Koska Thaimaa on sotilasjuntan hallitsema kaatopaikka.
Thaimaassa on myös tosi paskainen ilmanlaatu.
Täällä Thaimaassa on todella vaarallinen liikenne. Tänäänkin oli kuormuri ojassa.
Täällä voi tulla hyvin surulliseksi, kun lukee liikenneonnettomuuksien uhreista.
Kuuma on kuin hornassa ja se tuottaa hengitysvaikeuksia ylipainoiselle.
Thaimaassa ei voi ulkoilla, jos on jo yli 55 vuotias.
On mahdotonta saada kunnon vakuutuksia ja ne on tosi kalliita farangille.
Sähkön hinta täällä on kallista ja kallistunut, ei voi käyttää ilmastointia.
Vettä ei kannata kuluttaa kuin 5 kuutiota kuussa, koska se on niin kallista.
Hanavettä ei voi juoda tai siitä saa kamalan taudin.
Meressä ei kannata uida, sillä siellä on kuutiomeduusoja ja muita vaaroja.
Rannalla on lasinsirpaleita ja öljyä, sinne ei kannata mennä.
Vesipuistossa voi käydä kerran elämässä ja sitten laittaa kuvaan uusi päivämäärä, muuten tulee ameeba joka menee nenästä aivoihin.
Täällä huijataan farangeilta tuplahinta kaikesta.
Poliisit kirjoittelee mielivaltaisesti sakkoja vaimojen autoihin eikä täällä myydä tuulilasin pesunestettä laisinkaan.
Kaikki thainaiset huijaa ja haluaa vaan rahaa eikä oikeasti rakasta miestä eikä palvele ilmaiseksi.
Thaimaalaiset naiset mököttää jos niille tarjoilee ruoaksi vettä ja kaalia, tai riisivellin hienossa ravintolassa ja vettä.
He karkaavat kotiin syömään ja narisevat somessa jos niillä on nälkä.
Jos niille antaa rahaa ne pelaa ne kaikki koska niillä on pelihimot päällä koko ajan.
He ovat keksineet myös pikavipit ja vippaavat kaikki luottotiedot.
Sitten he pyytävät lisää rahaa vaikka juuri annoit 300 patia pohjoisen matkaan.
Vaikka niillä on tosi hyvä elintaso ja suomalainen eläke, niin aina on nälkä muka.
Thainaiset ei tee ruokaa eikä tiskaa. Siksi täällä syödään muovirasioista.
Thaimaalaiset naiset puhuvat pahaa miehistään ja naureskelevat niille, ovat sellaisia joiden putkenpätkä ei enää kiinnosta ketään.
Heille ei riitä mikään ja he eivät tajua että kaikki ulkomaalaiset miehet eivät ole rikkaita.
Villieläimet vaanii Thaimaassa asuvaa ja puree jos saavat vaan tilaisuuden. Käärmeet pistää ja moskiitot puree, skorpparit puree myös.
Koirilla on Thaimaassa rabies ja ne puree jos vaan astut huoneesta ulos.
Saa olla tosi tarkkana täällä ettei vaimo vie kaikkea ja laita sinua ulkoruokintaan, tai lavasta sinun tehneen itsellesi leukakeinun tökkimällä ensin sinua keittiöveitsillä ympäriinsä.
Täällä ei ole mitään tekemistä eikä yhtään kaveria. Koetappa itse löytää Thaimaasta kaveri ja asua täällä? Eipä onnistukaan. Yksin jäät huoneeseesi.
Näihin tunnelmiin päätän kertomalla että on aivan mahtavaa asua täällä Thaimaassa ja minä olen jo täällä, olen ollut jo kauan ja thaivaimon kanssa naimisissa vielä kauemmin 23 vuotta kohta. Vähän niiku rispektiä tähän suuntaan.
Miksikö asun Thaimaassa?
20
243
Vastaukset
- Anonyymi
Unohtui allekirjoitus
By NumBaII, 62 vuotta jo täällä Thaimaassa - Anonyymi
Onko vaihtoehtoa asumiseen? Rahaa nuukasti, sillat Suomeen poikki jne
Useimmilla ei ole... On ymmärrettävää että silloin "laulat sen lauluja jonka leipää syöt" (Juntta).
Tuli mieleen numban vuodatus "tyhmä ja itsepäinen kuin vesibuffalo" vaimostaan.
Se tuntui silloin yli lyönniltä ja jopa raa'alta mutta totta on että sellaisia ne "ihanat Thai vaimot" usein ovat...
Lapsellisia ja ei niin järkeviä, ja usein todella tyhmiä.
Esim; Thai kullallani oli 4 rikkinäistä hammasta (hyvin yleistä Thaimaassa). Inhoan huonoa suu hygieeniaa ja en annna "pojuani" sellaiseen suuhun...
Löin 15 000 Batia (n 400egee) kouraan ja pyysin korjauttamaan hampaat. Meni ja teki niin ja tuli ja näytti ylpeänä hampaitaan ja sanoi; "Korjautin 2 mutta otatin 2 pois kun oli halvempi niin!" Voi v*ttu... että otti päähän!
Tuli numban "Vesibuffalo" vertaus mieleen...
Oli kaksi ammottavaa rumaa aukkoa kulmahampaissa kun hymuilee, ja Thaikut hymyilee aina.
Panin kierrätykseen, otti niin päähän. Luotto meni ja tyhmyys paljastui.- Anonyymi
Et oikein tajunnut aloituksen sarkasmia.
Pointti oli siinä että miten voi samaan aikaan haukkua koko maan, sen asiat, ilmaston, naiset, palvelut ja aivan kaiken julistaen sen asumiskelvottomaksi juntan hallitsemaksi kaatopaikaksi joka on kaiken lisäksi hirmuisen vaarallinen.. mutta sitten kuitenkin kehuskelee siellä asumisella?
Sama kuin kertoisit olevasi Sukevalla vankilassa ja sanoisit olleesi siellä jo kauan ja oletat että muut tulee tästä kateellisiksi.
- Anonyymi
Tätähän sitä on ihmetelty täällä jo vuosia että mikä saa Bumban asumaan Thaimaassa kun ei hänellä ole siitä koskaan ollut kuin ikävää sanottavaa jopa Thaimaan vihaan saakka.
- Anonyymi
Muutaman kerran käyneenä voin sanoa Pattayasta, että se on yksi maailman persereikä, yksi niitä isoimpia.
Aloitus oli ronskisti muotoiltu, mutta olen täysin samaa mieltä asioista.
Pitää olla seinähullu asuakseen Pattayalla.
Siellä ei ole enää ihmisiä.
- Anonyymi
Pattaaya on pelkkiä roistoja.
- Anonyymi
Falluilta varastetaan kaikki mitä irti saadaan. Kun fallu rakentaa talon, niin ei uskalla enää poistua kotoaan, kun sillä välillä häipyy irtaimisto vesipumppua myöden.
Hymyjen maa tosiaan. - Anonyymi
Luin pari ensimmäistä riviä sitten annoin olla, totta ja factaa, thaimaan liikenna on yksi maailman vaarallisimmista ja ilmakin on aivan helvetin likainen.
Muuhun on tarpeeton kommentoida.
By NumBall HHN 62v.- Anonyymi
Totta turajat Tollukka Pasanen, kommenttisi ja tietämyksesi on kuitenkin sitä itteäsi.
- Anonyymi
Eipä taida resuperseen rahkeet ja tietämys riittää, heh heh....
- Anonyymi
Hua Hinin Pasanen, et sitten tajunnut että aloituksen joka ikinen sana ja mielipide on peräisin sinulta itseltäsi. Yhtään hyvää sanaa en ole kuullut Thaimaasta sinun kirjoittamana, paitsi että kehut halpisravintoloita ja silläkin on vastapuoli kun haukut muita ravintoloita.
Sihteerisi on vielä katkerampi kuin sinä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hua Hinin Pasanen, et sitten tajunnut että aloituksen joka ikinen sana ja mielipide on peräisin sinulta itseltäsi. Yhtään hyvää sanaa en ole kuullut Thaimaasta sinun kirjoittamana, paitsi että kehut halpisravintoloita ja silläkin on vastapuoli kun haukut muita ravintoloita.
Sihteerisi on vielä katkerampi kuin sinä.Se olisikin vielä enemmän omalaatuista jos kuulisit minun kirjoittaneen, joten olen ihan tyytyväinen, siitä että olen thaimaassa sinä taas puolestasi et ole, ja välillämme on tuhansia kilsoja, pattayan savo rulez.
Sihteeri juttuun en ota kantaa...
laiffila olet selvästi palstan varmin avohoitopotilas sekä kokemusasiantuntija, ainoa työpaikkasi on kuntouttava työtoiminta, minkä tuloksia saamme nauttia päivittäin.
Saatan olla estynyt palstakirjoituksien lukemisesta, lähdemme huomenna muutamaksi päiväksi pois hua hinistä, eli en välttämättä pysty tai viitsi lukea tai vastata, joten jatkahan, ja kyllähän sinä jatkat, olet heikoin lenkki. - Anonyymi
Miksi Thaimaassa kauemmin asunut henkilö haluaa kieltää tosiasiat, Thaimaa ei ole turvallinen kenellekään.
Ei edes omilleen.
- Anonyymi
Thaimaassa ei ole enää mitään hyvää. Ei mitään jäljellä minkä vuoksi sinne lähtisi.
- Anonyymi
Kommentistasi selviää olinpaikkasi, Pasanen.
Thaimaa on luksusta pohjan pojalle.
- Anonyymi
2010; "Thaimaan parhaita puolia on myös se että he asettavat oman kansansa etusijalle, eikä ulkomaalaisia, kuten Suomi tekee."
Missä se näkyy?
Thaimaa on pahimman sortin Luokkayhteiskunta jossa 5% omistaa 95% kaikesta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212277- 701156
- 1151046
- 491025
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.14927Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31910Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(51872