Suomalais naisten

pisteytys

Olessani vuoden tuekissa tutustuin paikallissen elämän tarkemmin ja tulin kysyneeksi onko tämä pisteytys kilpailu totta. Kyllä sitä kuulemma harjoitetaan vieläkin. esim rankatarta jos panee saa 8 pistettä lähi idän naiset olivat 15 pistettä mutta suomalaisesta ei saanut kuin 1 pisteen. Eli piti panna 15 suomalis naista kuukauden aikana tai puhua yksi muslimi nainen ympäri niin peli oli tasan

80

46634

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinunkin

      Palaa takaisin koulupenkille(jos olet siellä edes ollut?)ja opettele kirjoittamaan!

      • Lehtori

        Joku huvittelee taas kerran sillä miten akkalaumaa sohimalla saa sähinää aikaiseksi.

        Ai niin, löysin tekstistäsi 4 kirjoitusvirhettä.


    • Gloria

      että sinä et ole matkaillut ulkohuussia kauemmas.

      • kunnia Glorialle

        Osuit asian ytimeen!


    • lihavuus

      Huono pisteytys voi johtua suomalais naisten liika lihavuudesta

      • Mummo_maailmalta

        nuorista ulkomaalaisnaisita on ollut käytännössä jo monia kymmeniä vuosia. Etenkin Kreikassa sitä on harrastettu ja harrastetaan vieläkin. Jokaisella kapakalla on tarkoilijoiden kesken kilpiaulu kuka saa nurin eniten naisia. Heillä on joka viikko uusi nainen, ja ensi viikolla tulee taas uusi lasti naisia lentokoneella...

        Tuo suomalaisten naisten yksi ainoa piste tulee siitä että suomalaisia naisia on aivan liian helppo saada.Siis pankaa naiset hanttiin niin teidän arvo nousee heti!


      • anorektikot

        ovat pilanneet suomalais naisten maineen! Kyllä langanlaiha on rumempi kuin sopivasti muodokas!!


    • 157cm/48kg/40v

      Punanen tukaa(aito) vyötärölle, pisamia, sinivihreät silmät. Hilpeät hidalgot ei muhun koske joten se piste jää saamatta.
      Oma mies Norjalainen komea salskea viikinki! Suomipoika on katkera, sisäänpäikääntynyt, elämänsä pettynyt, rakkaudeton otus.
      En tykkää yhtään.
      Hauskaa kesää! Pisteitä keräämään ja jakamaan!

      • kirjaudusisään

        ei kukaan komea viikinki ota tuollaista persjalkaa naisekseen. tosin komeus on suhteellista, kun puhutaan suomalaisnaisten ulkkismiehistä.

        kuka vittu sulle katkera olisi? :)


      • Ginger
        kirjaudusisään kirjoitti:

        ei kukaan komea viikinki ota tuollaista persjalkaa naisekseen. tosin komeus on suhteellista, kun puhutaan suomalaisnaisten ulkkismiehistä.

        kuka vittu sulle katkera olisi? :)

        Tyyppiesimerkki rakkaudettomasta, katkerasta, elämäänpettyneestä suomiperäkamarinpojasta. Hahahaaahaaa!!! Olet niiiin huvittava!!


      • jassu
        kirjaudusisään kirjoitti:

        ei kukaan komea viikinki ota tuollaista persjalkaa naisekseen. tosin komeus on suhteellista, kun puhutaan suomalaisnaisten ulkkismiehistä.

        kuka vittu sulle katkera olisi? :)

        Onneksi meitä on niin erilaisia ja erikokoisia.Oma naisihanteeni on juuri tuota kokoluokkaa.155-165 ja /- 50.Mielellään vielä pienet rinnat.(itse 185/90)


      • Puoliso omasta maasta

        Tämän katkeran vuodatuksen suomipojista voi tulkita niinkin, jotta et itse ole kelvannut suomipojille, kun täytyi puolisokin hakea ulkomailta.


      • viikingit?

        Sehän on totta, että norjalaiset ovat varmaankin keskimäärin pidempiä ja urheilullisempia, kuin suomalaiset.
        Toisaalta norskeilla on yhdessä sveitsiläisten kanssa Euroopan tylsimpien ihmisten maine. Tämän olen kuullut niin monen eri kansalaisuuden edustajalta, että pakko se on uskoa.

        Eräs portugalilainen tuttuni, ikääntyvä herrasmies -- tai jos puhautaan asiosita oikeilla nimillä: vanha pukki -- kertoi seurustelleensa nuoruudessaan norjalaistytön kanssa. Hieman huvittuneena hän kertoi kuulleensa partneriltaan, että kaikki tytön kaverit olivat kyselleet yksityiskohtia siitä, miten monta kertaa yössä etelän mies "ampuu" ja kuinka isolla aseella.

        Tässä vaiheessa koin deja vu- ilmiön: Ei ollut norskitytöllekään riittänyt viikingin miekka.

        Niin, jos noilla mitoillasi ylpeilet, niin olet omaa saman pituista vaimoani 5 kg lihavampi, että se siitä. Itse olen suomalainen kaljamahainen elämääni tyytyväinen mies, tukkani on maantien värinen, eikä ylety korvien, eikä kauluksen päälle. Tukkakin on aito toistaiseksi, mutta oikeastaan toivoisin kaljuuntuvani, koska se on kuulemma merkki korkeasta testosteronitasosta.

        Hauskaa turskanperkuuta!


      • rento suomalainen

        hei norjalaisen kanssa naimisissa oleva, jotakin on omassa elämässäsi vialla kun noin puhut suomalaisista miehistä. taidat olla itse katkera :) joskus on hyvä herätä ja kasvaa eteenpäin. toiseksi, ehkä kyse on ikäluokasta. kun panet poikki norjalaisesi kanssa, kokeile nuorempia suomalaisia, eurooppalaistuneempia miehiä. näytät kuuluvan aivan liikaa tuohon porukkaan josta puhut, jotta sinua voisi ottaa vakavasti... onnea matkaan.

        juuso


      • Riku
        Ginger kirjoitti:

        Tyyppiesimerkki rakkaudettomasta, katkerasta, elämäänpettyneestä suomiperäkamarinpojasta. Hahahaaahaaa!!! Olet niiiin huvittava!!

        Huvittavuutta voidaan mitata niin monella tavalla ja itseäni ainakin Gingerin kommentti huvitti hyvinkin kovasti.Tosiasia kuitenkin on että valitettavan monet etelämaalaiset miehet pitävät suomalaisia naisia helppoina tapauksina oli siihen sitten syytä tai ei.Olen työskennellyt useiden kreikkalaisten,turkkilaisten ja muiden eteläisistä maista olevien miesten kanssa eri työpaikoilla ja heidän suhtautuminen suomalaisiin naisiin oli sellainen mitä ei kovin suuresti halua mainostaa.Monet heistä väittivät asenteensa jopa perustuvan omakohtaisiin kokemuksiin.
        Mitä tulee siihen norjalaiseen salskeeseen viikinkiin niin lienee syytä muistuttaa etteivät hekään kaikki sellaisia ole.Päinvastoin norjalaiset miehet muistuttavat hyvinkin suuresti suomalaisia ja ruotsalaisia miehiä ulkomuodoiltaan.Niin myös naiset mutta tavoista en tiedä.


      • se on niin

        Näin suomalaisena miehenä sanoisin, että olet oikeassa. näin ikävästi on päässyt käymään.
        Lieneekö kiitos siitä suomalaisille äideille ja isoäideille? se vaatiikin jo enemmän älykkyyttä, johon ei välttämättä naistenkaan älykkyys aivan riitä. Kuka kasvattaa lapsemme? Eivät isät ainakaan, se on varma se.
        Ymmärrys hoi! Äly! älä jätä!


      • vakavia suhteita
        Riku kirjoitti:

        Huvittavuutta voidaan mitata niin monella tavalla ja itseäni ainakin Gingerin kommentti huvitti hyvinkin kovasti.Tosiasia kuitenkin on että valitettavan monet etelämaalaiset miehet pitävät suomalaisia naisia helppoina tapauksina oli siihen sitten syytä tai ei.Olen työskennellyt useiden kreikkalaisten,turkkilaisten ja muiden eteläisistä maista olevien miesten kanssa eri työpaikoilla ja heidän suhtautuminen suomalaisiin naisiin oli sellainen mitä ei kovin suuresti halua mainostaa.Monet heistä väittivät asenteensa jopa perustuvan omakohtaisiin kokemuksiin.
        Mitä tulee siihen norjalaiseen salskeeseen viikinkiin niin lienee syytä muistuttaa etteivät hekään kaikki sellaisia ole.Päinvastoin norjalaiset miehet muistuttavat hyvinkin suuresti suomalaisia ja ruotsalaisia miehiä ulkomuodoiltaan.Niin myös naiset mutta tavoista en tiedä.

        Ei siinä mies paa naista halvalla vaan nainen panee mistä halvalla. Ei siinä etelänmies saa naista helpolla, vaan on naisen seksiobjekti. Miksi tyytyä ulkomailla kotimaiseen kun on helppoja ulkolaisia. Pieni ulkomainen romanssi, jossa nainen saa toteuttaa kaikki oikkunsa. En yhtään ihmettele. Itse kyllä nautin kotimaan kamarasta ja omasta pohjolan pojasta, jonka veroista saa kyllä hakee. Romanssia riittä mulle joka päiväksi ja väliin ihania yllätyksiä ettei tiedä miten päin olis. (Suomipojan kanssa kun mieluummin tekee vakavampia suhteita)


      • on;
        vakavia suhteita kirjoitti:

        Ei siinä mies paa naista halvalla vaan nainen panee mistä halvalla. Ei siinä etelänmies saa naista helpolla, vaan on naisen seksiobjekti. Miksi tyytyä ulkomailla kotimaiseen kun on helppoja ulkolaisia. Pieni ulkomainen romanssi, jossa nainen saa toteuttaa kaikki oikkunsa. En yhtään ihmettele. Itse kyllä nautin kotimaan kamarasta ja omasta pohjolan pojasta, jonka veroista saa kyllä hakee. Romanssia riittä mulle joka päiväksi ja väliin ihania yllätyksiä ettei tiedä miten päin olis. (Suomipojan kanssa kun mieluummin tekee vakavampia suhteita)

        kun nainen on tuollainen karvaperse


      • en ole

        sisäänpäin kääntynyt,enkä mitään muutakaan mitä luettelossa oli!Olen 197cm/115kg vaalea,sinisilmäinen SUOMALAINEN VIIKINKI ja mulla on onni olla naimisissa kauniin pitkän,hoikan,ulkonäöstään huolta pitävän virottaren
        kanssa!Sen sanon että ikinä en muijakseni huoli suomalaista roikkuperseistä,outokumpulaista kaivosrotua olevaa "naista"Kyllä ulkomaalainen on poikaa näinkin päin!


      • tyttö
        Riku kirjoitti:

        Huvittavuutta voidaan mitata niin monella tavalla ja itseäni ainakin Gingerin kommentti huvitti hyvinkin kovasti.Tosiasia kuitenkin on että valitettavan monet etelämaalaiset miehet pitävät suomalaisia naisia helppoina tapauksina oli siihen sitten syytä tai ei.Olen työskennellyt useiden kreikkalaisten,turkkilaisten ja muiden eteläisistä maista olevien miesten kanssa eri työpaikoilla ja heidän suhtautuminen suomalaisiin naisiin oli sellainen mitä ei kovin suuresti halua mainostaa.Monet heistä väittivät asenteensa jopa perustuvan omakohtaisiin kokemuksiin.
        Mitä tulee siihen norjalaiseen salskeeseen viikinkiin niin lienee syytä muistuttaa etteivät hekään kaikki sellaisia ole.Päinvastoin norjalaiset miehet muistuttavat hyvinkin suuresti suomalaisia ja ruotsalaisia miehiä ulkomuodoiltaan.Niin myös naiset mutta tavoista en tiedä.

        Entä tuliko kelläkään mieleen haukkua näitä turkki/kreikkapoikia?Siellä ne levittelee tauteja ja hässii päivät pitkät ja ihmiset hurraa noille mahtisonneille.Ja mitähän hienoo siinä on?Jos naiset lähtee yhtälailla kuksimaan niin ei kukaan hurraa heille ja aattele että siinäpän vasta nainen.Törkeää sovinistista ajattelua.Omasta mielestä tuo itsensä jakeleminen ei ole ollenkaan hienoa,ei miehillä eikä naisilla.Mutta tää pointti on että naiset vaan saa aina haukut,annat tai et anna,huora olet jokatapauksessa.Yritäppä siinä sitten tehä oikeita valintoja,jessus.Aina löytyy joku jolla on jotain nokankoputtamista toisten asioihin.
        Ja tuo pisteitys on ihan naurettava(jos sitä nyt on ollenkaan).Sen sijaan että naurettaisiin heille tolloille noin lapsellisesta kisailusta ja jätettäisiin omaan arvoon koko karvapallukat, se onkin jälleenkerran suomineito joka saa haukut ja nenännyrpistykset.

        Niinkai se on et miehet pitää miehen puolia.Omasta mielestäni voisitte miehet pitää meidän suominaisten puolia ja jättää tollaset höpötykset kokonaan.Antaa karvanaamojen soittaa suutaan.


      • Monique
        on; kirjoitti:

        kun nainen on tuollainen karvaperse

        Oi että mä rakastan näitä juttuja,voi miten monet naurut on tällaisista keskusteluista saatu!Lisäälisäälisää!!!:D:D


    • Totuuden torvi:)

      Totuus on se, että osa suomalaisnaisista ulkomailla ollessaan, etsivät kuumia romansseja paikallisten kanssa. Näin ollen he ovat melkoisen helppoja, kun taas arabimaiden naiset ovat koulutettuja "pihtaamaan", joten niiltä ei helposti heru. Osa arabi naisista sitä paitsi pitää enemmän vaaleista viikingeistä kuin turkkilaisista antimista. Ranskalaisnaiset taas ovat suurimmaksi osaksi aika vaateliaita miesten suhteen, eli mies joutuu tekemään jonkun verran töitä ennen kuin saa. Siksi varmaan heistäkin saa enemmän pisteitä.
      Viimeiseksi, mutta ei todellakaan vähimmäiseksi selitykseksi tälle pistejaolle tarjoan tällaista. Jokainen joka on edes kerran elämässään ollut Turkissa (itse olen käynyt n. 20krt ja kaikissa kohteissa, minne Suomesta tehdään matkoja) on varmaan voinut pistää merkille, että siellähän on paljon enemmän suomalaisia turisteja kuin ranskalaisia tai arabituristeja! Se on mielestäni suurin syy pisteiden määrään. Aika idioottimaista haukkua suomalaisia naisia lihaviksi.. Käypäs jossain Jenkeissä tai Briteissä, oijoi kun me ollan hoikkia täällä:)
      TÄSSÄ TEKSTISSÄ OLI MYÖS PALJON SELLAISTA MINKÄ JOKU VOISI LUOKITELLA YLEISTYKSEKSI, MUTTA ÄLÄ TURHAAN HUOMAUTA SIITÄ, KOSKA TOTEAN TÄSSÄ LOPUKSI, ETTÄ EN YLEISTÄ! EIHÄN NE KAIKKI TURKKILAISETKAAN VARMAAN PISTEITÄ LASKE.

      • nolla poeng!

        Sä oot tyypillinen suomalainen nainen, olen pahoillani, mut´ei sus oo mitään, mikä vetäis puoleensa. sUN PERSOONASKIN on aivan yhdentekevä.
        Sun paras ruokaskin on varmaan jauhelihakastike, keitetyillä Torino-makaroneilla.
        Mikä sussa kiehtoo? kerro meille?


      • Ihan eri tyyppi
        nolla poeng! kirjoitti:

        Sä oot tyypillinen suomalainen nainen, olen pahoillani, mut´ei sus oo mitään, mikä vetäis puoleensa. sUN PERSOONASKIN on aivan yhdentekevä.
        Sun paras ruokaskin on varmaan jauhelihakastike, keitetyillä Torino-makaroneilla.
        Mikä sussa kiehtoo? kerro meille?

        Mikä tekee susta sellaisen että oot laskutaitoinen. Luulen että oot pelkkä eunukki ja siksi täysin kykenemätön mihinkään arvioihin.


    • maija

      Muistui tässä mieleen yhdet illan istujaiset eräänä kesänä terassilla.Kaverini oli käynyt reissulla Irlannissa ja siinä meille kaikille kateellisille suomalaisnaisille kertoi matkasta ja niistä harrasmiehistä,joita maa oli pullollaan.Miehet olivat siistejä,eivät juoneet itseään umpitunneliin ja olivat aina kohteliaita,eivätkä vaipuneet itsesääliin.Ja kuinkas ollakaan,jostain siihen meidän tyttöporukkaan tupsahti se perinteinen umpitunnelissa oleva mies,joka heti istumaan päästyään aloitti valitusvirren:"Miksi kaikki naiset vihaa mua.Mun elämä on ihan perseestä.Kertokaa mikä mussa on vialla.Kaikki potkii mua päähän."Ja kyllä meillä kaikilla oli niin hauskaa huomata,että totta se on.Suomalaismiehillä ON heikko itsetunto.

      • kokemusta on

        Suomalais mies saa osakseen välimeren maiden neitojen ihailua,se riittäköön.


      • Puoliso omasta maasta

        Taas oikein älyn riemuvoitto. Yleistyksiä niin, että ihan pahaa tekee. Tuo ystäväsi tapasi varmaan kaikki Irlannin miehet viestistäsi päätellen? Ja toisaalta: yksi suomalainen mies tuli örveltämään teidän pöytäänne siispä kaikilla suomalaisilla miehillä on huono itsetunto?

        Täytyy sanoa, että älykästä porukkaa täällä liikkuu :-(


      • ha haa
        kokemusta on kirjoitti:

        Suomalais mies saa osakseen välimeren maiden neitojen ihailua,se riittäköön.

        No, ei tosiaankaan suomalainen mies saa osakseen ihailua välimeren neidoilta, lähinnä sääliä. Mun kreikkalainen ystävätär ihmetteli miten suomalaiset miehet ei osaa pukeutua, juovat itsensä aina ihan känniin ja eivät omaa mitään käytöstapoja.


      • ja...
        Puoliso omasta maasta kirjoitti:

        Taas oikein älyn riemuvoitto. Yleistyksiä niin, että ihan pahaa tekee. Tuo ystäväsi tapasi varmaan kaikki Irlannin miehet viestistäsi päätellen? Ja toisaalta: yksi suomalainen mies tuli örveltämään teidän pöytäänne siispä kaikilla suomalaisilla miehillä on huono itsetunto?

        Täytyy sanoa, että älykästä porukkaa täällä liikkuu :-(

        eikös irlantilaiset juo tilastojen valossa yhtä paljon kuin suomalaisetkin? tosin niillä voi olla parempi viinapää, tai ne voi juoda hitaammin ja hartaasti...


      • Jep jep
        ha haa kirjoitti:

        No, ei tosiaankaan suomalainen mies saa osakseen ihailua välimeren neidoilta, lähinnä sääliä. Mun kreikkalainen ystävätär ihmetteli miten suomalaiset miehet ei osaa pukeutua, juovat itsensä aina ihan känniin ja eivät omaa mitään käytöstapoja.

        Kreikkalaiset naispuoliset immeiset eivät kaltaisellesi suomilumpulle puhu. Sori nyt vaan, näin se on. Itse olen taas asunut solussa peräti kahden (2) kreikkalaisen naisen kanssa ja hyvin tultiin aina toimeen.


      • juu

        Olen talla hetkella Englannissa ja kaynyt ulkona muutaman Enkku pojan kanssa ja voin todeta sen etta eivat nama ole yhtaan sen ihmeellisempia taalla kuin Suomessakaan. Osa tietaa kaytostavat ja toimii niiden mukaisesti osa taasen vain juoksee yhden asian perassa. Luulempa etta joka maasta loytyy omat orveltajansa ja hyva kaytoksiset miehet. Onneksi meilla naisilla on mahdollisuus valita kumppanimme:)


      • Timo
        kokemusta on kirjoitti:

        Suomalais mies saa osakseen välimeren maiden neitojen ihailua,se riittäköön.

        Välimeren nainen vaimona, eikä suomeen ole ikävä.


      • se tiedät minun tutut?
        Jep jep kirjoitti:

        Kreikkalaiset naispuoliset immeiset eivät kaltaisellesi suomilumpulle puhu. Sori nyt vaan, näin se on. Itse olen taas asunut solussa peräti kahden (2) kreikkalaisen naisen kanssa ja hyvin tultiin aina toimeen.

        Jaa miten niin ei puhu? Ollaan oltu ystäviä jo iät ja ajat. Mulla on paljon kreikkalaisia naisystäviä. Olen jopa erään ystäväni lapsen kummi.
        Yllättyisit jos tietäisit kuinka vapaamielisiä he oikeasti ovatkaan, ei ole paljon varaa puhua muiden maiden naisista...


      • mies27

        olen kanssasi samaa mieltä siitä, että suomalainen perusmies ei osaa käyttäytyä ja ulkomaillahan saa tehdä mitä huvittaa. :)

        mutta kannattaa etsiä laadukkaampaa seuraa, jos kerran lähipiirissä pyörii tuollaisia ressukoita. itse en ainakaan jaksaisi katsella tuollaisia.

        toivottavasti olet itse riittävän tasokas, jotta löydät fiksua ja tasokasta miesseuraa. kyllä heitäkin on. :)


    • whatever tai jotain

      Aloittajalle: Kirjoitat tosi kamalaa suomea!
      Ja asiaan, so what vaikka jaettaiskin pisteita, tarkeintahan on etta molemmat saa mita haluaa, mies saa pisteensa ja nainen jotain muuta.

      • tasa-arvon kuningatar

        tippurin ja huoran leiman niin.


      • kotimaan matkailija
        tasa-arvon kuningatar kirjoitti:

        tippurin ja huoran leiman niin.

        mies sitten on jolla on ne 15 pistettä ja kaikki suomalaisnaisista? Huorapukkiko? Jotta teille miehillekkin tulis yhtä karmee nimi, kuin mitä itse niin monesti syyttä jakelette naisille joilla ehkä se yks romanssi elelässä on se ainut kerta tahi toinen sellainen. Itselläni on mies jolle oon se ainut ja joka on mulle se ainut.


    • Virheidenkalastaja

      Miten joku luuseri voikin saada noin lyhyeeseen soopaan saada mahtumaan 15 virhettä ?
      Tai voihan niitä enemmänkin olla, itse löysin 15 kpl.

      Nyt kaikki lukijat etsimään löydättekö 15 virhettä, enemmän vai vähemmän.

      • -Maukka-

        Itse löysin 19 virhettä. Viestin kirjoittaja vaikuttaa olevan älyllisiltä lahjoiltaan imbesillin luokkaa. Ala-arvoinen kielioppi antaa erittäin surkean ensivaikutelman.


      • Juu

        Sinullakin toista hyväkästä moittiessasi lipsahti heti ensimmäiseen lauseeseen verbi kahteen otteeseen... Ei hyvä ;)


      • ...

        Sä oot väärällä palstalla!!!


      • Alma

        15 sain virheiden määräksi ;)


      • voi voi

        olisi ollut myös syytä korjata, ennen kuin lähetit tekstisi tänne.


    • :D hah hah

      Ketä kiinnostaa sun pisteet. Mitä siitä jos suomalaisnaiset antaa pesää ulkomaisille miehille, mitä olette niin surkeita suomalaiset äijät seksissä! Tuskin naista liikuttaa jotkut typerät pisteet turkissa. Tuskin naista liikuttaa jos te miehet, jotka ette koskaan naista ole saaneet haukutte heitä huoriksi. Typeräkin tajuaa, että naisia huoriksi haukkuvat juntti miehet elävät puutteessa, pelkäävät lähestyä naisia ja omaavat huonon itsetunnon.

      Kyllä suomalaiset miehetkin panevat ulkomaisia naisia lomillaan. So what? Jos lomalla saa siitä jotain irti, niin siitä vaan myös naisetkin. Teitä juntteja vituttaa vaan, kun ette saa edes ulkomaisilta naisilta!

      Kai se vitutuksen määrä on niin suuri kun kukaan ei huoli eikä ketään saa. Pakko haukkua naisia vaikka vika on itsessä. Tilatkaa siis vaimo Aasiasta, suomalainen nainen ei sinunlaista junttia huoli. Onneksi näitä junttejä on suomalaisista miehistä vähemmistö!

      • Rabka Halla

        Jos noin sairas on ,niin kannattais äkkiä
        ottaa jotain rauhoittavaa lääkettä!


      • MITÄ...

        ... VIKAA ON AASIALAISESSA NAISESSA?


      • juu

        Hyvin sanottu!!

        Usein viella on niin, etta Suomalaiset miehet maksavat seksista ulkomailla!! Kertookohan se jotain Suomalaisten miesten seksitaidosita ja ehkapa siita myos loytyy se selitys miksi naiset hakevat seksiseikkailunsa ulkomailta:)


    • "shamppanja vs. kilju ...

      nii, onhan sekin eri asia OSTAA hienoa shamppanjaa alkosta tai LÖYTÄÄ kiljupänikkä festareilta. molemmissa on kyllä alkoholia, mutta ero on selkee..

    • lkncfkb

      Ja sain ensin vastaukseksi runsasta ällistystä. Sitten kyselyitä että mitkä ihmeen sivut.
      Lopuksi meni herne nenään, kun vihjaisin, että mahtaakohan herrakin sinne kirjoitella...
      Ehkä jotkut keskenkasvuiset kakarat siellä keskenään kisaavat, mutta ei tuo taida mikään yleinen käytäntö olla.

      • page12

        vuonna yks ja kaks kertoi työkaverini et näin..
        asuin 10 ensimmäistä elinvuottani englannissa ja kun äidin mukana muutin takasin suomeen tapahtui näin..
        juuri näin..
        menin nuorena miehenä sisäsuomessa paariin(ja monena iltana) ja kun koko illan puhuin virheetöntä englantia alkoi tapahtua..
        kauniita naisia alkoi pyöriä ympärillä aivan pilvin pimein voi vain valita parhaat.. ja kun ei juonut itseänsä sammuksiin ..ffffflaksi kävi..
        sillä naamalla hän yleensä muuten käveli yksin kotiin..
        eli kun alkaa saada turha valittaa täytyy vaan ajaa..
        hah haaa.. ja muuten pari kirjaoitus virhetta mukään niita tarvisevillekin.. hah haaaa.. au auuuuu.... tulkaa tule tulevat hah haaaa...


      • I love Turkey!!!
        page12 kirjoitti:

        vuonna yks ja kaks kertoi työkaverini et näin..
        asuin 10 ensimmäistä elinvuottani englannissa ja kun äidin mukana muutin takasin suomeen tapahtui näin..
        juuri näin..
        menin nuorena miehenä sisäsuomessa paariin(ja monena iltana) ja kun koko illan puhuin virheetöntä englantia alkoi tapahtua..
        kauniita naisia alkoi pyöriä ympärillä aivan pilvin pimein voi vain valita parhaat.. ja kun ei juonut itseänsä sammuksiin ..ffffflaksi kävi..
        sillä naamalla hän yleensä muuten käveli yksin kotiin..
        eli kun alkaa saada turha valittaa täytyy vaan ajaa..
        hah haaa.. ja muuten pari kirjaoitus virhetta mukään niita tarvisevillekin.. hah haaaa.. au auuuuu.... tulkaa tule tulevat hah haaaa...

        Olin juuri kamuni kanssa viikon Turkissa ja meillä oli mahtava loma! Harmittaa kun tulin lukeneeksi näitä viestejä.. Suomalaismiehet matkaavat Viroon huoriin ja maksavat enemmän jos saavat seksiä ilman kondomia, Thaimaasta ja Venäjältä haetaan vaimoja joita sitten täällä hakataan ja huoritellaan kun suominainen käy töissä eikä passaa tarpeeksi!!! Ja esim. venäläiset naiset kyllä erottuivat Alanyan yöelämässä mauttomalla käytöksellään ja yksi bitch yritti vielä viedä röyhkeästi käsilaukkuni.. Itse en myöskään ole lihava, hoikka, nätti naama ja yritän pukeutua "kansainvälisesti", tuulipukuhan on vain lenkkivaruste. Suomalaiset miehet voisivat mennä itseensä joskus, te tuolla rantalomilla erotutte parhaiten!!!


      • Voi elämä...
        I love Turkey!!! kirjoitti:

        Olin juuri kamuni kanssa viikon Turkissa ja meillä oli mahtava loma! Harmittaa kun tulin lukeneeksi näitä viestejä.. Suomalaismiehet matkaavat Viroon huoriin ja maksavat enemmän jos saavat seksiä ilman kondomia, Thaimaasta ja Venäjältä haetaan vaimoja joita sitten täällä hakataan ja huoritellaan kun suominainen käy töissä eikä passaa tarpeeksi!!! Ja esim. venäläiset naiset kyllä erottuivat Alanyan yöelämässä mauttomalla käytöksellään ja yksi bitch yritti vielä viedä röyhkeästi käsilaukkuni.. Itse en myöskään ole lihava, hoikka, nätti naama ja yritän pukeutua "kansainvälisesti", tuulipukuhan on vain lenkkivaruste. Suomalaiset miehet voisivat mennä itseensä joskus, te tuolla rantalomilla erotutte parhaiten!!!

        Taidat olla pik-kasen juntti?


    • Impo Tuhkis

      Missä on Tueki?????

    • Mirella

      ,kun tarkemmin miettii. Mä olen sitä mieltä, että suurin osa suomalaismiehistä muuttuu kaljamahaisiksi löysiksi vetelyksiksi suhteen edetessä. Seurustelun alussa he yleensä sentään yrittävät, mutta silloinkin heidän taitonsa romantiikassa ovat melko vähäiset. Tämä ei suomalaisnaisille riitä. Onko siis ihme, jos he lankeavat imartelijoiden edessä, kun elävät jatkuvassa "imartelu-puutteessa". Esimerkiksi ranskattarien tilanne on varmaan aivan toisenlainen.

      Muutenkin on turha haukkua suomalaisnaisia siitä, jos jokunen heistä silloin tällöin ulkomailla irrottelee. Yleensä ne nimittäin ovat noita miespuolisia, jotka tuovat ikäviä "tuliaisia" vaimoilleen kotimaan/ulkomaan reissuiltaan. Ja tämä on faktaa! Minun ei tarvitse edes katsoa tilastoja, vaan näen sen työssäni.

      Onhan se helpompaa saada käytökseltään vapaampi ja itsenäisempi suomalaisnainen sänkyyn, kuin joku himouskovainen. Tottakai siitä saa enemmän pisteitä, kun se on vaikeampaa!

      Pisteytykseen varmasti vaikuttaa myös se, mistä maista turisteja käy eniten. Tietenkin sellaisten maiden naispuoliset turistit, joita käy maassa paljon, eivät ole "kokoelman" harvinaisuuksia, eivätkä siis suurimpia pisteenantajia.

      • ;-D

        Juu tota noin, suomalaisilla naisilla ei kuule ole läskeistä juuri kuittailemista. Suomessa on nimittäin EU-alueen kolmanneksi lihavimmat naiset! :-D Miehet on "vaan" neljänneksi lihavimpia.

        Mutta juu Mirella, luuletko oikeasti että annat itsestäsi jonkinlaisen sivistyneen kosmopoliitin kuvan näillä lapsellisilla vuodatuksillasi? Matkustele, elä, koe, viisastu... Tee maailmanympärysmatka, se kannattaa. Tule sitten takaisin uhoamaan jos vielä sellainen kiinnostaa.


      • tarvii matkustella
        ;-D kirjoitti:

        Juu tota noin, suomalaisilla naisilla ei kuule ole läskeistä juuri kuittailemista. Suomessa on nimittäin EU-alueen kolmanneksi lihavimmat naiset! :-D Miehet on "vaan" neljänneksi lihavimpia.

        Mutta juu Mirella, luuletko oikeasti että annat itsestäsi jonkinlaisen sivistyneen kosmopoliitin kuvan näillä lapsellisilla vuodatuksillasi? Matkustele, elä, koe, viisastu... Tee maailmanympärysmatka, se kannattaa. Tule sitten takaisin uhoamaan jos vielä sellainen kiinnostaa.

        Ennen kuin voi kirjoitella täällä. Onks siinä joku pointi. Luulen että ne asiat tietää parhaiten ne ihmiset jotka hoitelee näitä sukupuolitauteja sairaalassamme. Eikä sitä matkailu kerro. Siis sitä, että ketkä eniten tuo niitä tullessaan.


      • ihan sama nää pisteet, mitä...

        En tajuu moista haloota idioottien pisteistä.

        Mutta tämä sun kirjoitus on tosi kiinnostava. Olen kymmenen kertaa kysellyt nykyiseltä mieheltäni, mitä hän SAATTOI olla käyttämättä kortsua ulkomailla ja sitten taas tulla tänne ja olla täällä eri naisten kanssa. Siis tosi törkeetä. Joo, mä olen se nainen , joka hänen kanssa on nyt, ilman tauteja, onneksi. Mutta eipä tämä ees taas naiminen, josta monet täällä leuhkii, niin hirveen kivaa ole niiden silmissä, jotka saa paskat hoitaa lopulta.

        Miksi pitää olla ilmainen terveyden hoito niillekin, jotka itse ensin menee ja sotkee ittensä ja vielä kumppaninsa ? Miettikää vähän !


      • oikeassa
        ihan sama nää pisteet, mitä... kirjoitti:

        En tajuu moista haloota idioottien pisteistä.

        Mutta tämä sun kirjoitus on tosi kiinnostava. Olen kymmenen kertaa kysellyt nykyiseltä mieheltäni, mitä hän SAATTOI olla käyttämättä kortsua ulkomailla ja sitten taas tulla tänne ja olla täällä eri naisten kanssa. Siis tosi törkeetä. Joo, mä olen se nainen , joka hänen kanssa on nyt, ilman tauteja, onneksi. Mutta eipä tämä ees taas naiminen, josta monet täällä leuhkii, niin hirveen kivaa ole niiden silmissä, jotka saa paskat hoitaa lopulta.

        Miksi pitää olla ilmainen terveyden hoito niillekin, jotka itse ensin menee ja sotkee ittensä ja vielä kumppaninsa ? Miettikää vähän !

        Tosiasia on; että naisistahan miehet kaikki taudit saavat. Mies on luonteeltaan ja ruumiiltaan viaton olento. Vain kanssasisaresi voi hänet saastuttaa.
        Miehiä aina syytetään, vaikka he ovat puhtaita ja pyhiä, jumalan luomia olentoja.
        Mies ei vuodata verta sukupuolielimestään, toisin kuin naiset. Jotain vikaahan silloin naisissa täytyy olla.


    • naisista menettää

      sen kuun pisteet ja palaa lähtöruutuun.

    • menee......

      väärinpäin. pitäskö näiden suomalaisten läskitiinunaisten tähden lopettaa makkaransyönti ja kaljanjuonti? kattokaa peiliin itteenne akat ja miettikää olemustanne sekä kielenkäyttöänne, ei voi muuta sanoa kuin turkkilaisilla miehillä on ollu vedonlyönti siitä kuka harjaa pahimmannäköistä akkaa..........sillon otetaan suomalainen tuulipukuläskitiinu. no, löytyyhän suomesta ihan kohtuullisiakin mutta harvassa on. ympäri maailmaa harjanneena olen tullut kuitenkin siihen lopputulokseen et jaan jumalaista sukupuolielintäni alempiin sosiaaliluokkiin ainoastaan suomessa.

    • impotentteja

      Pisteytys johtuu siitä, että suomalainen nainen impotentti: ei tiedä mitä haluta eikä tiedä mitä saada. Näin Turkinmies miettiä pitkä aika tupakalla,, tuo nainen olla kuin kuollut lahna lakanalla, hui olkoon!
      Suomi naisen sielu kuolla, ikävä anta siemen vakoon, kun nainen ei olla paikalla, siitä 1 piste.

      • Seke

        Onko tosiaan niin, että tässä taas kirjoitellaan huonolla suomen kielellä, kuinka suomalaiset naiset on huonoja. Älä yleistä. Kato peiliin jätkä ja näe kaikki virhees ja jos et näe kysy sitä naisilta. Minä olen tavannut pelkästään loistavia mimmejä.

        Kyllä näitä valittajia löytyy, kun ei ite kykene miesten hommiin.
        Suosittelen sulle kotiin paluuta ja pian. Eikä olis pahitteeks jos hankkisit seksioppaan kirjakaupasta, niin ei tarvi syytellä naista.


      • Timo

        en antaisi suomalaiselle naiselle edes yhtä pistettä. Nimimerkillä: Ei ikinä enää suominaista


      • yks vonkaaja
        Timo kirjoitti:

        en antaisi suomalaiselle naiselle edes yhtä pistettä. Nimimerkillä: Ei ikinä enää suominaista

        ihanaa kun on yks vonkaaja vähemmän! Jos vaikka uskaltaisi kävellä kotomaassaan helteiden tullen napa paljaana ja lyhyt hame päällä, että saisi koiralenkillä rusketusta? On niin tylsä maata rannalla tekemättä mitään.

        On se hyvä kun miehet kattoo paljon vaan thaityttöjä, jotta vihdoin voisi kulkea ulkona bikinin yläosassa. Toista se oli silloin kun Suomessa oli vähemmän ulkomaalaisia. Lupaaks kaikki mulle, että kun mä olen suomalainen, niin yksikään ei huuda mulle autosta mitään, eikä vilkuile taakseen, koska olen alle yhden pisteen nainen ja lahna sängyssä ?


    • Woop

      Osaat huonosti Suomea ja taisit menettää naisesi jollekin kun olet noin katkera.
      Jätkät pelleilee aina, mutta osaa ne naisetkin. Voihan olla että sinut on rankattu sinne ihan nollan lähelle niissä hommissa.
      Turhaan syytät suomalaisia naisia, jos olet naisen menettänyt.
      ps. Mene kielikurssille, jos olet vielä Suomessa.

    • suomalainen nainen

      Oot suomalaisnaisen vitsaus, jonka arvo hänen silmissään ei ole missään numeerisessa muodossa kerrottavissa muista mittayksiköistä puhumattakaan. Pisteytesi osoittaa sitä arvoo mitä naisille annattat siis takaperin. Suurin numero on pienin arvostus naiselle. Ehdotan, että painut saunan taa ja teet sen itse...

    • Jore

      Positiivistä asiassa on se että
      ruotsalaisnaiset on vielä heikommassa
      maineessa.

    • Hupia kansalle

      Hei te kaikki asiaa kommentoineet.

      Sehän on hyvä asia jos "päänsärky" hellittää edes Turkin lomakeitaissa pikku pierussa.
      Itse käyn kyllä ilotalossa jos kohdalle sattuu, siellä dooris ainakin näyttelee olevansa hengessä mukana.
      Siinä ei tarvitse turhan päiten punnertaa eikä vannoa mitään ikuista rakkautta vaan reilusti raha tiskiin ja sitten voi taas keskittyä olennaiseen välittämättä onko ny juur oikeen pukeutunu ja onko vyötärönympärys naistenlehtien ihannemitassa.
      Hyvää kesän jatkoa.

    • hoi!

      Suomalaisnaiset haukkuu suomalaismiehiä ja toisinpäin! Sitten vielä ihmetellään, kun ulkomaalaisilla on huono kuva suomalaisista...

    • MATTI

      Mahtaakohan pisteytykseen sisältyä myös vaaramomentti?
      Jos muslimi nainen antautuu moiseen suhteeseen, on hänellä koko suvun miehet kimpussa, voipi jopa hengen lähtö olla lähellä.
      Muutenkin taitaa olla hieman hankalampi puhua selälleen muslimi naista, jotka kulkenee pääsääntöisesti miespuolisen sukulaisen saattamana?

    • älä lesoa

      eli ei voi välttyä muulta vaikutelmalta kuin että siitä puhe mistä puute, miksi suomalainen nainen haluaisi turkilaista mistÄ ? gun se ei osa etes suomen kieli? tässä sulle vähän takaisin!!!!

    • Ahmed Selibath

      Joo kyllä tuo pitää paikkansa.Helppoja nakkeja on suomalaiset naiset.Moniko Turkin mies on ottanut suomalaisen vaimon? Vain sellaiset jotka suomeen muuton takia solmivat kulissi avioliiton.

    • kissanainen

      ja sama täällä suomessa... Niin me suomalais naiset annamme pisteitä miehistä!!! suomi pojista saa 10 ja noista mustista saa 1, jos joku niihin nyt ilkeää koskea=/ ihan yhtä helppoa se on toisinkin päin... Luuletteko te miehet et naiset on vaan saaliita, pah!!! Me ollaan oikeesti ovelia metsästäjiä eikä haluta miehistä yhtään enempää, kuin sen mitä heillä on tarjota...Iloa,hetkellisesti!!! -kohta kolmesataa pistettä täynnä-

    • toukokuu

      Pisteytys johtuu lähinnä pelkokertoimesta. Ei siittä kuina helppo saalis on miehelle. Se on elämän särkevä riski jos musliminainen nai jotain miestä ilaman avioliittoa. Määräaikaiset avioliitothan on muslimimaissa mahdollisia. Esim. yks päivä tai viikko toisin kuin meillä koto suomessa. Meillä ei veljet tai isät rupee tappaan sisariaan/tyttäriään naimisesta puhumattakaan pelkän katseen vaihdosta( Mikä on muslimimaissa mahdollista ja siitä selviää varmaankin monesti mies pelkällä rahan voimalla ja raipoilla kun nainen jouluu kivitetyksi hengiltä)

      • suomi nainen

        Kuka teistä suomipojista nais yhden kerran, että riski ois kivitys kuolema. Eräs mun tuttavani on moisen tapahtuman silminnäkijäksi väkisin joutunut lähi-idän maassa matkaillessaan. Ne kun sulkee torin kun moiseen ryhtyvä ja kukaan ei pääse sieltä pois eikä enää sinne torille ennenkuin toimenpide on suoritettu.


      • Tekopyhyys pois
        suomi nainen kirjoitti:

        Kuka teistä suomipojista nais yhden kerran, että riski ois kivitys kuolema. Eräs mun tuttavani on moisen tapahtuman silminnäkijäksi väkisin joutunut lähi-idän maassa matkaillessaan. Ne kun sulkee torin kun moiseen ryhtyvä ja kukaan ei pääse sieltä pois eikä enää sinne torille ennenkuin toimenpide on suoritettu.

        Mää tiä sitte kivityksestä mutta se on taivaan tosi että kun mennään yli sadankilometrin päähän ja kun on kaikki natsaa niin oliko se 65 vai 75% niin miehet kun naisetkin harrastaa seksiä ulkopuolisen henkilön kanssa oli sitte vakisuhteessa eli ei niin se vaan on ja missä paljon käydään niin tottakai siellä paljon sattuu.


      • herra jestas
        Tekopyhyys pois kirjoitti:

        Mää tiä sitte kivityksestä mutta se on taivaan tosi että kun mennään yli sadankilometrin päähän ja kun on kaikki natsaa niin oliko se 65 vai 75% niin miehet kun naisetkin harrastaa seksiä ulkopuolisen henkilön kanssa oli sitte vakisuhteessa eli ei niin se vaan on ja missä paljon käydään niin tottakai siellä paljon sattuu.

        Ei varmaan missään muussa maassa paikalliset miehet hauku oman maansa naisia näin paljon ja valita jatkuvasti siitä kenelle he antavat. Voi vitsi, kasvakaa jo aikuisiksi ja keksikää elämäänne muutakin sisältöä kuin toisten naimisten pohtiminen.
        Vaikka kuinka jauhatte tätä samaa paskaa niin asia ei tule muuttumaan, ei ikinä. piste.


      • haukkuisivat
        herra jestas kirjoitti:

        Ei varmaan missään muussa maassa paikalliset miehet hauku oman maansa naisia näin paljon ja valita jatkuvasti siitä kenelle he antavat. Voi vitsi, kasvakaa jo aikuisiksi ja keksikää elämäänne muutakin sisältöä kuin toisten naimisten pohtiminen.
        Vaikka kuinka jauhatte tätä samaa paskaa niin asia ei tule muuttumaan, ei ikinä. piste.

        jos heidänkin naisensa olisivat maailmankuuluja yhden-pisteen naisia.


    • Tapu

      No niin, eipä tuo paljo kannata turkkilaisia moittia. Oikeastaan se on hyvä juttu että suomalaiset naisetkin osaa irrotella. Ja kyllä kyllä siellä olis ollu mahiksia meikäpojallekin, kun kolme viikkoa sitten Alanyassa kävin. Ei vaan sattunu suurta hinkua päälle. Nin että sinne vaan iskemään, kun tytöt tahtoo pitää hauskaa !

      • gggggggggggggggggggg

        gggggggggg


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe