Minulla jo kolmas ropponen menossa.
Kymppi mämmi on parasta kerman ja sokerin kanssa!
On se mietaa oikessa kyllä mämmi on hyvää ja myös suoli tykkää.
Tavaraa tulee pönttöön hyvin☝☝👇👇
Syöttekö mämmiä pääsiäsen aikaan?
7
561
Vastaukset
- Anonyymi
Mämmi is best!
- Anonyymi
Eipä tule vartavasten hankittua, kun jäänyt maistamatta tämä herkku. Jääpi jatkossakin, jos vieraille ei varta vasten tarjota. Tokkopa tuota nykyään edes vieraita käypi kylässä, saati kestitsee käypäläisiä
- Anonyymi
Nänniä syödään.
T. Kirkkolanniemen puuduttaja. - Anonyymi
Syön 4-5 ropposta mämmiä pe-ma pääsiäisaikana. Vessassa vaan käytättää kun on vissiin keliakian piru. Vaan en luovu mämmistä tai vaasan ruispalasta.
- Anonyymi
Valvotat meitä naapureita kun ramppaat vessassa harva se tunti yölläkin.
- Anonyymi
6 rasiaa jo syöty. Kymppi mämmi paras. On kuitua suoli toimii hyvin ..
- Anonyymi
Mämmi on kaikkea muuta kuin suonenjokinen ruoka. Mämminsyöjät voivat ostaa menolipun. Hyvää matkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465661Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki482895- 1832605
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t92240- 272043
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121932törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/141655- 1451285
- 131107
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2561099