Olen onnellinen kun saan asua Suomessa ja Kannuksessa.
Vastaukset 14
- Anonyymi
Kannus on mustalaisten ameriikka.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17814510X
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Tuonti persukin on työllistetty.
- Anonyymi
Näin on. Kannuksessa pidetään huolta myös vähäosaisista!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on. Kannuksessa pidetään huolta myös vähäosaisista!
Tuskin sulla koskaan niin hulppeaa hirsitalo omakotitaloon olis varaan 10 000 neliön tontilla länsirannalla Kaustisella , kuin hänellä. Persaukinen valittaja taidat olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin sulla koskaan niin hulppeaa hirsitalo omakotitaloon olis varaan 10 000 neliön tontilla länsirannalla Kaustisella , kuin hänellä. Persaukinen valittaja taidat olla.
Kateus täällä jyllää taas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä ei niin arvokasta tonttia ole, lähimainkaan.
- Anonyymi
Niin minäkin, Kannus on ❤️
- Anonyymi
Lapset lähti vei tontin ja eukon mennessään. Alkoholi ja tupakka pilaa monta elämää mutta naapuri kaupungissa voi esiintyä mukavana kaverina.
- Anonyymi00010
Pahoittelut vaikket enää olekaan keskuudessamme. Vanhemmillesi olit rakas poika loppuun asti.
- Anonyymi00011
Iloinen puolestasi mut älä kerro muille.
- Anonyymi00012
Ehkä täällä syntyneille ja täällä ikänsa eläneille Kannus on maanpäällinen taivas, mutta ei välttämättä tänne muuttaneille....
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791762
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo110783En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209674- 133638
- 52601
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä20590Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 37556