nibevariko....??

hepe

Meillä upovari tekee loppuaan ei kannata kuulemma korjata.Nibevari fighter 310P on tarjottu tilalle.Onko muita vaihtoehtoja?Minkäkainen on kompuran ääni muilla?? Nibe tulis meillä keskelle taloa.Kertokaa muita kokemuksia,riittääkö lämmin vesi ja tarkeneeko talvella?ym..toiminnasta.Kiitos!!

6

9706

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • auttaja

olen kuullut että hl-heat oy:ssä löytyy ratkaisu upovarin tilalle

• riksu99

En menisi ostamaan sekundaa vaan ottaisin kunnon kojeen ammattiliikkeestä joka hoitaa asennuksen tarvittaessa, antaa toimitatakuun työlleen sekä laitteelle. Olen kuullut että kyseinen yritys on kokoajan protestilistalla rahaongelmien takia.

• Jupe10

On olemassa Oltik Oy joka toimii Lahden talousalueella mutta tekee Upovarin täysremontteja pohjoismaita myöden. Puhelin 0500-711331

Muuten Upovarin remontin jälkeen siitä tulee ainakin teknisten tilojen mittapuulla "erittäin hiljainen". Vaikka täysremontti alkaa olla todennäköinen tuossa laitetyypissä, se kannattaa taloudellisesti aina paremmin kuin uusi, koska Upovari on todella tehokas uudenveroisena edelleen ja esimerkiksi tuota mainittua vaihtoehtoa Upovari vastaa täysin. Lisäksi raskasta kalustoa ei tarvitse raahata, joka yleensä aiheuttaa rakennuksessa ongelmia, karmien purkua tm.

Oltik Oy:n omistaja on minun tietääkseni itse ollut kehittämässä ja silloin kun niitä tehtiin rakentelemassa Upovareja.

Upovari on toimiessaan hyvä laite, joka kestää remontoituna 20-30 seuraavaa vuotta, eli saman kuin uusi. Jos sulla on Upovarin runko, ei sitä kannata hukata. Siihen pystyy uusimaan sisuskalut siten, että laitteesta tulee käytännössä uudenveroinen. Mainittu Oltik Oy on ainoa suomessa, joka pystyy uusimaan sisukset täydellisesti, joten ei kannata ottaa yhteyttä paikalliseen nyrkkipajaan.

Oltik Oy on pieni yritys, jolla ei ole edes nettisivuja ja omistaja on kiireinen mutta kannattaa hänelle yrittää soittaa.

• JRI

Onko kellään kokemusta, miten laite pe´laa tällaisen remontin jälkeen? Entä takuu ja huolto?

• Upovari vm.1980

Jos vika on kompressorissa sen osaa vaihtaa kylmäkonekorjaaja hinta töineen ja aineineen n. 1000-1300 euroa.
      Jos kennot on likaiset ne voi pestä.
      Jos lämminvesivaraajan kierukka on syöpynyt saa niitä uusia, minulle sen hommasi kylmäkonekorjaaja.
      Automatiikkaan liittyviä piirikortteja ja antureita olen tilannut Kauppilan Huolto Oy:stä Mäntsälästä joka myös huoltaa ja omaa suuren Upovari aisantuntemuksen.Minulla piirikorttien viottumisen aiheutti tukkoon mennyt lauhdevesiputki joka vie kennon sulatusveden viemäriin. Kun se oli tukossa vesi tippui sähkökeskukseen piirikorttien päälle jolloin ne hapettuivat ja lakkasivat toimimasta.
      Myös kylmäpuoleen liittyvät magneettiventtiilit ja putsarit ovat kylmäkonehuoltajan hyllytavaraa.
      Ainakin joku vuosi sitten oli markkinoilla sellainen Haatovari niminen laite joka on parannettu painos Upovarista siinä on mm. kaksi pientä tehokasta kompressoria sen hinta oli silloin 5v sitten n. 6000 euroa.

• Upovari

Kyllä upovaria edelleenkin kannattaa huoltaa.
        Nykyään on saatavissa uusi ohjauskeskus vanhan ja
        häiriö alttiin tilalle joka on tehty nykytekniikalla. Sillä laite toimii taas nätisti vuosia. Vaikka kylmäpuolen osat on samoja kuin kylmä
        koneissa suosittelen silti valitsemaan liikkeen joka
        tuntee upovarin tekniikan. Tarvittaessa voit kysellä
        vaikka meiltä. Kauppilan Huoltopalvelu /Dukoram oy
        0400 401100

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      346
      2751
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      120
      1529
    3. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1360
    4. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      57
      976
    5. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      15
      954
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      27
      924
    7. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      149
      888
    8. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      80
      878
    9. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      66
      862
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      205
      829
    Aihe