Tabu: Nokia T21 - 4G

Anonyymi-ap

Tuo tabu vaikuttaa kiinnostavalta, mutta hieman kyllä hämää tuo kiinalainen Unisoc, olisivat valinneet vaikka jokin Etelä-Korean sirun, sillä eikös sellaisiakin olisi satavilla.

4G / nano SIM-paikka. GPS / GLONASS Galileo -paikannus.

Laite tulee ilman laturia, joka tulisi ostaa erikseen, mutta USB-C piuha mukana.

Tuolle laitteelle ei oikein taida olla vaihtoehtoja tuossa hintaluokassa (ehkä Galaxy Tab A8, jonka päivityspolitiikkaa en tunne ) kun ei kiinalaiset laitteet kiinnosta.

ps. Vanhoja Lenovon yrityskannettavia minulla on, mutta niiden seuraajiksi taidan katsellä Dell ymv.

"Nokia T21 on edullinen ja jämäkkä tablettilaite puhtaalla Android-ohjelmistolla. Sen suositushinta on verrattain alhainen, 269 euroa (4+64 Gt, Wi-Fi) tai 299 euroa (4+128 Gt, 4G + Wi-Fi), mikä tekee siitä kiintoisan vaihtoehdon. Kaksisävyinen harmaa on ainut värivaihtoehto."

"Nokia T21 on edullinen ja jämäkkä tablettilaite yksinkertaisella käyttökokemuksella ja hintaluokkaan suhteutettuna hyvällä päivitystuella. Tabletin pitäisi luvatusti saada aikanaan Android 13 ja 14, ja tietoturvapäivityksiä on luvassa loppuvuoteen 2025 asti."

Koko artikkeli:

- https://mobiili.fi/2023/01/07/nokia-t21-testi/

ps. Valitettavan nopeastihan nuo vanhenevat turvapäivityksien lakatessa, tuolle laitteelle 2025 loppupuolelle :/

2

823

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eipä sillä ole mitään väliä missä maassa komponentit on tehty..

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

🔞 ­­N­­­y­m­f­­o­­m­­­a­­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17812916b

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      22
      2321
    2. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      105
      2241
    3. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      52
      2197
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1527
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      238
      1512
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      30
      1426
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      36
      1392
    8. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1161
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1126
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      26
      1106
    Aihe