Absi valo palaa, vika koodia näkyy oik.puoleiselle tunnistimelle. Tunnistimen pää poikki, vaihdettu uusi. 200m valo sammunu ja absit toiminut. Sitten valo palaa ja vikakoodi edelleen näyttää vikakoodia tunnistimesta. Osa vaihdettu alkuperäiseen malliin ja sen jälkeen vikakoodia ei saa luettua eikä nollattua enään. Jarrulevy ja liitännät putsattu ei apua. Mitäs tässä kannattis nyt tehdä? Omat taidot loppu siihen...
Vw bora 2001 absi valo palaa
Anonyymi-ap
2
61
Vastaukset
- Anonyymi
Miinus ja plus kaapelit irti ja yhdistää hetkeksi, niin katoaa haamu koodit!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1211771
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391477Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231446Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461260
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521251- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531029