaan pettänyt toista osa puoltaan... Joka on kuulemma neitsyeille tavan omaista... ;(((

      • jpntar

        ikinä voi olla neitsyt:)) Tosin kiltiltä ...vaikutatkin:)


      • sani

        kerkisin jo arvailla sun merkkiä.
        Laitoin monta, neitsyt ei ollut mukana.. ilmankos, kun et ole tyypillinen ;)
        Se Wiljami on kyllä kiva nimi, mutta lemppariksi hivenen pitkähkö.. ehkä..


      • tosi-jorma
        jpntar kirjoitti:

        ikinä voi olla neitsyt:)) Tosin kiltiltä ...vaikutatkin:)

        vaan olen... ;))
        Ja tunteellinen sellanen... ;)) Kiitos ajatuksestasi... ;))
        Se on pyrkimys, koska muut ovat aina pettäneet minut, enkä halua sitä kenellekkään muulle tapahtuvan... Koska pettäminen on mulle jo punasta... Mitä "Kamuni" tossa jo kyselikin... Vaikka en siitä siinä yhteydessä mitään maininnutkaan...


      • tosi-jorma
        sani kirjoitti:

        kerkisin jo arvailla sun merkkiä.
        Laitoin monta, neitsyt ei ollut mukana.. ilmankos, kun et ole tyypillinen ;)
        Se Wiljami on kyllä kiva nimi, mutta lemppariksi hivenen pitkähkö.. ehkä..

        sähän sukkela olet... ;)))
        En mä tyypillinen neitsyt tosiaan ole, koska Äitinikin on huomannut sen, kun Isänikin on neitsyt niin on hyvä vertailla... ;)
        On se vähän, mutta lyhennetään se vaikka...
        "Wili" Wilpertiksi... ;)))


    • Tammikuun lopun vesimies, nouseva kaksonen - "seurallinen erakko".

    • bag_gie

      olen jellona, jänes tai kissa, riippuu mitä horoskooppia tarkastellaan :D
      Ja kaikista löytyy piirteitä jotka sopii ja jotka ei ja joskus eri asioita samanakin päivänä:)

      Mutta suuri johtaja en ole, pomottelija ehkä joskus vähän enkä loiki elämääni huolettomasti vailla murheita kuten jäneksen väitetään tekevän. Niin huonosti tosin olen nuo kuvaukset lukenut etten koskaan ulkoa niitä muista ;D

    • PalNia

      Puuhoroskoopissa olen aika pitkälle sen edustaja.;))
      Luonneanalyysi ei kolahda itseeni.......ehdottomasti haluan olla onnellisempi kuin rikkaampi. Rahalla kun ei saa onnea, vaikka se elämää kummasti helpottaakin.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1024
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      128
      920
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe