Olen unohtanut g- mailin salasanan siis lappu,johonlaitoin salasanan on myös hukassa,kävin kuiteskin, g- maiļin sivutollla, , muistimuva oli sellanenen ettäsieläkin ķysyttiin edellistä salasanaa,, joten,kysyn miten pääsenlukemaan postini,? Niitä on lumematta jo Lokakuustalähtien.
Mitenvoin kirjautua uudestaan g- mailiin ?
Anonyymi-ap
3
129
Vastaukset
- Anonyymi
Et sitten laittanut palautusta varten toista s-postia tai puhelinnumeroa?
- Anonyymi
Tarkoitatko että pitäis laittaa uudestaan sama sähköposti osoite esim [email protected] ymmärsinkö oiken ? Siis kirjautuisin uudestaan ja tekisin uuden salasanan? Ja postiin tulleeet viestit pystyisi lukemaan myös ne entisetkin ovat pysyneettallessa ? Enpä jaksa enää kauan tässä kukkua , alan nukkumaan, hyviä öitä . aamulla jatketaan.
- Anonyymi
Tyhmästä päästä kärsii.. ei nykypäivänä voi unohtaa salasanoja..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836309
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj534489- 764227
- 1314081
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?533244Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263068Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72727- 342362
- 2042181
- 462006