Loppi on Kokoomuksen Imperiumin korruptoitunut vasallikunta.
Mitä mieltä?
Loppi on SEKOOMUKSEN vasallikunta.
8
837
Vastaukset
- Anonyymi
Parempi sekin kun kepulaisten invaasio. On kuulemma helpottunutta porukkaa kunnantalolla kun ei enää ramppaa kepulaisia käskyttämässä virkamiehiä. Niin ne ajat muuttuu ja alkaa kunnankin työntekijöillä olemaan työrauha.
- Anonyymi
Onneksi Demarit sai tehtyä sen SOTE-uudistuksen, Sen ansiosta on kunnan sosiaalitoimella vähemmän velvollisuuksia.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17813041U
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Kunnan sosiaalityöntekijän edeltäjältä puuttui kaikki konservatiiviset aatteet, vaikka oli kokoomuksen jäsenenä paikkansa saanut. Se, että perustetaan perhettä mustaihoisen matun kanssa ei kuulu oikeistolaisiin arvoihin.
- Anonyymi
Mentiinkö ojasta allikkoon, onko tämä nykyinen lestadiolainen parempi kuin se tietynlainen patja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mentiinkö ojasta allikkoon, onko tämä nykyinen lestadiolainen parempi kuin se tietynlainen patja.
Onneksi ei tarvitse olla kunnan sosiaalitoimen kanssa enää "naimisissa". Toivottavasti vain saisivat vietyä 90-vuotiaan mummoni hoitokotiin, koska siskoni ei jaksa enää käydä häntä kylvettämässä.
- Anonyymi
Kuntaan tullut jostain syystä näitä kokoomuksen nuolijoita lisää.
- Anonyymi
Kokoomuksen uho on Lopen tuho.
Loppi ei kestä näitä Heinosen p..seen nuolijoita enempää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1958748
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264958- 524392
- 703952
- 513266
- 513134
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.572996Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262746- 432531
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422475