.epäily . nyt selaimena turvallisuutta hokeva edge microsofth, selaa luotettavammin. kun lataa crhomen . lukee päällä. kullan kallis. onko virus itse edge vai micrhosofth. kaiken näköistä on. google kullan kallis . lukee google.fi .lataa .
onko itse virus kun edge selaimella ei selaa muulla kuin crhomella.
Anonyymi-ap
2
130
Vastaukset
- Anonyymi
Youtubessa esitellään erinäisiä menetelmiä poistaa Microsoftin EDGE-selain Windows 10:stä .
-itse poistin suoraan ne kansiot x86 -ohjelmista, ja niin Edge oli kadonnut. (Suoraanhan sitä ei Winkku poista sovellusten hallinnan kautta, sen on MS estänyt. Myöskään CCleanerissa ei onnaa.) - Anonyymi
Mikä tauti avaajalla on, onko syntymästään lähtien höpelähtänyt milloin mitäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisit vihdoin ymmärtää
Kuinka hirviö mun silmissä olet/olette. Antaisitte mun vaan nyt olla, että palaudun tästä edes joskus.222654- 1101611
- 161282
- 2441268
Keskisarjan puheet olivat ihmisarvoa alentavia
Purra ilmoitti Lauantai-aamuohjelmassa hyväksyvänsä Keskisarjan puheet. Orpon ilmoitus tänään: "Yksikään hallituspuolue1681180Ulkomaalainen yrittäjä
Minkäs alan yrittäjä tämä herrasmies on/oli? Poliisi epäilee varkautelaista 44-vuotiasta miestä entisen puolisonsa murh181037Kannattaako omaan intuitioon luottaa
Kun minulla on tunne, että se mies tykkää minusta yhtä paljon kuin minä hänestä? Siksi olen näin kauan tätä kaipaamista67923En tiedä sinusta
Mutta minä kaipaan sitä meidän välillä vuosia sitten käytyä "säpinää". Edellytykset oli vaikka mihin, varsinkin kun olet25872Olen niiiin vihainen sille naiselle...
Ymmärrän todellakin sua, jos koet joskus olevasi sodan keskellä. OMG. Anna sun kaikki kestää. Tsemppiä 🙏15844- 78811