Hei!
On tässä tullut mieleen että omistaako joku vielä aika vanhan MOLUKKIKAKADUN! myimme sen pois kun olin n. 3 vuotias ja nyt tuli mieleen että täältähän voisi kysyä asiaa.
Myimme kakadumme pois 10 vuotta sitten ja minulle on kerrottu että se voi elää vielä 8 vuotta joten aika vähäisiä toiveita vielä on. Muistan vain että tyhjä häkki vietiin ulos, ja ostajat/kuljettajat olivat kaksi miestä sinisessä haalarissa. Ja että sillä oli punaiset töyhdöt päässä. Ja se myytiin toiseen kotiin jossa oli toinenkin samanlainen mutta vaan tyttö. Se oli kuulemma kiertänyt monessa kodissa ja aina se oli annettu pois.
Kertokaa jos olette nähnyt ehkä meidän entistä kakadua. Ja vielä, mistä saisi ostettua hyväkuntoisia Molukkikakaduja?
Etsin!
4
470
Vastaukset
- -N-
Sanon heti, että mulla ei ole havaintoja ko. kakadusta, enkä ole kuullut kestään joka sellaista omistaisi.
Tarkoitat varmasti molukkien kakaduja, ne ovat erittäin harvinaisia Suomessa. Miten niin voi elää vielä 8 vuotta..? Sanoisin, että hyvällä hoidolla molukkikakadu voi elää ylikin 60-vuotiaaksi.
Saatavuus on tosiaan hyvin heikko, mutta Suomessa on ainakin 1 kasvattaja, joka kasvattaa molukkienkakadua.- Kaipaava
Joo Molukkien kakadu. Me ei tiedetä että minkä ikäinen se oli meille tullessaan mutta toivottavasti se elää vielä pitkään ja onnellisena. Kuka se kasvattaja on? :D
- -N-
Kaipaava kirjoitti:
Joo Molukkien kakadu. Me ei tiedetä että minkä ikäinen se oli meille tullessaan mutta toivottavasti se elää vielä pitkään ja onnellisena. Kuka se kasvattaja on? :D
Katso kasvattajarekisteristä, laita hakusanaksi molukkienkakadu. http://www.papukaijayhdistys.fi/modules.php?name=SPYkasrek
- Iinuli
-N- kirjoitti:
Katso kasvattajarekisteristä, laita hakusanaksi molukkienkakadu. http://www.papukaijayhdistys.fi/modules.php?name=SPYkasrek
Kiitti, kiitti, kiitti. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511