kiinnostaa yhä vähemmän, Marinkin jätti, Nato on hoidettu, pakolaisirrat tyrehyneet, ilmastomuutosta lykätty jne. Palataanko entiseen eli natsien ja fasistien metsästykseen, sovimismiin, epätasa-arvoon, mamutukseen, suvakismimarsseihin, laitetaanko ylen toimitajat etsimään jostain päin palloa joku sorrettu kansa ja sen hätä jne. vai keskitytäänkö nyt vähemmistö kansan, joita on maailmassa ainaostaan 0,07 % väestöstä, omiin todelisiin ongelmiin?
Saa nähdä, mutta arvatenkin suomalaiset ovat liian pieni kansakunta,, että sen ongelmiin kanttaisi uhrata aikaansa, mutta se on riittvän iso, jotta se pystyy rataksiemaan kaikki maailman ongelmat ja on ensisijainen syypää ja syyllinen niihin jopa marssin kuivumiseen.
Mistä nyt valemedia kehittää uuden kiihkoaiheen. Korona jäi taakse, Ukrainan sota
8
77
Vastaukset
- Anonyymi
Nythän se löytyi jo uusi asia jauhettavaksi: "Naisviha". Se on valemedian mukaan syy jokaisen naisen tekemään mokaan. Se oli Marinin eron syy, eivät lukuisat mokat ja ne mokat, jotka jäi julkituomatta eron myötä, jasama naisviha tuntuu olevan Hanna Wassin sopimattoman asun arvostelu. Olisihan Wass voinut tulla tietenkin nahkatakissa ja housusissakin. Jos taas joku mies varsinkin persu kuten Halla-aho tulisi haastatteluun mustassa nahkataksisa ja housissa, niin natsi tai homo hän olisi ilman muuta ollut. Wass oli haastattelussanäyttävässä iltapuvussa. Puvussa ei sinänsä mitään vikaa ole, mutta ei kai nyt niin ihan oikeasti tehdä vaan asiallisessa asussa tullaan asiaohjelmaan. Asialla ei ole mitään nasivihan kanssa tekemistä. Päin vastoin naisihailusta.
- Anonyymi
Valemedia on vain kaltaistesi putleristien kuvittelua.
Suomessa sellaista ei ole jotain MV-lehteä ja Seiskaa lukuunottamatta.
Niitä lukevat vain kaltaisesi.
Venäjällä taas ei mitään muuta olekaan. - Anonyymi
Hirveän rasittavaa se tapa, joilla asioista tehdään uutisia. Kyse ei niinkään ole uutisoinnista vaan mielipiteiden muokkauksesta tiettyyn suuntaan. Uutisia hallitsee muutama aihepiiri kuten sukupuoliasiat, ilmastonmuutos, Donald Trump ja niin edelleen. Toimittajat tekevät arvovalinnat eivätkä tyydy faktojen esittelyyn.
- Anonyymi
Sinulla on hirveän rasittava tapa valehdella uutisten teosta.
Et näköjään lainkaan tunne laatumediamme toimitustyön periaatteitakaan,saati käytäntöä.
- Anonyymi
Kyse ei ole naisvihasta vaan kiukusta saamattomuutta, osaamattomuuta ja täyttä kyvyttömyyttä tehdä oman maansa hyväksi yhtikäs mitään. Sen todistavat jo vuoden päästä tutkijat tämä jonkun ihme hymetyksen jälkeen. kun Marin on pääsyt kansainväliseen lehteen. Ei hän päässyt ansiodensa vuoksi vaan sen vuoksi, että sossut valitsivat hänet pääministeriksi eli 19 % äänestäjistä sekä hän oli nuori ja nainen. Hän muita ansiotaan kukaan ei ole arvioinut, kun niitä ei ole.
- Anonyymi
Johan niitä alkaa löytymään: persut ovat taas rasisteja, uhka koko hyvinvointivaltiolle ja suvaksimille, Sudannnissa on sota ja kova veripula, joka on ilmeisesti suomalaisen miehen syytä, kenenkäs muunkaan. Vihervasemmsitohallitus on kuulemma kansantaho, vaikka juuri äänestettiin kepuvohervasemmsiton huitsinnevadaan. Ilmastokin taas lämpenee ja muuttuu, vaikka ei eletä kasvihuoneessa. Välistä viluttaa ja välistä on hemmetin kuumaa. Valemedia jatkaa suomalaisten syyllistämistä entiseen tapaan. Korona, Ukrainan sota ja natojäsennnys on taakse jäänyttä elämää.
- Anonyymi
Ehei nuo on mennyttä aikaa.
Uusin on sähkönsiirtojen kova hinta ja etenkin energiaverot jotka on kolmannes laskun summasta.alv vielä 24%.
Sehän ei muutu vaikka kulutus hinta halpenisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279